Ik ook niet, ik eet ook met de pot meequote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sjgwarmah!Ja ik kies niet he
wat el potto schafto.
Oh en Mini: ik vind cola light behoorlijk ickyDus mag ik van mezelf in het weekend een glas échte
(weekend being vrijdagaaf en zaterdagaaf).
Ik lust juist de gewone niet, ik vind alleen de light lekkerquote:
Dat kan zo een Tena Lady reclame zijn!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:25 schreef Viking84 het volgende:
Fris geurend, goede klontvorming en hoge absorptie staat er op de zak.
Ja dus.
Leg uit hoe goede klontvorming voor tenalady is?quote:
Dan loopt het niet je schoenen in maar blijft het netjes tussen je benen zitten!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Leg uit hoe goede klontvorming voor tenalady is?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan loopt het niet je schoenen in maar blijft het netjes tussen je benen zitten!
Ik breng de kwaliteit in dit kwaliteitstopic
Ja zeggg moet je maar niet zo visueel ingesteld zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Ieuw Muis, die mental image had ik ook wel kunnen missen...
Arme jij! Uit solidariteit zal ik straks ook nog een uur studeren. Maar ik ga zo eerst mijn bord pasta met tomatensaus en parmezaanse kaas naar binnen werkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:05 schreef cyclechick het volgende:
Hooi!!
Net terug van rondje van 90 km en nu moet ik net als Muis studeren, maar helaas zal ik me er toch echt toe moeten zetten..:{
Heb net een heerlijke bak yoghurt met whey poeder, muesli en cranberries (oh en nog 10 amandelen) op, de reserves zijn weer aangevuld
Huh? Hoe dat zo? Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik val ook in slaap op het werk..
Is Beessie Jen zwanger?? Heb ik dan hier ook zo liggen slapen?
WAAAAAT???? Echt??quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Kater heb ik niet. Vanwege dezelfde reden als jij geeft drink ik tegenwoordig nauwelijksquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:37 schreef Laureline het volgende:
Hoi. Ben ik de enige met een kater?Ik word oud, ik kan niet meer tegen onbeperkt drinken en eten. Terwijl dat toch één van mijn voornaamste genoegens in het leven is
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:53 schreef Dakota het volgende:2010[/b]
01 januari 2010: Beessie-Jen
***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
Volgens mij was Claudia zwanger! Anders heb ik ook van alles gemistquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:35 schreef uniekhoorn het volgende:
BJ ook jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgens mij was Claudia zwanger! Anders heb ik ook van alles gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |