Ik denk wel dat het wordt opgepakt hoor, maar het duurt allemaal even. En tijd voor een bedankje is er blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:02 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Maar ik kaart van alles aan ten behoeve van programma in verschillende topics maar ik krijg 0,0 respons... nou op een gegeven moment heb ik straks dan ook zoiets van rot dan maar op met je programma
Inderdaad, zoiets is wel een plan. kiezen of delen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:09 schreef Leandra het volgende:
Dat hele sigaretten ruilen met niet-rokers kan natuurlijk ook opgelost worden door iedere bewoner te laten kiezen tussen 3 minuten warm douchen of 3 sigaretten.... per dag.
Dan ruilen de niet-rokers niet meer, en als de rokers het koud douchen zat zijn dan weten ze hoe ze warm douchen kunnen krijgen...... een minuut voor een sigaret.
Met oog op de anderen denk ik: als laatstequote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:09 schreef Marrije het volgende:
Er is weer stromend water en ik hoor alweer wat mensen 'mag ik eerst roepen'. Ik zou zeggen, gun Renate die eer.
Dat ook nog een keer....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:10 schreef Kinga het volgende:
Weten jullie wel wat jullie doen met Renate + stemmen? Die krijgt een ego trip van jewelste als ze erin blijft. Wordt niet aangenaam om aan te horen. Wij gunnen haar alles
Was jij dat die stieken de boobies van NOS op internet zettequote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:11 schreef Pl0x het volgende:
Als ik wil kan ik lang genoeg opnemen.
Server Beeld en geluid hilversumNot secure.
Hihi, ik denk dat de anderen daar vroeg of laat wel erg gauw genoeg van krijgen, die gaan er van uit dat ze wel wordt weggestemd denk ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:10 schreef Kinga het volgende:
Weten jullie wel wat jullie doen met Renate + stemmen? Die krijgt een ego trip van jewelste als ze erin blijft. Wordt niet aangenaam om aan te horen. Wij gunnen haar alles
Precies! Gun Renate de tijd van haar leven! Heeft ze toch nog iets te koesteren na de bunker!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:10 schreef Kinga het volgende:
Houd jullie liever bezig met behandelen feedbackquote:
Nee,als ze niet douched loopt ze automatisch weg met behulp van wormpjes waarvan er genoeg overblijven voor Marielin die ze wel op haar bordje wil hebben en ze gemakkelijk wegkrijgtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:09 schreef Marrije het volgende:
Er is weer stromend water en ik hoor alweer wat mensen 'mag ik eerst roepen'. Ik zou zeggen, gun Renate die eer.
En daarna fanmail sturen met de tekst"Alle Fokkers vinden je helemaaaaal geweldig"quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:15 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Precies! Gun Renate de tijd van haar leven! Heeft ze toch nog iets te koesteren na de bunker!
Ik zeg, stem voor Renate!
Snap ik 't nou niet helemaal, of die stomme aap niet?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoezo niet fair dan? Er zijn hier nu al genoeg mensen geweest die Bobby er best uit willen. De poll hier op pagina 2 onderstreept dat alleen maar. Is het dan raar dat mensen dat bewerkstelligen nu?
Omdat ze willen dat Renate blijft, niet omdat het de favo bewoner is, maar omdat het haar niet gegund wordt te vertrekken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:22 schreef Biancavia het volgende:
Waarom zit iedereen negatief te stemmen op mijn Bobby?
Te populair bij de andere bewonersquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:22 schreef Biancavia het volgende:
Nah.. Dan liever alleen het signaal dat Renate er dus in blijft en Bobby mag vertrekken. Dat alleen en zonder verdere uitleg of verklaring. Ik wil wel eens zien hoe ze daar mee omgaan, ipv het zoveelste deeltje "opdracht: brood bakken".quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:17 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En daarna fanmail sturen met de tekst"Alle Fokkers vinden je helemaaaaal geweldig"En alleen aan haar post sturen dan gaat ze klappen als ze ziet dat de rest niets krijgt.
en de prijzenpotquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:22 schreef Biancavia het volgende:
LOL! Nadat hij alles over iedereen heeft kunnen lezen op de fora!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:25 schreef mooiiiiii het volgende:
En als daarna Renate weggaat mag Bobby weer terug komenHoop ik
Nee, Renate blijft als ze er niet wordt uitgestemd, als ze tenminste volgende week alle sigaretten krijgt. Dat is toch het laatste wat ik ervan heb gehoordquote:
Ja, oké ik vind het ook toffer als Renate moet blijven, maar vind het jammer dat het dan Bobby is die eruit ligt, dat is mijn favoriet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat ze willen dat Renate blijft, niet omdat het de favo bewoner is, maar omdat het haar niet gegund wordt te vertrekken.
die gaat ze echt niet krijgen .... niet als het aan Jeroen ligt ..en dan wordt het weer lipje trekken ..douche verbouwen en weer chanteren met de 2500 ... nou wat een lol als dat zo nog 3 weken doorgaat ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nee, Renate blijft als ze er niet wordt uitgestemd, als ze tenminste volgende week alle sigaretten krijgt. Dat is toch het laatste wat ik ervan heb gehoord
Is misschien veranderd intussen maar in het dagboek van Marielin las ik iets anders.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nee, Renate blijft als ze er niet wordt uitgestemd, als ze tenminste volgende week alle sigaretten krijgt. Dat is toch het laatste wat ik ervan heb gehoord
favoriet of niet .. tis zowiezo zonde als er op die manier een kandidaat weg moet ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:27 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, oké ik vind het ook toffer als Renate moet blijven, maar vind het jammer dat het dan Bobby is die eruit ligt, dat is mijn favoriet.
En waarom staat die übersaaie nietszeggende flapdrol van een Pim helemaal bovenaan? Laat hem lekker verdwijnen, daar mist echt helemaal niemand iets aan.
Al verschillende pogingen ondernomen, zonder succes. Maarja, meeste mensen komen toe dus gaan ze niet klagen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Is het niet eens tijd dat de Belgen gaan protesteren tegen datalimieten?
Deadline is toch morgenavond, 2 mei?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:38 schreef Espabilado het volgende:
Apart; we spreken een 15 voor de deadline en er wordt nu amper gestemd? Let hun achterban wel op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |