tis nog vroegquote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:40 schreef Mayla het volgende:
Shit.. dat was me.. Mayla![]()
account van vriendlief stond ingelogd
Wandelen in the Peak district, net onder Manchester.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Klinkt spannend! Waar ga je wandelen? Enne je hebt zeker een Coleman brander oid?
Douche je dan op het werk? Of race je niet zo hard / ver?quote:
N209, veiling en A12 zijn in Zuid-Holland, waar een heel nieuw verkeersplein wordt gerealiseerd met fly-overs, op en afritten naar de snelweg. Eerst moest je dan 4x drukke stoplichten nemen en een dubbele spoorwegovergang met intercity's, dat is straks allemaal verleden tijd!![]()
En ja, ik rijd op een racefietsje
Het fietsen IS zjin werkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Wandelen in the Peak district, net onder Manchester.
De mini-trangia gaat mee:
[ afbeelding ]
's Ochtends full English breakfast, 's avonds eten in de Inn waar we terecht gekomen zijn (we lopen op de bonnefooi), en dan kunnen we onderweg een kommetje soep maken, of een kopje koffie.
[..]
Douche je dan op het werk? Of race je niet zo hard / ver?
Ik ook hoor en ik moet dinsdag van half 8 tot 17.00 werken! En donderdag ook!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge, zo fysiotherapie.
Rest van de dag gelukkig vrij.
En echt IEDEREEN om me heen is ma en di ook nog vrij en ik moet gewoon werken
Wat leuk zeg, heerlijk om gewoon op de bonnefooi te gaan dwalen!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Wandelen in the Peak district, net onder Manchester.
De mini-trangia gaat mee:
[ afbeelding ]
's Ochtends full English breakfast, 's avonds eten in de Inn waar we terecht gekomen zijn (we lopen op de bonnefooi), en dan kunnen we onderweg een kommetje soep maken, of een kopje koffie.
[..]
Douche je dan op het werk? Of race je niet zo hard / ver?
Bron? Alle nieuwssites die ik ken, hebben het nog over 5 doden (en die laatste dode was nadrukkelijk niet de dader). En op de radio was zonet nog dat de dader nog steeds in kritieke toestand in het ziekenhuis ligt ... NOS, uit betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:33 schreef cyclechick het volgende:
De dader van gisteren is vannacht overleden![]()
![]()
Owquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:08 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Het fietsen IS zjin werkKaas is fietskoerier
Succes!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:44 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen!
Ik moet zo naar Zimbabwe bellen. Vind ik spannend..
Tofquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:44 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen!
Ik moet zo naar Zimbabwe bellen. Vind ik spannend..
Ach, in Duitsland is IEDEREEN vandaag vrij en ik ben ook gewoon aan het werk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge, zo fysiotherapie.
het is al gebeurd. Ik vind dat soort dingen altijd spannend, en kijk er even tegenop, maar als ik aan het bellen ben is het geen probleem.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Succes!
Adem in, adem uit, en dan gewoon dóen
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:33 schreef cyclechick het volgende:
![]()
Of ze die gast die uit de auto sprong vinden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
Wat een kater...
Nu maar hopen dat vrienden en /of familie licht kunnen werpen op het 'waarom'.
Ik las het net. Toch jammer, maar ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:33 schreef cyclechick het volgende:
![]()
Er sprong niemand uit de auto. Dat was gewoon iemand die opzij werd geslingerd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Of ze die gast die uit de auto sprong vinden.
Ow hoorde net hier @work dat er iemand uit sprong, terwijl dat gisteravond idd niet genoemd is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Er sprong niemand uit de auto. Dat was gewoon iemand die opzij werd geslingerd.
dat was een ooggetuigen verslag, iemand die het verkeerd geinterpreteerd had wat ie zag waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ow hoorde net hier @work dat er iemand uit sprong, terwijl dat gisteravond idd niet genoemd is.
Ik zit vandaag en volgende week ook gewoon op m'n stage heur, dus je bent niet alleen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge, zo fysiotherapie.
Blijkbaar. Maar wat jij zegt ben ik het mee eens ivm strafkosten e.d. Kwakquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:21 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat was een ooggetuigen verslag, iemand die het verkeerd geinterpreteerd had wat ie zag waarschijnlijk...
Ja precies, niks waarom je ze zou willen vermoorden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:42 schreef Vivi het volgende:
Nou, ik kan echt wél bedenken wat iemand tegen het koningshuis zou hebben maar dat is een andere discussie. En iemand willen vermoorden is natuurlijk al helemáál een totaal ander verhaal.
op nu.nl stond een verhaal over dat hij 's nachts in de beveiliging werkte en erbij studeerde, en dat hij zijn baan kwijt was en vrijdag uit zijn huis gezet ging worden. ik zie daar wel factoren in waardoor iemand kan doordraaien (let wel, niets wat het begrijpelijk maakt, maar ik zie wel oorzaken. ook doodnormle mensen kunnen doordraaien en psychotisch worden).quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja precies, niks waarom je ze zou willen vermoorden.
Veel plezier vandaag Moblo!
Er sprong niemand uit de auto. Dat was iemand die van de motorkap viel, die al eerder geschept was.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Of ze die gast die uit de auto sprong vinden.
Oh nou dat is dan echt een dikke uitzondering hoor! Vijf mei is eens in de vijf jaar een vrije dag en vier mei al helemaal nooit. Maar kan me voorstellen dat het zo lijkt voor jou dan alsof je de enige bent die moet werkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij meneer XM is 5 mei altijd vrij en 4 mei dit jaar verplicht ATV. En bij vrienden die er gister waren, ook.
Vandaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |