vaag overzichtjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Negatieve stemmen tot nu toe![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
ligt het aan mij dan dat ik zijn meerdere kanten al had gezien?
iedereen heeft meerdere kanten die naar voren komen.
Ik vind hem nu alleen een nog groter schatje! Met een heerlijke grote bek op zijn tijd. Dat hij zo geprikkelt was heeft o.a. te maken met cold turkey van bijna 3 pakjes naar 3 sig. per dag.. dat is ook niet niets!
cheer voor peter
Mee eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ze totaal geen opdrachten meer moeten krijgen. Laat ze maar lekker de tiefus krijgen en zich dood vervelen. Laat ze maar denken dat niemand naar ze omkijkt. Laat ze zich maar lekker focussen op zichzelf i.p.v. op de streamers
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:54 schreef McEgg het volgende:
[..]
True is ook het manco van dit gebeuren. Er wordt te weinig geneukt, afgezien en gescholden.
Ik ga ervan uit dat ze meelezenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ze totaal geen opdrachten meer moeten krijgen. Laat ze maar lekker de tiefus krijgen en zich dood vervelen. Laat ze maar denken dat niemand naar ze omkijkt. Laat ze zich maar lekker focussen op zichzelf i.p.v. op de streamers
idd, 80% v/d stemmenquote:
90% hier is erbij betrokkenquote:
de redactie, niet de bewonersquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat Renate dan al wel ingestort was als dat waar zou zijn.
dacht dat ZE doelde op redactiequote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat Renate dan al wel ingestort was als dat waar zou zijn.
Allemaal geile wijven die hem willen zien douchen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:04 schreef Supersoep het volgende:
Die Pim toch, zomaar op nummer 1 en niemand weet hoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |