Tot ongeveer 1.85 denk ik. Onderaan zit een soort balustrade en daar kunnen ze dus helemaal niet langs. Op de reling springen gaat niet meer door het gaas.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
En loopt het gaas dan helemaal tot bovenaan of hoe moet ik dat voor me zien?
Alleen het hekwerk afgedicht zodat ze er niet door kunnen vallen of kunnen ze ook niet meer op de rand springen? Of doen ze dat niet?
* werpt zich dramatisch krijsend aan de voeten van ElisaB. Neeeeeeee! Je houdt wél van ons!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:07 schreef ElisaB het volgende:
Nu ik weer hard aan het werk ben, ineens allemaal diepzinnig gaan zitten posten hè
Ik hou niet meer van jullie
Ach, zo lang woon ik hier (hopelijk) niet meer, dus ik vind het de moeite niet echt meer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:02 schreef Greys het volgende:
Kan je het balkon niet dusdanig afzetten dat er geen poezzie meer af kan vallen Vik?
Het is een studio, dus er is niks af te sluiten behalve de badkamer (daar vinden ze ws toch niks aan). Verder kunnen ze dan overal bij maar dat vind ik niet zo erg, ik leer ze dan wel dat ze bijv. niet op het aanrecht mogen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:03 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Je zei 30 m2 toch? Denk dan wel even aan praktische dingen, zoals waar de kattenbak te plaatsen enzo. Denk niet dat je de hele dag in die geur wilt zitten.
Ook heb je vaak plaatsen waar ze toch niet mogen komen (hier bijv. niet in de keuken), is het mogelijk om die af te sluiten? En hebben ze dan nog steeds genoeg ruimte?
Geen last van, echt niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, als er een net even flink heeft zitten te kakken, dan ruikt het hier niet naar bloemetjes hoor.
Goed voedsel krijgt die van ons idd ook - alleen brokjes (volgens de dierenarts het beste) en altijd felix/whiskas/purina one oid.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb helemaal geen last van kattenbakgeurtjes. Ik heb dus 2 katten en hoef maar 1 keer per week de bak te verschonen. Kwestie van goed voedsel en goede kattenbakvulling.
Wij hebben Bio Fresh van Belmondo. Halen we bij de dierensupermarkt hier. 3 zakken van 20 liter voor 25,50, geloof ik. En daar doen we dan 6 weken mee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:19 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Goed voedsel krijgt die van ons idd ook - alleen brokjes (volgens de dierenarts het beste) en altijd felix/whiskas/purina one oid.
We hebben alleen nog geen echt goede kattenbakvulling gevonden, welke gebruik jij?
Het stinkt toch behoorlijk als hij net uitgebreid is geweest. We hebben er wel een Breeze OneTouch boven gehangen, even daarop drukken scheelt wel.
Yeah rightquote:De nieuwe Biokat's Fresh met aangenaam ruikende geurstoffen zorgt voor een frisse lentebries in uw huis, nadat de kat naar de bak is geweest!. U en uw kat zullen het fijn vinden.
Zijn dat van die absorberende korrels? Als dat een beetje werkt scheelt het natuurlijk wel...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wij hebben Bio Fresh van Belmondo. Halen we bij de dierensupermarkt hier. 3 zakken van 20 liter voor 25,50, geloof ik. En daar doen we dan 6 weken mee.
wij wel van jou hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:07 schreef ElisaB het volgende:
Nu ik weer hard aan het werk ben, ineens allemaal diepzinnig gaan zitten posten hè
Ik hou niet meer van jullie
Wij hebben speciale kattenbakvulling (nee niet van die dure, het zijn houtsnippers oid? Niet klontvormig iig) waardoor je de bak nooit ruikt. Hij staat in de woonkamer en nog nooit iemand gehad die in de gaten had dat we een kat waren (als ze de krabpaal + monster nog niet gezien hadden).quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:03 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Je zei 30 m2 toch? Denk dan wel even aan praktische dingen, zoals waar de kattenbak te plaatsen enzo. Denk niet dat je de hele dag in die geur wilt zitten.
Ook heb je vaak plaatsen waar ze toch niet mogen komen (hier bijv. niet in de keuken), is het mogelijk om die af te sluiten? En hebben ze dan nog steeds genoeg ruimte?
Waarom cola en niet cola light?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
*lijstje-post met Tink mee*
O/L: twee sneetjes brood met bieslook-kipfilet
T: iets met avocado denk ikHeb er nog 1 liggen!
D: Shoarmaaaa.
T: cola!
Wow nuttigheidslijstje
Oh, okee... In dat geval, geniet ervan!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sjgwarmah!Ja ik kies niet he
wat el potto schafto.
Oh en Mini: ik vind cola light behoorlijk ickyDus mag ik van mezelf in het weekend een glas échte
(weekend being vrijdagaaf en zaterdagaaf).
Jij weet mijn zwakke plekquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:10 schreef Greys het volgende:
* werpt zich dramatisch krijsend aan de voeten van ElisaB. Neeeeeeee! Je houdt wél van ons!
Tieten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |