Ik denk wel dat het wordt opgepakt hoor, maar het duurt allemaal even. En tijd voor een bedankje is er blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:02 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Maar ik kaart van alles aan ten behoeve van programma in verschillende topics maar ik krijg 0,0 respons... nou op een gegeven moment heb ik straks dan ook zoiets van rot dan maar op met je programma
Inderdaad, zoiets is wel een plan. kiezen of delen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:09 schreef Leandra het volgende:
Dat hele sigaretten ruilen met niet-rokers kan natuurlijk ook opgelost worden door iedere bewoner te laten kiezen tussen 3 minuten warm douchen of 3 sigaretten.... per dag.
Dan ruilen de niet-rokers niet meer, en als de rokers het koud douchen zat zijn dan weten ze hoe ze warm douchen kunnen krijgen...... een minuut voor een sigaret.
Met oog op de anderen denk ik: als laatstequote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:09 schreef Marrije het volgende:
Er is weer stromend water en ik hoor alweer wat mensen 'mag ik eerst roepen'. Ik zou zeggen, gun Renate die eer.
Dat ook nog een keer....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:10 schreef Kinga het volgende:
Weten jullie wel wat jullie doen met Renate + stemmen? Die krijgt een ego trip van jewelste als ze erin blijft. Wordt niet aangenaam om aan te horen. Wij gunnen haar alles
Was jij dat die stieken de boobies van NOS op internet zettequote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:11 schreef Pl0x het volgende:
Als ik wil kan ik lang genoeg opnemen.
Server Beeld en geluid hilversumNot secure.
Hihi, ik denk dat de anderen daar vroeg of laat wel erg gauw genoeg van krijgen, die gaan er van uit dat ze wel wordt weggestemd denk ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:10 schreef Kinga het volgende:
Weten jullie wel wat jullie doen met Renate + stemmen? Die krijgt een ego trip van jewelste als ze erin blijft. Wordt niet aangenaam om aan te horen. Wij gunnen haar alles
Precies! Gun Renate de tijd van haar leven! Heeft ze toch nog iets te koesteren na de bunker!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:10 schreef Kinga het volgende:
Houd jullie liever bezig met behandelen feedbackquote:
Nee,als ze niet douched loopt ze automatisch weg met behulp van wormpjes waarvan er genoeg overblijven voor Marielin die ze wel op haar bordje wil hebben en ze gemakkelijk wegkrijgtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:09 schreef Marrije het volgende:
Er is weer stromend water en ik hoor alweer wat mensen 'mag ik eerst roepen'. Ik zou zeggen, gun Renate die eer.
En daarna fanmail sturen met de tekst"Alle Fokkers vinden je helemaaaaal geweldig"quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:15 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Precies! Gun Renate de tijd van haar leven! Heeft ze toch nog iets te koesteren na de bunker!
Ik zeg, stem voor Renate!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |