Skippyballen en uien eten!quote:Op woensdag 29 april 2009 15:45 schreef snetje het volgende:
[..]
ja mag van mij nu ook wel een keer ... in ieder geval dat ze iets te doen hebben want zo wordt het boring
Och, het valt te proberen. Wat veel sneuer is: de redactie is gevoelig voor chantage. De sigaretten, stromend water, boodschappen en extra koekjes worden zonder blikken of blozen geregeld.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:54 schreef Espabilado het volgende:
Ik lees net de streamverslagen, wtf voor een verwende lui he
- boehoe we hebben droge lippen we willen libello
- boehoe we willen roken, en veel ook
- boehoe ik wil me kunnen opmaken
- boehoe ik wil mouse maar niet iets met teveel proteinen want daar wordt mn haar hard vanis sowieso al erg gedrag maar voor in 'the bunker' al helemaal
Wat een lui
Mwah, ze lezen mee en het is niet zozeer een actie maar meer een reglementaire verandering, en ik voel me niet geroepen de makers te vertellen hoe ze het beter zouden kunnen doenquote:
De groep is idd een beetje duf, weet nog dat er bij de aanmeldprocedure stond "we willen geen zombies"quote:Op woensdag 29 april 2009 15:54 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Skippyballen en uien eten!
En inderdaad, bij BB verzonnen ze zelf spelletjes, slome groep!
precies, over een paar uur is die alweer van manisch naar depressiefquote:Op woensdag 29 april 2009 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
Renate is echt opgeknapt van haar sessie met de psycholoog, benieuwd hoelang de rush duurt
Das ook irritant ja, wat is er met de 48u geen stromend water gebeurd?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Och, het valt te proberen. Wat veel sneuer is: de redactie is gevoelig voor chantage. De sigaretten, stromend water, boodschappen en extra koekjes worden zonder blikken of blozen geregeld.
hoe dan? we mogen kiezen tussen een koekje een zupje of een kaartje ...quote:Op woensdag 29 april 2009 15:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
voor de bunker begon was de trend om het op zn beloop te laten, juist niet teveel manipuleren
Ik denk dat de redactie anders te bang is dat er teveel bewoners tegelijk weggaan....quote:Op woensdag 29 april 2009 15:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Och, het valt te proberen. Wat veel sneuer is: de redactie is gevoelig voor chantage. De sigaretten, stromend water, boodschappen en extra koekjes worden zonder blikken of blozen geregeld.
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
Renate is echt opgeknapt van haar sessie met de psycholoog, benieuwd hoelang de rush duurt
Edit: het is alweer voorbij zo te horen![]()
Als ik het zo lees (quote:Op woensdag 29 april 2009 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
Het is wachten op het moment dat ze een creditcard verwachten om te kunnen shoppenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:54 schreef Espabilado het volgende:
Ik lees net de streamverslagen, wtf voor een verwende lui he
- boehoe we hebben droge lippen we willen libello
- boehoe we willen roken, en veel ook
- boehoe ik wil me kunnen opmaken
- boehoe ik wil mouse maar niet iets met teveel proteinen want daar wordt mn haar hard vanis sowieso al erg gedrag maar voor in 'the bunker' al helemaal
Wat een lui
Naar mijn gevoel was Bart knetterstoned dan tijdens de aanmeldingen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De groep is idd een beetje duf, weet nog dat er bij de aanmeldprocedure stond "we willen geen zombies"
ik zou zeggen laat maar gaan, doei! We missen niet zoveel aan die types.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat de redactie anders te bang is dat er teveel bewoners tegelijk weggaan....
Misschien een beetje sloom,. maar komt vanzelf wel.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:54 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Skippyballen en uien eten!
En inderdaad, bij BB verzonnen ze zelf spelletjes, slome groep!
na 2 maanden ja ... hier zitten we nog maar bij dag 3quote:Op woensdag 29 april 2009 15:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat was ook zo tijdens diverse BB's hoor, hoort erbij
klopt, dat slaat het ook doodquote:Op woensdag 29 april 2009 15:57 schreef snetje het volgende:
[..]
hoe dan? we mogen kiezen tussen een koekje een zupje of een kaartje ...
omdat er 1 begint te kniezen.... de meeste stemmen staan op zuipen...
krijgen ze alsnog een sigaret of een koek ....ik noem dit manipuleren! of we allemaal maar even naar een kudde tamme schapen willen gaan kijken ....
Die twee zijn gewoon stikjaloers op Eline.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:58 schreef Marrije het volgende:
Marielin vol afgunt: Eline doet het goed, zij ligt goed in de groep, zij is het mooie meisje. Ik heb verder geen last daarvan.
exact en bij vrijwillig vertrek kunnen ze vervangen worden!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zou zeggen laat maar gaan, doei! We missen niet zoveel aan die types.
Nog geeneens 48 uur zelfsquote:Op woensdag 29 april 2009 16:00 schreef snetje het volgende:
[..]
na 2 maanden ja ... hier zitten we nog maar bij dag 3
Dan loopt het programma snel dood vrees ik, tenzij ze nieuwe reserve bewoners achter de hand hebbenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zou zeggen laat maar gaan, doei! We missen niet zoveel aan die types.
Agreequote:Op woensdag 29 april 2009 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien een beetje sloom,. maar komt vanzelf wel.
Hoort erbij. Het is nu eenmaal geen TV-programma met constant aktie, maar turen naar mensen die in een hol onder de grond zitten en geen reet te doen hebben.
Dat zeg ik: gewoon aan elkaar overlaten.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die twee zijn gewoon stikjaloers op Eline.
Dus komen de eerste sneertjes nu. Lekker snel
Als een spook dat zegt over een lekker ding, dan weet je zeker dat het enorm oprecht is.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:58 schreef Marrije het volgende:
Marielin vol afgunt: Eline doet het goed, zij ligt goed in de groep, zij is het mooie meisje. Ik heb verder geen last daarvan.
Ik zou streams nemen als ik jou was, het begint te komen hoor, de eerste irritatiesquote:Op woensdag 29 april 2009 15:58 schreef charleen het volgende:
[..]
Als ik het zo lees (ben nog niet overtuigd genoeg om streams te nemen) is die Renate geestelijk instabiel
en is ze daarom gekozen.
Dit is geen echte psych hoor, maar zelfverklaarde groepscoach.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:02 schreef Toverheks het volgende:
de psyg is nu al binnen bij de groep, gaat lekker dag 3
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:50 schreef swarmahoer het volgende:
goedenmiddag, beeldbuiskijkers
wat is het duel voor vandaag?
zijn er nog leuke dingen gebeurd sinds ze wakker waren?
bedankt voor de antwoorden alvast
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:50 schreef swarmahoer het volgende:
goedenmiddag, beeldbuiskijkers
wat is het duel voor vandaag?
zijn er nog leuke dingen gebeurd sinds ze wakker waren?
bedankt voor de antwoorden alvast
Beetje medelijden he, ze hebben het ontiegelijk zwaar!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:02 schreef snetje het volgende:
ach daar hebben we de meneer van het groene licht .... ik had al een vermoeden dat ze die al snel gebeld hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |