Dat. Ik heb zelfs net mijn oranje shirt uitgetrokkenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, niks. Maar ik heb gewoon niet zoveel zin in een feestje nu.
De medicijnen liggen al lang klaar en de kans dat je er dood aan gaat is klein. Van je zorgen maken heb je meer last.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:12 schreef Viking84 het volgende:
En ik maak me ook zorgen om die griep.
Als je ziet hoe snel het zich verspreidt en dat pas over een maand of 6 vaccins beschikbaar zijn. Snap ik nu iets niet?.
Jij weet ons op te peppenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:14 schreef Muis006 het volgende:
Tamiflu haalt weinig uit hoor. En het vaccin waarmee heel NL mee ingeënt moet worden moet nog ontwikkeld worden
hij bedoelde denk ik de geblindeerde ruiten/donkere ramen. t ziet er een beetje uit als die kleine "race" bakkies van opgeschoten jongens die erdan heel harde muziek in draaien (bij ons op dorpquote:Op donderdag 30 april 2009 13:07 schreef Greys het volgende:
Die man die zei dat de auto er zo verdacht uit zag omdat het een zwarte Swift was?
Dat vond ik een hele rare opmerkingIk heb ook precies zo'n zwarte Swift gehad.
vikje, niet te hysterisch hoor! er zijn alleen mensen in mexico aan dod gegaan waar ze nog niet wisten wat het was en de gezondheidszorg een stuk slechter is dan hier.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:12 schreef Viking84 het volgende:
En ik maak me ook zorgen om die griep.
Als je ziet hoe snel het zich verspreidt en dat pas over een maand of 6 vaccins beschikbaar zijn. Snap ik nu iets niet?.
Op het journaal zeiden ze net dat er een optie is genomen op 19 miljoen vaccins.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De medicijnen liggen al lang klaar en de kans dat je er dood aan gaat is klein. Van je zorgen maken heb je meer last.
In TX ook een jongetje.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef kwakveense het volgende:
[..]
vikje, niet te hysterisch hoor! er zijn alleen mensen in mexico aan dod gegaan waar ze nog niet wisten wat het was en de gezondheidszorg een stuk slechter is dan hier.
het meisje in NL heeft haar ouders niet besmet en s al aan de beterende hand...
ik zou me niet te druk maken.
[/quote]quote:Op donderdag 30 april 2009 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Op het journaal zeiden ze net dat er een optie is genomen op 19 miljoen vaccins.
Maar dat die pas over maanden beschikbaar zijn?
Nee...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:18 schreef Greys het volgende:
Op het journaal zeiden ze net dat er een optie is genomen op 19 miljoen vaccins.
Maar dat die pas over maanden beschikbaar zijn?
Ik lees net in het desbetreffende topic dat er wellicht al vier doden zijn.
Die foto met dat kindje met wapperende haren (van de snelheid van de auto) krijg ik voorlopig niet van mijn netvlies denk ik.
kinderen en ouderen zijn sowieso natuurlijk de grootste risico groep., en andere mensen emt een zwakkere gezondheid. maar een gezonde hollandse meid die beschikking heeft tot goede zorg, die gaat niet zomaar dood aan swineflu.quote:
Ja klopt. Zolang ze je Tamiflu geven, kan het virus zich niet uitbreiden, maar zodra je ermee stopt, wordt je alsnog ziek. Dus goede tussenoplossing totdat het vaccin af is.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:14 schreef Muis006 het volgende:
Tamiflu haalt weinig uit hoor. En het vaccin waarmee heel NL mee ingeënt moet worden moet nog ontwikkeld worden
Tamiflu slikken tot er een vaccin is, is geen optie?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:24 schreef Chicolate het volgende:
Jullie hebben zo te zien ook tv gekeken. Mijn god he zeg, niet te geloven. Zo ... onwerkelijk.
[..]
Ja klopt. Zolang ze je Tamiflu geven, kan het virus zich niet uitbreiden, maar zodra je ermee stopt, wordt je alsnog ziek. Dus goede tussenoplossing totdat het vaccin af is.
Ja dat zeg ikquote:Op donderdag 30 april 2009 13:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tamiflu slikken tot er een vaccin is, is geen optie?
Nee, dat is een slechte oplossing; het is onbekend hoe lang het duurt tot het hier is, er is onvoldoende Tamiflu om de hele bevolking maandenlang te voorzien, het is onbekend wat de gevolgen van maandenlang gebruik is én als je het alsnog krijgt na het slikken, dan heb je een veel grotere kans om er iets akeligs aan over te houden.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:24 schreef Chicolate het volgende:
Ja klopt. Zolang ze je Tamiflu geven, kan het virus zich niet uitbreiden, maar zodra je ermee stopt, wordt je alsnog ziek. Dus goede tussenoplossing totdat het vaccin af is.
Al zou je op me willen schieten, ik ben toch 2 quick 4 uquote:Op donderdag 30 april 2009 13:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat is een slechte oplossing; het is onbekend hoe lang het duurt tot het hier is, er is onvoldoende Tamiflu om de hele bevolking maandenlang te voorzien, het is onbekend wat de gevolgen van maandenlang gebruik is én als je het alsnog krijgt na het slikken, dan heb je een veel grotere kans om er iets akeligs aan over te houden.
Ergo: slecht idee en ook zinloos. Het is schieten met hagel op een muis (nee, niet op onze MUIS).
Ja, dat ookquote:Op donderdag 30 april 2009 13:35 schreef Muis006 het volgende:
Al zou je op me willen schieten, ik ben toch 2 quick 4 u
Je moet het ook niet aan iedereen geven, maar alleen aan de mensen die besmet/ziek zijn. Als iemand al besmet is, en doodziek, dan moet je toch iets doen om het proces te vertragen. Om de hele bevolking te beschermen zijn vaccins nodig idd. Maar dat duurt echt nog wel een maand of 4, een medicijn ontwikkelen/testen/in productie nemen duurt vrij lang (met 'normale' medicijnen heb je het over jaren). Tot die tijd mogen we hopen dat de pandemie nog niet is uitgebroken.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat is een slechte oplossing; het is onbekend hoe lang het duurt tot het hier is, er is onvoldoende Tamiflu om de hele bevolking maandenlang te voorzien, het is onbekend wat de gevolgen van maandenlang gebruik is én als je het alsnog krijgt na het slikken, dan heb je een veel grotere kans om er iets akeligs aan over te houden.
Ergo: slecht idee en ook zinloos. Het is schieten met hagel op een muis (nee, niet op onze MUIS).
Wat lievquote:Op donderdag 30 april 2009 13:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat ook
Je bent me veel te lief Muisje; ik zou niet op je wíllen schieten
Ja. Maar ik zit op de pc van mn pa, mijne is weer eens weg.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat liev
Is Fok! bij jullie soms ook zo traag?
FOK! is inderdaad erg traagquote:Op donderdag 30 april 2009 13:45 schreef Muis006 het volgende:
Wat liev
Is Fok! bij jullie soms ook zo traag?
Rennen naar de apotheek, Vikjequote:Op donderdag 30 april 2009 13:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tamiflu slikken tot er een vaccin is, is geen optie?
ik had 'm ook al heel voorzichtig in het topic gegooid daarquote:
Die alarmfases zijn gekoppeld aan puur statische gegevens en gek, maar het gaat hier nergens over doden:quote:Op donderdag 30 april 2009 13:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Rennen naar de apotheek, Vikje
Ik maak me weinig zorgen. Een epidemie wordt snel epidemie genoemd; volgens mij is er nog lang geen sprake van een serieuze pandemie. En sowieso lijken de sterftecijfers best mee te vallen en is de gezondheidszorg in NL/B goed genoeg om het overgrote deel van de zieken er bovenop te krijgen
Wij hebben nog relatief geluk. Het wordt hier zomer, in het zuidelijk halfrond wordt het nu winter ... en we hebben hier goede gezondheidszorg ... ik weet niet, maar voor mij persoonlijk ben ik totaal niet bang eigenlijk. Maar ik hoorde dan ook 3 dagen geleden voor het eerst van de varkensgriepquote:Fase 5: Er is sprake van mens-op-mens-verspreiding van een virus in ten minste twee landen in dezelfde WHO-regio. Het uitroepen van deze fase is een sterk signaal dat een pandemie ophanden is, en dat de tijd om maatregelen te treffen kort is.
Goede beslissing.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:52 schreef ElisaB het volgende:
Liefjes, ik heb twee posts verwijderd. Ik snap niet waar die WammesWaggel ineens vandaan gekomen is, maar het is smakeloos.
En dit gaat dus niet om CF en PP
Ha, ik bruikleen het appartement van een vriendin, hartje centrumquote:Op donderdag 30 april 2009 15:21 schreef kwakveense het volgende:
ik zit niet echt inDelft, ik zit in Delft Tanthof
maar wel op een balkon en met leuke mensen
Delft voelt nog steeds als home town, hoor. Leuven is ook haske leuk, maar Delftquote:Op donderdag 30 april 2009 15:37 schreef kwakveense het volgende:
oh, heerlijk. als leienaar moet ik t eigenlijk niet zeggen, maar ik LAF Delft centrum. vooral de Beestenmarkt en de straatjes war de markt is enzo. en natuurlijk de vismarkt en de buurt bij de oude jan
Hehe. Toen ik solliciteerde in Delft zei iemand tegen me: Als de baan doorgaat, ga dan in Delft of in Den Haag wonen maar iig NIET in Delft Tanthofquote:Op donderdag 30 april 2009 15:21 schreef kwakveense het volgende:
ik zit niet echt inDelft, ik zit in Delft Tanthof
maar wel op een balkon en met leuke mensen
Naam en adres zijn ook al lang bekend.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
De bestuurder staat daar ook gewoon op de foto..
Ze lijkt wel 5 jaar ouder in een paar uur...... Maar als je een aanslag op die bus wil plegen ga je toch niet met een Swift?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:07 schreef Tinkepink het volgende:
De koningin ziet er ook vreselijk aangeslagen uit
We zitten hier samen naar 't nieuws te kijken. Zo triest en akelig ditquote:Op donderdag 30 april 2009 19:32 schreef Merel het volgende:
Och ik had op de radio de toespraak van de koningin gehoord, maar ik zie het net op TV en krijg echt de tranen in m'n ogen. En die beelden van het ongeluk op het nieuws, wat erg
de dader zou hersendood zijn aldus NOSquote:Op donderdag 30 april 2009 19:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
We zitten hier samen naar 't nieuws te kijken. Zo triest en akelig dit
Ik ben daarna ook maar 'gewoon' naar buiten gegaan, naar de Zoetermeerse festiviteiten waar Heer G moest spelen. Maar de echte lol was er toch wel vanaf, denkend aan de mensen die nu zo enorm verdrietig moeten zijn omdat hun man/vrouw/kind tijdens een normaal zo gezellige dag door 1 zo'n mongool zijn overleden.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:41 schreef sigme het volgende:
Geen tv kijken is best een goeie gewoonte.
Ja, ik wist ervan want ik kreeg vanochtend nog net hier het nieuws mee. Verder heb ik een fijne dag gehad, lekker in de tuin werken, vriendin & broertje kwamen langs & bleven eten.
't Is gruwelijk voor de betrokkenen, natuurlijk. En uiteraard een enorme domper op de feestvreugde. Wat zeg ik, deze koninginnedag is geen feest.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben daarna ook maar 'gewoon' naar buiten gegaan, naar de Zoetermeerse festiviteiten waar Heer G moest spelen. Maar de echte lol was er toch wel vanaf, denkend aan de mensen die nu zo enorm verdrietig moeten zijn omdat hun man/vrouw/kind tijdens een normaal zo gezellige dag door 1 zo'n mongool zijn overleden.
Ja, het doet me toch wel veel.
Was het druk(ker)? Ging het goed? En vielen je oranje sokken in de smaak?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:21 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!
Ik heb gewerkt, babi pangang gegeten en bakspullen besteld
Drukte viel wel mee! En het ging goed jaquote:Op donderdag 30 april 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Was het druk(ker)? Ging het goed? En vielen je oranje sokken in de smaak?
Heb je toch die bakspullen besteld? Leuk! Bakken voor moederdag!
Das ook niet misselijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:07 schreef sigme het volgende:
Ik ga ook fietsen.
Op de zware bestelfiets, 20km heen, 20km terug.
Oh nee, de heenweg ga ik omfietsen, er schijnt een nieuwe mooie route te zijn door een natuurgebied.
Klinkt spannend! Waar ga je wandelen? Enne je hebt zeker een Coleman brander oid?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:28 schreef sigme het volgende:
Niet echt boodschappen doen, wel boodschapjes. Een kopie maken van een kaart, speciale brandstof kopen voor ons kookstelletje, voorbereiding op de drie-dagen-wandelvakantie.
N209, veiling en A12 zegt me niet veel, maar veel plezier met het beklimmen van de brug! Rij je een racefiets?
dan weten we dat ook meteen weerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:40 schreef Mayla het volgende:
Shit.. dat was me.. Mayla![]()
account van vriendlief stond ingelogd
tis nog vroegquote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:40 schreef Mayla het volgende:
Shit.. dat was me.. Mayla![]()
account van vriendlief stond ingelogd
Wandelen in the Peak district, net onder Manchester.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Klinkt spannend! Waar ga je wandelen? Enne je hebt zeker een Coleman brander oid?
Douche je dan op het werk? Of race je niet zo hard / ver?quote:
N209, veiling en A12 zijn in Zuid-Holland, waar een heel nieuw verkeersplein wordt gerealiseerd met fly-overs, op en afritten naar de snelweg. Eerst moest je dan 4x drukke stoplichten nemen en een dubbele spoorwegovergang met intercity's, dat is straks allemaal verleden tijd!![]()
En ja, ik rijd op een racefietsje
Het fietsen IS zjin werkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Wandelen in the Peak district, net onder Manchester.
De mini-trangia gaat mee:
[ afbeelding ]
's Ochtends full English breakfast, 's avonds eten in de Inn waar we terecht gekomen zijn (we lopen op de bonnefooi), en dan kunnen we onderweg een kommetje soep maken, of een kopje koffie.
[..]
Douche je dan op het werk? Of race je niet zo hard / ver?
Ik ook hoor en ik moet dinsdag van half 8 tot 17.00 werken! En donderdag ook!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge, zo fysiotherapie.
Rest van de dag gelukkig vrij.
En echt IEDEREEN om me heen is ma en di ook nog vrij en ik moet gewoon werken
Wat leuk zeg, heerlijk om gewoon op de bonnefooi te gaan dwalen!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Wandelen in the Peak district, net onder Manchester.
De mini-trangia gaat mee:
[ afbeelding ]
's Ochtends full English breakfast, 's avonds eten in de Inn waar we terecht gekomen zijn (we lopen op de bonnefooi), en dan kunnen we onderweg een kommetje soep maken, of een kopje koffie.
[..]
Douche je dan op het werk? Of race je niet zo hard / ver?
Bron? Alle nieuwssites die ik ken, hebben het nog over 5 doden (en die laatste dode was nadrukkelijk niet de dader). En op de radio was zonet nog dat de dader nog steeds in kritieke toestand in het ziekenhuis ligt ... NOS, uit betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:33 schreef cyclechick het volgende:
De dader van gisteren is vannacht overleden![]()
![]()
Owquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:08 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Het fietsen IS zjin werkKaas is fietskoerier
Succes!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:44 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen!
Ik moet zo naar Zimbabwe bellen. Vind ik spannend..
Tofquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:44 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen!
Ik moet zo naar Zimbabwe bellen. Vind ik spannend..
Ach, in Duitsland is IEDEREEN vandaag vrij en ik ben ook gewoon aan het werk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge, zo fysiotherapie.
het is al gebeurd. Ik vind dat soort dingen altijd spannend, en kijk er even tegenop, maar als ik aan het bellen ben is het geen probleem.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Succes!
Adem in, adem uit, en dan gewoon dóen
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:33 schreef cyclechick het volgende:
![]()
Of ze die gast die uit de auto sprong vinden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
Wat een kater...
Nu maar hopen dat vrienden en /of familie licht kunnen werpen op het 'waarom'.
Ik las het net. Toch jammer, maar ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:33 schreef cyclechick het volgende:
![]()
Er sprong niemand uit de auto. Dat was gewoon iemand die opzij werd geslingerd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Of ze die gast die uit de auto sprong vinden.
Ow hoorde net hier @work dat er iemand uit sprong, terwijl dat gisteravond idd niet genoemd is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Er sprong niemand uit de auto. Dat was gewoon iemand die opzij werd geslingerd.
dat was een ooggetuigen verslag, iemand die het verkeerd geinterpreteerd had wat ie zag waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ow hoorde net hier @work dat er iemand uit sprong, terwijl dat gisteravond idd niet genoemd is.
Ik zit vandaag en volgende week ook gewoon op m'n stage heur, dus je bent niet alleen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge, zo fysiotherapie.
Blijkbaar. Maar wat jij zegt ben ik het mee eens ivm strafkosten e.d. Kwakquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:21 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat was een ooggetuigen verslag, iemand die het verkeerd geinterpreteerd had wat ie zag waarschijnlijk...
Ja precies, niks waarom je ze zou willen vermoorden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:42 schreef Vivi het volgende:
Nou, ik kan echt wél bedenken wat iemand tegen het koningshuis zou hebben maar dat is een andere discussie. En iemand willen vermoorden is natuurlijk al helemáál een totaal ander verhaal.
op nu.nl stond een verhaal over dat hij 's nachts in de beveiliging werkte en erbij studeerde, en dat hij zijn baan kwijt was en vrijdag uit zijn huis gezet ging worden. ik zie daar wel factoren in waardoor iemand kan doordraaien (let wel, niets wat het begrijpelijk maakt, maar ik zie wel oorzaken. ook doodnormle mensen kunnen doordraaien en psychotisch worden).quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja precies, niks waarom je ze zou willen vermoorden.
Veel plezier vandaag Moblo!
Er sprong niemand uit de auto. Dat was iemand die van de motorkap viel, die al eerder geschept was.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Of ze die gast die uit de auto sprong vinden.
Oh nou dat is dan echt een dikke uitzondering hoor! Vijf mei is eens in de vijf jaar een vrije dag en vier mei al helemaal nooit. Maar kan me voorstellen dat het zo lijkt voor jou dan alsof je de enige bent die moet werkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij meneer XM is 5 mei altijd vrij en 4 mei dit jaar verplicht ATV. En bij vrienden die er gister waren, ook.
Vandaar.
Oh, niet?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:20 schreef Viking84 het volgende:
Nou, wat een heerlijk weertje.
Ik zie hier geen zonnetje hoor. Maar het is wel redelijk warm volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |