Oh, niet?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:20 schreef Viking84 het volgende:
Nou, wat een heerlijk weertje.
Ik zie hier geen zonnetje hoor. Maar het is wel redelijk warm volgens mij.
bij de rijksoverheid en bij de scholen en universiteiten is 5 mei altijd een vrije dag, en bij banken geloof ik ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dat is dan echt een dikke uitzondering hoor! Vijf mei is eens in de vijf jaar een vrije dag en vier mei al helemaal nooit. Maar kan me voorstellen dat het zo lijkt voor jou dan alsof je de enige bent die moet werken
Oh wat raar. Nou ja, een officiële vrije dag is het niet volgens mij, 5 mei.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:22 schreef kwakveense het volgende:
[..]
bij de rijksoverheid en bij de scholen en universiteiten is 5 mei altijd een vrije dag, en bij banken geloof ik ook.
ik ben ook vrij, met twee vrije dagen opnemen heb ik nu vrij (gehad) van donderdag toten met dinsdagblij!
Wij hebben een kat (joeyquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:19 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik ga trouwens wel wat eerder naar huis vandaag, alleen al omdat het zulk heerlijk weer is.
De Uithof (waar ik woon/studeer) is vandaag echt uitgestorven! Je kunt wel zien dat de universiteit en hogeschool vrij hebben. Ik voelde me wel een beetje een sukkel dat ik wel braaf naar mijn stage ging.
Trouwens, even een vraagje voor de dierenliefhebbers hier. Ik hoorde dat iemand met dezelfde woning als ik een kat heeft, en nu begint het bij mij toch ook wel weer te kriebelen want ik wil al heel lang een kat. Ook als ik bijvoorbeeld de katten van Ewelina zie, haar woning is denk ik even groot als de mijne. Maar ik twijfel toch of dat niet erg zielig is voor zo'n beestje, leven op 30m2 en nooit naar buiten kunnen. Wat denken jullie, is het te doen als ze van kleins af aan niet anders gewend zijn of stel je dan echt je eigen wensen boven die van het dier?
Dank uquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dat is dan echt een dikke uitzondering hoor! Vijf mei is eens in de vijf jaar een vrije dag en vier mei al helemaal nooit. Maar kan me voorstellen dat het zo lijkt voor jou dan alsof je de enige bent die moet werken
En meneer XM werkt niet eens bij de overheid, maar gewoon bij een commercieel bedrijf.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat raar. Nou ja, een officiële vrije dag is het niet volgens mij, 5 mei.
Eens in de vijf jaar maar. Waarom het bij de overheid dan ineens wél zo is snap ik niets van.
Maar goed, ik snap wel vaker dingen niet van de overheid
geen idee... maar t is idd. geen officiele vrije feestdag, dat is idd. alleen 1 keer in de vijf jaar. de gemeentes moeten geloof ik wel gewoon werken (of het was andersom: gemeentes vrij, rijksoverheid wel werken-- dat weet ik niet zeker meer, maar gisteren hadden we t er nog over (nogal veel ambtenaren in mn vriendenkringquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat raar. Nou ja, een officiële vrije dag is het niet volgens mij, 5 mei.
Eens in de vijf jaar maar. Waarom het bij de overheid dan ineens wél zo is snap ik niets van.
Maar goed, ik snap wel vaker dingen niet van de overheid
Ik zou dan sowieso het liefst een kitten uit het asiel halen, een andere kat is misschien al gewend aan meer ruimte ofzo. Maar hoe doe je dat dan met vakanties? Ik zou hem wel naar mijn ouders kunnen brengen, maar daar kan hij dan wel naar buiten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:25 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Wij hebben een kat (joey) en we wonen ook op een flat, dus hij kan alleen op het balkon. Hij woont hier dan wel op zo'n 65 m2, maar dat gaat prima hoor. Het is wel een echte binnenkat, daar moet je wel opletten: dus een kat nemen die nooit buiten is geweest, of een kat die gewoon niet van buiten houdt, zoals de onze.
Ik hoorde van iemand dat de gebouwen van de rijksoverheid dan over het algemeen dicht zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:26 schreef kwakveense het volgende:
[..]
geen idee... maar t is idd. geen officiele vrije feestdag, dat is idd. alleen 1 keer in de vijf jaar. de gemeentes moeten geloof ik wel gewoon werken (of het was andersom: gemeentes vrij, rijksoverheid wel werken-- dat weet ik niet zeker meer, maar gisteren hadden we t er nog over (nogal veel ambtenaren in mn vriendenkring)
Ik breng m naar vrienden van mij die ook op een flat wonen, waar hij dus ook alleen op het balkon kan. Dat geluk heb ik dan netquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zou dan sowieso het liefst een kitten uit het asiel halen, een andere kat is misschien al gewend aan meer ruimte ofzo. Maar hoe doe je dat dan met vakanties? Ik zou hem wel naar mijn ouders kunnen brengen, maar daar kan hij dan wel naar buiten.
Dat is ons probleem ook altijd idd. Taco heeft wel eens bij m'n ouders gelogeerd en toen zat 'ie de hele tijd met een touw aan de boom vast. Niet echt ideaal. Ook heeft de Duitse een keer opgepast toen die ivm een zomercursus in de zomer hier moest blijven en verder heeft Marks moeder een paar keer opgepast. Maar het is elk jaar weer een hele bezoeking om iets te regelen. Gelukkig gaan we dit jaar niet op vakantie. Ik ga wel iig een weekje weg, maar dan is Mark thuis.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zou dan sowieso het liefst een kitten uit het asiel halen, een andere kat is misschien al gewend aan meer ruimte ofzo. Maar hoe doe je dat dan met vakanties? Ik zou hem wel naar mijn ouders kunnen brengen, maar daar kan hij dan wel naar buiten.
Oh dat laatste moet je niet doen hoor... echt niet. Als hij een keer naar buiten is geweest kan je hem daarna niet weer binnen houden. Vind ik eigenlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
De partner van mijn moeder woont op de Prinsengrachtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:11 schreef Viking84 het volgende:
Haske leuke foto's, Viev!. Hoe raakte jij in Amsterdam verzeild? Daar woon je toch helemaal niet?
En waarom heb je geen foto's / filmopnames van Deans optreden?.
Ja hoorde het al van iemand hier.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Er sprong niemand uit de auto. Dat was iemand die van de motorkap viel, die al eerder geschept was.
Gewoon 'partner van je moeder', denk ik. Want je stiefpa was 'ie ook niet, toch? (dat is toch als hij met je moeder getrouwd zou zijn geweest?)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
De partner van mijn moeder woont op de Prinsengracht. (Hoe noem je de vriend van je overleden moeder eiks?
).
Nee! Ik was in een zijdeachtig zalm hemdje wat me bij nader inzien enorm vet maaktequote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:17 schreef Greys het volgende:
Viev, wat ziet dat er supergezellig uit!
En lekker centjes verdiend! Tof!Waren jij en Co ook in het oranje en zo ja, piktjur van jullie pliez?
Da's lastig want hun eigen kat mag wel naar buiten en ze hebben gewoon een kattenluik, dus dan moeten ze de hele tijd opletten. Daar wel naar buiten laten vind ik inderdaad zielig, precies wat Greys zegt. M'n schoonouders hebben honden, dus dat is ook geen optie.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:28 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik breng m naar vrienden van mij die ook op een flat wonen, waar hij dus ook alleen op het balkon kan. Dat geluk heb ik dan net.
Als je m naar je ouders brengt, kun je dan niet vragen of ze hem gewoon binnen houden?
Nee, stiefpa is ie niet, ze hadden ook pas 3 jaar wat ofzo. En ik kan onderhand al kwartetten met mijn stiefvaders ("Mag ik van jououou, de Amerikaan die toen mijn moeder hem vroeg om de "windows te painten" de ruiten dichtschilderde i.pv de kozijnen? "Oke! Als ik van jou de kroegbaas formaat zeekoe mag die 's avonds met een babydekentje formaat postzegel op zijn buik lag" etc. )quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gewoon 'partner van je moeder', denk ik. Want je stiefpa was 'ie ook niet, toch? (dat is toch als hij met je moeder getrouwd zou zijn geweest?)
Jammer dat er geen filmpje is.
Mijn neefje haalde ook altijd van die rare fratsen uit toen hij ongeveer net zo oud was als Dean. Erg handig als je een niet zo lekker lopende date hebt. Dan haal je je neefje erbij om de show te stelen
.
S. vond jou er ook lief uitzien zei hij, en dat je een jong strak lijf had. Grmbl....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:40 schreef conleche het volgende:
Goeiemorgen!!
Wat mij bij deze aanslag nog het meest verontrust, is dat als iemand met een grotere auto, vol met explosieven dezelfde aanslag had willen plegen, dat dat dus gewoon kan. Dat valt waarschijnlijk ook moeilijk te beveiligen. Dan had je de hele KF in een klap uitgeroeid plus nog ik weet niet hoeveel omstanders. Eng idee.
Ik heb gisteren Viev even gezien en haar meneer ontmoet, die had een hele lieve uitstraling vond ik!! Daarna ben ik doorgelopen naar de Noordermarkt en heb daar in het zonnetje biertjes gedronken. Ik drink eigenlijk zelden bier. Behalve bij concerten en koninginnenacht/dag. Deze week meer bier op dan me lief is.![]()
Nu zit ik weer in de tuin te lezen.Voel me bijna schuldig, maar die Calvinist in mij draai ik vakkundig de nek om...........
Er had ook een malloot vanuit het publiek zó een handgranaat die open bus in kunnen smijten. Had ook wel aardig nare gevolgen gehad.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:40 schreef conleche het volgende:
Goeiemorgen!!
Wat mij bij deze aanslag nog het meest verontrust, is dat als iemand met een grotere auto, vol met explosieven dezelfde aanslag had willen plegen, dat dat dus gewoon kan. Dat valt waarschijnlijk ook moeilijk te beveiligen. Dan had je de hele KF in een klap uitgeroeid plus nog ik weet niet hoeveel omstanders. Eng idee.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, stiefpa is ie niet, ze hadden ook pas 3 jaar wat ofzo. En ik kan onderhand al kwartetten met mijn stiefvaders ("Mag ik van jououou, de Amerikaan die toen mijn moeder hem vroeg om de "windows te painten" de ruiten dichtschilderde i.pv de kozijnen? "Oke! Als ik van jou de kroegbaas formaat zeekoe mag die 's avonds met een babydekentje formaat postzegel op zijn buik lag" etc. )
[..]
Nee, stiefpa is ie niet, ze hadden ook pas 3 jaar wat ofzo. En ik kan onderhand al kwartetten met mijn stiefvaders ("Mag ik van jououou, de Amerikaan die toen mijn moeder hem vroeg om de "windows te painten" de ruiten dichtschilderde i.pv de kozijnen? "Oke! Als ik van jou de kroegbaas formaat zeekoe mag die 's avonds met een babydekentje formaat postzegel op zijn buik lag" etc. )
[..]
[..]
Dat is ook nog niet bevestigd TJ.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja hoorde het al van iemand hier.
Onder de dode zou ook een zwangere vrouw zijn, begrijp ik in het topic, dus geen 6 maar 7 doden. (inc kindje dus)
Absoluut, net als met Rotterdammers die niet alleen in het R'damtopic posten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:46 schreef Viking84 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je ziet dat iemand uit Slank ergens het laatst heeft gepost en dat je er dan op klikt, omdat je denkt dat het het Slanktopic is? En dan is het dus een heel ander topic. Heb ik zoooooo vaak.
Denk je dat 2 beter is dan 1?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben hier 2 binnenkatten op een oppervlakte 90m2. Ze mogen niet in de woonkamer / slaapkamer / badkamer als wij er niet zijn. Dus overdag is hun ruimte niet heel groot, maar ze kunnen hun energie kwijt door de trap op- en af te stuiven en dat gaat prima. En ze kunnen hier op het balkon en dat vinden ze erg leuk!
Ik neem het voor kennisgeving aan tot het op persconferentie bevestigd wordt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is ook nog niet bevestigd TJ.
Niet teveel afgaan op wat je in topics leest.
Echt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:46 schreef Viking84 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je ziet dat iemand uit Slank ergens het laatst heeft gepost en dat je er dan op klikt, omdat je denkt dat het het Slanktopic is? En dan is het dus een heel ander topic. Heb ik zoooooo vaak.
Klopt, veel zal duidelijk worden als de tijden vrij gegeven worden waarop koninklijke familie te voet was en hij weggestuurd werd. Want wat je zegt met een swift raak je voetgangers erg hard zie de doden die gevallen zijn en de foto's/beelden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:52 schreef Greys het volgende:
Nog even over die aanslag:
Het meest zit ik er mee dat iedereen zich afvraagt wat hij met dat autootje tegen die bus had willen beginnen. Maar volgens diverse bronnen (niet bevestigd nog geloof ik?) was hij eerder die dag al weggestuurd toen hij met zijn auto langs de route aan het proberen was er in te komen. Toen was de kon. familie gewoon nog te voet die route aan het afleggen en dan begin je wél heel veel met je Suzuki tegen lopende mensen. Dus ik denk dat dat zijn plan was eerlijk gezegd. Op de familie inrijden met de auto.
En toen dat niet lukte in eerste instantie heeft hij daarna in blinde woede/wanhoop maar geprobeerd dan die auto tegen de bus te parkeren, waar ze toen nog niet zo lang in zaten.
Nou ja, dit zijn natuurlijk ook speculaties
Ja. Ik zag net 'lastpost: Greys' en toen klikte ik daarop en zat ik in een topic over de aanslag van gisterenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt?Grappig. En nee, heb ik geen last van
Weet over het algemeen waar jullie uithangen, dus kijk niet verbaasd op als ik bijv. Greys in het X-factorforum zie oid.
Nou, wij werken beide fulltime en ze hebben echt wel gezelschap aan elkaar. Toen Bo z'n balletjes eraf gingenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Denk je dat 2 beter is dan 1?
Een balkon hebben wij dan weer niet, echt geen enkele vorm van 'buiten' dus.
Ook een eng idee, dat hij daar al de hele dag mee bezig was en dat hij al die tijd niet tot inkeer is gekomen. Da's toch meer dan een moment van verstandsverbijstering.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:52 schreef Greys het volgende:
Nog even over die aanslag:
Het meest zit ik er mee dat iedereen zich afvraagt wat hij met dat autootje tegen die bus had willen beginnen. Maar volgens diverse bronnen (niet bevestigd nog geloof ik?) was hij eerder die dag al weggestuurd toen hij met zijn auto langs de route aan het proberen was er in te komen. Toen was de kon. familie gewoon nog te voet die route aan het afleggen en dan begin je wél heel veel met je Suzuki tegen lopende mensen. Dus ik denk dat dat zijn plan was eerlijk gezegd. Op de familie inrijden met de auto.
En toen dat niet lukte in eerste instantie heeft hij daarna in blinde woede/wanhoop maar geprobeerd dan die auto tegen de bus te parkeren, waar ze toen nog niet zo lang in zaten.
Nou ja, dit zijn natuurlijk ook speculaties
Lastpost Greys. Dat klinkt goed!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja. Ik zag net 'lastpost: Greys' en toen klikte ik daarop en zat ik in een topic over de aanslag van gisteren.
Als het om binnenkatjes gaat is 2 echt beter dan 1. Toen Janneke er nog niet was sliep Taco vooral veel en nu is hij veel actiever en fitterquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zette er expres dubbele puntjes tussen, maar dat heeft kennelijk niet veel geholpenquote:
Je zei 30 m2 toch? Denk dan wel even aan praktische dingen, zoals waar de kattenbak te plaatsen enzo. Denk niet dat je de hele dag in die geur wilt zittenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heeft wij ook gedaan!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:02 schreef Greys het volgende:
Kan je het balkon niet dusdanig afzetten dat er geen poezzie meer af kan vallen Vik?
En loopt het gaas dan helemaal tot bovenaan of hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heeft wij ook gedaan!. Nouja, de vorige bewoners eigenlijk al
. Gaas FTW!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |