abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68585434
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:02 schreef MNR het volgende:

[..]

Kun je ook aangeven wat die verandering inhoudt in jouw ogen?
Wacht hoor ik ga even proberen een oud topic te vinden en dan kan ik wat dingen aanstippen
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_68585439
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:00 schreef Den_Haag het volgende:

ff van het zonnetje genieten
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:05:39 #103
247667 zbbrox
zarkin frood
pi_68585461
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:59 schreef Duimelot het volgende:

[..]

dat dus
en gezien ik een groep mensen hier erg kan waarderen zou ik t leuk vinden als we dan die fun samen ergens anders vinden
jaaaaa een ander forum!

ik weet er wel eentje...
Today we lived a thousand years
All we have is now
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:07:38 #104
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_68585504
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:03 schreef MNR het volgende:

[..]

Zou kunnen.. maar dat is slechts het verplaatsen van het 'issue' dat iedere keer terugkeert in Singles.
nee want dan is het een heel nieuwe start en mensen die het anders willen die gaan dan gewoon hier posten
zie het ook meer als compleet forum buiten fok waarin de onderwerpen in verschillende topics verdeld kunnen worden ofzo.....
ik vroeg alleen of er een linkje in de op mocht omdat ik bang ben dat de flow van nieuwe mensen klein zal zijn en dat vind ik jammer! want heel afentoe komen er best leuke nieuwe mensen bij!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:08:11 #105
238120 Duimelot
pi_68585512
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:05 schreef zbbrox het volgende:

[..]

jaaaaa een ander forum!

ik weet er wel eentje...
ja maar daar moet niet heel singles heen verplaatst worden
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:09:27 #106
247667 zbbrox
zarkin frood
pi_68585539
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:08 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ja maar daar moet niet heel singles heen verplaatst worden
Nee alleen de leukste slowchatters. En dan kunnen ze alsnog kijken of er wat in singles te doen is. maar dan willen ze al niet meer terug
All we have is now
pi_68585550
Ik zit hier even te puzzelen hoor.. maar is het issue dat nieuwe users zich hier welkom willen voelen of is het issue dat sommige bestaande users hier meer inspraak/toegang willen hebben?
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_68585577
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:07 schreef Duimelot het volgende:

[..]

nee want dan is het een heel nieuwe start en mensen die het anders willen die gaan dan gewoon hier posten
Hehe
Maf wijf
pi_68585592
Oke ik had geen zin om 300 posts door te lezen maar ik heb hier de eerste pagina even van bekeken en ik vind het toch echt anders
[Singles & Feestdagen SC] dan maar friends with benefits!

Het gaat meer over relaties etc en toch is het gezellig en is er wel redelijk wat klets ruimte als je het mij vraagt
Nu is het meer andersom, het gaat nergens over met een kleine ruimte om het over relaties/single zijn te hebben

in mijn ogen is het idd een weegschaal (nu ik er over nadenk) en eerst was het zeg maar 65-35 of zo (single/relatie talk - SC) en nu is het 20-80 (single/relatie talk - SC)
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:11:32 #110
238120 Duimelot
pi_68585593
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:09 schreef zbbrox het volgende:

[..]

Nee alleen de leukste slowchatters. En dan kunnen ze alsnog kijken of er wat in singles te doen is. maar dan willen ze al niet meer terug
hahaha als er een paar leukies daar zitten wil ik ook niet terug nee
(wil ik wel een speciaal singles sc topic daar whahahahaha)
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:12:08 #111
141482 Q.
JurassiQ
pi_68585608
Ja.
For great justice!
pi_68585623
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:09 schreef MNR het volgende:
Ik zit hier even te puzzelen hoor.. maar is het issue dat nieuwe users zich hier welkom willen voelen of is het issue dat sommige bestaande users hier meer inspraak/toegang willen hebben?
het is een issue van een aantal huidige gebruikers die niet blij zijn zoals het nu gaat. Maar eigenlijk.... is dit waar we het nu over hebben zo giga offtopic, zulke slowchat, en iedere keer weer herhalend, minimaal 50 posts per topic worden hieraan geweid. damn, ik ga er zo maar vandoor, ik merk dat ik irritant ga worden.
pi_68585650
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:12 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

het is een issue van een aantal huidige gebruikers die niet blij zijn zoals het nu gaat. Maar eigenlijk.... is dit waar we het nu over hebben zo giga offtopic, zulke slowchat, en iedere keer weer herhalend, minimaal 50 posts per topic worden hieraan geweid. damn, ik ga er zo maar vandoor, ik merk dat ik irritant ga worden.
daarom is het beter dat we er nu ff doorheen te bikkelen en weer met een lijn voor singles komen ipv dezelfde discussie over 2 maanden weer te voeren (lijkt mij)
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:14:23 #114
238120 Duimelot
pi_68585667
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:11 schreef liefie_ het volgende:
Oke ik had geen zin om 300 posts door te lezen maar ik heb hier de eerste pagina even van bekeken en ik vind het toch echt anders

Het gaat meer over relaties etc en toch is het gezellig en is er wel redelijk wat klets ruimte als je het mij vraagt
Nu is het meer andersom, het gaat nergens over met een kleine ruimte om het over relaties/single zijn te hebben
is het niet zo dat er minder over relaties enzo gepraat wordt omdat dan telkens de opmerking komt: is al besproken bladiebla en daarnaast er enorm geroddeld en geoordeeld wordt door sommige mensen waardoor anderen minder de behoefte hebben hier het daarover nog te hebben!?
en verder mogen de mensen die (soort van) singles af zijn hier niet eens zwijmelen of hun ei kwijt omdat ze dan horen dat het singles is en ze hier niet meer 'horen'
even wat dingen die ik regelmatig voorbij heb zien komen.....

ik vind leuk om wel ontopic te kletsen maar wel zonder gezeur en gezeik eromheen
pi_68585680
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:11 schreef liefie_ het volgende:

in mijn ogen is het idd een weegschaal (nu ik er over nadenk) en eerst was het zeg maar 65-35 of zo (single/relatie talk - SC) en nu is het 20-80 (single/relatie talk - SC)
Vergelijk dat eens met dit topic: [Singles] He's just not that in to you

En kijk eens naar de datum
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:15:16 #116
238120 Duimelot
pi_68585689
quote:

[..]

en zo worden de leuke weggejaagd
pi_68585726
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:15 schreef Duimelot het volgende:

[..]

en zo worden de leuke weggejaagd
sorry hoor duim maar dat vind ik echt een heel flauwe opmerking

En nu ga ik weer ff lezen op de inhoud verder momentje hoor
pi_68585740
quote:

[..]

Baai Snuit
En houd je kalm
pi_68585774
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:14 schreef Duimelot het volgende:

[..]

is het niet zo dat er minder over relaties enzo gepraat wordt omdat dan telkens de opmerking komt: is al besproken bladiebla en daarnaast er enorm geroddeld en geoordeeld wordt door sommige mensen waardoor anderen minder de behoefte hebben hier het daarover nog te hebben!?
en verder mogen de mensen die (soort van) singles af zijn hier niet eens zwijmelen of hun ei kwijt omdat ze dan horen dat het singles is en ze hier niet meer 'horen'
even wat dingen die ik regelmatig voorbij heb zien komen.....

ik vind leuk om wel ontopic te kletsen maar wel zonder gezeur en gezeik eromheen
daarom heb ik in de op laten staan dat geroddel en zo niet gewaardeerd word
En dat kan toch allemaal ook besproken worden bij het uitzetten van de nieuwe lijn van singles?
En zwijmelen is ook oke lijkt me, zolang het maar niet zwijmel post na zwijmel post is

En als iemand zegt he bah dat hebben we al zo vaak besproken wijs je ze maar mooi op het doel van het topic
pi_68585823
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:14 schreef MNR het volgende:

[..]

Vergelijk dat eens met dit topic: [Singles] He's just not that in to you

En kijk eens naar de datum
ik heb hem niet helemaal gelezen, maar ik snap waar je heen wilt
Maar ik zei toch ook niet dat het nu allemaal SC is of allemaal "slecht" is
Ik zei 20-80 (of iets in die richting) en ik denk dat het beter andersom kan zijn (of nog wat lichter vind ik ook prima, maar dat de serieuze kant nog net wat zwaarder is dan de hoi doei hoe was je avondeten kant)
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:20:01 #121
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_68585825
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:03 schreef MNR het volgende:
Zou kunnen.. maar dat is slechts het verplaatsen van het 'issue' dat iedere keer terugkeert in Singles.
Spijker op z'n kop, dan krijg je een nieuwe kliek die gaat SC'en hier...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:21:28 #122
238120 Duimelot
pi_68585860
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:20 schreef AirwiN het volgende:

[..]

dan sturen de mensen die dat niet waarderen die nieuwe kliek door naar 'ons' (een ander plekje waar scen wel kan dan)
pi_68585881
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:20 schreef AirwiN het volgende:

[..]

daarom moeten we beter op ons zelf en elkaar letten lijkt me

Ik bedoel we kunnen we zeggen he ja het gaat toch fout en dan werkeloos toe zien op de ondergang van singles of nog een poging ondernemen en dan of de boel weer op koers trekken of iig kunnen zeggen naja we hebben het echt geprobeerd
pi_68585887
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:20 schreef liefie_ het volgende:

[..]

ik heb hem niet helemaal gelezen, maar ik snap waar je heen wilt
Maar ik zei toch ook niet dat het nu allemaal SC is of allemaal "slecht" is
Ik zei 20-80 (of iets in die richting) en ik denk dat het beter andersom kan zijn (of nog wat lichter vind ik ook prima, maar dat de serieuze kant nog net wat zwaarder is dan de hoi doei hoe was je avondeten kant)
Volgens mij he meisje, en ik kan ernaast zitten , wanneer dat is wat je mist, je dat zelf toe kunt voegen. Door gewoon zelf ergens op in te haken of zelf een lijntje in te brengen. Toch?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:22:38 #125
247667 zbbrox
zarkin frood
pi_68585889
* zbbrox wacht tot ado met ijsjes komt
All we have is now
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:24:21 #126
238120 Duimelot
pi_68585932
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:22 schreef zbbrox het volgende:
* zbbrox wacht tot ado met ijsjes komt
ik wil ook een ijsje.......

en dan gezellig samen ijsjes eten en niet helemaal sneu alleen
pi_68585933
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:22 schreef MNR het volgende:

[..]

Volgens mij he meisje, en ik kan ernaast zitten , wanneer dat is wat je mist, je dat zelf toe kunt voegen. Door gewoon zelf ergens op in te haken of zelf een lijntje in te brengen. Toch?
dat probeer ik nu ook te doen

Maar ik zou het wel jammer vinden dat de mensen die goed willen met het topic, en het topic willen gebruiken waar het voor is straks geen topic meer over hebben omdat andere mensen het perse willen "misbruiken" (en daarmee bedoel ik dus niet gebruiken waar het voor is, ik bedoel dat je een ei wil bakken maar alle bakpannen in gebruik zijn omdat mensen er boontjes in proberen te koken, daar sta je dan met je ei en alleen maar steelpannen)
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:24:26 #128
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_68585937
Even he.. voor de mensen die alleen maar willen SCen (kwijlen op elkaar en dat ze elkaar gesmst hebben): [R&P SC] Eten Wolverine als ontbijt
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:24:55 #129
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_68585950
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:21 schreef Duimelot het volgende:
dan sturen de mensen die dat niet waarderen die nieuwe kliek door naar 'ons' (een ander plekje waar scen wel kan dan)
Die is er al, die plek heet de R&P SC. Als je dat noemt dan vinden de meesten dat daar een zuur clubje mensen zit. Datzelfde gaat die nieuwe kliek ongetwijfeld ook over jullie zeggen overigens.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:25:02 #130
238120 Duimelot
pi_68585953
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:22 schreef MNR het volgende:

[..]

wil wel ff voor liefie opkomen toch, want dat probeerd ze dus wel nu toch sinds gisteren!?!?!?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:25:15 #131
247667 zbbrox
zarkin frood
pi_68585957
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Even he.. voor de mensen die alleen maar willen SCen (kwijlen op elkaar en dat ze elkaar gesmst hebben): [R&P SC] Eten Wolverine als ontbijt
+1 behulpzaam

zal m eens tvp'en
All we have is now
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:26:32 #132
238120 Duimelot
pi_68585985
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:24 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Die is er al, die plek heet de R&P SC. Als je dat noemt dan vinden de meesten dat daar een zuur clubje mensen zit. Datzelfde gaat die nieuwe kliek ongetwijfeld ook over jullie zeggen overigens.
wilde ik net zeggen, ben er een keer geweest en werd gewoon letterlijk weggezwaaid!
en DAT gebeurd hier dan weer niet, vind singles nog altijd een stuk opener voor nieuwe mensen dan de sc!
pi_68585997
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:24 schreef liefie_ het volgende:

[..]

dat probeer ik nu ook te doen

Maar ik zou het wel jammer vinden dat de mensen die goed willen met het topic, en het topic willen gebruiken waar het voor is straks geen topic meer over hebben omdat andere mensen het perse willen "misbruiken" (en daarmee bedoel ik dus niet gebruiken waar het voor is, ik bedoel dat je een ei wil bakken maar alle bakpannen in gebruik zijn omdat mensen er boontjes in proberen te koken, daar sta je dan met je ei en alleen maar steelpannen)
Ik bedoelde het inbrengen van een Single gerelateerd onderwerp
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:27:43 #134
238120 Duimelot
pi_68586012
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:24 schreef Cuegirllie het volgende:
hey cue meisje leuk dat je er bent maarrrrr
ga jij je eens vermaken in antwerpen ipv hier posten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_68586028
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:25 schreef Duimelot het volgende:

[..]

wil wel ff voor liefie opkomen toch, want dat probeerd ze dus wel nu toch sinds gisteren!?!?!?
I know, ik waardeer haar inspraak hier ook. Ik ben nu ook aan het helpen
pi_68586030
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:26 schreef MNR het volgende:

[..]

Ik bedoelde het inbrengen van een Single gerelateerd onderwerp
en ik bedoelde bijvoorbeeld dat ik net niet mee ging posten met snuit en duim
of gister wel mee ging posten toen KF het had over zn date van gister
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:28:34 #137
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_68586045
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:26 schreef Duimelot het volgende:
wilde ik net zeggen, ben er een keer geweest en werd gewoon letterlijk weggezwaaid!
en DAT gebeurd hier dan weer niet, vind singles nog altijd een stuk opener voor nieuwe mensen dan de sc!
Zo zie je maar hoe verschillend een beeldvorming kan zijn als je wel of geen onderdeel uitmaakt van de kliek. Wat jij vindt over Singles, dat vind ik namelijk over de R&P SC.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:29:19 #138
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_68586066
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:27 schreef Duimelot het volgende:

[..]

hey cue meisje leuk dat je er bent maarrrrr
ga jij je eens vermaken in antwerpen ipv hier posten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is even aan het douche en kan ik hier even m'n verslaving en de discussie weer even volgen
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_68586087
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:28 schreef liefie_ het volgende:

[..]

en ik bedoelde bijvoorbeeld dat ik net niet mee ging posten met snuit en duim
of gister wel mee ging posten toen KF het had over zn date van gister
Nou, dan doe je het toch hartstikke goed!?
Goed voorbeeld, doet goed volgen (dat is de strekking van mijn verhaal).

Ik steun je wel. Zodra er een Single gerelateerd onderwerp in wordt gebracht, reageer ik vrijwel altijd volgens mij.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:31:04 #140
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_68586107
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:26 schreef Duimelot het volgende:

Ik vind Singles wel opener (maar dat kan wat Airwin zegt beeldvorming zijn) maar als je hier nieuw komt binnenzetten word je ondertussen (was niet altijd zo) helemaal gek van alle inside jokes, gepraat over meets en alle andere zaken die erbij komen kijken nu iedereen elkaar kent.
pi_68586134
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:30 schreef MNR het volgende:

[..]

Nou, dan doe je het toch hartstikke goed!?
Goed voorbeeld, doet goed volgen (dat is de strekking van mijn verhaal).

Ik steun je wel. Zodra er een Single gerelateerd onderwerp in wordt gebracht, reageer ik vrijwel altijd volgens mij.
en met dat goed voorbeel doet goed volgen in mijn achterhoofd had ik dus een nieuwe OP gemaakt

En jij doet altijd goed je best om singles op koers te houden herinner me ook nog veel keren dat je mensen (op een goede manier) aansprak op bepaald gedrag
pi_68586158
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:32 schreef liefie_ het volgende:

[..]

en met dat goed voorbeel doet goed volgen in mijn achterhoofd had ik dus een nieuwe OP gemaakt
Dat vind ik een mooi gebaar!
quote:
En jij doet altijd goed je best om singles op koers te houden herinner me ook nog veel keren dat je mensen (op een goede manier) aansprak op bepaald gedrag
Dank je
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:34:24 #143
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_68586181
Goedemorgen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:36:12 #144
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_68586213
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vind Singles wel opener (maar dat kan wat Airwin zegt beeldvorming zijn) maar als je hier nieuw komt binnenzetten word je ondertussen (was niet altijd zo) helemaal gek van alle inside jokes, gepraat over meets en alle andere zaken die erbij komen kijken nu iedereen elkaar kent.
Singles lijkt opener omdat door het onderwerp er automatisch mensen op afkomen. Dan heb je bij de reguliere subforums SC niet. Dat er op een gegeven moment een harde kern ontstaat is niet te voorkomen denk ik. En dat maakt het er niet aantrekkelijker op, maar dat is geen Singles probleem dat is een algemeen probleem.
pi_68586222
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:34 schreef tijnbrein het volgende:
Goedemorgen
Dat Tijn
pi_68586289
quote:
ga jij mee naar het strand?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:40:48 #147
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_68586323
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:36 schreef AirwiN het volgende:

Singles lijkt opener omdat door het onderwerp er automatisch mensen op afkomen. Dan heb je bij de reguliere subforums SC niet. Dat er op een gegeven moment een harde kern ontstaat is niet te voorkomen denk ik. En dat maakt het er niet aantrekkelijker op, maar dat is geen Singles probleem dat is een algemeen probleem.
Natuurlijk daar ontkom je ook niet aan en dat hoeft ook niet erg te zijn. Maar het moet nou ook weer niet de spuigaten uit te lopen vind ik. En daarmee bedoel ik hoe er op elkaar gereageerd wordt.
Achja kan hier wel grote verhalen gaan typen hoe en wat maar daar heb ik geen zin in Ga namelijk toch afsluiten want ze is klaar met douchen
  † In Memoriam † zaterdag 2 mei 2009 @ 11:42:08 #148
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_68586351
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:36 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Nog steeds aan het zeiken hierover?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:42:48 #149
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_68586373
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:36 schreef MNR het volgende:

[..]

Dat Tijn
Hoi MNR

Nog wat leuks gedaan gisteren?

Ik wel
Gisterenmiddag geklust in het huis van me zusje en gepraat over het verleden met me zusje.
Gisterenavond naar een concert geweest van een Dream Theater coverband. Het was bijna net zo goed als het orgineel.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:43:24 #150
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_68586389
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, ik had het idee dat de boodschap nog niet helemaal bij je was aangekomen.
pi_68586400
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:40 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Natuurlijk daar ontkom je ook niet aan en dat hoeft ook niet erg te zijn. Maar het moet nou ook weer niet de spuigaten uit te lopen vind ik. En daarmee bedoel ik hoe er op elkaar gereageerd wordt.
Achja kan hier wel grote verhalen gaan typen hoe en wat maar daar heb ik geen zin in Ga namelijk toch afsluiten want ze is klaar met douchen
Hier sluit ik me bij aan
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:43:49 #152
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_68586402
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:42 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Eens in de zo veel tijd komt dit onderwerp weer terug.
14 SHADES OF GREY
  † In Memoriam † zaterdag 2 mei 2009 @ 11:44:58 #153
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_68586430
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:43 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ja, ik had het idee dat de boodschap nog niet helemaal bij je was aangekomen.
Tja, de eerste 93x had ik een beetje moeite om het te begrijpen, maar daarna is het kwartje wel gevallen hoor!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:48:59 #154
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_68586518
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tja, de eerste 93x had ik een beetje moeite om het te begrijpen, maar daarna is het kwartje wel gevallen hoor!
Het is ook best een lastig onderwerp.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:51:31 #155
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_68586582
Tralalalilalala. Het is lekker weer.

Vanavond lekker naar de kroeg. Wordt weer een prima weekend.
  † In Memoriam † zaterdag 2 mei 2009 @ 11:52:34 #156
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_68586606
Dadelijk komt de zus van een ex op de koffie en vanavond ga ik naar de verjaardag van een vriend
pi_68586624
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:51 schreef Ofresca het volgende:

Wie ga je deze keer versieren?!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:53:37 #158
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_68586637
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:51 schreef Ofresca het volgende:

Ja het is lekker weer.
Ik ga zo weer naar mijn zusje om te klussen. Wat ik vanavond ga doen weet ik nog niet.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:54:10 #159
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_68586651
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:53 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Wie ga je deze keer versieren?!
Jou.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:54:52 #160
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_68586670
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jou.
Al gedaan.

Zit al een tijdje achter iemand aan. Kijken hoe dat vanavond uitpakt.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:55:24 #161
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_68586685
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dadelijk komt de zus van een ex op de koffie en vanavond ga ik naar de verjaardag van een vriend
De zus van een ex? Wat moet ik daarvan denken?
pi_68586713
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:54 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Al gedaan.

ik ben wel benieuwd hoe jij achter iemand aan zit?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:57:33 #163
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_68586730
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:54 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Al gedaan.

Succes
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:58:15 #164
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_68586743
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:55 schreef Ofresca het volgende:

[..]

De zus van een ex? Wat moet ik daarvan denken?
Niks.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:59:08 #165
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_68586764
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:56 schreef liefie_ het volgende:

[..]

ik ben wel benieuwd hoe jij achter iemand aan zit?
In dit geval bijna niet, eigenlijk. Gaat vanzelf ofzo. Het wordt sowieso niets serieus, dus het blijft gewoon bij een beetje aankloten en uitdagen.

En jij dan liefie, hoe versier jij iemand?
  † In Memoriam † zaterdag 2 mei 2009 @ 11:59:09 #166
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_68586765
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Niks.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:59:13 #167
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_68586767
Moggeh !!
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:00:05 #168
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_68586792
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:59 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Okee. Was jij nou bezet dan, of niet?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:00:12 #169
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_68586796
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:59 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

En anders is er niks mis met een relatie beginnen met de zus van je ex.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:00:34 #170
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_68586803
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:59 schreef KudFokker het volgende:
Moggeh !!
Hoe was je date?
14 SHADES OF GREY
  † In Memoriam † zaterdag 2 mei 2009 @ 12:01:47 #171
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_68586823
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:00 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Okee. Was jij nou bezet dan, of niet?

Maar niet met de zus van een ex.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:02:47 #172
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_68586842
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:01 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Maar niet met de zus van een ex.
Oh okee. Dan zal ik idd niets van denken.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:06:00 #173
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_68586909
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:00 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoe was je date?
Gezellig
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:06:46 #174
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_68586923
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:06 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Gezellig
En komt er een vervolg?
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:06:49 #175
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_68586924
Mogguh!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  † In Memoriam † zaterdag 2 mei 2009 @ 12:07:17 #176
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_68586936
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dadelijk komt de zus van een ex op de koffie Met de zus van een ex naar de ikea en vanavond ga ik naar de verjaardag van een vriend
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:07:38 #177
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_68586942
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:06 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh!
Middag
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:08:46 #178
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_68586963
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:07 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Sterkte! Jij liever dan ik.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:09:18 #179
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_68586971
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:06 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En komt er een vervolg?
Ja KF, heb je haar nog gesmst, of toch maar niet?
  † In Memoriam † zaterdag 2 mei 2009 @ 12:09:22 #180
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_68586975
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:08 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Sterkte! Jij liever dan ik.
O, ik vind ikea-en wel leuk
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:10:02 #181
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_68586995
Sow goedemorgen
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:10:30 #182
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_68587010
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:09 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

O, ik vind ikea-en wel leuk
Dat wel, maar niet op zaterdagmiddag.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:10:39 #183
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_68587014
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:09 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Ja KF, heb je haar nog gesmst, of toch maar niet?
Alleen op msn gezegd ging "sorry dat het zo vaag ging in de trein"

toen zei ze "haha vaag ? "

zaterdag 2 mei 2009 @ 12:11:28 #184
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_68587028
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:06 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En komt er een vervolg?
Yepyep
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:12:38 #185
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_68587068
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:10 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Alleen op msn gezegd ging "sorry dat het zo vaag ging in de trein"

toen zei ze "haha vaag ? "

Zie je, had je gewoon moeten negeren.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:14:14 #186
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_68587101
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:10 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow goedemorgen
Hoi
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:11 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Yepyep
14 SHADES OF GREY
pi_68587115
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:59 schreef Ofresca het volgende:

[..]

In dit geval bijna niet, eigenlijk. Gaat vanzelf ofzo. Het wordt sowieso niets serieus, dus het blijft gewoon bij een beetje aankloten en uitdagen.

En jij dan liefie, hoe versier jij iemand?
haha precies zo als ik hier doe
alleen flapper ik dan tussendoor wat met mn tieten en lach ik lief

En aaaargh KF waarom zei je dat nou!
Nou ja jou date, jou ding
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:15:04 #188
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_68587123
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:12 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Zie je, had je gewoon moeten negeren.
Hmm volgende keer maar wel even toeslaan dan
Of gewoon even afwachten tot volgende week zaterdag in de club waar we altijd uitgaan, dan is het sowieso makkelijker
  † In Memoriam † zaterdag 2 mei 2009 @ 12:15:41 #189
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_68587139
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:10 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Dat wel, maar niet op zaterdagmiddag.
We gaan dan ook gelukkig niet kijken voor een complete inboedel!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:15:57 #190
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_68587146
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:14 schreef liefie_ het volgende:

[..]

haha precies zo als ik hier doe
alleen flapper ik dan tussendoor wat met mn tieten en lach ik lief

En aaaargh KF waarom zei je dat nou!
Nou ja jou date, jou ding
Komt wel goed hoor
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:19:24 #191
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_68587227
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:15 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

We gaan dan ook gelukkig niet kijken voor een complete inboedel!
Lekker zweedse gehaktballetjes.
14 SHADES OF GREY
  † In Memoriam † zaterdag 2 mei 2009 @ 12:20:35 #192
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_68587257
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:19 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Lekker zweedse gehaktballetjes.
Of die Zweedse chocoladetaart!
  † In Memoriam † zaterdag 2 mei 2009 @ 12:20:52 #193
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_68587262
Hoiiiiii
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:21:08 #194
244451 Carooltje79
pi_68587269
Heb weer veelste lang geslape... moest eigenlijks nog een hele hoop doen
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:21:41 #195
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_68587280
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:20 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Of die Zweedse chocoladetaart!
Een nadeel je moet ze wel zelf in elkaar zetten.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:22:02 #196
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_68587290
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:20 schreef Skaai het volgende:
Hoiiiiii

Hoi
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:22:41 #197
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_68587305
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:21 schreef Carooltje79 het volgende:
Heb weer veelste lang geslape... moest eigenlijks nog een hele hoop doen
Misschien een keer op tijd naar bed toe gaan?
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:23:41 #198
244451 Carooltje79
pi_68587326
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Misschien een keer op tijd naar bed toe gaan?
ja ik lag er wel op tijd in maar ik kan de laate tijd zooo moeilijk slapen...is echt irritant
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:24:57 #199
252855 halfbearad
de cowboypiraat!
pi_68587351
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:21 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Een nadeel je moet ze wel zelf in elkaar zetten.
Shit, waar moet dat schroefje nou?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:24:58 #200
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_68587353
Goedemiddag allen Op deze prachtige dag
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')