Volledig mee eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat mensen daar energie in steken om gratis te kunnen streamen en stemmen. Sneu vind ik het.
Neem streams en credits, of neem ze niet. Klaar.
Komt nog bij dat deze mensen een sympatiek project om zeep helpen. Stoer hoor
Wat toch wel zo'n ¤1,- kost!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volledig mee eens.
Een account aanmaken voor 5 gratis credits.
Ik stream ook gratisquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat mensen daar energie in steken om gratis te kunnen streamen en stemmen. Sneu vind ik het.
Ik zeg nergens dat het stoer is, ik zeg ook nergens dat ik geen stream account heb.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ter waarde van ¤1,50. gratis cheese burgerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volledig mee eens.
Een account aanmaken voor 5 gratis credits.
Vraag het aan Bram of Bart,misschien kunnen ze het voor je oplossen.Nee heb je ,ja kun je misschien krijgenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:52 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik stream ook gratis, maar dat is omdat ik echt niet anders kan. (als Belg kan je niet betalen) Ik vind het jammer dat ze niet meer betaalmogelijkheden hebben zoals gewoon een rekeningnummer.
Ik probeerde al via de site een bericht te sturen, maar dat ging niet. Lezen ze hun PM's hier?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:54 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Vraag het aan Bram of Bart,misschien kunnen ze het voor je oplossen.Nee heb je ,ja kun je misschien krijgen
avond allemaal.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:51 schreef Rainesz het volgende:
Ik vind Renate sowieso vervelend...
en Renate moet godver niks meer krijgen
Inderdaad, ook niet meer de sigaretten van de niet rokers, als ze die wil dan vind ik dat er eigenlijk iets moet komen als een opdracht om ze te verdienen. Dat geld trouwens ook voor de andere rokers, laat ze er maar wat voor doen. Zomaar alles klakkeloos aan haar geven is een beetje krom.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:51 schreef Rainesz het volgende:
Ik vind Renate sowieso vervelend...
en Renate moet godver niks meer krijgen
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:52 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het stoer is, ik zeg ook nergens dat ik geen stream account heb.
Ik probeer wel dit soort dingen ja, gewoon omdat ik zie dat het nooit kan kloppen hoe hard mensen omhoog en omlaag gaan, het is echt te "fraude"gevoelig om serieus te nemen.
Beter dat iemand het ziet zodat ze het kunnen fixxen dan om te doen alsof er niks aan de hand is toch?
Er is een topic"Stel een vraag aan de makers van de bunker" eff naar beneden scrollen. op de bunker online paginaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:55 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik probeerde al via de site een bericht te sturen, maar dat ging niet. Lezen ze hun PM's hier?
valt nog meequote:
juistem! sigaretten van de boodschappen lijst weg ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, ook niet meer de sigaretten van de niet rokers, als ze die wil dan vind ik dat er eigenlijk iets moet komen als een opdracht om ze te verdienen. Dat geld trouwens ook voor de andere rokers, laat ze er maar wat voor doen. Zomaar alles klakkeloos aan haar geven is een beetje krom.
rekenfoutje, geen 16 maar 4x4 uur, dus nog minderquote:
Had ik onlangs een vraag gesteld mbt dynamisch IP (nog zo'n kutprobleem) maar geen antwoord. Nja, ik vind wel ietsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:58 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Er is een topic"Stel een vraag aan de makers van de bunker" eff naar beneden scrollen.Die lezen geheid!
Tuurlijk is het heel goed dat je het aantoont.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:52 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het stoer is, ik zeg ook nergens dat ik geen stream account heb.
Ik probeer wel dit soort dingen ja, gewoon omdat ik zie dat het nooit kan kloppen hoe hard mensen omhoog en omlaag gaan, het is echt te "fraude"gevoelig om serieus te nemen.
Beter dat iemand het ziet zodat ze het kunnen fixxen dan om te doen alsof er niks aan de hand is toch?
Zozo. Dat betekent dat ik zo'n 76 uur kan zien, moet genoeg zijnquote:
Het gaat hier meer om dat mensen eindeloos kunnen stemmen als ze willen, en genoeg mensen die daar motieven voor hebben dat te doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk is het heel goed dat je het aantoont.
En ze zullen er heus wel wat aan doen.
Maar het zou niet nódig moeten zijn bedoel ik. Voor 8 euro, waar hebben we het over?
Sorry weer on-topic.
Je kan hetquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:00 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Had ik onlangs een vraag gesteld mbt dynamisch IP (nog zo'n kutprobleem) maar geen antwoord. Nja, ik vind wel iets
400 uurquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:02 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Zozo. Dat betekent dat ik zo'n 76 uur kan zien, moet genoeg zijn
Inderdaad, boodschappenlijstje is voor eten en dingen die echt nodig zijn, sigaretten zou een bonus moeten zijn. Wat dacht je van een opdracht per dag om het rantsoen sigaretten te verdienen? En voor de niet rokers ook een opdracht maar dan voor een nieuw magazine of kauwgom oid?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:59 schreef snetje het volgende:
[..]
juistem! sigaretten van de boodschappen lijst weg ...
laten ze er maar iets voor doen ...maar dan ook echt iets voor doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |