Ik zou ook graag minder drinkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kater heb ik niet. Vanwege dezelfde reden als jij geeft drink ik tegenwoordig nauwelijks
Dattes!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:44 schreef Mini_rulez het volgende:
*zoekt postgeschiedenis van BJ*
Het is echt zo!
BJ, als je dit leest, gefeliciteerd!![]()
Mja dat was ook mijn idee. Heb linkje maar vast weggehaaldquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:56 schreef Greys het volgende:
BJ had het liever zelf verteld hier misschien
Vandaar dat ik haar daar wel gefeliciteerd had maar er hier niets over gezegd heb.
Nee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:37 schreef Laureline het volgende:
Hoi. Ben ik de enige met een kater?Ik word oud, ik kan niet meer tegen onbeperkt drinken en eten. Terwijl dat toch één van mijn voornaamste genoegens in het leven is
Dat dus!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:12 schreef Muis006 het volgende:
Dag schattepatatjes!
Of BJ het nu hier zelf wilde vertellen of niet: het is en blijft een baby'tje op komst! Gefeli BJ!
Wat eet je weinig overdag!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had hetzelfde als Greys.
Lijstje:
O: appel
T: eierkoek
L: festini perenijsje
T: -
D: Spaanse tomatentaart, salade, Solero dinges ijsje. Wijn, ongetwijfeld.
Ik heb geen hongerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat eet je weinig overdag!Dat is bij elkaar net 200 kcal ofzo. Ik las dat je baalt omdat je steeds ongezond moet eten, maar je moet jezelf niet gaan straffen door honger te lijden hoor!
Dan nog is dit niet gezond...quote:
ik heb ooit mogen aanschouwen hoeveel vocht een tena lady kan opnemen toen iemand met een tena lady in dr badpak het zwembad insprong... geloof me, je kan rustig k je broek plassen emt zo'n ding! het zwembad was nog net niet leeg...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja zeggg moet je maar niet zo visueel ingesteld zijn![]()
Ik wil eigenlijk heel verantwoordelijk studeren maar het is hier hartstikke lekker weer en ik moet straks werken, dus ik denk dat ik vandaag maar oversla.
Waarom doet iemand dat?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:24 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb ooit mogen aanschouwen hoeveel vocht een tena lady kan opnemen toen iemand met een tena lady in dr badpak het zwembad insprong... geloof me, je kan rustig k je broek plassen emt zo'n ding! het zwembad was nog net niet leeg...
Ahahahaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:24 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb ooit mogen aanschouwen hoeveel vocht een tena lady kan opnemen toen iemand met een tena lady in dr badpak het zwembad insprong... geloof me, je kan rustig k je broek plassen emt zo'n ding! het zwembad was nog net niet leeg...
Ik ben ook brakquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:37 schreef Laureline het volgende:
Hoi. Ben ik de enige met een kater?Ik word oud, ik kan niet meer tegen onbeperkt drinken en eten. Terwijl dat toch één van mijn voornaamste genoegens in het leven is
Juistem! Van harte BJ!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:12 schreef Muis006 het volgende:
Dag schattepatatjes!
Of BJ het nu hier zelf wilde vertellen of niet: het is en blijft een baby'tje op komst! Gefeli BJ!
Ja hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:29 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!
Sigme, ik weet niet of je dit nog leest, maar heel veel plezier in GB! Het peak district is mooi!
Ik betwijfel of er een bevredigende verklaring zou kunnen zijn geweest. En ons strafstelsel is ook niet echt ingericht op vergelding, dus een rechtszaak lijkt me voor nabestaanden sowieso een sof.quote:Ik las ook al dat de dader is overleden.Ik had hem graag veroordeeld gezien en voor de nabestaanden zal er nooit een verklaring komen...
![]()
He, hebben ze in Zweden ook een Ikea?quote:
een kleintje maar hoor!quote:
Waar dan?quote:
Op tijd naar bed laiverdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Brr, moet nog 5 x om 6 uur beginnen... en ik ben al zo moe.
Net op Omroep Brabant bij het weer van Meteoconsultquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar dan?
Want op weeronline staat dat het in Bleiswijk morgen maar 16 graden en bewolkt wordt
Je bent van harte welkom hoor mop, maar wat doe jij in een Slanktopic?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:46 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Net op Omroep Brabant bij het weer van Meteoconsult![]()
22 graden, zondag veel bewolking en aanzienlijk koeler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |