plus het feit om Renate zo te jennen dat het ten koste gaat van een andere kandidaat gaat mij ook tever...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als wij Renate er niet uit stemmen stapt ze er na de eliminatie toch uit en wordt de prijzenpot 2500 minder.
Vind ik dan toch ook wel jammer.
Daar voel ik ook wel wat voor (Amber totaal de min in stemmen).quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mmm, ja goed idee, ga het meteen doen
Denk nou eens na, die staat na een dag weer gewoon bovenaan, dat kan je beter niet riskeren. In tegenstelling tot Bobby, die sinds dag 1 al zo rond de 6/7e positie zweeft.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mmm, ja goed idee, ga het meteen doen
Ja, hij is echt zoveel anders dan hoe hij zich op FOK profileerdequote:
Wat is nou echt gebeurd vanacht? Volgens mij hebben ze alleen maar naast elkaar gelegen. Het wordt mij niet duidelijk of ze aan elkaar gezeten hebben/gezoend hebben??!??quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:32 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Volgens mij niet heb tot +- 4u gekeken en niks bijzonders gezien,nu was het bed ook wle weinig in beeld
Dit leek mij toch echt kussen:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:47 schreef McEgg het volgende:
[..]
Wat is nou echt gebeurd vanacht? Volgens mij hebben ze alleen maar naast elkaar gelegen. Het wordt mij niet duidelijk of ze aan elkaar gezeten hebben/gezoend hebben??!??
ligt het aan mij dan dat ik zijn meerdere kanten al had gezien?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:45 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, hij is echt zoveel anders dan hoe hij zich op FOK profileerde
Vind ik ook, vind het een aardige gozerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:45 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, hij is echt zoveel anders dan hoe hij zich op FOK profileerde
Naast elkaar,wel heel close,lepetje,lepeltje.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:47 schreef McEgg het volgende:
[..]
Wat is nou echt gebeurd vanacht? Volgens mij hebben ze alleen maar naast elkaar gelegen. Het wordt mij niet duidelijk of ze aan elkaar gezeten hebben/gezoend hebben??!??
jij bent zeker de buuf van Renatequote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Denk nou eens na, die staat na een dag weer gewoon bovenaan, dat kan je beter niet riskeren. In tegenstelling tot Bobby, die sinds dag 1 al zo rond de 6/7e positie zweeft.
Tering, 3x der reet. Hoe oud zijn we nou? Loop over straat en je zie de reet ook nog lekker bewegenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |