Dat. Ik heb zelfs net mijn oranje shirt uitgetrokkenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, niks. Maar ik heb gewoon niet zoveel zin in een feestje nu.
De medicijnen liggen al lang klaar en de kans dat je er dood aan gaat is klein. Van je zorgen maken heb je meer last.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:12 schreef Viking84 het volgende:
En ik maak me ook zorgen om die griep.
Als je ziet hoe snel het zich verspreidt en dat pas over een maand of 6 vaccins beschikbaar zijn. Snap ik nu iets niet?.
Jij weet ons op te peppenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:14 schreef Muis006 het volgende:
Tamiflu haalt weinig uit hoor. En het vaccin waarmee heel NL mee ingeënt moet worden moet nog ontwikkeld worden
hij bedoelde denk ik de geblindeerde ruiten/donkere ramen. t ziet er een beetje uit als die kleine "race" bakkies van opgeschoten jongens die erdan heel harde muziek in draaien (bij ons op dorpquote:Op donderdag 30 april 2009 13:07 schreef Greys het volgende:
Die man die zei dat de auto er zo verdacht uit zag omdat het een zwarte Swift was?
Dat vond ik een hele rare opmerkingIk heb ook precies zo'n zwarte Swift gehad.
vikje, niet te hysterisch hoor! er zijn alleen mensen in mexico aan dod gegaan waar ze nog niet wisten wat het was en de gezondheidszorg een stuk slechter is dan hier.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:12 schreef Viking84 het volgende:
En ik maak me ook zorgen om die griep.
Als je ziet hoe snel het zich verspreidt en dat pas over een maand of 6 vaccins beschikbaar zijn. Snap ik nu iets niet?.
Op het journaal zeiden ze net dat er een optie is genomen op 19 miljoen vaccins.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De medicijnen liggen al lang klaar en de kans dat je er dood aan gaat is klein. Van je zorgen maken heb je meer last.
In TX ook een jongetje.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef kwakveense het volgende:
[..]
vikje, niet te hysterisch hoor! er zijn alleen mensen in mexico aan dod gegaan waar ze nog niet wisten wat het was en de gezondheidszorg een stuk slechter is dan hier.
het meisje in NL heeft haar ouders niet besmet en s al aan de beterende hand...
ik zou me niet te druk maken.
[/quote]quote:Op donderdag 30 april 2009 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Op het journaal zeiden ze net dat er een optie is genomen op 19 miljoen vaccins.
Maar dat die pas over maanden beschikbaar zijn?
Nee...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:18 schreef Greys het volgende:
Op het journaal zeiden ze net dat er een optie is genomen op 19 miljoen vaccins.
Maar dat die pas over maanden beschikbaar zijn?
Ik lees net in het desbetreffende topic dat er wellicht al vier doden zijn.
Die foto met dat kindje met wapperende haren (van de snelheid van de auto) krijg ik voorlopig niet van mijn netvlies denk ik.
kinderen en ouderen zijn sowieso natuurlijk de grootste risico groep., en andere mensen emt een zwakkere gezondheid. maar een gezonde hollandse meid die beschikking heeft tot goede zorg, die gaat niet zomaar dood aan swineflu.quote:
Ja klopt. Zolang ze je Tamiflu geven, kan het virus zich niet uitbreiden, maar zodra je ermee stopt, wordt je alsnog ziek. Dus goede tussenoplossing totdat het vaccin af is.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:14 schreef Muis006 het volgende:
Tamiflu haalt weinig uit hoor. En het vaccin waarmee heel NL mee ingeënt moet worden moet nog ontwikkeld worden
Tamiflu slikken tot er een vaccin is, is geen optie?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:24 schreef Chicolate het volgende:
Jullie hebben zo te zien ook tv gekeken. Mijn god he zeg, niet te geloven. Zo ... onwerkelijk.
[..]
Ja klopt. Zolang ze je Tamiflu geven, kan het virus zich niet uitbreiden, maar zodra je ermee stopt, wordt je alsnog ziek. Dus goede tussenoplossing totdat het vaccin af is.
Ja dat zeg ikquote:Op donderdag 30 april 2009 13:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tamiflu slikken tot er een vaccin is, is geen optie?
Nee, dat is een slechte oplossing; het is onbekend hoe lang het duurt tot het hier is, er is onvoldoende Tamiflu om de hele bevolking maandenlang te voorzien, het is onbekend wat de gevolgen van maandenlang gebruik is én als je het alsnog krijgt na het slikken, dan heb je een veel grotere kans om er iets akeligs aan over te houden.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:24 schreef Chicolate het volgende:
Ja klopt. Zolang ze je Tamiflu geven, kan het virus zich niet uitbreiden, maar zodra je ermee stopt, wordt je alsnog ziek. Dus goede tussenoplossing totdat het vaccin af is.
Al zou je op me willen schieten, ik ben toch 2 quick 4 uquote:Op donderdag 30 april 2009 13:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat is een slechte oplossing; het is onbekend hoe lang het duurt tot het hier is, er is onvoldoende Tamiflu om de hele bevolking maandenlang te voorzien, het is onbekend wat de gevolgen van maandenlang gebruik is én als je het alsnog krijgt na het slikken, dan heb je een veel grotere kans om er iets akeligs aan over te houden.
Ergo: slecht idee en ook zinloos. Het is schieten met hagel op een muis (nee, niet op onze MUIS).
Ja, dat ookquote:Op donderdag 30 april 2009 13:35 schreef Muis006 het volgende:
Al zou je op me willen schieten, ik ben toch 2 quick 4 u
Je moet het ook niet aan iedereen geven, maar alleen aan de mensen die besmet/ziek zijn. Als iemand al besmet is, en doodziek, dan moet je toch iets doen om het proces te vertragen. Om de hele bevolking te beschermen zijn vaccins nodig idd. Maar dat duurt echt nog wel een maand of 4, een medicijn ontwikkelen/testen/in productie nemen duurt vrij lang (met 'normale' medicijnen heb je het over jaren). Tot die tijd mogen we hopen dat de pandemie nog niet is uitgebroken.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat is een slechte oplossing; het is onbekend hoe lang het duurt tot het hier is, er is onvoldoende Tamiflu om de hele bevolking maandenlang te voorzien, het is onbekend wat de gevolgen van maandenlang gebruik is én als je het alsnog krijgt na het slikken, dan heb je een veel grotere kans om er iets akeligs aan over te houden.
Ergo: slecht idee en ook zinloos. Het is schieten met hagel op een muis (nee, niet op onze MUIS).
Wat lievquote:Op donderdag 30 april 2009 13:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat ook
Je bent me veel te lief Muisje; ik zou niet op je wíllen schieten
Ja. Maar ik zit op de pc van mn pa, mijne is weer eens weg.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat liev
Is Fok! bij jullie soms ook zo traag?
FOK! is inderdaad erg traagquote:Op donderdag 30 april 2009 13:45 schreef Muis006 het volgende:
Wat liev
Is Fok! bij jullie soms ook zo traag?
Rennen naar de apotheek, Vikjequote:Op donderdag 30 april 2009 13:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tamiflu slikken tot er een vaccin is, is geen optie?
ik had 'm ook al heel voorzichtig in het topic gegooid daarquote:
Die alarmfases zijn gekoppeld aan puur statische gegevens en gek, maar het gaat hier nergens over doden:quote:Op donderdag 30 april 2009 13:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Rennen naar de apotheek, Vikje
Ik maak me weinig zorgen. Een epidemie wordt snel epidemie genoemd; volgens mij is er nog lang geen sprake van een serieuze pandemie. En sowieso lijken de sterftecijfers best mee te vallen en is de gezondheidszorg in NL/B goed genoeg om het overgrote deel van de zieken er bovenop te krijgen
Wij hebben nog relatief geluk. Het wordt hier zomer, in het zuidelijk halfrond wordt het nu winter ... en we hebben hier goede gezondheidszorg ... ik weet niet, maar voor mij persoonlijk ben ik totaal niet bang eigenlijk. Maar ik hoorde dan ook 3 dagen geleden voor het eerst van de varkensgriepquote:Fase 5: Er is sprake van mens-op-mens-verspreiding van een virus in ten minste twee landen in dezelfde WHO-regio. Het uitroepen van deze fase is een sterk signaal dat een pandemie ophanden is, en dat de tijd om maatregelen te treffen kort is.
Goede beslissing.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:52 schreef ElisaB het volgende:
Liefjes, ik heb twee posts verwijderd. Ik snap niet waar die WammesWaggel ineens vandaan gekomen is, maar het is smakeloos.
En dit gaat dus niet om CF en PP
Ha, ik bruikleen het appartement van een vriendin, hartje centrumquote:Op donderdag 30 april 2009 15:21 schreef kwakveense het volgende:
ik zit niet echt inDelft, ik zit in Delft Tanthof
maar wel op een balkon en met leuke mensen
Delft voelt nog steeds als home town, hoor. Leuven is ook haske leuk, maar Delftquote:Op donderdag 30 april 2009 15:37 schreef kwakveense het volgende:
oh, heerlijk. als leienaar moet ik t eigenlijk niet zeggen, maar ik LAF Delft centrum. vooral de Beestenmarkt en de straatjes war de markt is enzo. en natuurlijk de vismarkt en de buurt bij de oude jan
Hehe. Toen ik solliciteerde in Delft zei iemand tegen me: Als de baan doorgaat, ga dan in Delft of in Den Haag wonen maar iig NIET in Delft Tanthofquote:Op donderdag 30 april 2009 15:21 schreef kwakveense het volgende:
ik zit niet echt inDelft, ik zit in Delft Tanthof
maar wel op een balkon en met leuke mensen
Naam en adres zijn ook al lang bekend.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
De bestuurder staat daar ook gewoon op de foto..
Ze lijkt wel 5 jaar ouder in een paar uur...... Maar als je een aanslag op die bus wil plegen ga je toch niet met een Swift?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:07 schreef Tinkepink het volgende:
De koningin ziet er ook vreselijk aangeslagen uit
We zitten hier samen naar 't nieuws te kijken. Zo triest en akelig ditquote:Op donderdag 30 april 2009 19:32 schreef Merel het volgende:
Och ik had op de radio de toespraak van de koningin gehoord, maar ik zie het net op TV en krijg echt de tranen in m'n ogen. En die beelden van het ongeluk op het nieuws, wat erg
de dader zou hersendood zijn aldus NOSquote:Op donderdag 30 april 2009 19:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
We zitten hier samen naar 't nieuws te kijken. Zo triest en akelig dit
Ik ben daarna ook maar 'gewoon' naar buiten gegaan, naar de Zoetermeerse festiviteiten waar Heer G moest spelen. Maar de echte lol was er toch wel vanaf, denkend aan de mensen die nu zo enorm verdrietig moeten zijn omdat hun man/vrouw/kind tijdens een normaal zo gezellige dag door 1 zo'n mongool zijn overleden.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:41 schreef sigme het volgende:
Geen tv kijken is best een goeie gewoonte.
Ja, ik wist ervan want ik kreeg vanochtend nog net hier het nieuws mee. Verder heb ik een fijne dag gehad, lekker in de tuin werken, vriendin & broertje kwamen langs & bleven eten.
't Is gruwelijk voor de betrokkenen, natuurlijk. En uiteraard een enorme domper op de feestvreugde. Wat zeg ik, deze koninginnedag is geen feest.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben daarna ook maar 'gewoon' naar buiten gegaan, naar de Zoetermeerse festiviteiten waar Heer G moest spelen. Maar de echte lol was er toch wel vanaf, denkend aan de mensen die nu zo enorm verdrietig moeten zijn omdat hun man/vrouw/kind tijdens een normaal zo gezellige dag door 1 zo'n mongool zijn overleden.
Ja, het doet me toch wel veel.
Was het druk(ker)? Ging het goed? En vielen je oranje sokken in de smaak?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:21 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!
Ik heb gewerkt, babi pangang gegeten en bakspullen besteld
Drukte viel wel mee! En het ging goed jaquote:Op donderdag 30 april 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Was het druk(ker)? Ging het goed? En vielen je oranje sokken in de smaak?
Heb je toch die bakspullen besteld? Leuk! Bakken voor moederdag!
Das ook niet misselijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:07 schreef sigme het volgende:
Ik ga ook fietsen.
Op de zware bestelfiets, 20km heen, 20km terug.
Oh nee, de heenweg ga ik omfietsen, er schijnt een nieuwe mooie route te zijn door een natuurgebied.
Klinkt spannend! Waar ga je wandelen? Enne je hebt zeker een Coleman brander oid?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:28 schreef sigme het volgende:
Niet echt boodschappen doen, wel boodschapjes. Een kopie maken van een kaart, speciale brandstof kopen voor ons kookstelletje, voorbereiding op de drie-dagen-wandelvakantie.
N209, veiling en A12 zegt me niet veel, maar veel plezier met het beklimmen van de brug! Rij je een racefiets?
dan weten we dat ook meteen weerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:40 schreef Mayla het volgende:
Shit.. dat was me.. Mayla![]()
account van vriendlief stond ingelogd
tis nog vroegquote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:40 schreef Mayla het volgende:
Shit.. dat was me.. Mayla![]()
account van vriendlief stond ingelogd
Wandelen in the Peak district, net onder Manchester.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Klinkt spannend! Waar ga je wandelen? Enne je hebt zeker een Coleman brander oid?
Douche je dan op het werk? Of race je niet zo hard / ver?quote:
N209, veiling en A12 zijn in Zuid-Holland, waar een heel nieuw verkeersplein wordt gerealiseerd met fly-overs, op en afritten naar de snelweg. Eerst moest je dan 4x drukke stoplichten nemen en een dubbele spoorwegovergang met intercity's, dat is straks allemaal verleden tijd!![]()
En ja, ik rijd op een racefietsje
Het fietsen IS zjin werkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Wandelen in the Peak district, net onder Manchester.
De mini-trangia gaat mee:
[ afbeelding ]
's Ochtends full English breakfast, 's avonds eten in de Inn waar we terecht gekomen zijn (we lopen op de bonnefooi), en dan kunnen we onderweg een kommetje soep maken, of een kopje koffie.
[..]
Douche je dan op het werk? Of race je niet zo hard / ver?
Ik ook hoor en ik moet dinsdag van half 8 tot 17.00 werken! En donderdag ook!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge, zo fysiotherapie.
Rest van de dag gelukkig vrij.
En echt IEDEREEN om me heen is ma en di ook nog vrij en ik moet gewoon werken
Wat leuk zeg, heerlijk om gewoon op de bonnefooi te gaan dwalen!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Wandelen in the Peak district, net onder Manchester.
De mini-trangia gaat mee:
[ afbeelding ]
's Ochtends full English breakfast, 's avonds eten in de Inn waar we terecht gekomen zijn (we lopen op de bonnefooi), en dan kunnen we onderweg een kommetje soep maken, of een kopje koffie.
[..]
Douche je dan op het werk? Of race je niet zo hard / ver?
Bron? Alle nieuwssites die ik ken, hebben het nog over 5 doden (en die laatste dode was nadrukkelijk niet de dader). En op de radio was zonet nog dat de dader nog steeds in kritieke toestand in het ziekenhuis ligt ... NOS, uit betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:33 schreef cyclechick het volgende:
De dader van gisteren is vannacht overleden![]()
![]()
Owquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:08 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Het fietsen IS zjin werkKaas is fietskoerier
Succes!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:44 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen!
Ik moet zo naar Zimbabwe bellen. Vind ik spannend..
Tofquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:44 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen!
Ik moet zo naar Zimbabwe bellen. Vind ik spannend..
Ach, in Duitsland is IEDEREEN vandaag vrij en ik ben ook gewoon aan het werk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge, zo fysiotherapie.
het is al gebeurd. Ik vind dat soort dingen altijd spannend, en kijk er even tegenop, maar als ik aan het bellen ben is het geen probleem.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Succes!
Adem in, adem uit, en dan gewoon dóen
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:33 schreef cyclechick het volgende:
![]()
Of ze die gast die uit de auto sprong vinden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
Wat een kater...
Nu maar hopen dat vrienden en /of familie licht kunnen werpen op het 'waarom'.
Ik las het net. Toch jammer, maar ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:33 schreef cyclechick het volgende:
![]()
Er sprong niemand uit de auto. Dat was gewoon iemand die opzij werd geslingerd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Of ze die gast die uit de auto sprong vinden.
Ow hoorde net hier @work dat er iemand uit sprong, terwijl dat gisteravond idd niet genoemd is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Er sprong niemand uit de auto. Dat was gewoon iemand die opzij werd geslingerd.
dat was een ooggetuigen verslag, iemand die het verkeerd geinterpreteerd had wat ie zag waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ow hoorde net hier @work dat er iemand uit sprong, terwijl dat gisteravond idd niet genoemd is.
Ik zit vandaag en volgende week ook gewoon op m'n stage heur, dus je bent niet alleen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge, zo fysiotherapie.
Blijkbaar. Maar wat jij zegt ben ik het mee eens ivm strafkosten e.d. Kwakquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:21 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat was een ooggetuigen verslag, iemand die het verkeerd geinterpreteerd had wat ie zag waarschijnlijk...
Ja precies, niks waarom je ze zou willen vermoorden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:42 schreef Vivi het volgende:
Nou, ik kan echt wél bedenken wat iemand tegen het koningshuis zou hebben maar dat is een andere discussie. En iemand willen vermoorden is natuurlijk al helemáál een totaal ander verhaal.
op nu.nl stond een verhaal over dat hij 's nachts in de beveiliging werkte en erbij studeerde, en dat hij zijn baan kwijt was en vrijdag uit zijn huis gezet ging worden. ik zie daar wel factoren in waardoor iemand kan doordraaien (let wel, niets wat het begrijpelijk maakt, maar ik zie wel oorzaken. ook doodnormle mensen kunnen doordraaien en psychotisch worden).quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja precies, niks waarom je ze zou willen vermoorden.
Veel plezier vandaag Moblo!
Er sprong niemand uit de auto. Dat was iemand die van de motorkap viel, die al eerder geschept was.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Of ze die gast die uit de auto sprong vinden.
Oh nou dat is dan echt een dikke uitzondering hoor! Vijf mei is eens in de vijf jaar een vrije dag en vier mei al helemaal nooit. Maar kan me voorstellen dat het zo lijkt voor jou dan alsof je de enige bent die moet werkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij meneer XM is 5 mei altijd vrij en 4 mei dit jaar verplicht ATV. En bij vrienden die er gister waren, ook.
Vandaar.
Oh, niet?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:20 schreef Viking84 het volgende:
Nou, wat een heerlijk weertje.
Ik zie hier geen zonnetje hoor. Maar het is wel redelijk warm volgens mij.
bij de rijksoverheid en bij de scholen en universiteiten is 5 mei altijd een vrije dag, en bij banken geloof ik ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dat is dan echt een dikke uitzondering hoor! Vijf mei is eens in de vijf jaar een vrije dag en vier mei al helemaal nooit. Maar kan me voorstellen dat het zo lijkt voor jou dan alsof je de enige bent die moet werken
Oh wat raar. Nou ja, een officiële vrije dag is het niet volgens mij, 5 mei.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:22 schreef kwakveense het volgende:
[..]
bij de rijksoverheid en bij de scholen en universiteiten is 5 mei altijd een vrije dag, en bij banken geloof ik ook.
ik ben ook vrij, met twee vrije dagen opnemen heb ik nu vrij (gehad) van donderdag toten met dinsdagblij!
Wij hebben een kat (joeyquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:19 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik ga trouwens wel wat eerder naar huis vandaag, alleen al omdat het zulk heerlijk weer is.
De Uithof (waar ik woon/studeer) is vandaag echt uitgestorven! Je kunt wel zien dat de universiteit en hogeschool vrij hebben. Ik voelde me wel een beetje een sukkel dat ik wel braaf naar mijn stage ging.
Trouwens, even een vraagje voor de dierenliefhebbers hier. Ik hoorde dat iemand met dezelfde woning als ik een kat heeft, en nu begint het bij mij toch ook wel weer te kriebelen want ik wil al heel lang een kat. Ook als ik bijvoorbeeld de katten van Ewelina zie, haar woning is denk ik even groot als de mijne. Maar ik twijfel toch of dat niet erg zielig is voor zo'n beestje, leven op 30m2 en nooit naar buiten kunnen. Wat denken jullie, is het te doen als ze van kleins af aan niet anders gewend zijn of stel je dan echt je eigen wensen boven die van het dier?
Dank uquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dat is dan echt een dikke uitzondering hoor! Vijf mei is eens in de vijf jaar een vrije dag en vier mei al helemaal nooit. Maar kan me voorstellen dat het zo lijkt voor jou dan alsof je de enige bent die moet werken
En meneer XM werkt niet eens bij de overheid, maar gewoon bij een commercieel bedrijf.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat raar. Nou ja, een officiële vrije dag is het niet volgens mij, 5 mei.
Eens in de vijf jaar maar. Waarom het bij de overheid dan ineens wél zo is snap ik niets van.
Maar goed, ik snap wel vaker dingen niet van de overheid
geen idee... maar t is idd. geen officiele vrije feestdag, dat is idd. alleen 1 keer in de vijf jaar. de gemeentes moeten geloof ik wel gewoon werken (of het was andersom: gemeentes vrij, rijksoverheid wel werken-- dat weet ik niet zeker meer, maar gisteren hadden we t er nog over (nogal veel ambtenaren in mn vriendenkringquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat raar. Nou ja, een officiële vrije dag is het niet volgens mij, 5 mei.
Eens in de vijf jaar maar. Waarom het bij de overheid dan ineens wél zo is snap ik niets van.
Maar goed, ik snap wel vaker dingen niet van de overheid
Ik zou dan sowieso het liefst een kitten uit het asiel halen, een andere kat is misschien al gewend aan meer ruimte ofzo. Maar hoe doe je dat dan met vakanties? Ik zou hem wel naar mijn ouders kunnen brengen, maar daar kan hij dan wel naar buiten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:25 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Wij hebben een kat (joey) en we wonen ook op een flat, dus hij kan alleen op het balkon. Hij woont hier dan wel op zo'n 65 m2, maar dat gaat prima hoor. Het is wel een echte binnenkat, daar moet je wel opletten: dus een kat nemen die nooit buiten is geweest, of een kat die gewoon niet van buiten houdt, zoals de onze.
Ik hoorde van iemand dat de gebouwen van de rijksoverheid dan over het algemeen dicht zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:26 schreef kwakveense het volgende:
[..]
geen idee... maar t is idd. geen officiele vrije feestdag, dat is idd. alleen 1 keer in de vijf jaar. de gemeentes moeten geloof ik wel gewoon werken (of het was andersom: gemeentes vrij, rijksoverheid wel werken-- dat weet ik niet zeker meer, maar gisteren hadden we t er nog over (nogal veel ambtenaren in mn vriendenkring)
Ik breng m naar vrienden van mij die ook op een flat wonen, waar hij dus ook alleen op het balkon kan. Dat geluk heb ik dan netquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zou dan sowieso het liefst een kitten uit het asiel halen, een andere kat is misschien al gewend aan meer ruimte ofzo. Maar hoe doe je dat dan met vakanties? Ik zou hem wel naar mijn ouders kunnen brengen, maar daar kan hij dan wel naar buiten.
Dat is ons probleem ook altijd idd. Taco heeft wel eens bij m'n ouders gelogeerd en toen zat 'ie de hele tijd met een touw aan de boom vast. Niet echt ideaal. Ook heeft de Duitse een keer opgepast toen die ivm een zomercursus in de zomer hier moest blijven en verder heeft Marks moeder een paar keer opgepast. Maar het is elk jaar weer een hele bezoeking om iets te regelen. Gelukkig gaan we dit jaar niet op vakantie. Ik ga wel iig een weekje weg, maar dan is Mark thuis.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zou dan sowieso het liefst een kitten uit het asiel halen, een andere kat is misschien al gewend aan meer ruimte ofzo. Maar hoe doe je dat dan met vakanties? Ik zou hem wel naar mijn ouders kunnen brengen, maar daar kan hij dan wel naar buiten.
Oh dat laatste moet je niet doen hoor... echt niet. Als hij een keer naar buiten is geweest kan je hem daarna niet weer binnen houden. Vind ik eigenlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
De partner van mijn moeder woont op de Prinsengrachtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:11 schreef Viking84 het volgende:
Haske leuke foto's, Viev!. Hoe raakte jij in Amsterdam verzeild? Daar woon je toch helemaal niet?
En waarom heb je geen foto's / filmopnames van Deans optreden?.
Ja hoorde het al van iemand hier.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Er sprong niemand uit de auto. Dat was iemand die van de motorkap viel, die al eerder geschept was.
Gewoon 'partner van je moeder', denk ik. Want je stiefpa was 'ie ook niet, toch? (dat is toch als hij met je moeder getrouwd zou zijn geweest?)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
De partner van mijn moeder woont op de Prinsengracht. (Hoe noem je de vriend van je overleden moeder eiks?
).
Nee! Ik was in een zijdeachtig zalm hemdje wat me bij nader inzien enorm vet maaktequote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:17 schreef Greys het volgende:
Viev, wat ziet dat er supergezellig uit!
En lekker centjes verdiend! Tof!Waren jij en Co ook in het oranje en zo ja, piktjur van jullie pliez?
Da's lastig want hun eigen kat mag wel naar buiten en ze hebben gewoon een kattenluik, dus dan moeten ze de hele tijd opletten. Daar wel naar buiten laten vind ik inderdaad zielig, precies wat Greys zegt. M'n schoonouders hebben honden, dus dat is ook geen optie.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:28 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik breng m naar vrienden van mij die ook op een flat wonen, waar hij dus ook alleen op het balkon kan. Dat geluk heb ik dan net.
Als je m naar je ouders brengt, kun je dan niet vragen of ze hem gewoon binnen houden?
Nee, stiefpa is ie niet, ze hadden ook pas 3 jaar wat ofzo. En ik kan onderhand al kwartetten met mijn stiefvaders ("Mag ik van jououou, de Amerikaan die toen mijn moeder hem vroeg om de "windows te painten" de ruiten dichtschilderde i.pv de kozijnen? "Oke! Als ik van jou de kroegbaas formaat zeekoe mag die 's avonds met een babydekentje formaat postzegel op zijn buik lag" etc. )quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gewoon 'partner van je moeder', denk ik. Want je stiefpa was 'ie ook niet, toch? (dat is toch als hij met je moeder getrouwd zou zijn geweest?)
Jammer dat er geen filmpje is.
Mijn neefje haalde ook altijd van die rare fratsen uit toen hij ongeveer net zo oud was als Dean. Erg handig als je een niet zo lekker lopende date hebt. Dan haal je je neefje erbij om de show te stelen
.
S. vond jou er ook lief uitzien zei hij, en dat je een jong strak lijf had. Grmbl....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:40 schreef conleche het volgende:
Goeiemorgen!!
Wat mij bij deze aanslag nog het meest verontrust, is dat als iemand met een grotere auto, vol met explosieven dezelfde aanslag had willen plegen, dat dat dus gewoon kan. Dat valt waarschijnlijk ook moeilijk te beveiligen. Dan had je de hele KF in een klap uitgeroeid plus nog ik weet niet hoeveel omstanders. Eng idee.
Ik heb gisteren Viev even gezien en haar meneer ontmoet, die had een hele lieve uitstraling vond ik!! Daarna ben ik doorgelopen naar de Noordermarkt en heb daar in het zonnetje biertjes gedronken. Ik drink eigenlijk zelden bier. Behalve bij concerten en koninginnenacht/dag. Deze week meer bier op dan me lief is.![]()
Nu zit ik weer in de tuin te lezen.Voel me bijna schuldig, maar die Calvinist in mij draai ik vakkundig de nek om...........
Er had ook een malloot vanuit het publiek zó een handgranaat die open bus in kunnen smijten. Had ook wel aardig nare gevolgen gehad.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:40 schreef conleche het volgende:
Goeiemorgen!!
Wat mij bij deze aanslag nog het meest verontrust, is dat als iemand met een grotere auto, vol met explosieven dezelfde aanslag had willen plegen, dat dat dus gewoon kan. Dat valt waarschijnlijk ook moeilijk te beveiligen. Dan had je de hele KF in een klap uitgeroeid plus nog ik weet niet hoeveel omstanders. Eng idee.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, stiefpa is ie niet, ze hadden ook pas 3 jaar wat ofzo. En ik kan onderhand al kwartetten met mijn stiefvaders ("Mag ik van jououou, de Amerikaan die toen mijn moeder hem vroeg om de "windows te painten" de ruiten dichtschilderde i.pv de kozijnen? "Oke! Als ik van jou de kroegbaas formaat zeekoe mag die 's avonds met een babydekentje formaat postzegel op zijn buik lag" etc. )
[..]
Nee, stiefpa is ie niet, ze hadden ook pas 3 jaar wat ofzo. En ik kan onderhand al kwartetten met mijn stiefvaders ("Mag ik van jououou, de Amerikaan die toen mijn moeder hem vroeg om de "windows te painten" de ruiten dichtschilderde i.pv de kozijnen? "Oke! Als ik van jou de kroegbaas formaat zeekoe mag die 's avonds met een babydekentje formaat postzegel op zijn buik lag" etc. )
[..]
[..]
Dat is ook nog niet bevestigd TJ.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja hoorde het al van iemand hier.
Onder de dode zou ook een zwangere vrouw zijn, begrijp ik in het topic, dus geen 6 maar 7 doden. (inc kindje dus)
Absoluut, net als met Rotterdammers die niet alleen in het R'damtopic posten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:46 schreef Viking84 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je ziet dat iemand uit Slank ergens het laatst heeft gepost en dat je er dan op klikt, omdat je denkt dat het het Slanktopic is? En dan is het dus een heel ander topic. Heb ik zoooooo vaak.
Denk je dat 2 beter is dan 1?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben hier 2 binnenkatten op een oppervlakte 90m2. Ze mogen niet in de woonkamer / slaapkamer / badkamer als wij er niet zijn. Dus overdag is hun ruimte niet heel groot, maar ze kunnen hun energie kwijt door de trap op- en af te stuiven en dat gaat prima. En ze kunnen hier op het balkon en dat vinden ze erg leuk!
Ik neem het voor kennisgeving aan tot het op persconferentie bevestigd wordt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is ook nog niet bevestigd TJ.
Niet teveel afgaan op wat je in topics leest.
Echt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:46 schreef Viking84 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je ziet dat iemand uit Slank ergens het laatst heeft gepost en dat je er dan op klikt, omdat je denkt dat het het Slanktopic is? En dan is het dus een heel ander topic. Heb ik zoooooo vaak.
Klopt, veel zal duidelijk worden als de tijden vrij gegeven worden waarop koninklijke familie te voet was en hij weggestuurd werd. Want wat je zegt met een swift raak je voetgangers erg hard zie de doden die gevallen zijn en de foto's/beelden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:52 schreef Greys het volgende:
Nog even over die aanslag:
Het meest zit ik er mee dat iedereen zich afvraagt wat hij met dat autootje tegen die bus had willen beginnen. Maar volgens diverse bronnen (niet bevestigd nog geloof ik?) was hij eerder die dag al weggestuurd toen hij met zijn auto langs de route aan het proberen was er in te komen. Toen was de kon. familie gewoon nog te voet die route aan het afleggen en dan begin je wél heel veel met je Suzuki tegen lopende mensen. Dus ik denk dat dat zijn plan was eerlijk gezegd. Op de familie inrijden met de auto.
En toen dat niet lukte in eerste instantie heeft hij daarna in blinde woede/wanhoop maar geprobeerd dan die auto tegen de bus te parkeren, waar ze toen nog niet zo lang in zaten.
Nou ja, dit zijn natuurlijk ook speculaties
Ja. Ik zag net 'lastpost: Greys' en toen klikte ik daarop en zat ik in een topic over de aanslag van gisterenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt?Grappig. En nee, heb ik geen last van
Weet over het algemeen waar jullie uithangen, dus kijk niet verbaasd op als ik bijv. Greys in het X-factorforum zie oid.
Nou, wij werken beide fulltime en ze hebben echt wel gezelschap aan elkaar. Toen Bo z'n balletjes eraf gingenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Denk je dat 2 beter is dan 1?
Een balkon hebben wij dan weer niet, echt geen enkele vorm van 'buiten' dus.
Ook een eng idee, dat hij daar al de hele dag mee bezig was en dat hij al die tijd niet tot inkeer is gekomen. Da's toch meer dan een moment van verstandsverbijstering.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:52 schreef Greys het volgende:
Nog even over die aanslag:
Het meest zit ik er mee dat iedereen zich afvraagt wat hij met dat autootje tegen die bus had willen beginnen. Maar volgens diverse bronnen (niet bevestigd nog geloof ik?) was hij eerder die dag al weggestuurd toen hij met zijn auto langs de route aan het proberen was er in te komen. Toen was de kon. familie gewoon nog te voet die route aan het afleggen en dan begin je wél heel veel met je Suzuki tegen lopende mensen. Dus ik denk dat dat zijn plan was eerlijk gezegd. Op de familie inrijden met de auto.
En toen dat niet lukte in eerste instantie heeft hij daarna in blinde woede/wanhoop maar geprobeerd dan die auto tegen de bus te parkeren, waar ze toen nog niet zo lang in zaten.
Nou ja, dit zijn natuurlijk ook speculaties
Lastpost Greys. Dat klinkt goed!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja. Ik zag net 'lastpost: Greys' en toen klikte ik daarop en zat ik in een topic over de aanslag van gisteren.
Als het om binnenkatjes gaat is 2 echt beter dan 1. Toen Janneke er nog niet was sliep Taco vooral veel en nu is hij veel actiever en fitterquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zette er expres dubbele puntjes tussen, maar dat heeft kennelijk niet veel geholpenquote:
Je zei 30 m2 toch? Denk dan wel even aan praktische dingen, zoals waar de kattenbak te plaatsen enzo. Denk niet dat je de hele dag in die geur wilt zittenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heeft wij ook gedaan!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:02 schreef Greys het volgende:
Kan je het balkon niet dusdanig afzetten dat er geen poezzie meer af kan vallen Vik?
En loopt het gaas dan helemaal tot bovenaan of hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heeft wij ook gedaan!. Nouja, de vorige bewoners eigenlijk al
. Gaas FTW!
Tot ongeveer 1.85 denk ik. Onderaan zit een soort balustrade en daar kunnen ze dus helemaal niet langs. Op de reling springen gaat niet meer door het gaas.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
En loopt het gaas dan helemaal tot bovenaan of hoe moet ik dat voor me zien?
Alleen het hekwerk afgedicht zodat ze er niet door kunnen vallen of kunnen ze ook niet meer op de rand springen? Of doen ze dat niet?
* werpt zich dramatisch krijsend aan de voeten van ElisaB. Neeeeeeee! Je houdt wél van ons!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:07 schreef ElisaB het volgende:
Nu ik weer hard aan het werk ben, ineens allemaal diepzinnig gaan zitten posten hè
Ik hou niet meer van jullie
Ach, zo lang woon ik hier (hopelijk) niet meer, dus ik vind het de moeite niet echt meer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:02 schreef Greys het volgende:
Kan je het balkon niet dusdanig afzetten dat er geen poezzie meer af kan vallen Vik?
Het is een studio, dus er is niks af te sluiten behalve de badkamer (daar vinden ze ws toch niks aan). Verder kunnen ze dan overal bij maar dat vind ik niet zo erg, ik leer ze dan wel dat ze bijv. niet op het aanrecht mogen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:03 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Je zei 30 m2 toch? Denk dan wel even aan praktische dingen, zoals waar de kattenbak te plaatsen enzo. Denk niet dat je de hele dag in die geur wilt zitten.
Ook heb je vaak plaatsen waar ze toch niet mogen komen (hier bijv. niet in de keuken), is het mogelijk om die af te sluiten? En hebben ze dan nog steeds genoeg ruimte?
Geen last van, echt niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, als er een net even flink heeft zitten te kakken, dan ruikt het hier niet naar bloemetjes hoor.
Goed voedsel krijgt die van ons idd ook - alleen brokjes (volgens de dierenarts het beste) en altijd felix/whiskas/purina one oid.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb helemaal geen last van kattenbakgeurtjes. Ik heb dus 2 katten en hoef maar 1 keer per week de bak te verschonen. Kwestie van goed voedsel en goede kattenbakvulling.
Wij hebben Bio Fresh van Belmondo. Halen we bij de dierensupermarkt hier. 3 zakken van 20 liter voor 25,50, geloof ik. En daar doen we dan 6 weken mee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:19 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Goed voedsel krijgt die van ons idd ook - alleen brokjes (volgens de dierenarts het beste) en altijd felix/whiskas/purina one oid.
We hebben alleen nog geen echt goede kattenbakvulling gevonden, welke gebruik jij?
Het stinkt toch behoorlijk als hij net uitgebreid is geweest. We hebben er wel een Breeze OneTouch boven gehangen, even daarop drukken scheelt wel.
Yeah rightquote:De nieuwe Biokat's Fresh met aangenaam ruikende geurstoffen zorgt voor een frisse lentebries in uw huis, nadat de kat naar de bak is geweest!. U en uw kat zullen het fijn vinden.
Zijn dat van die absorberende korrels? Als dat een beetje werkt scheelt het natuurlijk wel...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wij hebben Bio Fresh van Belmondo. Halen we bij de dierensupermarkt hier. 3 zakken van 20 liter voor 25,50, geloof ik. En daar doen we dan 6 weken mee.
wij wel van jou hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:07 schreef ElisaB het volgende:
Nu ik weer hard aan het werk ben, ineens allemaal diepzinnig gaan zitten posten hè
Ik hou niet meer van jullie
Wij hebben speciale kattenbakvulling (nee niet van die dure, het zijn houtsnippers oid? Niet klontvormig iig) waardoor je de bak nooit ruikt. Hij staat in de woonkamer en nog nooit iemand gehad die in de gaten had dat we een kat waren (als ze de krabpaal + monster nog niet gezien hadden).quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:03 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Je zei 30 m2 toch? Denk dan wel even aan praktische dingen, zoals waar de kattenbak te plaatsen enzo. Denk niet dat je de hele dag in die geur wilt zitten.
Ook heb je vaak plaatsen waar ze toch niet mogen komen (hier bijv. niet in de keuken), is het mogelijk om die af te sluiten? En hebben ze dan nog steeds genoeg ruimte?
Waarom cola en niet cola light?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
*lijstje-post met Tink mee*
O/L: twee sneetjes brood met bieslook-kipfilet
T: iets met avocado denk ikHeb er nog 1 liggen!
D: Shoarmaaaa.
T: cola!
Wow nuttigheidslijstje
Oh, okee... In dat geval, geniet ervan!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sjgwarmah!Ja ik kies niet he
wat el potto schafto.
Oh en Mini: ik vind cola light behoorlijk ickyDus mag ik van mezelf in het weekend een glas échte
(weekend being vrijdagaaf en zaterdagaaf).
Jij weet mijn zwakke plekquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:10 schreef Greys het volgende:
* werpt zich dramatisch krijsend aan de voeten van ElisaB. Neeeeeeee! Je houdt wél van ons!
Tieten!
Ik ook niet, ik eet ook met de pot meequote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sjgwarmah!Ja ik kies niet he
wat el potto schafto.
Oh en Mini: ik vind cola light behoorlijk ickyDus mag ik van mezelf in het weekend een glas échte
(weekend being vrijdagaaf en zaterdagaaf).
Ik lust juist de gewone niet, ik vind alleen de light lekkerquote:
Dat kan zo een Tena Lady reclame zijn!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:25 schreef Viking84 het volgende:
Fris geurend, goede klontvorming en hoge absorptie staat er op de zak.
Ja dus.
Leg uit hoe goede klontvorming voor tenalady is?quote:
Dan loopt het niet je schoenen in maar blijft het netjes tussen je benen zitten!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Leg uit hoe goede klontvorming voor tenalady is?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan loopt het niet je schoenen in maar blijft het netjes tussen je benen zitten!
Ik breng de kwaliteit in dit kwaliteitstopic
Ja zeggg moet je maar niet zo visueel ingesteld zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Ieuw Muis, die mental image had ik ook wel kunnen missen...
Arme jij! Uit solidariteit zal ik straks ook nog een uur studeren. Maar ik ga zo eerst mijn bord pasta met tomatensaus en parmezaanse kaas naar binnen werkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:05 schreef cyclechick het volgende:
Hooi!!
Net terug van rondje van 90 km en nu moet ik net als Muis studeren, maar helaas zal ik me er toch echt toe moeten zetten..:{
Heb net een heerlijke bak yoghurt met whey poeder, muesli en cranberries (oh en nog 10 amandelen) op, de reserves zijn weer aangevuld
Huh? Hoe dat zo? Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik val ook in slaap op het werk..
Is Beessie Jen zwanger?? Heb ik dan hier ook zo liggen slapen?
WAAAAAT???? Echt??quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Kater heb ik niet. Vanwege dezelfde reden als jij geeft drink ik tegenwoordig nauwelijksquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:37 schreef Laureline het volgende:
Hoi. Ben ik de enige met een kater?Ik word oud, ik kan niet meer tegen onbeperkt drinken en eten. Terwijl dat toch één van mijn voornaamste genoegens in het leven is
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:53 schreef Dakota het volgende:2010[/b]
01 januari 2010: Beessie-Jen
***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
Volgens mij was Claudia zwanger! Anders heb ik ook van alles gemistquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:35 schreef uniekhoorn het volgende:
BJ ook jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgens mij was Claudia zwanger! Anders heb ik ook van alles gemist
Dattequote:
Ik zou ook graag minder drinkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kater heb ik niet. Vanwege dezelfde reden als jij geeft drink ik tegenwoordig nauwelijks
Dattes!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:44 schreef Mini_rulez het volgende:
*zoekt postgeschiedenis van BJ*
Het is echt zo!
BJ, als je dit leest, gefeliciteerd!![]()
Mja dat was ook mijn idee. Heb linkje maar vast weggehaaldquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:56 schreef Greys het volgende:
BJ had het liever zelf verteld hier misschien
Vandaar dat ik haar daar wel gefeliciteerd had maar er hier niets over gezegd heb.
Nee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:37 schreef Laureline het volgende:
Hoi. Ben ik de enige met een kater?Ik word oud, ik kan niet meer tegen onbeperkt drinken en eten. Terwijl dat toch één van mijn voornaamste genoegens in het leven is
Dat dus!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:12 schreef Muis006 het volgende:
Dag schattepatatjes!
Of BJ het nu hier zelf wilde vertellen of niet: het is en blijft een baby'tje op komst! Gefeli BJ!
Wat eet je weinig overdag!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had hetzelfde als Greys.
Lijstje:
O: appel
T: eierkoek
L: festini perenijsje
T: -
D: Spaanse tomatentaart, salade, Solero dinges ijsje. Wijn, ongetwijfeld.
Ik heb geen hongerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat eet je weinig overdag!Dat is bij elkaar net 200 kcal ofzo. Ik las dat je baalt omdat je steeds ongezond moet eten, maar je moet jezelf niet gaan straffen door honger te lijden hoor!
Dan nog is dit niet gezond...quote:
ik heb ooit mogen aanschouwen hoeveel vocht een tena lady kan opnemen toen iemand met een tena lady in dr badpak het zwembad insprong... geloof me, je kan rustig k je broek plassen emt zo'n ding! het zwembad was nog net niet leeg...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja zeggg moet je maar niet zo visueel ingesteld zijn![]()
Ik wil eigenlijk heel verantwoordelijk studeren maar het is hier hartstikke lekker weer en ik moet straks werken, dus ik denk dat ik vandaag maar oversla.
Waarom doet iemand dat?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:24 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb ooit mogen aanschouwen hoeveel vocht een tena lady kan opnemen toen iemand met een tena lady in dr badpak het zwembad insprong... geloof me, je kan rustig k je broek plassen emt zo'n ding! het zwembad was nog net niet leeg...
Ahahahaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:24 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb ooit mogen aanschouwen hoeveel vocht een tena lady kan opnemen toen iemand met een tena lady in dr badpak het zwembad insprong... geloof me, je kan rustig k je broek plassen emt zo'n ding! het zwembad was nog net niet leeg...
Ik ben ook brakquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:37 schreef Laureline het volgende:
Juistem! Van harte BJ!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:12 schreef Muis006 het volgende:
Dag schattepatatjes!
Of BJ het nu hier zelf wilde vertellen of niet: het is en blijft een baby'tje op komst! Gefeli BJ!
Ja hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:29 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!
Sigme, ik weet niet of je dit nog leest, maar heel veel plezier in GB! Het peak district is mooi!
Ik betwijfel of er een bevredigende verklaring zou kunnen zijn geweest. En ons strafstelsel is ook niet echt ingericht op vergelding, dus een rechtszaak lijkt me voor nabestaanden sowieso een sof.quote:Ik las ook al dat de dader is overleden.Ik had hem graag veroordeeld gezien en voor de nabestaanden zal er nooit een verklaring komen...
![]()
He, hebben ze in Zweden ook een Ikea?quote:
een kleintje maar hoor!quote:
Waar dan?quote:
Op tijd naar bed laiverdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Brr, moet nog 5 x om 6 uur beginnen... en ik ben al zo moe.
Net op Omroep Brabant bij het weer van Meteoconsultquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar dan?
Want op weeronline staat dat het in Bleiswijk morgen maar 16 graden en bewolkt wordt
Je bent van harte welkom hoor mop, maar wat doe jij in een Slanktopic?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:46 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Net op Omroep Brabant bij het weer van Meteoconsult![]()
22 graden, zondag veel bewolking en aanzienlijk koeler
Slanken valt toch ook onder het kopje '' krachttraining '' ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom hoor mop, maar wat doe jij in een Slanktopic?
Als ik zo eens naar je fobo kijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |