* En hoe!quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:54 schreef D. het volgende:
Renate wil wel 50km fietsen voor wat sigaretten
Alhoewel, ze krijgt ze nu gratis van haar medebewoners
We wachten af.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:56 schreef Espabilado het volgende:
Kaars nu al uit? Die poll had opties die begonnen bij 8 uur lang
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:58 schreef snetje het volgende:
Marilien sigaretten laten verdienen door een mol opdracht ... de eerste beste opdracht verklooien
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:07 schreef Dottey het volgende:
eline:
ik wil vanavond alles opnieuw doen net als gisteren.
Wilt ze dan weer met jeroen zoenen?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:11 schreef Espabilado het volgende:
'met helemaal niks' ? Ze zouden eens moeten ervaren wat helemaal niks is. Kan er een poll komen dat ze 48u op water en brood moeten en alle luxeartikelen voor die tijd moeten afstaan?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:18 schreef Maanvis het volgende:
Renate ziet er veel te gelukkig uit. Kan iemand haar haar in de fik zetten aub?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:19 schreef Rica het volgende:
"Ik schijt me helemaal leeg... ik moest gister twee keer doortrekken, zoveel was het"
Too much info Renate
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:28 schreef Espabilado het volgende:
Renate wil teruglezen wat er over haar gezegd is, denkt dat sommige dingen dr ego zouden kunnen gaan strelen en als ze het leuk knipt en plakt kan ze het op haar C.V. zetten
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:33 schreef Dottey het volgende:
ohw jee... renate denkt dat zij alleen maar positieve reacties kan vinden.
laat ik mijn best doen want ik wil best een cv referentie zijn voor der.
Renate is enorm goed in (eenzijdige) communicatie
Renate is goed om elke gaande of nog niet begonnen gesprekken op haarzelf te betrekken
Renate is goed om in het middelpunt te gaan staan van een sociale groep
Renate is goed in schijten
Renate is goed in waterbesparingen
Renate is goed in situaties naar haar hand zetten
Renate is goed in onderhandelen in sigaretjes
Renate probeert altijd het onderste uit de kan te halen
Renate is goed in een groot publiek te entertainen met alles en nog wat (hoe dan ook)
Renate is goed in drinken en bunkeren
Renate is goed in...
Als ik nog even door moet gaan Renate dan hoor ik het wel.. ik help je graag!
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:37 schreef Kaat38 het volgende:
Waar blijft de skippybalopdracht?
24 uur permanent skippyballen, stel zelf maar een rooster samen maar continue in beweging!
Mannen net zolang tot ze blauwe ballen hebben en dames blaren op hun flutje!
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:46 schreef Rica het volgende:
Ik heb gestemd voor een onrustige nacht maar als ik naar die oogjes van marielin kijk heb ik een beetje spijt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:49 schreef Gert het volgende:
En ze gaan zo weer dagboeken schrijven, dus doe maar rustig aan met klateren.
Vanavond interviews trouwens, individueel per bewoner, met Bart.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:57 schreef Dementor het volgende:
Speeltijd is echt voorbij in The Bunker, ze gaan het dit weekend enorm zwaar krijgen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:59 schreef mazaru het volgende:
Mcdonalds? Nee, nee, jullie gaan het zwaar krijgen hoor, dat wordt Burger King
Lekker puh!!!
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:11 schreef Rainesz het volgende:
Dr Bob en zijn 3 Patienten.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:16 schreef Pl0x het volgende:
Mensen STEM VOOR RENATE!
Kan ze langer zitten en Meer depri worden
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:18 schreef Pl0x het volgende:
RENATE ... RENATE
Shes my b!tch! *stemt voor 20 euro*
RENATE OP 1
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:21 schreef Espabilado het volgende:
Als ze er in blijft dan wordt het wel rellen daar.. je merkt dat ze er van uit gaan dat ze weggaat dus ze houden zich in...
Maar als ze dan ineens blijft dan VALT DE BOM
quote:
maandag was er een item bij Campingzender Shownieuws.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:02 schreef Jimbo het volgende:
trouwens, heeft iemand ooit nog wat van DGK Jaap gehoort en zn joran projectje ?das nu oo kal een week of meer later
Dan liever Amber totaal de min in stemmenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, maar ja, we moeten offers brengen he
Eens...dan is Eline ook dr roddelvriendinnetje kwijt...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:06 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dan liever Amber totaal de min in stemmen
ja ik vind het ook dubbel ... ze krijgt het voor elkaar dat iedereen zijn sigaretten al met tegenzin af staat aan haar .... het jankt een keer en mag naar boven voor een sigaret ... loopt als een parasiet achter iedereen aan ... en krijgt het zo ook nog eens voor elkaar dat diegene die het haar voorstelde om toch nog te blijven tot zaterdag het veld voor haar moet ruimen ....quote:
Niet eens. Amber heeft een veel grotere achterban. Het gaat ontiegelijk veel geld kosten om die kwijt te raken en dat kan dus alle kanten op gaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:07 schreef Melin het volgende:
[..]
Eens...dan is Eline ook dr roddelvriendinnetje kwijt...
Droomscenario: Renate eruit en dat ze snel mogelijk FOK gaat lezenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:08 schreef Supersoep het volgende:
Droomscenario:
- Renate blijft erin, Bobby gaat eruit.
- Andere bewoners krijgen daardoor een heus ''WTF"' moment en weten totaal niet meer wat ze moeten verwachten van de stemmers; het hele groepsgedrag kan daardoor veranderen alsmede de groepsvorming als leider Bobby weg is.
- Het pesten/treiteren van Renate kan echt losbarsten, zeker als Jeroen er dus nog in zit ipv Bobby, die voor flink wat vuurwerk kan zorgen in dit aspect.
Failscenario
- Renate gaat eruit
- Alles loopt dus zoals verwacht, geen verassingen.
- Dagenlang wachten totdat iemand anders weer de positie van pispaaltje vervult, of dat gebeurt juist helemaal niet.
Lijkt me wel duidelijk zo.
Uiteindelijk zal de achterban de uitslag bepalen dusquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Niet eens. Amber heeft een veel grotere achterban. Het gaat ontiegelijk veel geld kosten om die kwijt te raken en dat kan dus alle kanten op gaan.
Of de cheatersquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:11 schreef Susi het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal de achterban de uitslag bepalen dus
Je Failscenario is het gewone neutrale scenario.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:08 schreef Supersoep het volgende:
Droomscenario:
- Renate blijft erin, Bobby gaat eruit.
- Andere bewoners krijgen daardoor een heus ''WTF"' moment en weten totaal niet meer wat ze moeten verwachten van de stemmers; het hele groepsgedrag kan daardoor veranderen alsmede de groepsvorming als leider Bobby weg is.
- Het pesten/treiteren van Renate kan echt losbarsten, zeker als Jeroen er dus nog in zit ipv Bobby, die voor flink wat vuurwerk kan zorgen in dit aspect.
Failscenario
- Renate gaat eruit
- Alles loopt dus zoals verwacht, geen verassingen.
- Dagenlang wachten totdat iemand anders weer de positie van pispaaltje vervult, of dat gebeurt juist helemaal niet.
Lijkt me wel duidelijk zo.
laat dr dat maar over een maand doen als ze gefaald heeftquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:11 schreef snetje het volgende:
[..]
Droomscenario: Renate eruit en dat ze snel mogelijk FOK gaat lezen
Nou jeujquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:15 schreef Arn0 het volgende:
Ik was de hele middag weg, maar aan de streamverslagen te zien heb ik niet veel gemist. Buiten het uur in het donker zitten is er niets noemenswaardig gebeurt?
Al uren geen updatequote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:15 schreef Arn0 het volgende:
Ik was de hele middag weg, maar aan de streamverslagen te zien heb ik niet veel gemist. Buiten het uur in het donker zitten is er niets noemenswaardig gebeurt?
Liever rellen met Jeroen dan met Bobby, eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:13 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je Failscenario is het gewone neutrale scenario.
Het failscenario is imo dat Bobby er uit moet en dit niet het gewenste resultaat heeft voor ons kijkers (relluh)
En dat vind je leuk?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:11 schreef snetje het volgende:
[..]
Droomscenario: Renate eruit en dat ze snel mogelijk FOK gaat lezen
idd, 0 credits bij een nieuw accountquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:15 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Nou jeuj![]()
Dat soort dingen verpest het hele programma... net Dementor maar weer even een PM gestuurd.. zou toch prioriteit nr 1 bij uitstek moeten zijn daar. Is in een uurtje te fixen.
minder hard dan haar erin te houden .... jij wilt haar laten afmaken door Jeroenquote:
Ik constateer alleen maar dat jij het blijkbaar leuk vindt dat Renate allemaal nare opmerkingen over haar leest.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:18 schreef snetje het volgende:
[..]
minder hard dan haar erin te houden .... jij wilt haar laten afmaken door Jeroen
Zijn die er ook dan? Voor zover ik weet kan de "zwartkijker" niet meestemmen oid? Dat loopt immers wel via de bunkersite?quote:
Leer mij mensen op internet kennenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:21 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Zijn die er ook dan? Voor zover ik weet kan de "zwartkijker" niet meestemmen oid? Dat loopt immers wel via de bunkersite?
Lol, er zal gereld worden?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:13 schreef Eg_Wel het volgende:
Zeg wat is dit? Gaat iedereen hier nu ineens draaien? Het gaat er niet om wie JOU irriteert! Het gaat er om wie de meeste gasten DAAR irriteert! Die moet je houden! Dat levert mooie beelden op ja!
Dus "moppentrommel" Bobby wegwezen en blijven die Ms. Crabtree! Nou hop! Stemmen allemaal!
Mwah, ik denk niet dat zij hoe dan ook lang blijft, als ze er niet uit gaat de eerste stemronde dan denk ik dat ze er wel zelf uit gaat.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:21 schreef snetje het volgende:
sterker nog ... zitten we te wachten op een 6 tegen 1
Maanvis
Ik heb betaald, ik wil WEL gewoon mee kunnen blijven spelenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:24 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen die er plezier in hebben gratis te stemmen of gratis te streamen.![]()
![]()
Ik constateer dat jij het beste met haar voor hebt ... dat doe je niet door haar erin te houden ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik constateer alleen maar dat jij het blijkbaar leuk vindt dat Renate allemaal nare opmerkingen over haar leest.
Heb vandaag nog maar een uurtje gestreamed, en heb nog geen aanwijzingen gezien dat Jeroen haar gaat afmaken, als ze erin blijft.
Bobby of Renate wat?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:27 schreef Jimbo het volgende:
Poll: Bobby of Renate?Bobby. Renate.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
maar eens even een gratis poll om te kijken wat FOK denkt.
eruit of erin?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:27 schreef Jimbo het volgende:
Poll: Bobby of Renate?Bobby. Renate.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
maar eens even een gratis poll om te kijken wat FOK denkt.
\quote:
Dus? We zitten hier toch niet om die malloten die zich aanmelden voor dit soort programma's tegen zichzelf te beschermen. 6 - 1 my ass. Mag aannemen dat ze met die mogelijkheid rekening gehouden heeft en zo niet? Dikke pech.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:27 schreef snetje het volgende:
[..]
hoe je het ook went of keert het zal het zal allebei niet leuk worden voor der ...
-erin blijven en totaal afgemaakt worden door de rest ... 6 tegen 1
-FOK lezen ..wat ( maar misschien wel even een goede spiegel voor haar ) alleen nog maar erger wordt naarmate ze er langer in blijft ...
dubbelowned en val ik wel voor dr inquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als wij Renate er niet uit stemmen stapt ze er na de eliminatie toch uit en wordt de prijzenpot 2500 minder.
Vind ik dan toch ook wel jammer.
ik stemde bobby (deruit)quote:
Volgens mij niet heb tot +- 4u gekeken en niks bijzonders gezien,nu was het bed ook wle weinig in beeldquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:30 schreef Susi het volgende:
Uit de COSsen blijkt dat er verder weinig is gebeurd tussen Jeroen en Eline ?
Mmm, ja goed idee, ga het meteen doenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:06 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dan liever Amber totaal de min in stemmen
op tvquote:
plus het feit om Renate zo te jennen dat het ten koste gaat van een andere kandidaat gaat mij ook tever...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als wij Renate er niet uit stemmen stapt ze er na de eliminatie toch uit en wordt de prijzenpot 2500 minder.
Vind ik dan toch ook wel jammer.
Daar voel ik ook wel wat voor (Amber totaal de min in stemmen).quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mmm, ja goed idee, ga het meteen doen
Denk nou eens na, die staat na een dag weer gewoon bovenaan, dat kan je beter niet riskeren. In tegenstelling tot Bobby, die sinds dag 1 al zo rond de 6/7e positie zweeft.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mmm, ja goed idee, ga het meteen doen
Ja, hij is echt zoveel anders dan hoe hij zich op FOK profileerdequote:
Wat is nou echt gebeurd vanacht? Volgens mij hebben ze alleen maar naast elkaar gelegen. Het wordt mij niet duidelijk of ze aan elkaar gezeten hebben/gezoend hebben??!??quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:32 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Volgens mij niet heb tot +- 4u gekeken en niks bijzonders gezien,nu was het bed ook wle weinig in beeld
Dit leek mij toch echt kussen:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:47 schreef McEgg het volgende:
[..]
Wat is nou echt gebeurd vanacht? Volgens mij hebben ze alleen maar naast elkaar gelegen. Het wordt mij niet duidelijk of ze aan elkaar gezeten hebben/gezoend hebben??!??
ligt het aan mij dan dat ik zijn meerdere kanten al had gezien?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:45 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, hij is echt zoveel anders dan hoe hij zich op FOK profileerde
Vind ik ook, vind het een aardige gozerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:45 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, hij is echt zoveel anders dan hoe hij zich op FOK profileerde
Naast elkaar,wel heel close,lepetje,lepeltje.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:47 schreef McEgg het volgende:
[..]
Wat is nou echt gebeurd vanacht? Volgens mij hebben ze alleen maar naast elkaar gelegen. Het wordt mij niet duidelijk of ze aan elkaar gezeten hebben/gezoend hebben??!??
jij bent zeker de buuf van Renatequote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Denk nou eens na, die staat na een dag weer gewoon bovenaan, dat kan je beter niet riskeren. In tegenstelling tot Bobby, die sinds dag 1 al zo rond de 6/7e positie zweeft.
Tering, 3x der reet. Hoe oud zijn we nou? Loop over straat en je zie de reet ook nog lekker bewegenquote:
Tja verveling slaat toequote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:49 schreef McEgg het volgende:
[..]
Tering, 3x der reet. Hoe oud zijn we nou? Loop over straat en je zie de reet ook nog lekker bewegen
En hij zéurt er ook niet zo over, in tegenstelling tot madam Renatequote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
ligt het aan mij dan dat ik zijn meerdere kanten al had gezien?
iedereen heeft meerdere kanten die naar voren komen.
Ik vind hem nu alleen een nog groter schatje! Met een heerlijke grote bek op zijn tijd. Dat hij zo geprikkelt was heeft o.a. te maken met cold turkey van bijna 3 pakjes naar 3 sig. per dag.. dat is ook niet niets!
cheer voor peter
Dat is dan ook wel weer lafjes dat ze toen zijn weggezapt. Eigenlijk komt het erop neer dat niemand echt iets weet; er zou niks gebeurd kunnen zijn maar gezien het wegzappen zouden ze ook keihard hebben kunnen batsen of een beetje hand & spandiensten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:49 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Naast elkaar,wel heel close,lepetje,lepeltje.
marilien dacht dat ze wat zag bewegen,maar toen gingen er wat micro's op stil..en hebben wij ook alleen maar poos de stapelbedden in beeld gehad.
maar ik ga ervan uit dat er niks speciaals is gebeurt!
Veel succes, al betwijfel ik of het gaat lukken. Je gaat het overigens toch wel eerlijk doen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:52 schreef Pl0x het volgende:
Hehe Wachtmaar jongens Renate gaat naar 1
Ik en nog 3 andere gaan haar omhoog stemmen
Negatieve stemmen tot nu toequote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar voel ik ook wel wat voor (Amber totaal de min in stemmen).
gisteren zaten hij en murieline samen te geinen in de isoleercel over hoe sneaky hij iets deed met pakjes.. kwam er min of meer op neer dat ze renate was sigjes hebben ontnomenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En hij zéurt er ook niet zo over, in tegenstelling tot madam Renate(die overigens nog veel teveel sigaretten krijgt toegestopt)
Is dat niet juist een van de "vernieuwende" elementen van de Bunker? Voor het eerst mogen bewoners niet eerst hun afvallers pre-selecteren, maar hebben ze het maar te doen met wat de kijker wil?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:42 schreef snetje het volgende:
[..]
plus het feit om Renate zo te jennen dat het ten koste gaat van een andere kandidaat gaat mij ook tever...
vaag overzichtjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Negatieve stemmen tot nu toe![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
ligt het aan mij dan dat ik zijn meerdere kanten al had gezien?
iedereen heeft meerdere kanten die naar voren komen.
Ik vind hem nu alleen een nog groter schatje! Met een heerlijke grote bek op zijn tijd. Dat hij zo geprikkelt was heeft o.a. te maken met cold turkey van bijna 3 pakjes naar 3 sig. per dag.. dat is ook niet niets!
cheer voor peter
Mee eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ze totaal geen opdrachten meer moeten krijgen. Laat ze maar lekker de tiefus krijgen en zich dood vervelen. Laat ze maar denken dat niemand naar ze omkijkt. Laat ze zich maar lekker focussen op zichzelf i.p.v. op de streamers
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:54 schreef McEgg het volgende:
[..]
True is ook het manco van dit gebeuren. Er wordt te weinig geneukt, afgezien en gescholden.
Ik ga ervan uit dat ze meelezenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ze totaal geen opdrachten meer moeten krijgen. Laat ze maar lekker de tiefus krijgen en zich dood vervelen. Laat ze maar denken dat niemand naar ze omkijkt. Laat ze zich maar lekker focussen op zichzelf i.p.v. op de streamers
idd, 80% v/d stemmenquote:
90% hier is erbij betrokkenquote:
de redactie, niet de bewonersquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat Renate dan al wel ingestort was als dat waar zou zijn.
dacht dat ZE doelde op redactiequote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat Renate dan al wel ingestort was als dat waar zou zijn.
Allemaal geile wijven die hem willen zien douchen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:04 schreef Supersoep het volgende:
Die Pim toch, zomaar op nummer 1 en niemand weet hoe.
De poll hier al gezien?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:07 schreef Espabilado het volgende:
Bobby krijgt ineens plots wel heel fucking veel tegenstemmen... lijkt me niet fair te gaan ergens.
Hij staat nu 144 stemmen achter op Renate
Ja, ik heb er dus ook spijt van dat ik m'n eerste 5 gratis credits heb gebruikt om hem in de min te zetten. Hij valt me heel erg mee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:09 schreef snetje het volgende:
Peter valt mij tot nu toe ook mee... maar al die verhalen over begravenissen, crematies, uitvaarten en opgravingen etc. wordt je ook niet vrolijker van
Yes!!! Minnen dat slap aftreksel van Max Tailleur! Go Go Go!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:07 schreef Espabilado het volgende:
Bobby krijgt ineens plots wel heel fucking veel tegenstemmen... lijkt me niet fair te gaan ergens.
dat idee heb ik ook .... ik wacht nog maar wat langer met credits aanschaffen zo ... misschien voor de finale ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:07 schreef Espabilado het volgende:
Hoezo niet fair dan? Er zijn hier nu al genoeg mensen geweest die Bobby er best uit willen. De poll hier op pagina 2 onderstreept dat alleen maar. Is het dan raar dat mensen dat bewerkstelligen nu?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:11 schreef snetje het volgende:
[..]
dat idee heb ik ook .... ik wacht nog maar wat langer met credits aanschaffen zo ... misschien voor de finale ...
zolang ik het idee heb dat alles nog niet waterdicht is ..is het in mijn ogen ook niet fair....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoezo niet fair dan? Er zijn hier nu al genoeg mensen geweest die Bobby er best uit willen. De poll hier op pagina 2 onderstreept dat alleen maar. Is het dan raar dat mensen dat bewerkstelligen nu?
Het gratis streamen gaat niet via de site, dus die twee kan je niet echt in verband brengen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:18 schreef snetje het volgende:
[..]
zolang ik het idee heb dat alles nog niet waterdicht is ..is het in mijn ogen ook niet fair....
ik bedoel hiermee dat zolang er ook nog steeds gratis gestreamd kan worden (en van mij mogen ze hoor) er ook wel een manier zal zijn om met die votes te sjoemelen....
Er is idd een manier om gratis credits te krijgen, het is niet heel goed geregeld allemaal.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:18 schreef snetje het volgende:
[..]
zolang ik het idee heb dat alles nog niet waterdicht is ..is het in mijn ogen ook niet fair....
ik bedoel hiermee dat zolang er ook nog steeds gratis gestreamd kan worden (en van mij mogen ze hoor) er ook wel een manier zal zijn om met die votes te sjoemelen....
Ik vind het belachelijk dat ik als betaalde kijker net zoveel invloed heb als iemand die een account opent.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:18 schreef snetje het volgende:
[..]
door je vaker aan te melden? maar 5 credits per keer schiet ook niet op.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:19 schreef NrTH het volgende:
[..]
Er is idd een manier om gratis credits te krijgen, het is niet heel goed geregeld allemaal.
Dat gaat dus met 5 credits per keer. Ik zie geen sprongen van +5 credits elke 10 minuten ofzo. Als er wordt gevote, dan gaat dat tot nu toe met stappen van 20-30.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:19 schreef NrTH het volgende:
[..]
Er is idd een manier om gratis credits te krijgen, het is niet heel goed geregeld allemaal.
Ja wel gek dat z\e dat niet tegen kunnen gaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat ik als betaalde kijker net zoveel invloed heb als iemand die een account opent.
5 credits
Ze moeten het idd maar aanpassen dat je alleen als je betaald hebt voor de streams je 5 gratis credits krijgt en de rest kan kopen. Niet standaard 5 bij aanmaken accountquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat ik als betaalde kijker net zoveel invloed heb als iemand die een account opent.
Ach, ik heb een @xxxx.xx mail adres, maakt niet uit wat ik ervoor invul het komt toch op hetzelfde uit, ik kan zo 10 accounts met een paar minuutjes maken is toch 50 credits.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:22 schreef blomst het volgende:
[..]
door je vaker aan te melden? maar 5 credits per keer schiet ook niet op.
En 25 bij het nemen van streamsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:23 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ze moeten het idd maar aanpassen dat je alleen als je betaald hebt voor de streams je 5 gratis credits krijgt en de rest kan kopen. Niet standaard 5 bij aanmaken account
Doen ze elke dag, ze hebben ook geen schilmesje ;xquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:26 schreef Supersoep het volgende:
Eten ze nou eigenlijk de aardappelschil op?
Maar, volgens Danny:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:24 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ach, ik heb een @xxxx.xx mail adres, maakt niet uit wat ik ervoor invul het komt toch op hetzelfde uit, ik kan zo 10 accounts met een paar minuutjes maken is toch 50 credits.
Heb er idd geen zin in om dat te doen, maar als je iemand omhoog of omlaag wil stemmen is het vrij makkelijk te misbruiken.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:56 schreef Danny het volgende:
je kunt een tweede account aanmaken, maar als ik daarmee probeer in te loggen op hetzelfde ip adres als m'n andere account krijg ik een foutmelding. Kan dus niet inloggen en er derhalve ook niet mee stemmen.
In een bunker heb je toch wel eenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:26 schreef NrTH het volgende:
[..]
Doen ze elke dag, ze hebben ook geen schilmesje ;x
Tjah, je hebt altijd nog proxies, maar dat is zo langzaam allemaal dat toch echt niemand met 10 tabs open gaat lopen stemmen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:09 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
Nou klopt die foutmelding wel niet, maar ik krijg 'm wel.
Op de homepage kan ik dan idd stemmen op de polls en de 3 meest populaire bewoners. Ik kan niet naar het control panel.
je hebt er fanatiekelingen tussen zitten hoor ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tjah, je hebt altijd nog proxies, maar dat is zo langzaam allemaal dat toch echt niemand met 10 tabs open gaat lopen stemmen.
Als je je daarmee gaat bezighouden..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tjah, je hebt altijd nog proxies, maar dat is zo langzaam allemaal dat toch echt niemand met 10 tabs open gaat lopen stemmen.
Ja, lees het net, Control panel is wel geblokkeerd maar eigenlijk zou je idd geen credits mogen ontvangen.quote:
Dat ook uitschakelen en ik ben tevreequote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:31 schreef NrTH het volgende:
Je kan idd niet naar het control panel met zo'n 2e account, tenzij je weer ¤8,- lapt.
Voten op spul op de frontpage of op bewoners kan wel gewoon.
Wat moet ik daar zoekenquote:
Omdat de streamers van ze houden, of iets in die richting.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:36 schreef Susi het volgende:
Vanwaar die zelfverzekerdheid dat ze McDonalds krijgen ?
Op de anderen stemmen kan via Deelnemers stukje, waar je ook gewoon bij kan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:38 schreef Rijpie het volgende:
zonder te betalen kan je volgens mij alleen op de top3 voten. dit kan namelijk vanaf de homepage, op allemaal stemmen kan alleen via je control panel.
Ah. Gevalletje zo hard mogelijk roepen, dan regelt de redactie het wel dus ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Omdat de streamers van ze houden, of iets in die richting.
inderdaad, wat slecht.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:39 schreef NrTH het volgende:
[..]
Op de anderen stemmen kan via Deelnemers stukje, waar je ook gewoon bij kan.
Hmm, dat hebben we eerder gezien in DGK, wie waren dat ook weer....?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah. Gevalletje zo hard mogelijk roepen, dan regelt de redactie het wel dus ?
Dat lijken ze wel te denken, ja. Als wij roepen, dan luistert de lieve streamer wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Wil ik eerst mee kunnen stemmenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat lijken ze wel te denken, ja. Als wij roepen, dan luistert de lieve streamer wel.
whehe, think againquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat lijken ze wel te denken, ja. Als wij roepen, dan luistert de lieve streamer wel.
ze kregen te horen dat als ze iets nodig zouden hebben dat ze het dan aan de streamers moesten vragen. ze gingen bij zichzelf te raden van wat ze nodig hadden, en toen riep Jeroen dat ze McDonalds wilden hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat mensen daar energie in steken om gratis te kunnen streamen en stemmen. Sneu vind ik het.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:39 schreef NrTH het volgende:
[..]
Op de anderen stemmen kan via Deelnemers stukje, waar je ook gewoon bij kan.
Volledig mee eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat mensen daar energie in steken om gratis te kunnen streamen en stemmen. Sneu vind ik het.
Neem streams en credits, of neem ze niet. Klaar.
Komt nog bij dat deze mensen een sympatiek project om zeep helpen. Stoer hoor
Wat toch wel zo'n ¤1,- kost!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volledig mee eens.
Een account aanmaken voor 5 gratis credits.
Ik stream ook gratisquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat mensen daar energie in steken om gratis te kunnen streamen en stemmen. Sneu vind ik het.
Ik zeg nergens dat het stoer is, ik zeg ook nergens dat ik geen stream account heb.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ter waarde van ¤1,50. gratis cheese burgerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volledig mee eens.
Een account aanmaken voor 5 gratis credits.
Vraag het aan Bram of Bart,misschien kunnen ze het voor je oplossen.Nee heb je ,ja kun je misschien krijgenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:52 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik stream ook gratis, maar dat is omdat ik echt niet anders kan. (als Belg kan je niet betalen) Ik vind het jammer dat ze niet meer betaalmogelijkheden hebben zoals gewoon een rekeningnummer.
Ik probeerde al via de site een bericht te sturen, maar dat ging niet. Lezen ze hun PM's hier?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:54 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Vraag het aan Bram of Bart,misschien kunnen ze het voor je oplossen.Nee heb je ,ja kun je misschien krijgen
avond allemaal.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:51 schreef Rainesz het volgende:
Ik vind Renate sowieso vervelend...
en Renate moet godver niks meer krijgen
Inderdaad, ook niet meer de sigaretten van de niet rokers, als ze die wil dan vind ik dat er eigenlijk iets moet komen als een opdracht om ze te verdienen. Dat geld trouwens ook voor de andere rokers, laat ze er maar wat voor doen. Zomaar alles klakkeloos aan haar geven is een beetje krom.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:51 schreef Rainesz het volgende:
Ik vind Renate sowieso vervelend...
en Renate moet godver niks meer krijgen
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:52 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het stoer is, ik zeg ook nergens dat ik geen stream account heb.
Ik probeer wel dit soort dingen ja, gewoon omdat ik zie dat het nooit kan kloppen hoe hard mensen omhoog en omlaag gaan, het is echt te "fraude"gevoelig om serieus te nemen.
Beter dat iemand het ziet zodat ze het kunnen fixxen dan om te doen alsof er niks aan de hand is toch?
Er is een topic"Stel een vraag aan de makers van de bunker" eff naar beneden scrollen. op de bunker online paginaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:55 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik probeerde al via de site een bericht te sturen, maar dat ging niet. Lezen ze hun PM's hier?
valt nog meequote:
juistem! sigaretten van de boodschappen lijst weg ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, ook niet meer de sigaretten van de niet rokers, als ze die wil dan vind ik dat er eigenlijk iets moet komen als een opdracht om ze te verdienen. Dat geld trouwens ook voor de andere rokers, laat ze er maar wat voor doen. Zomaar alles klakkeloos aan haar geven is een beetje krom.
rekenfoutje, geen 16 maar 4x4 uur, dus nog minderquote:
Had ik onlangs een vraag gesteld mbt dynamisch IP (nog zo'n kutprobleem) maar geen antwoord. Nja, ik vind wel ietsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:58 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Er is een topic"Stel een vraag aan de makers van de bunker" eff naar beneden scrollen.Die lezen geheid!
Tuurlijk is het heel goed dat je het aantoont.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:52 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het stoer is, ik zeg ook nergens dat ik geen stream account heb.
Ik probeer wel dit soort dingen ja, gewoon omdat ik zie dat het nooit kan kloppen hoe hard mensen omhoog en omlaag gaan, het is echt te "fraude"gevoelig om serieus te nemen.
Beter dat iemand het ziet zodat ze het kunnen fixxen dan om te doen alsof er niks aan de hand is toch?
Zozo. Dat betekent dat ik zo'n 76 uur kan zien, moet genoeg zijnquote:
Het gaat hier meer om dat mensen eindeloos kunnen stemmen als ze willen, en genoeg mensen die daar motieven voor hebben dat te doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk is het heel goed dat je het aantoont.
En ze zullen er heus wel wat aan doen.
Maar het zou niet nódig moeten zijn bedoel ik. Voor 8 euro, waar hebben we het over?
Sorry weer on-topic.
Je kan hetquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:00 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Had ik onlangs een vraag gesteld mbt dynamisch IP (nog zo'n kutprobleem) maar geen antwoord. Nja, ik vind wel iets
400 uurquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:02 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Zozo. Dat betekent dat ik zo'n 76 uur kan zien, moet genoeg zijn
Inderdaad, boodschappenlijstje is voor eten en dingen die echt nodig zijn, sigaretten zou een bonus moeten zijn. Wat dacht je van een opdracht per dag om het rantsoen sigaretten te verdienen? En voor de niet rokers ook een opdracht maar dan voor een nieuw magazine of kauwgom oid?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:59 schreef snetje het volgende:
[..]
juistem! sigaretten van de boodschappen lijst weg ...
laten ze er maar iets voor doen ...maar dan ook echt iets voor doen
Ik denk wel dat het wordt opgepakt hoor, maar het duurt allemaal even. En tijd voor een bedankje is er blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:02 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Maar ik kaart van alles aan ten behoeve van programma in verschillende topics maar ik krijg 0,0 respons... nou op een gegeven moment heb ik straks dan ook zoiets van rot dan maar op met je programma
Inderdaad, zoiets is wel een plan. kiezen of delen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:09 schreef Leandra het volgende:
Dat hele sigaretten ruilen met niet-rokers kan natuurlijk ook opgelost worden door iedere bewoner te laten kiezen tussen 3 minuten warm douchen of 3 sigaretten.... per dag.
Dan ruilen de niet-rokers niet meer, en als de rokers het koud douchen zat zijn dan weten ze hoe ze warm douchen kunnen krijgen...... een minuut voor een sigaret.
Met oog op de anderen denk ik: als laatstequote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:09 schreef Marrije het volgende:
Er is weer stromend water en ik hoor alweer wat mensen 'mag ik eerst roepen'. Ik zou zeggen, gun Renate die eer.
Dat ook nog een keer....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:10 schreef Kinga het volgende:
Weten jullie wel wat jullie doen met Renate + stemmen? Die krijgt een ego trip van jewelste als ze erin blijft. Wordt niet aangenaam om aan te horen. Wij gunnen haar alles
Was jij dat die stieken de boobies van NOS op internet zettequote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:11 schreef Pl0x het volgende:
Als ik wil kan ik lang genoeg opnemen.
Server Beeld en geluid hilversumNot secure.
Hihi, ik denk dat de anderen daar vroeg of laat wel erg gauw genoeg van krijgen, die gaan er van uit dat ze wel wordt weggestemd denk ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:10 schreef Kinga het volgende:
Weten jullie wel wat jullie doen met Renate + stemmen? Die krijgt een ego trip van jewelste als ze erin blijft. Wordt niet aangenaam om aan te horen. Wij gunnen haar alles
Precies! Gun Renate de tijd van haar leven! Heeft ze toch nog iets te koesteren na de bunker!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:10 schreef Kinga het volgende:
Houd jullie liever bezig met behandelen feedbackquote:
Nee,als ze niet douched loopt ze automatisch weg met behulp van wormpjes waarvan er genoeg overblijven voor Marielin die ze wel op haar bordje wil hebben en ze gemakkelijk wegkrijgtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:09 schreef Marrije het volgende:
Er is weer stromend water en ik hoor alweer wat mensen 'mag ik eerst roepen'. Ik zou zeggen, gun Renate die eer.
En daarna fanmail sturen met de tekst"Alle Fokkers vinden je helemaaaaal geweldig"quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:15 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Precies! Gun Renate de tijd van haar leven! Heeft ze toch nog iets te koesteren na de bunker!
Ik zeg, stem voor Renate!
Snap ik 't nou niet helemaal, of die stomme aap niet?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoezo niet fair dan? Er zijn hier nu al genoeg mensen geweest die Bobby er best uit willen. De poll hier op pagina 2 onderstreept dat alleen maar. Is het dan raar dat mensen dat bewerkstelligen nu?
Omdat ze willen dat Renate blijft, niet omdat het de favo bewoner is, maar omdat het haar niet gegund wordt te vertrekken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:22 schreef Biancavia het volgende:
Waarom zit iedereen negatief te stemmen op mijn Bobby?
Te populair bij de andere bewonersquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:22 schreef Biancavia het volgende:
Nah.. Dan liever alleen het signaal dat Renate er dus in blijft en Bobby mag vertrekken. Dat alleen en zonder verdere uitleg of verklaring. Ik wil wel eens zien hoe ze daar mee omgaan, ipv het zoveelste deeltje "opdracht: brood bakken".quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:17 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En daarna fanmail sturen met de tekst"Alle Fokkers vinden je helemaaaaal geweldig"En alleen aan haar post sturen dan gaat ze klappen als ze ziet dat de rest niets krijgt.
en de prijzenpotquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:22 schreef Biancavia het volgende:
LOL! Nadat hij alles over iedereen heeft kunnen lezen op de fora!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:25 schreef mooiiiiii het volgende:
En als daarna Renate weggaat mag Bobby weer terug komenHoop ik
Nee, Renate blijft als ze er niet wordt uitgestemd, als ze tenminste volgende week alle sigaretten krijgt. Dat is toch het laatste wat ik ervan heb gehoordquote:
Ja, oké ik vind het ook toffer als Renate moet blijven, maar vind het jammer dat het dan Bobby is die eruit ligt, dat is mijn favoriet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat ze willen dat Renate blijft, niet omdat het de favo bewoner is, maar omdat het haar niet gegund wordt te vertrekken.
die gaat ze echt niet krijgen .... niet als het aan Jeroen ligt ..en dan wordt het weer lipje trekken ..douche verbouwen en weer chanteren met de 2500 ... nou wat een lol als dat zo nog 3 weken doorgaat ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nee, Renate blijft als ze er niet wordt uitgestemd, als ze tenminste volgende week alle sigaretten krijgt. Dat is toch het laatste wat ik ervan heb gehoord
Is misschien veranderd intussen maar in het dagboek van Marielin las ik iets anders.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nee, Renate blijft als ze er niet wordt uitgestemd, als ze tenminste volgende week alle sigaretten krijgt. Dat is toch het laatste wat ik ervan heb gehoord
favoriet of niet .. tis zowiezo zonde als er op die manier een kandidaat weg moet ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:27 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, oké ik vind het ook toffer als Renate moet blijven, maar vind het jammer dat het dan Bobby is die eruit ligt, dat is mijn favoriet.
En waarom staat die übersaaie nietszeggende flapdrol van een Pim helemaal bovenaan? Laat hem lekker verdwijnen, daar mist echt helemaal niemand iets aan.
Al verschillende pogingen ondernomen, zonder succes. Maarja, meeste mensen komen toe dus gaan ze niet klagen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Is het niet eens tijd dat de Belgen gaan protesteren tegen datalimieten?
Deadline is toch morgenavond, 2 mei?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:38 schreef Espabilado het volgende:
Apart; we spreken een 15 voor de deadline en er wordt nu amper gestemd? Let hun achterban wel op?
Want? We kunnen nog zoveel moppen van Bobby tegemoet zien? Hij is altijd zo vrolijk en stimuleert de groep?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:33 schreef snetje het volgende:
[..]
favoriet of niet .. tis zowiezo zonde als er op die manier een kandidaat weg moet ...
Ja, een B...te makkelijkquote:
Ik had eerst zelfs niet door wat je met die B... bedoeldequote:
Het is dus waar, wat ze zeggenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:45 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik had eerst zelfs niet door wat je met die B... bedoelde
Alles start met een Aquote:
ojee, en nu?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:54 schreef logicc123 het volgende:
waarom zie ik nu pas dat de exit morgen is, ik zweerde bij vrijdag
Op de site staatquote:
Ja, dat heeft Gert aangekondigd vanmiddagquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:05 schreef Rainesz het volgende:
Ging Bart nu ook nog interviews houden vandaag met de Overlevers?
Deal or Nodealquote:
Hoe weet jij zulke inside info?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:10 schreef Gert het volgende:
Bart gaat over enkele ogenblikken de bunker in voor het dagduel.
Tjonge.. Kan ik nog wel eerst even gaan plassen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:10 schreef Gert het volgende:
Bart gaat over enkele ogenblikken de bunker in voor het dagduel.
Toevallig, ik heb ook net 2 hamburgers opgewarmdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:17 schreef Espabilado het volgende:
Lol ik haal over 2 minuten hamburgers van het vuur dus hoop niet iets te ranzigs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |