Too soon, wrong timing enquote:Op woensdag 29 april 2009 16:08 schreef Dementor het volgende:
Ik hoor graag wat jullie van Robert vinden.
of die ernst louwens heeft ie ook wel wat van wegquote:Op woensdag 29 april 2009 16:05 schreef Espabilado het volgende:
Hij lijkt op die ene komiek bij kopspijkers vroeger die typetjes deed, en op gerrit zalm
Sorry, ik mute deze nono.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:08 schreef Dementor het volgende:
Ik wou dat er programmamakers waren die dat door zouden hebben.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Team, maar 't is toch juist geen team, ze moeten elkaar 't licht niet in de ogen gunnen.
Pollquote:Op woensdag 29 april 2009 16:09 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Wij hebben hem er niet ingestuurd, dus hij is kut.
haha ik luister ookquote:Op woensdag 29 april 2009 16:10 schreef Kwaliteit het volgende:
de mopjes beginnen nu op radio veronica
wanneer gaat hij weer weg ?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:08 schreef Dementor het volgende:
En een POP.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:13 schreef Gert het volgende:
Gaan we dat performen dan wel even SMART maken?
En dadelijk nog even een SWOT-analyse van elke overlevert graag.
bloed aan de paal.....hersenen tegen de bunkermuur....sigaretten peuken brandend in bedquote:Op woensdag 29 april 2009 16:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Team, maar 't is toch juist geen team, ze moeten elkaar 't licht niet in de ogen gunnen.
Die uncleDanny Smiley zal toch niet zoveer teweeg brengen?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:10 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb zin om een héééél lelijke Smiley te importeren!! maar geen zin in 48 uur ijskast....
Wel KISS svp.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:13 schreef Gert het volgende:
Gaan we dat performen dan wel even SMART maken?
En dadelijk nog even een SWOT-analyse van elke overlevert graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |