abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68357424

De plek voor je beslommeringen als single!

Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar

Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.

Regels
  • Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
  • Nogmaals, dit is geen SC, daarvoor is de R&P SC.
  • Het is hier geen datingtopic, dus behandel de dames met respect, heren.
  • Het is hier geen datingtopic, dus behandel de heren met respect, dames.
  • Roddelen wordt niet echt op prijs gesteld, evenals ongefundeerde uitlatingen.
  • What happens in [Singles] stays in [Singles].
  • Nieuwelingen stellen zich netjes voor en beantwoorden de "newbie vragen" .

De newbie vragen
  • Hoe oud ben je?
  • Sekse?
  • Woonplaats/ regio?
  • Interesses?
  • Seksuele voorkeur?
  • Lengte en postuur?
  • Hoe lang single?

De OP is hier te vinden.

Agenda: Zaterdag 9 Mei Singles Meet in Utrecht

Terrasje pakken, elkaar leren kennen, alle andere posters uitvoerig bespreken, mensen kijken en van het zonnetje genieten. En het is een leuke pré meet voor de 10-jarige bestaansmeet van Fok! op 5 september. Dan komen we als [Singles] voorbereid tevoorschijn.

En..... Er is een tijd en een plek afgesproken, zet het in je agenda!!! Vanaf 15.00 bij Stairway to Heaven (Mariaplaats 11/12).

Zaterdag Scheveningen plan: 13uur voor het kurhaus, voor de liefhebbers PMt Knuffelzacht vnaaf d'r nummer!!!
  • You're never fully dressed until you wear a smile
    pi_68357430
    Net naar die film geweest, vandaar TT
    You're never fully dressed until you wear a smile
    pi_68357469
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 00:46 schreef MNR het volgende:
    Net naar die film geweest, vandaar TT
    Issie echt zo leuk?
    pi_68357472
    Je echte vrienden zijn toch ook altijd zo . De mijne te minste wel, het heeft wat jaren geduurd maar het team waar ik nu in zit is echt altijd gezellig.

We gaan ook altijd met elkaar om, bellen oude vrienden op maar die hebben altijd net iets anders te doen. We vragen ons altijd af wat ze te doen hebben want echt spannende verhalen hebben ze nooit.

Als je mijn fobo verhaal leest zie je een beetje hoe rustig zonder macho we door het leven trekken. We doen niet stoer, zijn ons zelf en doen macho als niemand het ziet. Komt er toevallig in de buurt denkt diegene wellicht dat we niet goed bij ons hooft zijn
    pi_68357479
    Welke film??
      zaterdag 25 april 2009 @ 00:50:54 #6
    145672 Ludootje
    Mr. Brightside
    pi_68357535
    Televeepee!
    pi_68357573
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 00:48 schreef DieBoard het volgende:
    Je echte vrienden zijn toch ook altijd zo . De mijne te minste wel, het heeft wat jaren geduurd maar het team waar ik nu in zit is echt altijd gezellig.

We gaan ook altijd met elkaar om, bellen oude vrienden op maar die hebben altijd net iets anders te doen. We vragen ons altijd af wat ze te doen hebben want echt spannende verhalen hebben ze nooit.

Als je mijn fobo verhaal leest zie je een beetje hoe rustig zonder macho we door het leven trekken. We doen niet stoer, zijn ons zelf en doen macho als niemand het ziet. Komt er toevallig in de buurt denkt diegene wellicht dat we niet goed bij ons hooft zijn
    Ja, ik zit nu in de omschakeling middelbare school / student. Zorgt voor wat wrijving. Denk trouwens sowieso dat vrouwen wat minder snel direct zijn. Daarnaast zijn er een aantal die altijd een hele planning willen hebben. Volslagen onzinnig en overbodig, maar dat moeten ze zelf nog even in gaan zien.

Heb daarom, denk ik, sowieso liever mannelijke vrienden.
    pi_68357588
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 00:48 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Issie echt zo leuk?
    Ja!

Ik voel me echt weer helemaal happy na die film. Niet alleen omdat het echt een grappige film is, maar omdat het allemaal zo'n romantische comedy is met goede afloop. Loopt precies zoals het voor iedereen het beste is

Ik vind dat zo lekker om te zien
    Krijg gewoon energie van die film.

En ja, dan zat ik daar en liet ik daar ook een paar herinneringen de revu passeren. En dan denk ik bij mezelf: waarom dat allemaal zo bedenken en onzeker en zo over zijn. Maar ja, dat hoort er nu eenmaal bij. Ik vind gewoon dat mannen allemaal het voortouw moeten nemen. Simpele regels

Fuck it, ik heb geen zin om echt veel moeite te doen voor een man. De stelregel in de film was: als hij echt geinteresseerd in je is, zal hij echt alle mogelijke moeite doen om met je in contact te komen. En zo is het maar net!
    pi_68357592
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 00:50 schreef Ludootje het volgende:
    Televeepee!
    En dat is?

dit kwam er uit

pi_68357596
    quote:
    Welke film??
    "He's just not that in to you"
    pi_68357621
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 00:52 schreef MNR het volgende:

[..]

Ja!

Fuck it, ik heb geen zin om echt veel moeite te doen voor een man. De stelregel in de film was: als hij echt geinteresseerd in je is, zal hij echt alle mogelijke moeite doen om met je in contact te komen. En zo is het maar net!
    Haha, precies.

Denk dat ik er binnenkort met mijn vriendinnen heen ga.
    pi_68357626
    quote:
    Mijn vrienden zijn heilig voor mij.
    Ze geven kleur aan mijn leven en ik laat ze dat ook lekker en gewoon merken
    pi_68357640
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 00:52 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Ja, ik zit nu in de omschakeling middelbare school / student. Zorgt voor wat wrijving. Denk trouwens sowieso dat vrouwen wat minder snel direct zijn. Daarnaast zijn er een aantal die altijd een hele planning willen hebben. Volslagen onzinnig en overbodig, maar dat moeten ze zelf nog even in gaan zien.

Heb daarom, denk ik, sowieso liever mannelijke vrienden.
    Ik vindt wel dat als je vrouwen vraagt hoe je zelf bent. En je doet dit op een goede manier dat je een heel direct/goed antwoord krijgt. Aan hun woord gebruik en invulling van min punten. Dit is weer niet altijd bij mannen het geval
    pi_68357643
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 00:53 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Haha, precies.

Denk dat ik er binnenkort met mijn vriendinnen heen ga.
    En als hij geen moeite doet ga je gewoon daten met anderen, ga je gewoon plezier hebben met anderen.
    pi_68357703
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 00:55 schreef DieBoard het volgende:

[..]

Ik vindt wel dat als je vrouwen vraagt hoe je zelf bent. En je doet dit op een goede manier dat je een heel direct/goed antwoord krijgt. Aan hun woord gebruik en invulling van min punten. Dit is weer niet altijd bij mannen het geval
    Dat dan weer wel.

En avondje romcom kijken met chocola is ook echt heerlijk! Net als shoppen, praten over mannen...
    pi_68357716
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 00:53 schreef MNR het volgende:

[..]

"He's just not that in to you"
    En hoe vond je hem? Acteurs zijn wel prettig maar naar te kijken. Had laatst een verjaardag van een vriend en gaf hem een boek dat over flirten gaat

Altijd als hij eindelijk op een vrouw afstapt is ie binnen 3 minuten weer terug Niet dat ik zo goed ben hoor, ga dat boek ook maar voor mijzelf kopen
    pi_68357718
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 00:55 schreef MNR het volgende:

[..]

En als hij geen moeite doet ga je gewoon daten met anderen, ga je gewoon plezier hebben met anderen.
    En toch willen we altijd degene die we niet kunnen krijgen.
    pi_68357726
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 00:59 schreef DieBoard het volgende:

[..]

En hoe vond je hem? Acteurs zijn wel prettig maar naar te kijken. Had laatst een verjaardag van een vriend en gaf hem een boek dat over flirten gaat

Altijd als hij eindelijk op een vrouw afstapt is ie binnen 3 minuten weer terug Niet dat ik zo goed ben hoor, ga dat boek ook maar voor mijzelf kopen
    Boek over flirten? Werkt dat?
    pi_68357733
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 00:59 schreef DieBoard het volgende:

[..]

M'n recensie staat hierboven

Hoe bedoel je dat hij binnen 3 minuten weer terug is?
    pi_68357771
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 00:59 schreef Ofresca het volgende:

[..]

En toch willen we altijd degene die we niet kunnen krijgen.
    Nah... ik weet niet of het is dat we degene die we uitkiezen degene is die we niet kunnen krijgen, maar de signalen moeten wel in balans zijn tussen positief en minder positief.

Bijvoorbeeld geen of te weinig positieve signalen = afkappen of aandacht verleggen. En ik denk ook wel dat als je geinteresseerd bent in iemand dat diegene ook geinteresseerd is in jou. In hoeverre weet je eigenlijk diep van binnen ook wel (nou ja, ik meen dat ik het goed aan kan voelen).

En heel eerlijk, als een man te graag wil, stoot dat mij ook af. Het is gewoon een spel waarvan ik de regels niet altijd snap, maar 1 ding weet ik wel: je moet niet aan jezelf gaan twijfelen. Dat is nergens voor nodig.

Als het gewoon goed voelt, voelt het goed.

(ik kan er wel pagina's over volschrijven)
    pi_68357789
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 00:52 schreef MNR het volgende:

[..]

En ja, dan zat ik daar en liet ik daar ook een paar herinneringen de revu passeren. En dan denk ik bij mezelf: waarom dat allemaal zo bedenken en onzeker en zo over zijn. Maar ja, dat hoort er nu eenmaal bij. Ik vind gewoon dat mannen allemaal het voortouw moeten nemen. Simpele regels

Nou ik denk altijd, als je de man echt zo leuk vindt moet je niet zo afwijzend doen. Was een keer in Polen omdat de vriendin van mijn vriend Pools is en zag een meid vet afwijzend doen tegen een jongen. Ik begreep er niets van en ze zei dat het daar gewoon een gewoonte is om die jongen ten alle tijden achter je aan te hebben.

Wel was het ook zo dat die meid iets van euh 24 was en dat je rondt die leeftijd getrouwd moet zijn omdat je anders een schande voor de familie bent.
      zaterdag 25 april 2009 @ 01:06:02 #22
    145672 Ludootje
    Mr. Brightside
    pi_68357818
    Zeg MNR, sinds wanneer ben jij van de Nachtploeg?
    pi_68357822
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 01:03 schreef MNR het volgende:

[..]

Nah... ik weet niet of het is dat we degene die we uitkiezen degene is die we niet kunnen krijgen, maar de signalen moeten wel in balans zijn tussen positief en minder positief.

Bijvoorbeeld geen of te weinig positieve signalen = afkappen of aandacht verleggen. En ik denk ook wel dat als je geinteresseerd bent in iemand dat diegene ook geinteresseerd is in jou. In hoeverre weet je eigenlijk diep van binnen ook wel (nou ja, ik meen dat ik het goed aan kan voelen).

En heel eerlijk, als een man te graag wil, stoot dat mij ook af. Het is gewoon een spel waarvan ik de regels niet altijd snap, maar 1 ding weet ik wel: je moet niet aan jezelf gaan twijfelen. Dat is nergens voor nodig.

Als het gewoon goed voelt, voelt het goed.

(ik kan er wel pagina's over volschrijven)
    Ja, dat zou je inderdaad moeten doen. Maar dat is (soms) wel lastig om voor jezelf toe te geven.

Het moet inderdaad een spelletje zijn. Een man die alleen maar over je kwijlt is helemaal niets aan. Tenzij je ook dol bent op hem natuurlijk.
    pi_68357835
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 01:00 schreef MNR het volgende:

[..]

M'n recensie staat hierboven

Hoe bedoel je dat hij binnen 3 minuten weer terug is?
    Nou dat hij op de meid afstap maar al snel weer terug is Het is een leuke jongen, heeft een goede babbel normaal maar als hij op iemand afstapt gaat er kennelijk iets verkeerd
    pi_68357852
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 01:04 schreef DieBoard het volgende:

[..]

Nou ik denk altijd, als je de man echt zo leuk vindt moet je niet zo afwijzend doen. Was een keer in Polen omdat de vriendin van mijn vriend Pools is en zag een meid vet afwijzend doen tegen een jongen. Ik begreep er niets van en ze zei dat het daar gewoon een gewoonte is om die jongen ten alle tijden achter je aan te hebben.

Wel was het ook zo dat die meid iets van euh 24 was en dat je rondt die leeftijd getrouwd moet zijn omdat je anders een schande voor de familie bent.
    Tussen afwijzend en wanhopig zit toch nog een groot gat? Het lijkt mij dat het vooral erom gaat dat je je er niet zo druk om maakt.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')