Zou 't wel fijn vinden als ik je voor die tijd zou leren kennen jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tja als we uiteindelijk gaan trouwen moet dat wel
maar laat ik je eerst maar beter leren kennen
niet met mijquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:03 schreef zbbrox het volgende:
hmja ik ben nog even aan het smsen
daarna voorbereiding op cocktails maken morgen
trusteh engelbert
ohzo.. viel niet op omdat het onder de naam stond enzoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had t over de smsjes dat was dik gedrukt
D ging ook slapenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:06 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ohzo.. viel niet op omdat het onder de naam stond enzo
jij gaat zo slapen silly
Thnx, jij ook strakjes ^^quote:
Das nog veel beterquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah niet strakjes ik ga met je mee....
ga slapen en doe je msn uitquote:
Omdat je bij films van haar steevast in slaap valt?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
waarom moest ik gelijk aan April Summers denken?
dat sowieso, films van haar heb ik nog nooit af gekekenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat je bij films van haar steevast in slaap valt?
De film is klaar als jij klaar bent zeg maar.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
dat sowieso, films van haar heb ik nog nooit af gekeken
zoiets jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De film is klaar als jij klaar bent zeg maar.
ik had waanzinnige plannen maar die zijn door mijn neus geboord. dus nu even bedenken wat ik vandaag ga doen. Zal wel iets van buitenspelen worden en vanavond dansje doen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:34 schreef Duimelot het volgende:
worden er nog leuke dingen gedaan vandaag door de singletjes??
jammer, wat zou je gaan doen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik had waanzinnige plannen maar die zijn door mijn neus geboord. dus nu even bedenken wat ik vandaag ga doen. Zal wel iets van buitenspelen worden en vanavond dansje doen.
Had plannen om even naar de ikea te gaan met goed gezelschap, maar die kan dus niet. Nu zoeken naar iets anders.. hmmm, retro deluxe is vanavond om de hoekquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jammer, wat zou je gaan doen?
buiten spelen en dansen is ook leuk!
oh dan neem ik aan dat t om het leuke gezelschap ging want ikea is niet zo supr bijzonder toch hahahahaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Had plannen om even naar de ikea te gaan met goed gezelschap, maar die kan dus niet. Nu zoeken naar iets anders.. hmmm, retro deluxe is vanavond om de hoekdas ook wel leuk
Uiteraard zou ik met goed gezelschap gaanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dan neem ik aan dat t om het leuke gezelschap ging want ikea is niet zo supr bijzonder toch hahahaha
jij gaat je dus wel vermaken!
ik ga vanavond vroeg naar bed is mijn plan nu
verder van het weer genieten en als de winkels dicht zijn gaan we skaten bij de woonboulevard
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Uiteraard zou ik met goed gezelschap gaanNu wordt het waarschijnlijk een vaatwasser installeren.. oe, ik ga me zo vermaken
vanavond pas en ik zal t niet doenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij ook dan he! en niet achter al die mannen aan skeeleren
Dat zeg je nu, maar ondertussen.. handen vooruit en achter die kontjes aan.. Ik zie je al gaan!quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar ondertussen.. handen vooruit en achter die kontjes aan.. Ik zie je al gaan!
Ik heb juist een heel erg goed beeld van je!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]je hebt zo'n slecht beeld van mij he
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb juist een heel erg goed beeld van je!![]()
Het is je geraden, anders moest ik naar limboland rijden om jou even van een klein pak slaag te voorzienquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is je geraden, anders moest ik naar limboland rijden om jou even van een klein pak slaag te voorzien![]()
Oh oh oh oh, boefje!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
ik voel me opeen niet meer heppie enzo
dat komt alleen in me boven als het om jou gaatquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh oh oh oh, boefje!zie je wel dat het beeld dat ik van je heb klopt!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat komt alleen in me boven als het om jou gaat
hihihihiquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]oeee, dan heb ik een goede invloed op jou!
Hmmm, zin om te dansen vanavond.. wie gaat er mee?!
Jammer maar helaas! is een heeeeuullllllll leuk feestje in de tivoliquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hihihihi
helaas ik heb de kids dit weekend anders ging ik wel mee
jajaja wrijf t maar weer inquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jammer maar helaas! is een heeeeuullllllll leuk feestje in de tivoliRetro Deluxe
ah dan ga je dansen zoals wij hebben gedaanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Als ik leuks mee weet te krijgen ga ik er ook 1 voor jou doen
oh zucht nu ben ik helemaal jaloers ikke wil ook dansen met snuitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
uiteraard, die danspasjes horen er nu eenmaal bij
nee dat wist ik nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Je weet dat jij de enige bent hier die mijn danspasjes gezien heeft he!
ik weet t niet helemaal precies maar een aantal vinden t niet leuk al t geslowchat en niet singles gerelateerde shit enzo...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
huh? discussie? heb ik iets gemist?
Rustig Duim, er is geen man overboordquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:37 schreef Duimelot het volgende:
vraagje, als er nu een speciaal slow chat forum zou komen voor de singles die dat leuk vinden, zou de link dan in de op mogen!?!?!?
dat moet je bij de mods neer leggen, maar ik gok dat je nergens heen kunt met je SC omdat geen subforum je wil hebbenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:37 schreef Duimelot het volgende:
vraagje, als er nu een speciaal slow chat forum zou komen voor de singles die dat leuk vinden, zou de link dan in de op mogen!?!?!?
ik heb de ops niet naast elkaar gelegdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:40 schreef liefie_ het volgende:
ik heb er meer aan veranderd maar oke
en dat van die meet heb ik weg gehaald omdat het me slimmer leek de OP korter te houden zodat je meer kans hebt dat mensen hem (helemaal) lezen en om niet met de eerste post van het topic al een kliekjes gevoel op te roepen
Maar misschien had ik er dan van moeten maken: Er is een meet geplant en ook jij bent natuurlijk van harte welkom. Als je daar meer over wil weten vraag er even naar, er is vast iemand die je vraag kan beantwoorden
En ik denk dat het rustiger is omdat het a) vrijdag avond was (en nu zaterdag kei vroeg) en b) mensen hun draai nog even moeten zoeken
En dan nog is dat zo erg?
Op deze manier stevenen we iig op onze eigen ondergang af want dan is het gewoon wachten tot de mods het weer eens beu zijn en er een vast slotje komt
Ik heb geen kids..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jammer maar helaas! is een heeeeuullllllll leuk feestje in de tivoliRetro Deluxe
is toch wel vaker, nu is het rustig dus zie je een gesprek als het drukker is lopen er meer door elkaar heen en de een reageerd weer op wat een ander zei en mengt zich ertussen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Rustig Duim, er is geen man overboord
@Snuit: meerdere users vinden het niet leuk (meer) om hier te posten omdat het zo incrowd is. Bijvoorbeeld: Liefie_ zit ook in dit topic en als je terugkijkt zie je dat Snuit en Duim heel veel achter elkaar posten en dat er geen post van Liefie_ in staat.
Volgens de nieuwe regels mag ik hier niet op reageren, want dan zijn we incrowd enzo..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:46 schreef DR34M3R het volgende:
Er wordt gekookt voor me?
[..]
Ik heb geen kids..
edit: niet hier de komende week iig
Het gaat niet over de aanloop van nieuwe mensen maar om het feit dat singles nu echt zooooo ver af staat van waar het voor bedoeld isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb de ops niet naast elkaar gelegd
ik lees m toch nooit dus dat maakt me verder niets uit
verder is het persoonlijk, IK vond het wel ok zoals het ging, sommige dingen zijn ergerlijk andere juist leuk, net zoals in het echte leven. Als het hier heel stil en rustig is en er alleen afentoe een stelling voorbij komt is voor mij de lol er af en dan maakt t dus niets meer uit of er al dan niet een slotje op zou zitten, beide gevallen 'verlies' ik dus in deze situatie
Ik zie zowat elke dag wel weer nieuwe mensen komen en meeposten, een enkele zeurt maar de meeste doen gezellig mee, vind nog altijd niet dat we ontoegankelijk zijn voor nieuwe mensen....
oeh mjamie das altijd leuk!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:46 schreef DR34M3R het volgende:
Er wordt gekookt voor me?
[..]
Ik heb geen kids..
edit: niet hier de komende week iig
stel me dat volgende week nog es voorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:47 schreef Den_Haag het volgende:
Die TT, hmmmm....
Kom je hier op het strand lunchen Duimpje?
dan is de meet en heb ik tentamensquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
stel me dat volgende week nog es voor
wat een levenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:48 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga straks mijn eigen strandje in de buurt opzoeken. Lekker met een boekje aan het water.. zometeen eerst maar eens kijken of de kapper nog wat met me wil vandaag, en dan niet op een onmogelijk tijdstip..
Hmz. Stappen wij toch ff over naar de SC?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Volgens de nieuwe regels mag ik hier niet op reageren, want dan zijn we incrowd enzo..![]()
Hmmm... Gaat Ang3l dan ook mee dansen? gaan we op de versiertoer
Damn, mn internet flipt de pan uit!
Ja ik weet wat je bedoeld ik gaf alleen aan dat je het bij de mods neer moet leggen omdat zij daar over gaan en dat de keren dat het bij de mods neer is gelegd er gezegd is dat daar geen goede plek voor is en dat er een SC is om te SCen en singles om te single-enquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is toch wel vaker, nu is het rustig dus zie je een gesprek als het drukker is lopen er meer door elkaar heen en de een reageerd weer op wat een ander zei en mengt zich ertussen.
maar ok kunnen hier wel over discussieren, sommige ergeren zich aan dit anderen aan dat het zal nooit voor iedereen zijn zoals ze het willen.
en dat wat ik vroeg van slowchat was meer om een soort van oplossing te zoeken zodat het hier wordt zoals een groepje wil maar het andere groepje dat het wel leuk vond ook gezellig kan doorposten. Ik had het niet over een subforum hier maar een singles forum waar we dan kunnen slowchatten en ook ongerelateerde singles dingen kunnen plaatsen....
Kwaak heeft dit al wel eens voorgesteld om op te zetten.
er is vaker geprobeerd de oude koers te bevaren geloof ik (ik ken die niet dus kan daar niet veel over zeggen) maar als het op stellingen etc aan komt dan lees ik regelmatig: pffffffff dit is al zooooooo vaak voorbij gekomen etc etcquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het gaat niet over de aanloop van nieuwe mensen maar om het feit dat singles nu echt zooooo ver af staat van waar het voor bedoeld is
er zijn mensen die nog wel die koers (redelijk) willen bevaren
En omdat er dan een aantal mensen wel graag willen SCen moeten zij "verliezen" (om ff in jou termen te blijven)?
Er zijn andere topics die weer daar speciaal voor gemaakt zijn en aangeweid zijn
I second that. hihiquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar ondertussen.. handen vooruit en achter die kontjes aan.. Ik zie je al gaan!
Ik was er ook aan toe inmiddelsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oeh mjamie das altijd leuk!
ikke dus wel, maar volgend weekend kan ik de beest uit hangen
Ik zal mijn fototoestel meenemen, dan post ik straks wel wat fotootjes. Kun je helemaal jaloers wordenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat een leven![]()
oeh kapper moet ik ook snel weer eens heen ja!
Prima! Maar ik denk dat ik dan al met anderen gaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hmz. Stappen wij toch ff over naar de SC?. Klinkt leuk, weet alleen niet of ik wel zin heb om vanavond op stap te gaan.. Ik heb nog zoveel andere dingen die ik dit weekend wil doen hier, dat gaat er anders ook niet van komen.
Ik denk er nog over, vanmiddag eerst lekker een middagje relaxen dus.
Daarom proberen we nu een andere manier te vinden dan stellingenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
er is vaker geprobeerd de oude koers te bevaren geloof ik (ik ken die niet dus kan daar niet veel over zeggen) maar als het op stellingen etc aan komt dan lees ik regelmatig: pffffffff dit is al zooooooo vaak voorbij gekomen etc etc
zoals ik al zei, als anderen het echt zo storen vinden dan zoek ik mijn heil wel ergens anders, vind het gewoon jammer maar verder no problemos hoor.
Het is geen verwijt. Ik doe het zelf ookquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik was er ook aan toe inmiddels
[..]
Ik zal mijn fototoestel meenemen, dan post ik straks wel wat fotootjes. Kun je helemaal jaloers worden
En voor mijquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Prima! Maar ik denk dat ik dan al met anderen ga
En Singles is nog steeds een topic voor singles met hun dagelijkse avonturen en dergelijke. Of hier nu versiert wordt, gekat, geslowchat, of whatever. Het is een plek voor singles.. zo zie ik het althans..
ik ben gewoon euhm onverbiddelijk en val heel snel in slowchat welk topic dan ookquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja ik weet wat je bedoeld ik gaf alleen aan dat je het bij de mods neer moet leggen omdat zij daar over gaan en dat de keren dat het bij de mods neer is gelegd er gezegd is dat daar geen goede plek voor is en dat er een SC is om te SCen en singles om te single-en
Ook is singles ooit weer open gegaan met de mededeling dat we er zelf op moesten letten en zo
er zijn nu mensen die dat doen that's all
Kijk ik snap wat jij wil, en dat jij gewoon wil sccen. Prima dat kan gebeuren
Maar als dit een gewoon topic was over heeft iemand date tips en het eindigd met geklets over autos of kleding shoppen (ik bedoel daar maak ik me continue schuldig aan) dan zou dat topic ook al lang dicht zitten
Waarom kunnen we het niet gewoon en gezellig en deels ontopic houden?
En ik poste net expres niet mee, ik had het met snuit via pm al over dat onderwerp gehad, omdat ik vind dat het daar thuis hoord en ik iig mn leven in singles ga beteren
dat dusquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is geen verwijt. Ik doe het zelf ook
Een andere oplossing als deze komt er niet. Er is al een SC op dit forum. Op dit moment valt gewoon op dat sommige users het vervelend vinden. En je hebt gelijk: het zal nooit naar iedereens tevredenheid zijn. Wat we wel kunnen doen is gewoon een beetje rekening houden ermee. En iedereen doet dat op zijn/haar eigen manier.
Al kijk ik er anders tegenaan. Kijk, als dit de verandering is die doorgevoerd wordt, zal ik hier ook niet meer posten. Niet uit recalcitrantie, maar omdat ik er dan ook niet genoeg fun meer uit haal. Voor nu is het volgens mij gewoon nog even zoeken wat het gaat worden
Kun je ook aangeven wat die verandering inhoudt in jouw ogen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:59 schreef liefie_ het volgende:
Ik geloof trouwens ook niet dat er veel mensen zijn terug willen naar laten we zeggen singles 3 jaar geleden, maar wel veel mensen die terug willen naar singles 3 maanden geleden
De laatste paar maanden is het echt zo hard veranderd
dat is het toch ook? maar om het leefbaar te houden zijn er regelsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:00 schreef Den_Haag het volgende:
dacht dat het forum er voor de users was. maar ja...
ff een tesla coil op het topic loslatenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:00 schreef Den_Haag het volgende:
dacht dat het forum er voor de users was. maar ja...
ff van het zonnetje genieten
Zou kunnen.. maar dat is slechts het verplaatsen van het 'issue' dat iedere keer terugkeert in Singles.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat dus
en gezien ik een groep mensen hier erg kan waarderen zou ik t leuk vinden als we dan die fun samen ergens anders vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |