Of de cheatersquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:11 schreef Susi het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal de achterban de uitslag bepalen dus
Je Failscenario is het gewone neutrale scenario.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:08 schreef Supersoep het volgende:
Droomscenario:
- Renate blijft erin, Bobby gaat eruit.
- Andere bewoners krijgen daardoor een heus ''WTF"' moment en weten totaal niet meer wat ze moeten verwachten van de stemmers; het hele groepsgedrag kan daardoor veranderen alsmede de groepsvorming als leider Bobby weg is.
- Het pesten/treiteren van Renate kan echt losbarsten, zeker als Jeroen er dus nog in zit ipv Bobby, die voor flink wat vuurwerk kan zorgen in dit aspect.
Failscenario
- Renate gaat eruit
- Alles loopt dus zoals verwacht, geen verassingen.
- Dagenlang wachten totdat iemand anders weer de positie van pispaaltje vervult, of dat gebeurt juist helemaal niet.
Lijkt me wel duidelijk zo.
laat dr dat maar over een maand doen als ze gefaald heeftquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:11 schreef snetje het volgende:
[..]
Droomscenario: Renate eruit en dat ze snel mogelijk FOK gaat lezen
Nou jeujquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:15 schreef Arn0 het volgende:
Ik was de hele middag weg, maar aan de streamverslagen te zien heb ik niet veel gemist. Buiten het uur in het donker zitten is er niets noemenswaardig gebeurt?
Al uren geen updatequote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:15 schreef Arn0 het volgende:
Ik was de hele middag weg, maar aan de streamverslagen te zien heb ik niet veel gemist. Buiten het uur in het donker zitten is er niets noemenswaardig gebeurt?
Liever rellen met Jeroen dan met Bobby, eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:13 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je Failscenario is het gewone neutrale scenario.
Het failscenario is imo dat Bobby er uit moet en dit niet het gewenste resultaat heeft voor ons kijkers (relluh)
En dat vind je leuk?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:11 schreef snetje het volgende:
[..]
Droomscenario: Renate eruit en dat ze snel mogelijk FOK gaat lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |