idd, 0 credits bij een nieuw accountquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:15 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Nou jeuj![]()
Dat soort dingen verpest het hele programma... net Dementor maar weer even een PM gestuurd.. zou toch prioriteit nr 1 bij uitstek moeten zijn daar. Is in een uurtje te fixen.
minder hard dan haar erin te houden .... jij wilt haar laten afmaken door Jeroenquote:
Ik constateer alleen maar dat jij het blijkbaar leuk vindt dat Renate allemaal nare opmerkingen over haar leest.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:18 schreef snetje het volgende:
[..]
minder hard dan haar erin te houden .... jij wilt haar laten afmaken door Jeroen
Zijn die er ook dan? Voor zover ik weet kan de "zwartkijker" niet meestemmen oid? Dat loopt immers wel via de bunkersite?quote:
Leer mij mensen op internet kennenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:21 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Zijn die er ook dan? Voor zover ik weet kan de "zwartkijker" niet meestemmen oid? Dat loopt immers wel via de bunkersite?
Lol, er zal gereld worden?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:13 schreef Eg_Wel het volgende:
Zeg wat is dit? Gaat iedereen hier nu ineens draaien? Het gaat er niet om wie JOU irriteert! Het gaat er om wie de meeste gasten DAAR irriteert! Die moet je houden! Dat levert mooie beelden op ja!
Dus "moppentrommel" Bobby wegwezen en blijven die Ms. Crabtree! Nou hop! Stemmen allemaal!
Mwah, ik denk niet dat zij hoe dan ook lang blijft, als ze er niet uit gaat de eerste stemronde dan denk ik dat ze er wel zelf uit gaat.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:21 schreef snetje het volgende:
sterker nog ... zitten we te wachten op een 6 tegen 1
Maanvis
Ik heb betaald, ik wil WEL gewoon mee kunnen blijven spelenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:24 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen die er plezier in hebben gratis te stemmen of gratis te streamen.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |