In een bunker heb je toch wel eenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:26 schreef NrTH het volgende:
[..]
Doen ze elke dag, ze hebben ook geen schilmesje ;x
Tjah, je hebt altijd nog proxies, maar dat is zo langzaam allemaal dat toch echt niemand met 10 tabs open gaat lopen stemmen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:09 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
Nou klopt die foutmelding wel niet, maar ik krijg 'm wel.
Op de homepage kan ik dan idd stemmen op de polls en de 3 meest populaire bewoners. Ik kan niet naar het control panel.
je hebt er fanatiekelingen tussen zitten hoor ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tjah, je hebt altijd nog proxies, maar dat is zo langzaam allemaal dat toch echt niemand met 10 tabs open gaat lopen stemmen.
Als je je daarmee gaat bezighouden..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tjah, je hebt altijd nog proxies, maar dat is zo langzaam allemaal dat toch echt niemand met 10 tabs open gaat lopen stemmen.
Ja, lees het net, Control panel is wel geblokkeerd maar eigenlijk zou je idd geen credits mogen ontvangen.quote:
Dat ook uitschakelen en ik ben tevreequote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:31 schreef NrTH het volgende:
Je kan idd niet naar het control panel met zo'n 2e account, tenzij je weer ¤8,- lapt.
Voten op spul op de frontpage of op bewoners kan wel gewoon.
Wat moet ik daar zoekenquote:
Omdat de streamers van ze houden, of iets in die richting.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:36 schreef Susi het volgende:
Vanwaar die zelfverzekerdheid dat ze McDonalds krijgen ?
Op de anderen stemmen kan via Deelnemers stukje, waar je ook gewoon bij kan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:38 schreef Rijpie het volgende:
zonder te betalen kan je volgens mij alleen op de top3 voten. dit kan namelijk vanaf de homepage, op allemaal stemmen kan alleen via je control panel.
Ah. Gevalletje zo hard mogelijk roepen, dan regelt de redactie het wel dus ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Omdat de streamers van ze houden, of iets in die richting.
inderdaad, wat slecht.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:39 schreef NrTH het volgende:
[..]
Op de anderen stemmen kan via Deelnemers stukje, waar je ook gewoon bij kan.
Hmm, dat hebben we eerder gezien in DGK, wie waren dat ook weer....?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah. Gevalletje zo hard mogelijk roepen, dan regelt de redactie het wel dus ?
Dat lijken ze wel te denken, ja. Als wij roepen, dan luistert de lieve streamer wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Wil ik eerst mee kunnen stemmenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat lijken ze wel te denken, ja. Als wij roepen, dan luistert de lieve streamer wel.
whehe, think againquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat lijken ze wel te denken, ja. Als wij roepen, dan luistert de lieve streamer wel.
ze kregen te horen dat als ze iets nodig zouden hebben dat ze het dan aan de streamers moesten vragen. ze gingen bij zichzelf te raden van wat ze nodig hadden, en toen riep Jeroen dat ze McDonalds wilden hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat mensen daar energie in steken om gratis te kunnen streamen en stemmen. Sneu vind ik het.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:39 schreef NrTH het volgende:
[..]
Op de anderen stemmen kan via Deelnemers stukje, waar je ook gewoon bij kan.
Volledig mee eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat mensen daar energie in steken om gratis te kunnen streamen en stemmen. Sneu vind ik het.
Neem streams en credits, of neem ze niet. Klaar.
Komt nog bij dat deze mensen een sympatiek project om zeep helpen. Stoer hoor
Wat toch wel zo'n ¤1,- kost!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volledig mee eens.
Een account aanmaken voor 5 gratis credits.
Ik stream ook gratisquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat mensen daar energie in steken om gratis te kunnen streamen en stemmen. Sneu vind ik het.
Ik zeg nergens dat het stoer is, ik zeg ook nergens dat ik geen stream account heb.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |