Zou 't wel fijn vinden als ik je voor die tijd zou leren kennen jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tja als we uiteindelijk gaan trouwen moet dat wel
maar laat ik je eerst maar beter leren kennen
niet met mijquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:03 schreef zbbrox het volgende:
hmja ik ben nog even aan het smsen
daarna voorbereiding op cocktails maken morgen
trusteh engelbert
ohzo.. viel niet op omdat het onder de naam stond enzoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had t over de smsjes dat was dik gedrukt
D ging ook slapenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:06 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ohzo.. viel niet op omdat het onder de naam stond enzo
jij gaat zo slapen silly
Thnx, jij ook strakjes ^^quote:
Das nog veel beterquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah niet strakjes ik ga met je mee....
ga slapen en doe je msn uitquote:
Omdat je bij films van haar steevast in slaap valt?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
waarom moest ik gelijk aan April Summers denken?
dat sowieso, films van haar heb ik nog nooit af gekekenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat je bij films van haar steevast in slaap valt?
De film is klaar als jij klaar bent zeg maar.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
dat sowieso, films van haar heb ik nog nooit af gekeken
zoiets jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De film is klaar als jij klaar bent zeg maar.
ik had waanzinnige plannen maar die zijn door mijn neus geboord. dus nu even bedenken wat ik vandaag ga doen. Zal wel iets van buitenspelen worden en vanavond dansje doen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:34 schreef Duimelot het volgende:
worden er nog leuke dingen gedaan vandaag door de singletjes??
jammer, wat zou je gaan doen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik had waanzinnige plannen maar die zijn door mijn neus geboord. dus nu even bedenken wat ik vandaag ga doen. Zal wel iets van buitenspelen worden en vanavond dansje doen.
Had plannen om even naar de ikea te gaan met goed gezelschap, maar die kan dus niet. Nu zoeken naar iets anders.. hmmm, retro deluxe is vanavond om de hoekquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jammer, wat zou je gaan doen?
buiten spelen en dansen is ook leuk!
oh dan neem ik aan dat t om het leuke gezelschap ging want ikea is niet zo supr bijzonder toch hahahahaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Had plannen om even naar de ikea te gaan met goed gezelschap, maar die kan dus niet. Nu zoeken naar iets anders.. hmmm, retro deluxe is vanavond om de hoekdas ook wel leuk
Uiteraard zou ik met goed gezelschap gaanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dan neem ik aan dat t om het leuke gezelschap ging want ikea is niet zo supr bijzonder toch hahahaha
jij gaat je dus wel vermaken!
ik ga vanavond vroeg naar bed is mijn plan nu
verder van het weer genieten en als de winkels dicht zijn gaan we skaten bij de woonboulevard
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Uiteraard zou ik met goed gezelschap gaanNu wordt het waarschijnlijk een vaatwasser installeren.. oe, ik ga me zo vermaken
vanavond pas en ik zal t niet doenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij ook dan he! en niet achter al die mannen aan skeeleren
Dat zeg je nu, maar ondertussen.. handen vooruit en achter die kontjes aan.. Ik zie je al gaan!quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar ondertussen.. handen vooruit en achter die kontjes aan.. Ik zie je al gaan!
Ik heb juist een heel erg goed beeld van je!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]je hebt zo'n slecht beeld van mij he
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb juist een heel erg goed beeld van je!![]()
Het is je geraden, anders moest ik naar limboland rijden om jou even van een klein pak slaag te voorzienquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is je geraden, anders moest ik naar limboland rijden om jou even van een klein pak slaag te voorzien![]()
Oh oh oh oh, boefje!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
ik voel me opeen niet meer heppie enzo
dat komt alleen in me boven als het om jou gaatquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh oh oh oh, boefje!zie je wel dat het beeld dat ik van je heb klopt!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat komt alleen in me boven als het om jou gaat
hihihihiquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]oeee, dan heb ik een goede invloed op jou!
Hmmm, zin om te dansen vanavond.. wie gaat er mee?!
Jammer maar helaas! is een heeeeuullllllll leuk feestje in de tivoliquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hihihihi
helaas ik heb de kids dit weekend anders ging ik wel mee
jajaja wrijf t maar weer inquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jammer maar helaas! is een heeeeuullllllll leuk feestje in de tivoliRetro Deluxe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |