Marielin is geen spook, want daarvoor moet ze dood zijn en dat is ze nog niet!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Als een spook dat zegt over een lekker ding, dan weet je zeker dat het enorm oprecht is.
gewoon je werk afzeggenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:05 schreef yvonne het volgende:
Nou gaan ze vanaaf zuup'n en beestjes eten en nu moet ik werken
Maken jullie lekker veel caps?!
't scheelt niet veelquote:Op woensdag 29 april 2009 16:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Marielin is geen spook, want daarvoor moet ze dood zijn en dat is ze nog niet!
Ja, zó zonde.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:04 schreef Marrije het volgende:
Had die man niet naar binnen gekund zodra Marielin en Renate klaar waren met roddelen.
Ik zeg, Streamverslagenquote:
Ik zeg, streamverslagenquote:
Ik ga mijn best doen.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:05 schreef yvonne het volgende:
Nou gaan ze vanaaf zuup'n en beestjes eten en nu moet ik werken
Maken jullie lekker veel caps?!
Die worden zeer puik bijgehouden trouwens!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:07 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik zeg, Streamverslagen
[..]
Ik zeg, streamverslagen
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:07 schreef mazaru het volgende:
The Forming – Storming – Norming – Performing model of group development was first proposed by Bruce Tuckman in 1965, who maintained that these phases are all necessary and inevitable in order for the team to grow, to face up to challenges, to tackle problems, to find solutions, to plan work, and to deliver results. This model has become the basis for subsequent models of Team development and team dynamics and a management theory frequently used to describe the behavior of existing teams. It has also taken a firm hold in the field of experiential education since in many outdoor education centers team building and leadership development are key goals.
http://en.wikipedia.org/wiki/Forming-storming-norming-performing
Is dit nodig?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:08 schreef Dementor het volgende:
Ik hoor graag wat jullie van Robert vinden.
Wij hebben hem er niet ingestuurd, dus hij is kut.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:08 schreef Dementor het volgende:
Fok die uienquote:Op woensdag 29 april 2009 15:54 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Skippyballen en uien eten!
En inderdaad, bij BB verzonnen ze zelf spelletjes, slome groep!
Too soon, wrong timing enquote:Op woensdag 29 april 2009 16:08 schreef Dementor het volgende:
of die ernst louwens heeft ie ook wel wat van wegquote:Op woensdag 29 april 2009 16:05 schreef Espabilado het volgende:
Hij lijkt op die ene komiek bij kopspijkers vroeger die typetjes deed, en op gerrit zalm
Sorry, ik mute deze nono.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:08 schreef Dementor het volgende:
Ik wou dat er programmamakers waren die dat door zouden hebben.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Team, maar 't is toch juist geen team, ze moeten elkaar 't licht niet in de ogen gunnen.
Pollquote:Op woensdag 29 april 2009 16:09 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Wij hebben hem er niet ingestuurd, dus hij is kut.
haha ik luister ookquote:Op woensdag 29 april 2009 16:10 schreef Kwaliteit het volgende:
de mopjes beginnen nu op radio veronica
wanneer gaat hij weer weg ?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:08 schreef Dementor het volgende:
En een POP.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:13 schreef Gert het volgende:
Gaan we dat performen dan wel even SMART maken?
En dadelijk nog even een SWOT-analyse van elke overlevert graag.
bloed aan de paal.....hersenen tegen de bunkermuur....sigaretten peuken brandend in bedquote:Op woensdag 29 april 2009 16:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Team, maar 't is toch juist geen team, ze moeten elkaar 't licht niet in de ogen gunnen.
Die uncleDanny Smiley zal toch niet zoveer teweeg brengen?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:10 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb zin om een héééél lelijke Smiley te importeren!! maar geen zin in 48 uur ijskast....
Wel KISS svp.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:13 schreef Gert het volgende:
Gaan we dat performen dan wel even SMART maken?
En dadelijk nog even een SWOT-analyse van elke overlevert graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |