abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68585434
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:02 schreef MNR het volgende:

[..]

Kun je ook aangeven wat die verandering inhoudt in jouw ogen?
Wacht hoor ik ga even proberen een oud topic te vinden en dan kan ik wat dingen aanstippen
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_68585439
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:00 schreef Den_Haag het volgende:

ff van het zonnetje genieten
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:05:39 #103
247667 zbbrox
zarkin frood
pi_68585461
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:59 schreef Duimelot het volgende:

[..]

dat dus
en gezien ik een groep mensen hier erg kan waarderen zou ik t leuk vinden als we dan die fun samen ergens anders vinden
jaaaaa een ander forum!

ik weet er wel eentje...
Today we lived a thousand years
All we have is now
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:07:38 #104
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_68585504
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:03 schreef MNR het volgende:

[..]

Zou kunnen.. maar dat is slechts het verplaatsen van het 'issue' dat iedere keer terugkeert in Singles.
nee want dan is het een heel nieuwe start en mensen die het anders willen die gaan dan gewoon hier posten
zie het ook meer als compleet forum buiten fok waarin de onderwerpen in verschillende topics verdeld kunnen worden ofzo.....
ik vroeg alleen of er een linkje in de op mocht omdat ik bang ben dat de flow van nieuwe mensen klein zal zijn en dat vind ik jammer! want heel afentoe komen er best leuke nieuwe mensen bij!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:08:11 #105
238120 Duimelot
pi_68585512
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:05 schreef zbbrox het volgende:

[..]

jaaaaa een ander forum!

ik weet er wel eentje...
ja maar daar moet niet heel singles heen verplaatst worden
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:09:27 #106
247667 zbbrox
zarkin frood
pi_68585539
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:08 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ja maar daar moet niet heel singles heen verplaatst worden
Nee alleen de leukste slowchatters. En dan kunnen ze alsnog kijken of er wat in singles te doen is. maar dan willen ze al niet meer terug
All we have is now
pi_68585550
Ik zit hier even te puzzelen hoor.. maar is het issue dat nieuwe users zich hier welkom willen voelen of is het issue dat sommige bestaande users hier meer inspraak/toegang willen hebben?
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_68585577
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:07 schreef Duimelot het volgende:

[..]

nee want dan is het een heel nieuwe start en mensen die het anders willen die gaan dan gewoon hier posten
Hehe
Maf wijf
pi_68585592
Oke ik had geen zin om 300 posts door te lezen maar ik heb hier de eerste pagina even van bekeken en ik vind het toch echt anders
[Singles & Feestdagen SC] dan maar friends with benefits!

Het gaat meer over relaties etc en toch is het gezellig en is er wel redelijk wat klets ruimte als je het mij vraagt
Nu is het meer andersom, het gaat nergens over met een kleine ruimte om het over relaties/single zijn te hebben

in mijn ogen is het idd een weegschaal (nu ik er over nadenk) en eerst was het zeg maar 65-35 of zo (single/relatie talk - SC) en nu is het 20-80 (single/relatie talk - SC)
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:11:32 #110
238120 Duimelot
pi_68585593
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:09 schreef zbbrox het volgende:

[..]

Nee alleen de leukste slowchatters. En dan kunnen ze alsnog kijken of er wat in singles te doen is. maar dan willen ze al niet meer terug
hahaha als er een paar leukies daar zitten wil ik ook niet terug nee
(wil ik wel een speciaal singles sc topic daar whahahahaha)
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:12:08 #111
141482 Q.
JurassiQ
pi_68585608
Ja.
For great justice!
pi_68585623
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:09 schreef MNR het volgende:
Ik zit hier even te puzzelen hoor.. maar is het issue dat nieuwe users zich hier welkom willen voelen of is het issue dat sommige bestaande users hier meer inspraak/toegang willen hebben?
het is een issue van een aantal huidige gebruikers die niet blij zijn zoals het nu gaat. Maar eigenlijk.... is dit waar we het nu over hebben zo giga offtopic, zulke slowchat, en iedere keer weer herhalend, minimaal 50 posts per topic worden hieraan geweid. damn, ik ga er zo maar vandoor, ik merk dat ik irritant ga worden.
pi_68585650
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:12 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

het is een issue van een aantal huidige gebruikers die niet blij zijn zoals het nu gaat. Maar eigenlijk.... is dit waar we het nu over hebben zo giga offtopic, zulke slowchat, en iedere keer weer herhalend, minimaal 50 posts per topic worden hieraan geweid. damn, ik ga er zo maar vandoor, ik merk dat ik irritant ga worden.
daarom is het beter dat we er nu ff doorheen te bikkelen en weer met een lijn voor singles komen ipv dezelfde discussie over 2 maanden weer te voeren (lijkt mij)
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:14:23 #114
238120 Duimelot
pi_68585667
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:11 schreef liefie_ het volgende:
Oke ik had geen zin om 300 posts door te lezen maar ik heb hier de eerste pagina even van bekeken en ik vind het toch echt anders

Het gaat meer over relaties etc en toch is het gezellig en is er wel redelijk wat klets ruimte als je het mij vraagt
Nu is het meer andersom, het gaat nergens over met een kleine ruimte om het over relaties/single zijn te hebben
is het niet zo dat er minder over relaties enzo gepraat wordt omdat dan telkens de opmerking komt: is al besproken bladiebla en daarnaast er enorm geroddeld en geoordeeld wordt door sommige mensen waardoor anderen minder de behoefte hebben hier het daarover nog te hebben!?
en verder mogen de mensen die (soort van) singles af zijn hier niet eens zwijmelen of hun ei kwijt omdat ze dan horen dat het singles is en ze hier niet meer 'horen'
even wat dingen die ik regelmatig voorbij heb zien komen.....

ik vind leuk om wel ontopic te kletsen maar wel zonder gezeur en gezeik eromheen
pi_68585680
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:11 schreef liefie_ het volgende:

in mijn ogen is het idd een weegschaal (nu ik er over nadenk) en eerst was het zeg maar 65-35 of zo (single/relatie talk - SC) en nu is het 20-80 (single/relatie talk - SC)
Vergelijk dat eens met dit topic: [Singles] He's just not that in to you

En kijk eens naar de datum
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:15:16 #116
238120 Duimelot
pi_68585689
quote:

[..]

en zo worden de leuke weggejaagd
pi_68585726
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:15 schreef Duimelot het volgende:

[..]

en zo worden de leuke weggejaagd
sorry hoor duim maar dat vind ik echt een heel flauwe opmerking

En nu ga ik weer ff lezen op de inhoud verder momentje hoor
pi_68585740
quote:

[..]

Baai Snuit
En houd je kalm
pi_68585774
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:14 schreef Duimelot het volgende:

[..]

is het niet zo dat er minder over relaties enzo gepraat wordt omdat dan telkens de opmerking komt: is al besproken bladiebla en daarnaast er enorm geroddeld en geoordeeld wordt door sommige mensen waardoor anderen minder de behoefte hebben hier het daarover nog te hebben!?
en verder mogen de mensen die (soort van) singles af zijn hier niet eens zwijmelen of hun ei kwijt omdat ze dan horen dat het singles is en ze hier niet meer 'horen'
even wat dingen die ik regelmatig voorbij heb zien komen.....

ik vind leuk om wel ontopic te kletsen maar wel zonder gezeur en gezeik eromheen
daarom heb ik in de op laten staan dat geroddel en zo niet gewaardeerd word
En dat kan toch allemaal ook besproken worden bij het uitzetten van de nieuwe lijn van singles?
En zwijmelen is ook oke lijkt me, zolang het maar niet zwijmel post na zwijmel post is

En als iemand zegt he bah dat hebben we al zo vaak besproken wijs je ze maar mooi op het doel van het topic
pi_68585823
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:14 schreef MNR het volgende:

[..]

Vergelijk dat eens met dit topic: [Singles] He's just not that in to you

En kijk eens naar de datum
ik heb hem niet helemaal gelezen, maar ik snap waar je heen wilt
Maar ik zei toch ook niet dat het nu allemaal SC is of allemaal "slecht" is
Ik zei 20-80 (of iets in die richting) en ik denk dat het beter andersom kan zijn (of nog wat lichter vind ik ook prima, maar dat de serieuze kant nog net wat zwaarder is dan de hoi doei hoe was je avondeten kant)
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:20:01 #121
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_68585825
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:03 schreef MNR het volgende:
Zou kunnen.. maar dat is slechts het verplaatsen van het 'issue' dat iedere keer terugkeert in Singles.
Spijker op z'n kop, dan krijg je een nieuwe kliek die gaat SC'en hier...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:21:28 #122
238120 Duimelot
pi_68585860
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:20 schreef AirwiN het volgende:

[..]

dan sturen de mensen die dat niet waarderen die nieuwe kliek door naar 'ons' (een ander plekje waar scen wel kan dan)
pi_68585881
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:20 schreef AirwiN het volgende:

[..]

daarom moeten we beter op ons zelf en elkaar letten lijkt me

Ik bedoel we kunnen we zeggen he ja het gaat toch fout en dan werkeloos toe zien op de ondergang van singles of nog een poging ondernemen en dan of de boel weer op koers trekken of iig kunnen zeggen naja we hebben het echt geprobeerd
pi_68585887
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:20 schreef liefie_ het volgende:

[..]

ik heb hem niet helemaal gelezen, maar ik snap waar je heen wilt
Maar ik zei toch ook niet dat het nu allemaal SC is of allemaal "slecht" is
Ik zei 20-80 (of iets in die richting) en ik denk dat het beter andersom kan zijn (of nog wat lichter vind ik ook prima, maar dat de serieuze kant nog net wat zwaarder is dan de hoi doei hoe was je avondeten kant)
Volgens mij he meisje, en ik kan ernaast zitten , wanneer dat is wat je mist, je dat zelf toe kunt voegen. Door gewoon zelf ergens op in te haken of zelf een lijntje in te brengen. Toch?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:22:38 #125
247667 zbbrox
zarkin frood
pi_68585889
* zbbrox wacht tot ado met ijsjes komt
All we have is now
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: