quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, stiefpa is ie niet, ze hadden ook pas 3 jaar wat ofzo. En ik kan onderhand al kwartetten met mijn stiefvaders ("Mag ik van jououou, de Amerikaan die toen mijn moeder hem vroeg om de "windows te painten" de ruiten dichtschilderde i.pv de kozijnen? "Oke! Als ik van jou de kroegbaas formaat zeekoe mag die 's avonds met een babydekentje formaat postzegel op zijn buik lag" etc. )
[..]
Nee, stiefpa is ie niet, ze hadden ook pas 3 jaar wat ofzo. En ik kan onderhand al kwartetten met mijn stiefvaders ("Mag ik van jououou, de Amerikaan die toen mijn moeder hem vroeg om de "windows te painten" de ruiten dichtschilderde i.pv de kozijnen? "Oke! Als ik van jou de kroegbaas formaat zeekoe mag die 's avonds met een babydekentje formaat postzegel op zijn buik lag" etc. )
[..]
[..]
Dat is ook nog niet bevestigd TJ.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja hoorde het al van iemand hier.
Onder de dode zou ook een zwangere vrouw zijn, begrijp ik in het topic, dus geen 6 maar 7 doden. (inc kindje dus)
Absoluut, net als met Rotterdammers die niet alleen in het R'damtopic posten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:46 schreef Viking84 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je ziet dat iemand uit Slank ergens het laatst heeft gepost en dat je er dan op klikt, omdat je denkt dat het het Slanktopic is? En dan is het dus een heel ander topic. Heb ik zoooooo vaak.
Denk je dat 2 beter is dan 1?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben hier 2 binnenkatten op een oppervlakte 90m2. Ze mogen niet in de woonkamer / slaapkamer / badkamer als wij er niet zijn. Dus overdag is hun ruimte niet heel groot, maar ze kunnen hun energie kwijt door de trap op- en af te stuiven en dat gaat prima. En ze kunnen hier op het balkon en dat vinden ze erg leuk!
Ik neem het voor kennisgeving aan tot het op persconferentie bevestigd wordt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is ook nog niet bevestigd TJ.
Niet teveel afgaan op wat je in topics leest.
Echt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:46 schreef Viking84 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je ziet dat iemand uit Slank ergens het laatst heeft gepost en dat je er dan op klikt, omdat je denkt dat het het Slanktopic is? En dan is het dus een heel ander topic. Heb ik zoooooo vaak.
Klopt, veel zal duidelijk worden als de tijden vrij gegeven worden waarop koninklijke familie te voet was en hij weggestuurd werd. Want wat je zegt met een swift raak je voetgangers erg hard zie de doden die gevallen zijn en de foto's/beelden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:52 schreef Greys het volgende:
Nog even over die aanslag:
Het meest zit ik er mee dat iedereen zich afvraagt wat hij met dat autootje tegen die bus had willen beginnen. Maar volgens diverse bronnen (niet bevestigd nog geloof ik?) was hij eerder die dag al weggestuurd toen hij met zijn auto langs de route aan het proberen was er in te komen. Toen was de kon. familie gewoon nog te voet die route aan het afleggen en dan begin je wél heel veel met je Suzuki tegen lopende mensen. Dus ik denk dat dat zijn plan was eerlijk gezegd. Op de familie inrijden met de auto.
En toen dat niet lukte in eerste instantie heeft hij daarna in blinde woede/wanhoop maar geprobeerd dan die auto tegen de bus te parkeren, waar ze toen nog niet zo lang in zaten.
Nou ja, dit zijn natuurlijk ook speculaties
Ja. Ik zag net 'lastpost: Greys' en toen klikte ik daarop en zat ik in een topic over de aanslag van gisterenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt?Grappig. En nee, heb ik geen last van
Weet over het algemeen waar jullie uithangen, dus kijk niet verbaasd op als ik bijv. Greys in het X-factorforum zie oid.
Nou, wij werken beide fulltime en ze hebben echt wel gezelschap aan elkaar. Toen Bo z'n balletjes eraf gingenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Denk je dat 2 beter is dan 1?
Een balkon hebben wij dan weer niet, echt geen enkele vorm van 'buiten' dus.
Ook een eng idee, dat hij daar al de hele dag mee bezig was en dat hij al die tijd niet tot inkeer is gekomen. Da's toch meer dan een moment van verstandsverbijstering.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:52 schreef Greys het volgende:
Nog even over die aanslag:
Het meest zit ik er mee dat iedereen zich afvraagt wat hij met dat autootje tegen die bus had willen beginnen. Maar volgens diverse bronnen (niet bevestigd nog geloof ik?) was hij eerder die dag al weggestuurd toen hij met zijn auto langs de route aan het proberen was er in te komen. Toen was de kon. familie gewoon nog te voet die route aan het afleggen en dan begin je wél heel veel met je Suzuki tegen lopende mensen. Dus ik denk dat dat zijn plan was eerlijk gezegd. Op de familie inrijden met de auto.
En toen dat niet lukte in eerste instantie heeft hij daarna in blinde woede/wanhoop maar geprobeerd dan die auto tegen de bus te parkeren, waar ze toen nog niet zo lang in zaten.
Nou ja, dit zijn natuurlijk ook speculaties
Lastpost Greys. Dat klinkt goed!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja. Ik zag net 'lastpost: Greys' en toen klikte ik daarop en zat ik in een topic over de aanslag van gisteren.
Als het om binnenkatjes gaat is 2 echt beter dan 1. Toen Janneke er nog niet was sliep Taco vooral veel en nu is hij veel actiever en fitterquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zette er expres dubbele puntjes tussen, maar dat heeft kennelijk niet veel geholpenquote:
Je zei 30 m2 toch? Denk dan wel even aan praktische dingen, zoals waar de kattenbak te plaatsen enzo. Denk niet dat je de hele dag in die geur wilt zittenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heeft wij ook gedaan!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:02 schreef Greys het volgende:
Kan je het balkon niet dusdanig afzetten dat er geen poezzie meer af kan vallen Vik?
En loopt het gaas dan helemaal tot bovenaan of hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heeft wij ook gedaan!. Nouja, de vorige bewoners eigenlijk al
. Gaas FTW!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |