De poll hier al gezien?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:07 schreef Espabilado het volgende:
Bobby krijgt ineens plots wel heel fucking veel tegenstemmen... lijkt me niet fair te gaan ergens.
Hij staat nu 144 stemmen achter op Renate
Ja, ik heb er dus ook spijt van dat ik m'n eerste 5 gratis credits heb gebruikt om hem in de min te zetten. Hij valt me heel erg mee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:09 schreef snetje het volgende:
Peter valt mij tot nu toe ook mee... maar al die verhalen over begravenissen, crematies, uitvaarten en opgravingen etc. wordt je ook niet vrolijker van
Yes!!! Minnen dat slap aftreksel van Max Tailleur! Go Go Go!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:07 schreef Espabilado het volgende:
Bobby krijgt ineens plots wel heel fucking veel tegenstemmen... lijkt me niet fair te gaan ergens.
dat idee heb ik ook .... ik wacht nog maar wat langer met credits aanschaffen zo ... misschien voor de finale ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:07 schreef Espabilado het volgende:
Hoezo niet fair dan? Er zijn hier nu al genoeg mensen geweest die Bobby er best uit willen. De poll hier op pagina 2 onderstreept dat alleen maar. Is het dan raar dat mensen dat bewerkstelligen nu?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:11 schreef snetje het volgende:
[..]
dat idee heb ik ook .... ik wacht nog maar wat langer met credits aanschaffen zo ... misschien voor de finale ...
zolang ik het idee heb dat alles nog niet waterdicht is ..is het in mijn ogen ook niet fair....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoezo niet fair dan? Er zijn hier nu al genoeg mensen geweest die Bobby er best uit willen. De poll hier op pagina 2 onderstreept dat alleen maar. Is het dan raar dat mensen dat bewerkstelligen nu?
Het gratis streamen gaat niet via de site, dus die twee kan je niet echt in verband brengen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:18 schreef snetje het volgende:
[..]
zolang ik het idee heb dat alles nog niet waterdicht is ..is het in mijn ogen ook niet fair....
ik bedoel hiermee dat zolang er ook nog steeds gratis gestreamd kan worden (en van mij mogen ze hoor) er ook wel een manier zal zijn om met die votes te sjoemelen....
Er is idd een manier om gratis credits te krijgen, het is niet heel goed geregeld allemaal.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:18 schreef snetje het volgende:
[..]
zolang ik het idee heb dat alles nog niet waterdicht is ..is het in mijn ogen ook niet fair....
ik bedoel hiermee dat zolang er ook nog steeds gratis gestreamd kan worden (en van mij mogen ze hoor) er ook wel een manier zal zijn om met die votes te sjoemelen....
Ik vind het belachelijk dat ik als betaalde kijker net zoveel invloed heb als iemand die een account opent.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:18 schreef snetje het volgende:
[..]
door je vaker aan te melden? maar 5 credits per keer schiet ook niet op.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:19 schreef NrTH het volgende:
[..]
Er is idd een manier om gratis credits te krijgen, het is niet heel goed geregeld allemaal.
Dat gaat dus met 5 credits per keer. Ik zie geen sprongen van +5 credits elke 10 minuten ofzo. Als er wordt gevote, dan gaat dat tot nu toe met stappen van 20-30.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:19 schreef NrTH het volgende:
[..]
Er is idd een manier om gratis credits te krijgen, het is niet heel goed geregeld allemaal.
Ja wel gek dat z\e dat niet tegen kunnen gaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat ik als betaalde kijker net zoveel invloed heb als iemand die een account opent.
5 credits
Ze moeten het idd maar aanpassen dat je alleen als je betaald hebt voor de streams je 5 gratis credits krijgt en de rest kan kopen. Niet standaard 5 bij aanmaken accountquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat ik als betaalde kijker net zoveel invloed heb als iemand die een account opent.
Ach, ik heb een @xxxx.xx mail adres, maakt niet uit wat ik ervoor invul het komt toch op hetzelfde uit, ik kan zo 10 accounts met een paar minuutjes maken is toch 50 credits.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:22 schreef blomst het volgende:
[..]
door je vaker aan te melden? maar 5 credits per keer schiet ook niet op.
En 25 bij het nemen van streamsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:23 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ze moeten het idd maar aanpassen dat je alleen als je betaald hebt voor de streams je 5 gratis credits krijgt en de rest kan kopen. Niet standaard 5 bij aanmaken account
Doen ze elke dag, ze hebben ook geen schilmesje ;xquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:26 schreef Supersoep het volgende:
Eten ze nou eigenlijk de aardappelschil op?
Maar, volgens Danny:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:24 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ach, ik heb een @xxxx.xx mail adres, maakt niet uit wat ik ervoor invul het komt toch op hetzelfde uit, ik kan zo 10 accounts met een paar minuutjes maken is toch 50 credits.
Heb er idd geen zin in om dat te doen, maar als je iemand omhoog of omlaag wil stemmen is het vrij makkelijk te misbruiken.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:56 schreef Danny het volgende:
je kunt een tweede account aanmaken, maar als ik daarmee probeer in te loggen op hetzelfde ip adres als m'n andere account krijg ik een foutmelding. Kan dus niet inloggen en er derhalve ook niet mee stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |