Ha, ik bruikleen het appartement van een vriendin, hartje centrumquote:Op donderdag 30 april 2009 15:21 schreef kwakveense het volgende:
ik zit niet echt inDelft, ik zit in Delft Tanthof
maar wel op een balkon en met leuke mensen
Delft voelt nog steeds als home town, hoor. Leuven is ook haske leuk, maar Delftquote:Op donderdag 30 april 2009 15:37 schreef kwakveense het volgende:
oh, heerlijk. als leienaar moet ik t eigenlijk niet zeggen, maar ik LAF Delft centrum. vooral de Beestenmarkt en de straatjes war de markt is enzo. en natuurlijk de vismarkt en de buurt bij de oude jan
Hehe. Toen ik solliciteerde in Delft zei iemand tegen me: Als de baan doorgaat, ga dan in Delft of in Den Haag wonen maar iig NIET in Delft Tanthofquote:Op donderdag 30 april 2009 15:21 schreef kwakveense het volgende:
ik zit niet echt inDelft, ik zit in Delft Tanthof
maar wel op een balkon en met leuke mensen
Naam en adres zijn ook al lang bekend.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
De bestuurder staat daar ook gewoon op de foto..
Ze lijkt wel 5 jaar ouder in een paar uur...... Maar als je een aanslag op die bus wil plegen ga je toch niet met een Swift?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:07 schreef Tinkepink het volgende:
De koningin ziet er ook vreselijk aangeslagen uit
We zitten hier samen naar 't nieuws te kijken. Zo triest en akelig ditquote:Op donderdag 30 april 2009 19:32 schreef Merel het volgende:
Och ik had op de radio de toespraak van de koningin gehoord, maar ik zie het net op TV en krijg echt de tranen in m'n ogen. En die beelden van het ongeluk op het nieuws, wat erg
de dader zou hersendood zijn aldus NOSquote:Op donderdag 30 april 2009 19:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
We zitten hier samen naar 't nieuws te kijken. Zo triest en akelig dit
Ik ben daarna ook maar 'gewoon' naar buiten gegaan, naar de Zoetermeerse festiviteiten waar Heer G moest spelen. Maar de echte lol was er toch wel vanaf, denkend aan de mensen die nu zo enorm verdrietig moeten zijn omdat hun man/vrouw/kind tijdens een normaal zo gezellige dag door 1 zo'n mongool zijn overleden.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:41 schreef sigme het volgende:
Geen tv kijken is best een goeie gewoonte.
Ja, ik wist ervan want ik kreeg vanochtend nog net hier het nieuws mee. Verder heb ik een fijne dag gehad, lekker in de tuin werken, vriendin & broertje kwamen langs & bleven eten.
't Is gruwelijk voor de betrokkenen, natuurlijk. En uiteraard een enorme domper op de feestvreugde. Wat zeg ik, deze koninginnedag is geen feest.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben daarna ook maar 'gewoon' naar buiten gegaan, naar de Zoetermeerse festiviteiten waar Heer G moest spelen. Maar de echte lol was er toch wel vanaf, denkend aan de mensen die nu zo enorm verdrietig moeten zijn omdat hun man/vrouw/kind tijdens een normaal zo gezellige dag door 1 zo'n mongool zijn overleden.
Ja, het doet me toch wel veel.
Was het druk(ker)? Ging het goed? En vielen je oranje sokken in de smaak?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:21 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!
Ik heb gewerkt, babi pangang gegeten en bakspullen besteld
Drukte viel wel mee! En het ging goed jaquote:Op donderdag 30 april 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Was het druk(ker)? Ging het goed? En vielen je oranje sokken in de smaak?
Heb je toch die bakspullen besteld? Leuk! Bakken voor moederdag!
Das ook niet misselijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:07 schreef sigme het volgende:
Ik ga ook fietsen.
Op de zware bestelfiets, 20km heen, 20km terug.
Oh nee, de heenweg ga ik omfietsen, er schijnt een nieuwe mooie route te zijn door een natuurgebied.
Klinkt spannend! Waar ga je wandelen? Enne je hebt zeker een Coleman brander oid?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:28 schreef sigme het volgende:
Niet echt boodschappen doen, wel boodschapjes. Een kopie maken van een kaart, speciale brandstof kopen voor ons kookstelletje, voorbereiding op de drie-dagen-wandelvakantie.
N209, veiling en A12 zegt me niet veel, maar veel plezier met het beklimmen van de brug! Rij je een racefiets?
dan weten we dat ook meteen weerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:40 schreef Mayla het volgende:
Shit.. dat was me.. Mayla![]()
account van vriendlief stond ingelogd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |