Wacht hoor ik ga even proberen een oud topic te vinden en dan kan ik wat dingen aanstippenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Kun je ook aangeven wat die verandering inhoudt in jouw ogen?
jaaaaa een ander forum!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat dus
en gezien ik een groep mensen hier erg kan waarderen zou ik t leuk vinden als we dan die fun samen ergens anders vinden
nee want dan is het een heel nieuwe start en mensen die het anders willen die gaan dan gewoon hier postenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Zou kunnen.. maar dat is slechts het verplaatsen van het 'issue' dat iedere keer terugkeert in Singles.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:05 schreef zbbrox het volgende:
[..]
jaaaaa een ander forum!
ik weet er wel eentje...
Nee alleen de leukste slowchatters.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]ja maar daar moet niet heel singles heen verplaatst worden
Hehequote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee want dan is het een heel nieuwe start en mensen die het anders willen die gaan dan gewoon hier posten
hahaha als er een paar leukies daar zitten wil ik ook niet terug neequote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:09 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Nee alleen de leukste slowchatters.En dan kunnen ze alsnog kijken of er wat in singles te doen is. maar dan willen ze al niet meer terug
het is een issue van een aantal huidige gebruikers die niet blij zijn zoals het nu gaat. Maar eigenlijk.... is dit waar we het nu over hebben zo giga offtopic, zulke slowchat, en iedere keer weer herhalend, minimaal 50 posts per topic worden hieraan geweid.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:09 schreef MNR het volgende:
Ik zit hier even te puzzelen hoor.. maar is het issue dat nieuwe users zich hier welkom willen voelen of is het issue dat sommige bestaande users hier meer inspraak/toegang willen hebben?
daarom is het beter dat we er nu ff doorheen te bikkelen en weer met een lijn voor singles komen ipv dezelfde discussie over 2 maanden weer te voeren (lijkt mij)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het is een issue van een aantal huidige gebruikers die niet blij zijn zoals het nu gaat. Maar eigenlijk.... is dit waar we het nu over hebben zo giga offtopic, zulke slowchat, en iedere keer weer herhalend, minimaal 50 posts per topic worden hieraan geweid.damn, ik ga er zo maar vandoor, ik merk dat ik irritant ga worden.
is het niet zo dat er minder over relaties enzo gepraat wordt omdat dan telkens de opmerking komt: is al besproken bladiebla en daarnaast er enorm geroddeld en geoordeeld wordt door sommige mensen waardoor anderen minder de behoefte hebben hier het daarover nog te hebben!?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:11 schreef liefie_ het volgende:
Oke ik had geen zin om 300 posts door te lezenmaar ik heb hier de eerste pagina even van bekeken en ik vind het toch echt anders
[Singles & Feestdagen SC] dan maar friends with benefits!
Het gaat meer over relaties etc en toch is het gezellig en is er wel redelijk wat klets ruimte als je het mij vraagt
Nu is het meer andersom, het gaat nergens over met een kleine ruimte om het over relaties/single zijn te hebben
Vergelijk dat eens met dit topic: [Singles] He's just not that in to youquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:11 schreef liefie_ het volgende:
Oke ik had geen zin om 300 posts door te lezenmaar ik heb hier de eerste pagina even van bekeken en ik vind het toch echt anders
[Singles & Feestdagen SC] dan maar friends with benefits!
Het gaat meer over relaties etc en toch is het gezellig en is er wel redelijk wat klets ruimte als je het mij vraagt
Nu is het meer andersom, het gaat nergens over met een kleine ruimte om het over relaties/single zijn te hebben
in mijn ogen is het idd een weegschaal (nu ik er over nadenk) en eerst was het zeg maar 65-35 of zo (single/relatie talk - SC) en nu is het 20-80 (single/relatie talk - SC)
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het is een issue van een aantal huidige gebruikers die niet blij zijn zoals het nu gaat. Maar eigenlijk.... is dit waar we het nu over hebben zo giga offtopic, zulke slowchat, en iedere keer weer herhalend, minimaal 50 posts per topic worden hieraan geweid.damn, ik ga er zo maar vandoor, ik merk dat ik irritant ga worden.
sorry hoor duim maar dat vind ik echt een heel flauwe opmerkingquote:
Baai Snuitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daarom heb ik in de op laten staan dat geroddel en zo niet gewaardeerd wordquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is het niet zo dat er minder over relaties enzo gepraat wordt omdat dan telkens de opmerking komt: is al besproken bladiebla en daarnaast er enorm geroddeld en geoordeeld wordt door sommige mensen waardoor anderen minder de behoefte hebben hier het daarover nog te hebben!?
en verder mogen de mensen die (soort van) singles af zijn hier niet eens zwijmelen of hun ei kwijt omdat ze dan horen dat het singles is en ze hier niet meer 'horen'
even wat dingen die ik regelmatig voorbij heb zien komen.....
ik vind leuk om wel ontopic te kletsen maar wel zonder gezeur en gezeik eromheen
ik heb hem niet helemaal gelezen, maar ik snap waar je heen wiltquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Vergelijk dat eens met dit topic: [Singles] He's just not that in to you
En kijk eens naar de datum
Spijker op z'n kop, dan krijg je een nieuwe kliek die gaat SC'en hier...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:03 schreef MNR het volgende:
Zou kunnen.. maar dat is slechts het verplaatsen van het 'issue' dat iedere keer terugkeert in Singles.
dan sturen de mensen die dat niet waarderen die nieuwe kliek door naar 'ons' (een ander plekje waar scen wel kan dan)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spijker op z'n kop, dan krijg je een nieuwe kliek die gaat SC'en hier...
daarom moeten we beter op ons zelf en elkaar letten lijkt mequote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spijker op z'n kop, dan krijg je een nieuwe kliek die gaat SC'en hier...
Volgens mij he meisje, en ik kan ernaast zittenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb hem niet helemaal gelezen, maar ik snap waar je heen wilt
Maar ik zei toch ook niet dat het nu allemaal SC is of allemaal "slecht" is
Ik zei 20-80 (of iets in die richting) en ik denk dat het beter andersom kan zijn (of nog wat lichter vind ik ook prima, maar dat de serieuze kant nog net wat zwaarder is dan de hoi doei hoe was je avondeten kant)
dat probeer ik nu ook te doenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Volgens mij he meisje, en ik kan ernaast zitten, wanneer dat is wat je mist, je dat zelf toe kunt voegen. Door gewoon zelf ergens op in te haken of zelf een lijntje in te brengen. Toch?
Die is er al, die plek heet de R&P SC. Als je dat noemt dan vinden de meesten dat daar een zuur clubje mensen zit. Datzelfde gaat die nieuwe kliek ongetwijfeld ook over jullie zeggen overigens.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:21 schreef Duimelot het volgende:
dan sturen de mensen die dat niet waarderen die nieuwe kliek door naar 'ons' (een ander plekje waar scen wel kan dan)
wil wel ff voor liefie opkomen toch, want dat probeerd ze dus wel nu toch sinds gisteren!?!?!?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Volgens mij he meisje, en ik kan ernaast zitten, wanneer dat is wat je mist, je dat zelf toe kunt voegen. Door gewoon zelf ergens op in te haken of zelf een lijntje in te brengen. Toch?
+1 behulpzaamquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Even he.. voor de mensen die alleen maar willen SCen (kwijlen op elkaar en dat ze elkaar gesmst hebben): [R&P SC] Eten Wolverine als ontbijt
wilde ik net zeggen, ben er een keer geweest en werd gewoon letterlijk weggezwaaid!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is er al, die plek heet de R&P SC. Als je dat noemt dan vinden de meesten dat daar een zuur clubje mensen zit. Datzelfde gaat die nieuwe kliek ongetwijfeld ook over jullie zeggen overigens.
Ik bedoelde het inbrengen van een Single gerelateerd onderwerpquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat probeer ik nu ook te doen
Maar ik zou het wel jammer vinden dat de mensen die goed willen met het topic, en het topic willen gebruiken waar het voor is straks geen topic meer over hebben omdat andere mensen het perse willen "misbruiken" (en daarmee bedoel ik dus niet gebruiken waar het voor is, ik bedoel dat je een ei wil bakken maar alle bakpannen in gebruik zijn omdat mensen er boontjes in proberen te koken, daar sta je dan met je ei en alleen maar steelpannen)
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Even he.. voor de mensen die alleen maar willen SCen (kwijlen op elkaar en dat ze elkaar gesmst hebben): [R&P SC] Eten Wolverine als ontbijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I know, ik waardeer haar inspraak hier ook. Ik ben nu ook aan het helpenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wil wel ff voor liefie opkomen toch, want dat probeerd ze dus wel nu toch sinds gisteren!?!?!?
en ik bedoelde bijvoorbeeld dat ik net niet mee ging posten met snuit en duimquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik bedoelde het inbrengen van een Single gerelateerd onderwerp
Zo zie je maar hoe verschillend een beeldvorming kan zijn als je wel of geen onderdeel uitmaakt van de kliek. Wat jij vindt over Singles, dat vind ik namelijk over de R&P SC.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:26 schreef Duimelot het volgende:
wilde ik net zeggen, ben er een keer geweest en werd gewoon letterlijk weggezwaaid!
en DAT gebeurd hier dan weer niet, vind singles nog altijd een stuk opener voor nieuwe mensen dan de sc!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey cue meisje leuk dat je er bent maarrrrr
ga jij je eens vermaken in antwerpen ipv hier postenZe is even aan het doucheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en kan ik hier even m'n verslaving en de discussie weer even volgen
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Nou, dan doe je het toch hartstikke goed!?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en ik bedoelde bijvoorbeeld dat ik net niet mee ging posten met snuit en duim
of gister wel mee ging posten toen KF het had over zn date van gister
Ik vind Singles wel opener (maar dat kan wat Airwin zegt beeldvorming zijn) maar als je hier nieuw komt binnenzetten word je ondertussen (was niet altijd zo) helemaal gek van alle inside jokes, gepraat over meets en alle andere zaken die erbij komen kijken nu iedereen elkaar kent.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:26 schreef Duimelot het volgende:
wilde ik net zeggen, ben er een keer geweest en werd gewoon letterlijk weggezwaaid!
en DAT gebeurd hier dan weer niet, vind singles nog altijd een stuk opener voor nieuwe mensen dan de sc!
en met dat goed voorbeel doet goed volgen in mijn achterhoofd had ik dus een nieuwe OP gemaaktquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, dan doe je het toch hartstikke goed!?![]()
Goed voorbeeld, doet goed volgen (dat is de strekking van mijn verhaal).
Ik steun je wel. Zodra er een Single gerelateerd onderwerp in wordt gebracht, reageer ik vrijwel altijd volgens mij.
Dat vind ik een mooi gebaar!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en met dat goed voorbeel doet goed volgen in mijn achterhoofd had ik dus een nieuwe OP gemaakt
Dank jequote:En jij doet altijd goed je best om singles op koers te houdenherinner me ook nog veel keren dat je mensen (op een goede manier) aansprak op bepaald gedrag
![]()
Singles lijkt opener omdat door het onderwerp er automatisch mensen op afkomen. Dan heb je bij de reguliere subforums SC niet. Dat er op een gegeven moment een harde kern ontstaat is niet te voorkomen denk ik. En dat maakt het er niet aantrekkelijker op, maar dat is geen Singles probleem dat is een algemeen probleem.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vind Singles wel opener (maar dat kan wat Airwin zegt beeldvorming zijn) maar als je hier nieuw komt binnenzetten word je ondertussen (was niet altijd zo) helemaal gek van alle inside jokes, gepraat over meets en alle andere zaken die erbij komen kijken nu iedereen elkaar kent.
Natuurlijk daar ontkom je ook niet aan en dat hoeft ook niet erg te zijn. Maar het moet nou ook weer niet de spuigaten uit te lopen vind ik. En daarmee bedoel ik hoe er op elkaar gereageerd wordt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:36 schreef AirwiN het volgende:
Singles lijkt opener omdat door het onderwerp er automatisch mensen op afkomen. Dan heb je bij de reguliere subforums SC niet. Dat er op een gegeven moment een harde kern ontstaat is niet te voorkomen denk ik. En dat maakt het er niet aantrekkelijker op, maar dat is geen Singles probleem dat is een algemeen probleem.
Nog steeds aan het zeiken hierover?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Singles lijkt opener omdat door het onderwerp er automatisch mensen op afkomen. Dan heb je bij de reguliere subforums SC niet. Dat er op een gegeven moment een harde kern ontstaat is niet te voorkomen denk ik. En dat maakt het er niet aantrekkelijker op, maar dat is geen Singles probleem dat is een algemeen probleem.
Hoi MNRquote:
Ja, ik had het idee dat de boodschap nog niet helemaal bij je was aangekomen.quote:
Hier sluit ik me bij aanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk daar ontkom je ook niet aan en dat hoeft ook niet erg te zijn. Maar het moet nou ook weer niet de spuigaten uit te lopen vind ik. En daarmee bedoel ik hoe er op elkaar gereageerd wordt.
Achja kan hier wel grote verhalen gaan typen hoe en wat maar daar heb ik geen zin inGa namelijk toch afsluiten want ze is klaar met douchen
Eens in de zo veel tijd komt dit onderwerp weer terug.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nog steeds aan het zeiken hierover?
Tja, de eerste 93x had ik een beetje moeite om het te begrijpen, maar daarna is het kwartje wel gevallen hoor!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, ik had het idee dat de boodschap nog niet helemaal bij je was aangekomen.
Het is ook best een lastig onderwerp.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tja, de eerste 93x had ik een beetje moeite om het te begrijpen, maar daarna is het kwartje wel gevallen hoor!
Wie ga je deze keer versieren?!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:51 schreef Ofresca het volgende:
Tralalalilalala. Het is lekker weer.![]()
Vanavond lekker naar de kroeg. Wordt weer een prima weekend.
Ja het is lekker weer.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:51 schreef Ofresca het volgende:
Tralalalilalala. Het is lekker weer.![]()
Vanavond lekker naar de kroeg. Wordt weer een prima weekend.
Jou.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wie ga je deze keer versieren?!
De zus van een ex? Wat moet ik daarvan denken?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dadelijk komt de zus van een ex op de koffie en vanavond ga ik naar de verjaardag van een vriend
ik ben wel benieuwd hoe jij achter iemand aan zit?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:54 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Al gedaan.![]()
Zit al een tijdje achter iemand aan. Kijken hoe dat vanavond uitpakt.
Succesquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:54 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Al gedaan.![]()
Zit al een tijdje achter iemand aan. Kijken hoe dat vanavond uitpakt.
Niks.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
De zus van een ex? Wat moet ik daarvan denken?
In dit geval bijna niet, eigenlijk. Gaat vanzelf ofzo. Het wordt sowieso niets serieus, dus het blijft gewoon bij een beetje aankloten en uitdagen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd hoe jij achter iemand aan zit?
quote:
En anders is er niks mis met een relatie beginnen met de zus van je ex.quote:
Hoe was je date?quote:
quote:
Oh okee. Dan zal ik idd niets van denken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
Maar niet met de zus van een ex.
Gezelligquote:
En komt er een vervolg?quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dadelijk komt de zus van een ex op de koffie Met de zus van een ex naar de ikea en vanavond ga ik naar de verjaardag van een vriend
Middagquote:
O, ik vind ikea-en wel leukquote:
Alleen op msn gezegd ging "sorry dat het zo vaag ging in de trein"quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja KF, heb je haar nog gesmst, of toch maar niet?
Yepyepquote:
Zie je, had je gewoon moeten negeren.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Alleen op msn gezegd ging "sorry dat het zo vaag ging in de trein"
toen zei ze "haha vaag ? "
Hoiquote:
quote:
haha precies zo als ik hier doequote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
In dit geval bijna niet, eigenlijk. Gaat vanzelf ofzo. Het wordt sowieso niets serieus, dus het blijft gewoon bij een beetje aankloten en uitdagen.
En jij dan liefie, hoe versier jij iemand?
Hmm volgende keer maar wel even toeslaan danquote:
We gaan dan ook gelukkig niet kijken voor een complete inboedel!quote:
Komt wel goed hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha precies zo als ik hier doe
alleen flapper ik dan tussendoor wat met mn tieten en lach ik lief
En aaaargh KF waarom zei je dat nou!
Nou ja jou date, jou ding
Lekker zweedse gehaktballetjes.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
We gaan dan ook gelukkig niet kijken voor een complete inboedel!
Of die Zweedse chocoladetaart!quote:
Een nadeel je moet ze wel zelf in elkaar zetten.quote:
Misschien een keer op tijd naar bed toe gaan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:21 schreef Carooltje79 het volgende:
Heb weer veelste lang geslape... moest eigenlijks nog een hele hoop doen
ja ik lag er wel op tijd in maar ik kan de laate tijd zooo moeilijk slapen...is echt irritantquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien een keer op tijd naar bed toe gaan?
Shit, waar moet dat schroefje nou?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een nadeel je moet ze wel zelf in elkaar zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |