eruit of erin?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:27 schreef Jimbo het volgende:
Poll: Bobby of Renate?Bobby. Renate.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
maar eens even een gratis poll om te kijken wat FOK denkt.
\quote:
Dus? We zitten hier toch niet om die malloten die zich aanmelden voor dit soort programma's tegen zichzelf te beschermen. 6 - 1 my ass. Mag aannemen dat ze met die mogelijkheid rekening gehouden heeft en zo niet? Dikke pech.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:27 schreef snetje het volgende:
[..]
hoe je het ook went of keert het zal het zal allebei niet leuk worden voor der ...
-erin blijven en totaal afgemaakt worden door de rest ... 6 tegen 1
-FOK lezen ..wat ( maar misschien wel even een goede spiegel voor haar ) alleen nog maar erger wordt naarmate ze er langer in blijft ...
dubbelowned en val ik wel voor dr inquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als wij Renate er niet uit stemmen stapt ze er na de eliminatie toch uit en wordt de prijzenpot 2500 minder.
Vind ik dan toch ook wel jammer.
ik stemde bobby (deruit)quote:
Volgens mij niet heb tot +- 4u gekeken en niks bijzonders gezien,nu was het bed ook wle weinig in beeldquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:30 schreef Susi het volgende:
Uit de COSsen blijkt dat er verder weinig is gebeurd tussen Jeroen en Eline ?
Mmm, ja goed idee, ga het meteen doenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:06 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dan liever Amber totaal de min in stemmen
op tvquote:
plus het feit om Renate zo te jennen dat het ten koste gaat van een andere kandidaat gaat mij ook tever...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als wij Renate er niet uit stemmen stapt ze er na de eliminatie toch uit en wordt de prijzenpot 2500 minder.
Vind ik dan toch ook wel jammer.
Daar voel ik ook wel wat voor (Amber totaal de min in stemmen).quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mmm, ja goed idee, ga het meteen doen
Denk nou eens na, die staat na een dag weer gewoon bovenaan, dat kan je beter niet riskeren. In tegenstelling tot Bobby, die sinds dag 1 al zo rond de 6/7e positie zweeft.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mmm, ja goed idee, ga het meteen doen
Ja, hij is echt zoveel anders dan hoe hij zich op FOK profileerdequote:
Wat is nou echt gebeurd vanacht? Volgens mij hebben ze alleen maar naast elkaar gelegen. Het wordt mij niet duidelijk of ze aan elkaar gezeten hebben/gezoend hebben??!??quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:32 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Volgens mij niet heb tot +- 4u gekeken en niks bijzonders gezien,nu was het bed ook wle weinig in beeld
Dit leek mij toch echt kussen:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:47 schreef McEgg het volgende:
[..]
Wat is nou echt gebeurd vanacht? Volgens mij hebben ze alleen maar naast elkaar gelegen. Het wordt mij niet duidelijk of ze aan elkaar gezeten hebben/gezoend hebben??!??
ligt het aan mij dan dat ik zijn meerdere kanten al had gezien?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:45 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, hij is echt zoveel anders dan hoe hij zich op FOK profileerde
Vind ik ook, vind het een aardige gozerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:45 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, hij is echt zoveel anders dan hoe hij zich op FOK profileerde
Naast elkaar,wel heel close,lepetje,lepeltje.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:47 schreef McEgg het volgende:
[..]
Wat is nou echt gebeurd vanacht? Volgens mij hebben ze alleen maar naast elkaar gelegen. Het wordt mij niet duidelijk of ze aan elkaar gezeten hebben/gezoend hebben??!??
jij bent zeker de buuf van Renatequote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Denk nou eens na, die staat na een dag weer gewoon bovenaan, dat kan je beter niet riskeren. In tegenstelling tot Bobby, die sinds dag 1 al zo rond de 6/7e positie zweeft.
Tering, 3x der reet. Hoe oud zijn we nou? Loop over straat en je zie de reet ook nog lekker bewegenquote:
Tja verveling slaat toequote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:49 schreef McEgg het volgende:
[..]
Tering, 3x der reet. Hoe oud zijn we nou? Loop over straat en je zie de reet ook nog lekker bewegen
En hij zéurt er ook niet zo over, in tegenstelling tot madam Renatequote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
ligt het aan mij dan dat ik zijn meerdere kanten al had gezien?
iedereen heeft meerdere kanten die naar voren komen.
Ik vind hem nu alleen een nog groter schatje! Met een heerlijke grote bek op zijn tijd. Dat hij zo geprikkelt was heeft o.a. te maken met cold turkey van bijna 3 pakjes naar 3 sig. per dag.. dat is ook niet niets!
cheer voor peter
Dat is dan ook wel weer lafjes dat ze toen zijn weggezapt. Eigenlijk komt het erop neer dat niemand echt iets weet; er zou niks gebeurd kunnen zijn maar gezien het wegzappen zouden ze ook keihard hebben kunnen batsen of een beetje hand & spandiensten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:49 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Naast elkaar,wel heel close,lepetje,lepeltje.
marilien dacht dat ze wat zag bewegen,maar toen gingen er wat micro's op stil..en hebben wij ook alleen maar poos de stapelbedden in beeld gehad.
maar ik ga ervan uit dat er niks speciaals is gebeurt!
Veel succes, al betwijfel ik of het gaat lukken. Je gaat het overigens toch wel eerlijk doen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:52 schreef Pl0x het volgende:
Hehe Wachtmaar jongens Renate gaat naar 1
Ik en nog 3 andere gaan haar omhoog stemmen
Negatieve stemmen tot nu toequote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar voel ik ook wel wat voor (Amber totaal de min in stemmen).
gisteren zaten hij en murieline samen te geinen in de isoleercel over hoe sneaky hij iets deed met pakjes.. kwam er min of meer op neer dat ze renate was sigjes hebben ontnomenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En hij zéurt er ook niet zo over, in tegenstelling tot madam Renate(die overigens nog veel teveel sigaretten krijgt toegestopt)
Is dat niet juist een van de "vernieuwende" elementen van de Bunker? Voor het eerst mogen bewoners niet eerst hun afvallers pre-selecteren, maar hebben ze het maar te doen met wat de kijker wil?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:42 schreef snetje het volgende:
[..]
plus het feit om Renate zo te jennen dat het ten koste gaat van een andere kandidaat gaat mij ook tever...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |