Tot ongeveer 1.85 denk ik. Onderaan zit een soort balustrade en daar kunnen ze dus helemaal niet langs. Op de reling springen gaat niet meer door het gaas.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
En loopt het gaas dan helemaal tot bovenaan of hoe moet ik dat voor me zien?
Alleen het hekwerk afgedicht zodat ze er niet door kunnen vallen of kunnen ze ook niet meer op de rand springen? Of doen ze dat niet?
* werpt zich dramatisch krijsend aan de voeten van ElisaB. Neeeeeeee! Je houdt wél van ons!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:07 schreef ElisaB het volgende:
Nu ik weer hard aan het werk ben, ineens allemaal diepzinnig gaan zitten posten hè
Ik hou niet meer van jullie
Ach, zo lang woon ik hier (hopelijk) niet meer, dus ik vind het de moeite niet echt meer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:02 schreef Greys het volgende:
Kan je het balkon niet dusdanig afzetten dat er geen poezzie meer af kan vallen Vik?
Het is een studio, dus er is niks af te sluiten behalve de badkamer (daar vinden ze ws toch niks aan). Verder kunnen ze dan overal bij maar dat vind ik niet zo erg, ik leer ze dan wel dat ze bijv. niet op het aanrecht mogen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:03 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Je zei 30 m2 toch? Denk dan wel even aan praktische dingen, zoals waar de kattenbak te plaatsen enzo. Denk niet dat je de hele dag in die geur wilt zitten.
Ook heb je vaak plaatsen waar ze toch niet mogen komen (hier bijv. niet in de keuken), is het mogelijk om die af te sluiten? En hebben ze dan nog steeds genoeg ruimte?
Geen last van, echt niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, als er een net even flink heeft zitten te kakken, dan ruikt het hier niet naar bloemetjes hoor.
Goed voedsel krijgt die van ons idd ook - alleen brokjes (volgens de dierenarts het beste) en altijd felix/whiskas/purina one oid.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb helemaal geen last van kattenbakgeurtjes. Ik heb dus 2 katten en hoef maar 1 keer per week de bak te verschonen. Kwestie van goed voedsel en goede kattenbakvulling.
Wij hebben Bio Fresh van Belmondo. Halen we bij de dierensupermarkt hier. 3 zakken van 20 liter voor 25,50, geloof ik. En daar doen we dan 6 weken mee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:19 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Goed voedsel krijgt die van ons idd ook - alleen brokjes (volgens de dierenarts het beste) en altijd felix/whiskas/purina one oid.
We hebben alleen nog geen echt goede kattenbakvulling gevonden, welke gebruik jij?
Het stinkt toch behoorlijk als hij net uitgebreid is geweest. We hebben er wel een Breeze OneTouch boven gehangen, even daarop drukken scheelt wel.
Yeah rightquote:De nieuwe Biokat's Fresh met aangenaam ruikende geurstoffen zorgt voor een frisse lentebries in uw huis, nadat de kat naar de bak is geweest!. U en uw kat zullen het fijn vinden.
Zijn dat van die absorberende korrels? Als dat een beetje werkt scheelt het natuurlijk wel...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wij hebben Bio Fresh van Belmondo. Halen we bij de dierensupermarkt hier. 3 zakken van 20 liter voor 25,50, geloof ik. En daar doen we dan 6 weken mee.
wij wel van jou hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:07 schreef ElisaB het volgende:
Nu ik weer hard aan het werk ben, ineens allemaal diepzinnig gaan zitten posten hè
Ik hou niet meer van jullie
Wij hebben speciale kattenbakvulling (nee niet van die dure, het zijn houtsnippers oid? Niet klontvormig iig) waardoor je de bak nooit ruikt. Hij staat in de woonkamer en nog nooit iemand gehad die in de gaten had dat we een kat waren (als ze de krabpaal + monster nog niet gezien hadden).quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:03 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Je zei 30 m2 toch? Denk dan wel even aan praktische dingen, zoals waar de kattenbak te plaatsen enzo. Denk niet dat je de hele dag in die geur wilt zitten.
Ook heb je vaak plaatsen waar ze toch niet mogen komen (hier bijv. niet in de keuken), is het mogelijk om die af te sluiten? En hebben ze dan nog steeds genoeg ruimte?
Waarom cola en niet cola light?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
*lijstje-post met Tink mee*
O/L: twee sneetjes brood met bieslook-kipfilet
T: iets met avocado denk ikHeb er nog 1 liggen!
D: Shoarmaaaa.
T: cola!
Wow nuttigheidslijstje
Oh, okee... In dat geval, geniet ervan!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sjgwarmah!Ja ik kies niet he
wat el potto schafto.
Oh en Mini: ik vind cola light behoorlijk ickyDus mag ik van mezelf in het weekend een glas échte
(weekend being vrijdagaaf en zaterdagaaf).
Jij weet mijn zwakke plekquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:10 schreef Greys het volgende:
* werpt zich dramatisch krijsend aan de voeten van ElisaB. Neeeeeeee! Je houdt wél van ons!
Tieten!
Ik ook niet, ik eet ook met de pot meequote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sjgwarmah!Ja ik kies niet he
wat el potto schafto.
Oh en Mini: ik vind cola light behoorlijk ickyDus mag ik van mezelf in het weekend een glas échte
(weekend being vrijdagaaf en zaterdagaaf).
Ik lust juist de gewone niet, ik vind alleen de light lekkerquote:
Dat kan zo een Tena Lady reclame zijn!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:25 schreef Viking84 het volgende:
Fris geurend, goede klontvorming en hoge absorptie staat er op de zak.
Ja dus.
Leg uit hoe goede klontvorming voor tenalady is?quote:
Dan loopt het niet je schoenen in maar blijft het netjes tussen je benen zitten!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Leg uit hoe goede klontvorming voor tenalady is?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan loopt het niet je schoenen in maar blijft het netjes tussen je benen zitten!
Ik breng de kwaliteit in dit kwaliteitstopic
Ja zeggg moet je maar niet zo visueel ingesteld zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Ieuw Muis, die mental image had ik ook wel kunnen missen...
Arme jij! Uit solidariteit zal ik straks ook nog een uur studeren. Maar ik ga zo eerst mijn bord pasta met tomatensaus en parmezaanse kaas naar binnen werkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:05 schreef cyclechick het volgende:
Hooi!!
Net terug van rondje van 90 km en nu moet ik net als Muis studeren, maar helaas zal ik me er toch echt toe moeten zetten..:{
Heb net een heerlijke bak yoghurt met whey poeder, muesli en cranberries (oh en nog 10 amandelen) op, de reserves zijn weer aangevuld
Huh? Hoe dat zo? Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik val ook in slaap op het werk..
Is Beessie Jen zwanger?? Heb ik dan hier ook zo liggen slapen?
WAAAAAT???? Echt??quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Kater heb ik niet. Vanwege dezelfde reden als jij geeft drink ik tegenwoordig nauwelijksquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:37 schreef Laureline het volgende:
Hoi. Ben ik de enige met een kater?Ik word oud, ik kan niet meer tegen onbeperkt drinken en eten. Terwijl dat toch één van mijn voornaamste genoegens in het leven is
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:53 schreef Dakota het volgende:2010[/b]
01 januari 2010: Beessie-Jen
***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
Volgens mij was Claudia zwanger! Anders heb ik ook van alles gemistquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:35 schreef uniekhoorn het volgende:
BJ ook jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgens mij was Claudia zwanger! Anders heb ik ook van alles gemist
Dattequote:
Ik zou ook graag minder drinkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kater heb ik niet. Vanwege dezelfde reden als jij geeft drink ik tegenwoordig nauwelijks
Dattes!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:44 schreef Mini_rulez het volgende:
*zoekt postgeschiedenis van BJ*
Het is echt zo!
BJ, als je dit leest, gefeliciteerd!![]()
Mja dat was ook mijn idee. Heb linkje maar vast weggehaaldquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:56 schreef Greys het volgende:
BJ had het liever zelf verteld hier misschien
Vandaar dat ik haar daar wel gefeliciteerd had maar er hier niets over gezegd heb.
Nee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:37 schreef Laureline het volgende:
Hoi. Ben ik de enige met een kater?Ik word oud, ik kan niet meer tegen onbeperkt drinken en eten. Terwijl dat toch één van mijn voornaamste genoegens in het leven is
Dat dus!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:12 schreef Muis006 het volgende:
Dag schattepatatjes!
Of BJ het nu hier zelf wilde vertellen of niet: het is en blijft een baby'tje op komst! Gefeli BJ!
Wat eet je weinig overdag!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had hetzelfde als Greys.
Lijstje:
O: appel
T: eierkoek
L: festini perenijsje
T: -
D: Spaanse tomatentaart, salade, Solero dinges ijsje. Wijn, ongetwijfeld.
Ik heb geen hongerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat eet je weinig overdag!Dat is bij elkaar net 200 kcal ofzo. Ik las dat je baalt omdat je steeds ongezond moet eten, maar je moet jezelf niet gaan straffen door honger te lijden hoor!
Dan nog is dit niet gezond...quote:
ik heb ooit mogen aanschouwen hoeveel vocht een tena lady kan opnemen toen iemand met een tena lady in dr badpak het zwembad insprong... geloof me, je kan rustig k je broek plassen emt zo'n ding! het zwembad was nog net niet leeg...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja zeggg moet je maar niet zo visueel ingesteld zijn![]()
Ik wil eigenlijk heel verantwoordelijk studeren maar het is hier hartstikke lekker weer en ik moet straks werken, dus ik denk dat ik vandaag maar oversla.
Waarom doet iemand dat?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:24 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb ooit mogen aanschouwen hoeveel vocht een tena lady kan opnemen toen iemand met een tena lady in dr badpak het zwembad insprong... geloof me, je kan rustig k je broek plassen emt zo'n ding! het zwembad was nog net niet leeg...
Ahahahaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:24 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb ooit mogen aanschouwen hoeveel vocht een tena lady kan opnemen toen iemand met een tena lady in dr badpak het zwembad insprong... geloof me, je kan rustig k je broek plassen emt zo'n ding! het zwembad was nog net niet leeg...
Ik ben ook brakquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:37 schreef Laureline het volgende:
Juistem! Van harte BJ!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:12 schreef Muis006 het volgende:
Dag schattepatatjes!
Of BJ het nu hier zelf wilde vertellen of niet: het is en blijft een baby'tje op komst! Gefeli BJ!
Ja hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:29 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!
Sigme, ik weet niet of je dit nog leest, maar heel veel plezier in GB! Het peak district is mooi!
Ik betwijfel of er een bevredigende verklaring zou kunnen zijn geweest. En ons strafstelsel is ook niet echt ingericht op vergelding, dus een rechtszaak lijkt me voor nabestaanden sowieso een sof.quote:Ik las ook al dat de dader is overleden.Ik had hem graag veroordeeld gezien en voor de nabestaanden zal er nooit een verklaring komen...
![]()
He, hebben ze in Zweden ook een Ikea?quote:
een kleintje maar hoor!quote:
Waar dan?quote:
Op tijd naar bed laiverdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Brr, moet nog 5 x om 6 uur beginnen... en ik ben al zo moe.
Net op Omroep Brabant bij het weer van Meteoconsultquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar dan?
Want op weeronline staat dat het in Bleiswijk morgen maar 16 graden en bewolkt wordt
Je bent van harte welkom hoor mop, maar wat doe jij in een Slanktopic?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:46 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Net op Omroep Brabant bij het weer van Meteoconsult![]()
22 graden, zondag veel bewolking en aanzienlijk koeler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |