vaag overzichtjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Negatieve stemmen tot nu toe![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
ligt het aan mij dan dat ik zijn meerdere kanten al had gezien?
iedereen heeft meerdere kanten die naar voren komen.
Ik vind hem nu alleen een nog groter schatje! Met een heerlijke grote bek op zijn tijd. Dat hij zo geprikkelt was heeft o.a. te maken met cold turkey van bijna 3 pakjes naar 3 sig. per dag.. dat is ook niet niets!
cheer voor peter
Mee eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ze totaal geen opdrachten meer moeten krijgen. Laat ze maar lekker de tiefus krijgen en zich dood vervelen. Laat ze maar denken dat niemand naar ze omkijkt. Laat ze zich maar lekker focussen op zichzelf i.p.v. op de streamers
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:54 schreef McEgg het volgende:
[..]
True is ook het manco van dit gebeuren. Er wordt te weinig geneukt, afgezien en gescholden.
Ik ga ervan uit dat ze meelezenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ze totaal geen opdrachten meer moeten krijgen. Laat ze maar lekker de tiefus krijgen en zich dood vervelen. Laat ze maar denken dat niemand naar ze omkijkt. Laat ze zich maar lekker focussen op zichzelf i.p.v. op de streamers
idd, 80% v/d stemmenquote:
90% hier is erbij betrokkenquote:
de redactie, niet de bewonersquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat Renate dan al wel ingestort was als dat waar zou zijn.
dacht dat ZE doelde op redactiequote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat Renate dan al wel ingestort was als dat waar zou zijn.
Allemaal geile wijven die hem willen zien douchen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:04 schreef Supersoep het volgende:
Die Pim toch, zomaar op nummer 1 en niemand weet hoe.
De poll hier al gezien?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:07 schreef Espabilado het volgende:
Bobby krijgt ineens plots wel heel fucking veel tegenstemmen... lijkt me niet fair te gaan ergens.
Hij staat nu 144 stemmen achter op Renate
Ja, ik heb er dus ook spijt van dat ik m'n eerste 5 gratis credits heb gebruikt om hem in de min te zetten. Hij valt me heel erg mee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:09 schreef snetje het volgende:
Peter valt mij tot nu toe ook mee... maar al die verhalen over begravenissen, crematies, uitvaarten en opgravingen etc. wordt je ook niet vrolijker van
Yes!!! Minnen dat slap aftreksel van Max Tailleur! Go Go Go!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:07 schreef Espabilado het volgende:
Bobby krijgt ineens plots wel heel fucking veel tegenstemmen... lijkt me niet fair te gaan ergens.
dat idee heb ik ook .... ik wacht nog maar wat langer met credits aanschaffen zo ... misschien voor de finale ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:07 schreef Espabilado het volgende:
Hoezo niet fair dan? Er zijn hier nu al genoeg mensen geweest die Bobby er best uit willen. De poll hier op pagina 2 onderstreept dat alleen maar. Is het dan raar dat mensen dat bewerkstelligen nu?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:11 schreef snetje het volgende:
[..]
dat idee heb ik ook .... ik wacht nog maar wat langer met credits aanschaffen zo ... misschien voor de finale ...
zolang ik het idee heb dat alles nog niet waterdicht is ..is het in mijn ogen ook niet fair....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoezo niet fair dan? Er zijn hier nu al genoeg mensen geweest die Bobby er best uit willen. De poll hier op pagina 2 onderstreept dat alleen maar. Is het dan raar dat mensen dat bewerkstelligen nu?
Het gratis streamen gaat niet via de site, dus die twee kan je niet echt in verband brengen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:18 schreef snetje het volgende:
[..]
zolang ik het idee heb dat alles nog niet waterdicht is ..is het in mijn ogen ook niet fair....
ik bedoel hiermee dat zolang er ook nog steeds gratis gestreamd kan worden (en van mij mogen ze hoor) er ook wel een manier zal zijn om met die votes te sjoemelen....
Er is idd een manier om gratis credits te krijgen, het is niet heel goed geregeld allemaal.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:18 schreef snetje het volgende:
[..]
zolang ik het idee heb dat alles nog niet waterdicht is ..is het in mijn ogen ook niet fair....
ik bedoel hiermee dat zolang er ook nog steeds gratis gestreamd kan worden (en van mij mogen ze hoor) er ook wel een manier zal zijn om met die votes te sjoemelen....
Ik vind het belachelijk dat ik als betaalde kijker net zoveel invloed heb als iemand die een account opent.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:18 schreef snetje het volgende:
[..]
door je vaker aan te melden? maar 5 credits per keer schiet ook niet op.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:19 schreef NrTH het volgende:
[..]
Er is idd een manier om gratis credits te krijgen, het is niet heel goed geregeld allemaal.
Dat gaat dus met 5 credits per keer. Ik zie geen sprongen van +5 credits elke 10 minuten ofzo. Als er wordt gevote, dan gaat dat tot nu toe met stappen van 20-30.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:19 schreef NrTH het volgende:
[..]
Er is idd een manier om gratis credits te krijgen, het is niet heel goed geregeld allemaal.
Ja wel gek dat z\e dat niet tegen kunnen gaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat ik als betaalde kijker net zoveel invloed heb als iemand die een account opent.
5 credits
Ze moeten het idd maar aanpassen dat je alleen als je betaald hebt voor de streams je 5 gratis credits krijgt en de rest kan kopen. Niet standaard 5 bij aanmaken accountquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat ik als betaalde kijker net zoveel invloed heb als iemand die een account opent.
Ach, ik heb een @xxxx.xx mail adres, maakt niet uit wat ik ervoor invul het komt toch op hetzelfde uit, ik kan zo 10 accounts met een paar minuutjes maken is toch 50 credits.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:22 schreef blomst het volgende:
[..]
door je vaker aan te melden? maar 5 credits per keer schiet ook niet op.
En 25 bij het nemen van streamsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:23 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ze moeten het idd maar aanpassen dat je alleen als je betaald hebt voor de streams je 5 gratis credits krijgt en de rest kan kopen. Niet standaard 5 bij aanmaken account
Doen ze elke dag, ze hebben ook geen schilmesje ;xquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:26 schreef Supersoep het volgende:
Eten ze nou eigenlijk de aardappelschil op?
Maar, volgens Danny:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:24 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ach, ik heb een @xxxx.xx mail adres, maakt niet uit wat ik ervoor invul het komt toch op hetzelfde uit, ik kan zo 10 accounts met een paar minuutjes maken is toch 50 credits.
Heb er idd geen zin in om dat te doen, maar als je iemand omhoog of omlaag wil stemmen is het vrij makkelijk te misbruiken.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:56 schreef Danny het volgende:
je kunt een tweede account aanmaken, maar als ik daarmee probeer in te loggen op hetzelfde ip adres als m'n andere account krijg ik een foutmelding. Kan dus niet inloggen en er derhalve ook niet mee stemmen.
In een bunker heb je toch wel eenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:26 schreef NrTH het volgende:
[..]
Doen ze elke dag, ze hebben ook geen schilmesje ;x
Tjah, je hebt altijd nog proxies, maar dat is zo langzaam allemaal dat toch echt niemand met 10 tabs open gaat lopen stemmen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:09 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
Nou klopt die foutmelding wel niet, maar ik krijg 'm wel.
Op de homepage kan ik dan idd stemmen op de polls en de 3 meest populaire bewoners. Ik kan niet naar het control panel.
je hebt er fanatiekelingen tussen zitten hoor ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tjah, je hebt altijd nog proxies, maar dat is zo langzaam allemaal dat toch echt niemand met 10 tabs open gaat lopen stemmen.
Als je je daarmee gaat bezighouden..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tjah, je hebt altijd nog proxies, maar dat is zo langzaam allemaal dat toch echt niemand met 10 tabs open gaat lopen stemmen.
Ja, lees het net, Control panel is wel geblokkeerd maar eigenlijk zou je idd geen credits mogen ontvangen.quote:
Dat ook uitschakelen en ik ben tevreequote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:31 schreef NrTH het volgende:
Je kan idd niet naar het control panel met zo'n 2e account, tenzij je weer ¤8,- lapt.
Voten op spul op de frontpage of op bewoners kan wel gewoon.
Wat moet ik daar zoekenquote:
Omdat de streamers van ze houden, of iets in die richting.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:36 schreef Susi het volgende:
Vanwaar die zelfverzekerdheid dat ze McDonalds krijgen ?
Op de anderen stemmen kan via Deelnemers stukje, waar je ook gewoon bij kan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:38 schreef Rijpie het volgende:
zonder te betalen kan je volgens mij alleen op de top3 voten. dit kan namelijk vanaf de homepage, op allemaal stemmen kan alleen via je control panel.
Ah. Gevalletje zo hard mogelijk roepen, dan regelt de redactie het wel dus ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Omdat de streamers van ze houden, of iets in die richting.
inderdaad, wat slecht.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:39 schreef NrTH het volgende:
[..]
Op de anderen stemmen kan via Deelnemers stukje, waar je ook gewoon bij kan.
Hmm, dat hebben we eerder gezien in DGK, wie waren dat ook weer....?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah. Gevalletje zo hard mogelijk roepen, dan regelt de redactie het wel dus ?
Dat lijken ze wel te denken, ja. Als wij roepen, dan luistert de lieve streamer wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Wil ik eerst mee kunnen stemmenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat lijken ze wel te denken, ja. Als wij roepen, dan luistert de lieve streamer wel.
whehe, think againquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat lijken ze wel te denken, ja. Als wij roepen, dan luistert de lieve streamer wel.
ze kregen te horen dat als ze iets nodig zouden hebben dat ze het dan aan de streamers moesten vragen. ze gingen bij zichzelf te raden van wat ze nodig hadden, en toen riep Jeroen dat ze McDonalds wilden hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat mensen daar energie in steken om gratis te kunnen streamen en stemmen. Sneu vind ik het.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:39 schreef NrTH het volgende:
[..]
Op de anderen stemmen kan via Deelnemers stukje, waar je ook gewoon bij kan.
Volledig mee eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat mensen daar energie in steken om gratis te kunnen streamen en stemmen. Sneu vind ik het.
Neem streams en credits, of neem ze niet. Klaar.
Komt nog bij dat deze mensen een sympatiek project om zeep helpen. Stoer hoor
Wat toch wel zo'n ¤1,- kost!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volledig mee eens.
Een account aanmaken voor 5 gratis credits.
Ik stream ook gratisquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat mensen daar energie in steken om gratis te kunnen streamen en stemmen. Sneu vind ik het.
Ik zeg nergens dat het stoer is, ik zeg ook nergens dat ik geen stream account heb.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ter waarde van ¤1,50. gratis cheese burgerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volledig mee eens.
Een account aanmaken voor 5 gratis credits.
Vraag het aan Bram of Bart,misschien kunnen ze het voor je oplossen.Nee heb je ,ja kun je misschien krijgenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:52 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik stream ook gratis, maar dat is omdat ik echt niet anders kan. (als Belg kan je niet betalen) Ik vind het jammer dat ze niet meer betaalmogelijkheden hebben zoals gewoon een rekeningnummer.
Ik probeerde al via de site een bericht te sturen, maar dat ging niet. Lezen ze hun PM's hier?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:54 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Vraag het aan Bram of Bart,misschien kunnen ze het voor je oplossen.Nee heb je ,ja kun je misschien krijgen
avond allemaal.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:51 schreef Rainesz het volgende:
Ik vind Renate sowieso vervelend...
en Renate moet godver niks meer krijgen
Inderdaad, ook niet meer de sigaretten van de niet rokers, als ze die wil dan vind ik dat er eigenlijk iets moet komen als een opdracht om ze te verdienen. Dat geld trouwens ook voor de andere rokers, laat ze er maar wat voor doen. Zomaar alles klakkeloos aan haar geven is een beetje krom.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:51 schreef Rainesz het volgende:
Ik vind Renate sowieso vervelend...
en Renate moet godver niks meer krijgen
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:52 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het stoer is, ik zeg ook nergens dat ik geen stream account heb.
Ik probeer wel dit soort dingen ja, gewoon omdat ik zie dat het nooit kan kloppen hoe hard mensen omhoog en omlaag gaan, het is echt te "fraude"gevoelig om serieus te nemen.
Beter dat iemand het ziet zodat ze het kunnen fixxen dan om te doen alsof er niks aan de hand is toch?
Er is een topic"Stel een vraag aan de makers van de bunker" eff naar beneden scrollen. op de bunker online paginaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:55 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik probeerde al via de site een bericht te sturen, maar dat ging niet. Lezen ze hun PM's hier?
valt nog meequote:
juistem! sigaretten van de boodschappen lijst weg ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, ook niet meer de sigaretten van de niet rokers, als ze die wil dan vind ik dat er eigenlijk iets moet komen als een opdracht om ze te verdienen. Dat geld trouwens ook voor de andere rokers, laat ze er maar wat voor doen. Zomaar alles klakkeloos aan haar geven is een beetje krom.
rekenfoutje, geen 16 maar 4x4 uur, dus nog minderquote:
Had ik onlangs een vraag gesteld mbt dynamisch IP (nog zo'n kutprobleem) maar geen antwoord. Nja, ik vind wel ietsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:58 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Er is een topic"Stel een vraag aan de makers van de bunker" eff naar beneden scrollen.Die lezen geheid!
Tuurlijk is het heel goed dat je het aantoont.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:52 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het stoer is, ik zeg ook nergens dat ik geen stream account heb.
Ik probeer wel dit soort dingen ja, gewoon omdat ik zie dat het nooit kan kloppen hoe hard mensen omhoog en omlaag gaan, het is echt te "fraude"gevoelig om serieus te nemen.
Beter dat iemand het ziet zodat ze het kunnen fixxen dan om te doen alsof er niks aan de hand is toch?
Zozo. Dat betekent dat ik zo'n 76 uur kan zien, moet genoeg zijnquote:
Het gaat hier meer om dat mensen eindeloos kunnen stemmen als ze willen, en genoeg mensen die daar motieven voor hebben dat te doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk is het heel goed dat je het aantoont.
En ze zullen er heus wel wat aan doen.
Maar het zou niet nódig moeten zijn bedoel ik. Voor 8 euro, waar hebben we het over?
Sorry weer on-topic.
Je kan hetquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:00 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Had ik onlangs een vraag gesteld mbt dynamisch IP (nog zo'n kutprobleem) maar geen antwoord. Nja, ik vind wel iets
400 uurquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:02 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Zozo. Dat betekent dat ik zo'n 76 uur kan zien, moet genoeg zijn
Inderdaad, boodschappenlijstje is voor eten en dingen die echt nodig zijn, sigaretten zou een bonus moeten zijn. Wat dacht je van een opdracht per dag om het rantsoen sigaretten te verdienen? En voor de niet rokers ook een opdracht maar dan voor een nieuw magazine of kauwgom oid?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:59 schreef snetje het volgende:
[..]
juistem! sigaretten van de boodschappen lijst weg ...
laten ze er maar iets voor doen ...maar dan ook echt iets voor doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |