quote:Op woensdag 29 april 2009 15:13 schreef Pl0x het volgende:
Waar ze vastzitten in de isloleer
Laten zitten? Of vrijlaten
Dat dus, als je een verslaving hebt en je kunt niet zonder.... ga dan lekker niet in een RLS zitten.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:15 schreef Kinga het volgende:
Altijd dat gezeik over sigaretten in rls, pfffff.......
Ja doei. Ze zit er 3 dagen in en nu al lopen miepen. Niks gesprek met een psych maar de groep het werk laten doen. Dat was toch de opzet?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je kan iemand toch geen gesprek met een psych ontzeggen, het is geen strafkamp.
Jammer dat er geen blue screen achter zitquote:Op woensdag 29 april 2009 15:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Dude, where is my car??
Juist, dat gezeik de hele tijdquote:Op woensdag 29 april 2009 15:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus, als je een verslaving hebt en je kunt niet zonder.... ga dan lekker niet in een RLS zitten.
Dahoor je 4 x per minuut, als je het MIJ vraaaagtquote:Op woensdag 29 april 2009 15:16 schreef snetje het volgende:
ik weet wel een mooie therapie voor Renate ... 48 uur lang niet het woordje IK mogen zeggen ...
Valt niet veel over te vertellen. Ik vind Marielin net vlees van Albert Heyn: flauw en smakeloos.quote:
Wat mij betreft, en ik ben een roker, mogen ze die hele sigaretten-optie van de boodschappenlijst halen.quote:
Precies! Net als Dido. Die heeft ook jarenlang als bejaardenverzorgster gewerkt Dido zelfs nog voor demente bejaarden. Petje af hoor!quote:Op woensdag 29 april 2009 15:10 schreef Gert het volgende:
[..]
En Eline voelt zich daar niet te goed voor, maar heeft dat over voor haar medemens.
Beetje geforceerd ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een nepgesprek? of ligt dat aan mij?
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:20 schreef Kwaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga over op formaat 1680 x 1050
Daar is Fok! groot door geworden zelfsquote:Op woensdag 29 april 2009 15:25 schreef Toverheks het volgende:
was bb1 ook op internet te volgen, kan me niet eens herrinderen
Zeker, met 4 streamsquote:Op woensdag 29 april 2009 15:25 schreef Toverheks het volgende:
was bb1 ook op internet te volgen, kan me niet eens herrinderen
Kun je dan in je post in het plaatje misschien even "=610" achter "IMG" zetten?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:20 schreef Kwaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga over op formaat 1680 x 1050
Oke, zal ik doenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kun je dan in je post in het plaatje misschien even "=610" achter "IMG" zetten?
Dan laden de plaatjes wel gelijk klein en kunnen mensen op het plaatje klikken om het groot te zien
Je huidige [ img]http://i43.tinypic.com/i69s3n.jpg[/img]
wordt dan [ img=610]http://i43.tinypic.com/i69s3n.jpg[/img]
Hij moet ze gewoon 610 breed maken, scheelt laadttijdquote:Op woensdag 29 april 2009 15:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kun je dan in je post in het plaatje misschien even "=610" achter "IMG" zetten?
Dan laden de plaatjes wel gelijk klein en kunnen mensen op het plaatje klikken om het groot te zien
Je huidige [ img]http://i43.tinypic.com/i69s3n.jpg[/img]
wordt dan [ img=610]http://i43.tinypic.com/i69s3n.jpg[/img]
Die kiezen voor de 3 sigaretten, no doubt. Roken is een verslaving, douchen is een noodzaak.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat mij betreft, en ik ben een roker, mogen ze die hele sigaretten-optie van de boodschappenlijst halen.
Roken is pure luxe, mensen laten roken terwijl ze koud moeten douchen is te gek voor woorden.
En toch ben ik benieuwd hoe de rokers zouden kiezen als iedere bewoner kon kiezen tussen 3 minuten warm douchen of 3 sigaretten per dag...... ik denk dat de rokers stuk voor stuk iedere minuut warm douchen voor een sigaret zouden opgeven.
Wat mij betreft mag dat voor iedere bewoner een keuze zijn, een sigaret vs een minuut warm douchen.
Met die =610 (of 600) laden ze ook sneller op een of andere manierquote:Op woensdag 29 april 2009 15:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij moet ze gewoon 600 breed maken, scheelt laadttijd
Groter is het beeld toch niet
Nee, grootte blijft hetzelfdequote:Op woensdag 29 april 2009 15:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met die =610 (of 600) laden ze ook sneller op een of andere manier
Ik zeg niet dat ze niet mogen douchen, de keuze is tussen een minuut warm douchen of een sigaret, en ze krijgen wat mij betreft 3 van het een of de ander.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die kiezen voor de 3 sigaretten, no doubt. Roken is een verslaving, douchen is een noodzaak.
nou dan raak ik echt van het padje af, kan het me niet meer herrinderen hahaha oh het gaat dus goed mis met mijquote:Op woensdag 29 april 2009 15:26 schreef NrTH het volgende:
[..]
Daar is Fok! groot door geworden zelfs
Ja, ik begreep het, en denk dat ze dan voor de sigaretten kiezen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze niet mogen douchen, de keuze is tussen een minuut warm douchen of een sigaret, en ze krijgen wat mij betreft 3 van het een of de ander.
Duh, post die link eensquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:34 schreef HiDiHo het volgende:
ok, wie heeft het bananenfilpje?
haha zit nu op mijn werk, hier heb ik het natuurlijk nietquote:
Laat maar, teveel moeitequote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:42 schreef Maanvis het volgende:
okay jongens hou me op de hoogte wat er gebeurt
ik zou zeggen meld deze actie aan!quote:Op woensdag 29 april 2009 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat mij betreft, en ik ben een roker, mogen ze die hele sigaretten-optie van de boodschappenlijst halen.
Roken is pure luxe, mensen laten roken terwijl ze koud moeten douchen is te gek voor woorden.
En toch ben ik benieuwd hoe de rokers zouden kiezen als iedere bewoner kon kiezen tussen 3 minuten warm douchen of 3 sigaretten per dag...... ik denk dat de rokers stuk voor stuk iedere minuut warm douchen voor een sigaret zouden opgeven.
Wat mij betreft mag dat voor iedere bewoner een keuze zijn, een sigaret vs een minuut warm douchen.
ja mag van mij nu ook wel een keer ... in ieder geval dat ze iets te doen hebben want zo wordt het boringquote:Op woensdag 29 april 2009 15:41 schreef Toverheks het volgende:
valt echt een beetje dood aan die tafel dus gooi er een opdracht in, maar doe iets
Ik had ook heel iets anders verwacht, meer schunnigquote:Op woensdag 29 april 2009 15:44 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal zoals Eline het filmpje beschreef..
voor de bunker begon was de trend om het op zn beloop te laten, juist niet teveel manipulerenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:41 schreef Toverheks het volgende:
valt echt een beetje dood aan die tafel dus gooi er een opdracht in, maar doe iets
ja he gelukkig ben ik niet de enigste die er zo over denktquote:Op woensdag 29 april 2009 15:45 schreef snetje het volgende:
[..]
ja mag van mij nu ook wel een keer ... in ieder geval dat ze iets te doen hebben want zo wordt het boring
geen zelfbevrediging met een banaan dusquote:Op woensdag 29 april 2009 15:44 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal zoals Eline het filmpje beschreef..
Nee inderdaad, volgens mij denkt iedereen er wel zo over.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja he gelukkig ben ik niet de enigste die er zo over denkt
Vind ik nog steeds.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
voor de bunker begon was de trend om het op zn beloop te laten, juist niet teveel manipuleren
door dat geniale idee hoe je zo min mogelijk wc papier kunt gebruikenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
JeroenPim gaat als een speer vandaag![]()
[ afbeelding ]
Nou niet dus, de irritaties en conflicten komen vanzelf. Zoals vanmorgen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:51 schreef NrTH het volgende:
[..]
Nee inderdaad, volgens mij denkt iedereen er wel zo over.
Dit gelul hebben we nu wel even gehad.
Dat was ook zo tijdens diverse BB's hoor, hoort erbijquote:Op woensdag 29 april 2009 15:52 schreef Toverheks het volgende:
ja maar ze tonen geen enkel iets om iets zelf dan te gaan doen, ze zitten allemaal te wachten en beginnen te juichen als het luchtalarm af gaatstraks let maar op.
vind ze gewoon erg saai zitten, lullen en wachten tot wat komen gaat.
tja, eline is blijkbaar alleen crea als het op make uppen aan komt.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:52 schreef Toverheks het volgende:
ja maar ze tonen geen enkel iets om iets zelf dan te gaan doen, ze zitten allemaal te wachten en beginnen te juichen als het luchtalarm af gaatstraks let maar op.
vind ze gewoon erg saai zitten, lullen en wachten tot wat komen gaat.
Skippyballen en uien eten!quote:Op woensdag 29 april 2009 15:45 schreef snetje het volgende:
[..]
ja mag van mij nu ook wel een keer ... in ieder geval dat ze iets te doen hebben want zo wordt het boring
Och, het valt te proberen. Wat veel sneuer is: de redactie is gevoelig voor chantage. De sigaretten, stromend water, boodschappen en extra koekjes worden zonder blikken of blozen geregeld.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:54 schreef Espabilado het volgende:
Ik lees net de streamverslagen, wtf voor een verwende lui he
- boehoe we hebben droge lippen we willen libello
- boehoe we willen roken, en veel ook
- boehoe ik wil me kunnen opmaken
- boehoe ik wil mouse maar niet iets met teveel proteinen want daar wordt mn haar hard vanis sowieso al erg gedrag maar voor in 'the bunker' al helemaal
Wat een lui
Mwah, ze lezen mee en het is niet zozeer een actie maar meer een reglementaire verandering, en ik voel me niet geroepen de makers te vertellen hoe ze het beter zouden kunnen doenquote:
De groep is idd een beetje duf, weet nog dat er bij de aanmeldprocedure stond "we willen geen zombies"quote:Op woensdag 29 april 2009 15:54 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Skippyballen en uien eten!
En inderdaad, bij BB verzonnen ze zelf spelletjes, slome groep!
precies, over een paar uur is die alweer van manisch naar depressiefquote:Op woensdag 29 april 2009 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
Renate is echt opgeknapt van haar sessie met de psycholoog, benieuwd hoelang de rush duurt
Das ook irritant ja, wat is er met de 48u geen stromend water gebeurd?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Och, het valt te proberen. Wat veel sneuer is: de redactie is gevoelig voor chantage. De sigaretten, stromend water, boodschappen en extra koekjes worden zonder blikken of blozen geregeld.
hoe dan? we mogen kiezen tussen een koekje een zupje of een kaartje ...quote:Op woensdag 29 april 2009 15:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
voor de bunker begon was de trend om het op zn beloop te laten, juist niet teveel manipuleren
Ik denk dat de redactie anders te bang is dat er teveel bewoners tegelijk weggaan....quote:Op woensdag 29 april 2009 15:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Och, het valt te proberen. Wat veel sneuer is: de redactie is gevoelig voor chantage. De sigaretten, stromend water, boodschappen en extra koekjes worden zonder blikken of blozen geregeld.
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
Renate is echt opgeknapt van haar sessie met de psycholoog, benieuwd hoelang de rush duurt
Edit: het is alweer voorbij zo te horen![]()
Als ik het zo lees (quote:Op woensdag 29 april 2009 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
Het is wachten op het moment dat ze een creditcard verwachten om te kunnen shoppenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:54 schreef Espabilado het volgende:
Ik lees net de streamverslagen, wtf voor een verwende lui he
- boehoe we hebben droge lippen we willen libello
- boehoe we willen roken, en veel ook
- boehoe ik wil me kunnen opmaken
- boehoe ik wil mouse maar niet iets met teveel proteinen want daar wordt mn haar hard vanis sowieso al erg gedrag maar voor in 'the bunker' al helemaal
Wat een lui
Naar mijn gevoel was Bart knetterstoned dan tijdens de aanmeldingen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De groep is idd een beetje duf, weet nog dat er bij de aanmeldprocedure stond "we willen geen zombies"
ik zou zeggen laat maar gaan, doei! We missen niet zoveel aan die types.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat de redactie anders te bang is dat er teveel bewoners tegelijk weggaan....
Misschien een beetje sloom,. maar komt vanzelf wel.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:54 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
na 2 maanden ja ... hier zitten we nog maar bij dag 3quote:Op woensdag 29 april 2009 15:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat was ook zo tijdens diverse BB's hoor, hoort erbij
klopt, dat slaat het ook doodquote:Op woensdag 29 april 2009 15:57 schreef snetje het volgende:
[..]
hoe dan? we mogen kiezen tussen een koekje een zupje of een kaartje ...
omdat er 1 begint te kniezen.... de meeste stemmen staan op zuipen...
krijgen ze alsnog een sigaret of een koek ....ik noem dit manipuleren! of we allemaal maar even naar een kudde tamme schapen willen gaan kijken ....
Die twee zijn gewoon stikjaloers op Eline.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:58 schreef Marrije het volgende:
Marielin vol afgunt: Eline doet het goed, zij ligt goed in de groep, zij is het mooie meisje. Ik heb verder geen last daarvan.
exact en bij vrijwillig vertrek kunnen ze vervangen worden!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zou zeggen laat maar gaan, doei! We missen niet zoveel aan die types.
Nog geeneens 48 uur zelfsquote:Op woensdag 29 april 2009 16:00 schreef snetje het volgende:
[..]
na 2 maanden ja ... hier zitten we nog maar bij dag 3
Dan loopt het programma snel dood vrees ik, tenzij ze nieuwe reserve bewoners achter de hand hebbenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zou zeggen laat maar gaan, doei! We missen niet zoveel aan die types.
Agreequote:Op woensdag 29 april 2009 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien een beetje sloom,. maar komt vanzelf wel.
Hoort erbij. Het is nu eenmaal geen TV-programma met constant aktie, maar turen naar mensen die in een hol onder de grond zitten en geen reet te doen hebben.
Dat zeg ik: gewoon aan elkaar overlaten.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die twee zijn gewoon stikjaloers op Eline.
Dus komen de eerste sneertjes nu. Lekker snel
Als een spook dat zegt over een lekker ding, dan weet je zeker dat het enorm oprecht is.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:58 schreef Marrije het volgende:
Marielin vol afgunt: Eline doet het goed, zij ligt goed in de groep, zij is het mooie meisje. Ik heb verder geen last daarvan.
Ik zou streams nemen als ik jou was, het begint te komen hoor, de eerste irritatiesquote:Op woensdag 29 april 2009 15:58 schreef charleen het volgende:
[..]
Als ik het zo lees (ben nog niet overtuigd genoeg om streams te nemen) is die Renate geestelijk instabiel
en is ze daarom gekozen.
Dit is geen echte psych hoor, maar zelfverklaarde groepscoach.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:02 schreef Toverheks het volgende:
de psyg is nu al binnen bij de groep, gaat lekker dag 3
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:50 schreef swarmahoer het volgende:
goedenmiddag, beeldbuiskijkers
wat is het duel voor vandaag?
zijn er nog leuke dingen gebeurd sinds ze wakker waren?
bedankt voor de antwoorden alvast
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:50 schreef swarmahoer het volgende:
goedenmiddag, beeldbuiskijkers
wat is het duel voor vandaag?
zijn er nog leuke dingen gebeurd sinds ze wakker waren?
bedankt voor de antwoorden alvast
Beetje medelijden he, ze hebben het ontiegelijk zwaar!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:02 schreef snetje het volgende:
ach daar hebben we de meneer van het groene licht .... ik had al een vermoeden dat ze die al snel gebeld hebben
Marielin is geen spook, want daarvoor moet ze dood zijn en dat is ze nog niet!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Als een spook dat zegt over een lekker ding, dan weet je zeker dat het enorm oprecht is.
gewoon je werk afzeggenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:05 schreef yvonne het volgende:
Nou gaan ze vanaaf zuup'n en beestjes eten en nu moet ik werken
Maken jullie lekker veel caps?!
't scheelt niet veelquote:Op woensdag 29 april 2009 16:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Marielin is geen spook, want daarvoor moet ze dood zijn en dat is ze nog niet!
Ja, zó zonde.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:04 schreef Marrije het volgende:
Had die man niet naar binnen gekund zodra Marielin en Renate klaar waren met roddelen.
Ik zeg, Streamverslagenquote:
Ik zeg, streamverslagenquote:
Ik ga mijn best doen.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:05 schreef yvonne het volgende:
Nou gaan ze vanaaf zuup'n en beestjes eten en nu moet ik werken
Maken jullie lekker veel caps?!
Die worden zeer puik bijgehouden trouwens!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:07 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik zeg, Streamverslagen
[..]
Ik zeg, streamverslagen
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:07 schreef mazaru het volgende:
The Forming – Storming – Norming – Performing model of group development was first proposed by Bruce Tuckman in 1965, who maintained that these phases are all necessary and inevitable in order for the team to grow, to face up to challenges, to tackle problems, to find solutions, to plan work, and to deliver results. This model has become the basis for subsequent models of Team development and team dynamics and a management theory frequently used to describe the behavior of existing teams. It has also taken a firm hold in the field of experiential education since in many outdoor education centers team building and leadership development are key goals.
http://en.wikipedia.org/wiki/Forming-storming-norming-performing
Is dit nodig?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:08 schreef Dementor het volgende:
Ik hoor graag wat jullie van Robert vinden.
Wij hebben hem er niet ingestuurd, dus hij is kut.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:08 schreef Dementor het volgende:
Fok die uienquote:Op woensdag 29 april 2009 15:54 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Too soon, wrong timing enquote:Op woensdag 29 april 2009 16:08 schreef Dementor het volgende:
of die ernst louwens heeft ie ook wel wat van wegquote:Op woensdag 29 april 2009 16:05 schreef Espabilado het volgende:
Hij lijkt op die ene komiek bij kopspijkers vroeger die typetjes deed, en op gerrit zalm
Sorry, ik mute deze nono.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:08 schreef Dementor het volgende:
Ik wou dat er programmamakers waren die dat door zouden hebben.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Team, maar 't is toch juist geen team, ze moeten elkaar 't licht niet in de ogen gunnen.
Pollquote:Op woensdag 29 april 2009 16:09 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Wij hebben hem er niet ingestuurd, dus hij is kut.
haha ik luister ookquote:Op woensdag 29 april 2009 16:10 schreef Kwaliteit het volgende:
de mopjes beginnen nu op radio veronica
wanneer gaat hij weer weg ?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:08 schreef Dementor het volgende:
En een POP.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:13 schreef Gert het volgende:
Gaan we dat performen dan wel even SMART maken?
En dadelijk nog even een SWOT-analyse van elke overlevert graag.
bloed aan de paal.....hersenen tegen de bunkermuur....sigaretten peuken brandend in bedquote:Op woensdag 29 april 2009 16:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Team, maar 't is toch juist geen team, ze moeten elkaar 't licht niet in de ogen gunnen.
Die uncleDanny Smiley zal toch niet zoveer teweeg brengen?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:10 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb zin om een héééél lelijke Smiley te importeren!! maar geen zin in 48 uur ijskast....
Wel KISS svp.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:13 schreef Gert het volgende:
Gaan we dat performen dan wel even SMART maken?
En dadelijk nog even een SWOT-analyse van elke overlevert graag.
Dat had je beter nu kunnen doen. Ik ga even verder met koken.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:10 schreef Ravenna29 het volgende:
Ga ik even boodschappen doen en naar de apotheek gebeurt er ineens van alles.Even terug lezen dan maar.
Schrijnende/lachwekkende vertoning...quote:Op woensdag 29 april 2009 16:08 schreef Dementor het volgende:
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:12 schreef snetje het volgende:
[..]
wanneer gaat hij weer weg ?
het lijkt wel een E.O geval ..... hij heeft ook nog eens zon stem die je even gaat vertellen dat god echt wel bestaat ....
Ja precies, dingen gaan zoals ze gaan, dat model is een analyse van groepsvorming, een natuurlijke gebeurtenis. Je kan geeneens meteen naar de laatste stap dus enige wat dit veranderd is het bewustzijn... zodat iemand als Renate nog even blijft? Bang dat ze opstapt?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:15 schreef Kinga het volgende:
Op zich niks mis met die man. Studeer zelf ook psychologie, maar in hoeverre is DIT nodig in een RLS? Lesje psychologie, past totaal niet. Laat die mensen dat zelf uitzoeken, hoe zich een team vormt.
Ik merk het maar ja nu heb ik het al gedaan.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat had je beter nu kunnen doen. Ik ga even verder met koken.
Doe es?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:10 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb zin om een héééél lelijke Smiley te importeren!! maar geen zin in 48 uur ijskast....
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:19 schreef blomst het volgende:
Hij had Bart nooit een lift moeten geven die Robert
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:19 schreef blomst het volgende:
Hij had Bart nooit een lift moeten geven die Robert
We zijn allemaal even bezig met boven een teiltje hangenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:20 schreef Dementor het volgende:
Graag ook even stemmen op de weekuitdaging en het dagduel!
Thanks.
heeft dat nut danquote:Op woensdag 29 april 2009 16:20 schreef Dementor het volgende:
Thanks.
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Poll![]()
- Coach erin
- Coach eruit
- Coach opeten![]()
ik heb de polltjes op de site al gedaanquote:Op woensdag 29 april 2009 16:20 schreef Dementor het volgende:
Thanks.
Ik kan niet stemmen op dagduel. Als ik op pijltje klik krijg ik alleen een leeg zwart popupschermpje.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:20 schreef Dementor het volgende:
Thanks.
Krijg ik dan in ruil 23 dagen abo en 30 credits, ipv 48 dagen aboquote:Op woensdag 29 april 2009 16:20 schreef Dementor het volgende:
Thanks.
In de loop van de avond heb ik elders gelezenquote:
geduld hebbenquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Dit lesje is imo ook teveel van het goede.
Als Bart het maar uit zijn hoofd laat ze straks verkeersles te geven.
Geloof dat de streamers in het algemeen ook een psychologie lesje nodig hebben misschienquote:Op woensdag 29 april 2009 16:20 schreef mazaru het volgende:
Wat mis ik een Jaap nu. Die zou hier echt niet als een zoutzak bij blijven zitten.
Ik wil rebellen, opstandelingen, recalcitrante, eigenwijze vervelia's!!!
opname looptquote:Op woensdag 29 april 2009 16:23 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
geduld hebben![]()
(mensen die caps maken: dit heel goed vastleggen
![]()
)
Jij zegt het, ik dacht hetquote:Op woensdag 29 april 2009 16:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Geloof dat de streamers in het algemeen ook een psychologie lesje nodig hebben misschienWij zijn de foute RLS gewend, waar teveel gecontroleerd werd, en dan slaat nu bij ONS door? Wij willen koste wat kost veel te bepalen hebben, dat blijkt wel. Gefrustreerd dat we niet meteen extreme persoonlijkheden te zien krijgen.
We moeten weer ff wennen aan het back to basic principe denk ik zo.
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Geloof dat de streamers in het algemeen ook een psychologie lesje nodig hebben misschienWij zijn de foute RLS gewend, waar teveel gecontroleerd werd, en dan slaat nu bij ONS door? Wij willen koste wat kost veel te bepalen hebben, dat blijkt wel. Gefrustreerd dat we niet meteen extreme persoonlijkheden te zien krijgen.
Propjes-, boeren- en schetentijd.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
Alsof we weer in de collegebankjes zitten
Ik kreeg dit allemaal in propedeusejaar, an sich wel interessant maar kom op hé, die Peter bv is 30 ofzo?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
Alsof we weer in de collegebankjes zitten
Hehe...quote:
Het achterliggende experiment ...quote:Op woensdag 29 april 2009 16:24 schreef Kinga het volgende:
kreeg ik ook, ff teruggaan naar home dan weer control panel en dan lukt het wel.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:22 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik kan niet stemmen op dagduel. Als ik op pijltje klik krijg ik alleen een leeg zwart popupschermpje.
En weekduel is beetje onhandig gedaan, meeste stemmen staan wel voor 8 uur maar er zijn meer mensen in totaal die ze liever langer dan 8 uur in het donker zien.
Wtf, ik maakte pas een grapje of jij soms dezelfde psych als Renate had maar nu begin ik te twijfelen of dat misschien echt zo isquote:Op woensdag 29 april 2009 16:28 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is wel interessant, ik ben toevallig zelf in mijn therapie bezig met Leary, en dit is net zoiets.
[ afbeelding ]
Helder en duidelijkquote:Op woensdag 29 april 2009 16:28 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is wel interessant, ik ben toevallig zelf in mijn therapie bezig met Leary, en dit is net zoiets.
[ afbeelding ]
Daar zat ik gisteren ook over na te denken. De Bunker als sociaal experiment waarbij het uiteindelijk niet om de gedragingen van de deelnemers gaat, maar van de kijkers.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het achterliggende experiment ...
Ben het wel met je eens. Gebeurt er A is A stom en moet B. Gebeurt B dan is dat belachelijk, want wat is er mis met A?
Herkenbaar dus.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:28 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Is voor hun ook afleiding.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:25 schreef Espabilado het volgende:
Hoe ze ook als makke lammetjes het uit gaan voeren he, zijn ze stuk voor stuk zulke jostis dat ze a) zichzelf nog niet kennen b) deze theorie uberhaupt nog niet kennen c) zich gedragen als kindjes van 14 in een klas
falers
Ik hoop op een youtubeje voor later!quote:
Ik ga maandag pas weer, heb nu door het streamen nauwelijks tijd om boodschappen te doen.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:32 schreef beequeen het volgende:
Hoe ging je dagbesteding en het gesprek over de griep?
Inderdaad, wie die vent het eerst neersteekt/slaat/opeet krijgt de rest van de week sigaretten.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Daar zat ik gisteren ook over na te denken. De Bunker als sociaal experiment waarbij het uiteindelijk niet om de gedragingen van de deelnemers gaat, maar van de kijkers.
Zou heel interessant kunnen zijn, maar dan moet je ook doorzetten en alle beslissingen baseren op de democratische keuze van de streamers. Zodat je uiteindelijk tot de onomstotelijke conclusie komt dat alle mensen pure sadisten zijn, zolang de afstand tot het subject maar groot genoeg is.
Dat is altijd al de opzet geweest, in mijn ogenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Daar zat ik gisteren ook over na te denken. De Bunker als sociaal experiment waarbij het uiteindelijk niet om de gedragingen van de deelnemers gaat, maar van de kijkers.
Mooi, maar gaat het dan ook echt gebeuren? Gisteravond meldde je ook dat er nog iets stond te gebeuren en toen ging het licht uit.quote:
oke, tot nu toe hou ik me in maar dat kan natuurlijk veranderen hequote:Op woensdag 29 april 2009 16:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is altijd al de opzet geweest, in mijn ogen
Ik zou er wel rekening mee houden dat ze de eetopdracht weigerenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:39 schreef Rainesz het volgende:
Ben benieuwd dan,blijf nu zitten tot rond 8u
Ik denk dat ze te volgzaam zijn, om dingen te weigeren.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zou er wel rekening mee houden dat ze de eetopdracht weigeren
Zou goed kunnen, maar dan moet daar wel wat steviger uitvoering aan gegeven worden.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is altijd al de opzet geweest, in mijn ogen
Tuurlijk, ze hebben voldoende incentive om het te weigeren. Kijk naar de 48uur zonder stromend water, da's ook teruggedraaidquote:Op woensdag 29 april 2009 16:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zou er wel rekening mee houden dat ze de eetopdracht weigeren
Wat ben jij enorm negatief, zijn er ook dingen die je wel kan waarderen aan The Bunker? Ik bedoel, het is niet zo dat je moet kijken.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi, maar gaat het dan ook echt gebeuren? Gisteravond meldde je ook dat er nog iets stond te gebeuren en toen ging het licht uit.
Ik denk dat we er met z'n allen gewoon iets teveel van hadden verwacht. Daarom zijn we nu zo negatief.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:43 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wat ben jij enorm negatief, zijn er ook dingen die je wel kan waarderen aan The Bunker? Ik bedoel, het is niet zo dat je moet kijken.
We zijn verwend door DGK! Daar werden ook leuke dingen georganiseerd.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat we er met z'n allen gewoon iets teveel van hadden verwacht. Daarom zijn we nu zo negatief.
Mij jij bent dan ook geestelijk ouder dan 12quote:Op woensdag 29 april 2009 16:21 schreef Espabilado het volgende:
Dat niemand daar van de overlevers zegt van 'Ja sorry hoor maar we zijn hier niet 12 jaar, de groeten'. Zou ik serieus doen.
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze hebben voldoende incentive om het te weigeren. Kijk naar de 48uur zonder stromend water, da's ook teruggedraaid. Dus het falen van deze opdracht is helemaal niet zo ingrijpend.
Ja man, gewéldigquote:Op woensdag 29 april 2009 16:46 schreef Peter6000 het volgende:
Dat vierkant lijkt wel een beetje op mijn oude avatar.
Zowiezo leuk dat het eens een vierkant is, normaal doen ze altijd alles met cirkels.
Nee, omdat wij het niet uitmaken. Daaromquote:Op woensdag 29 april 2009 16:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat we er met z'n allen gewoon iets teveel van hadden verwacht. Daarom zijn we nu zo negatief.
Ik ben hierin juist geinteresseerd omdat het in tegenstelling tot DGK open en eerlijk verloopt.. of althans, dat is de verwachting die ik vantevoren bij het programma hadquote:Op woensdag 29 april 2009 16:47 schreef STAP01 het volgende:
[..]
We zijn verwend door DGK! Daar werden ook leuke dingen georganiseerd.
Ik had van een Peter en Bobby wat meer weerstand verwacht hier.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mij jij bent dan ook geestelijk ouder dan 12
Yeah baby driehoekenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ja man, gewéldig
Oooh nog beter; driehoeken
daar heb je volkomen gelijk in we verwachten teveel en maken vergelijkingen eigenlijk moeten wij ook blanco erin komen.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben hierin juist geinteresseerd omdat het in tegenstelling tot DGK open en eerlijk verloopt.. of althans, dat is de verwachting die ik vantevoren bij het programma had.
Eerder van Jeroen.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:49 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik had van een Peter en Bobby wat meer weerstand verwacht hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |