quote:Op woensdag 29 april 2009 15:42 schreef Maanvis het volgende:
okay jongens hou me op de hoogte wat er gebeurt
ik zou zeggen meld deze actie aan!quote:Op woensdag 29 april 2009 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat mij betreft, en ik ben een roker, mogen ze die hele sigaretten-optie van de boodschappenlijst halen.
Roken is pure luxe, mensen laten roken terwijl ze koud moeten douchen is te gek voor woorden.
En toch ben ik benieuwd hoe de rokers zouden kiezen als iedere bewoner kon kiezen tussen 3 minuten warm douchen of 3 sigaretten per dag...... ik denk dat de rokers stuk voor stuk iedere minuut warm douchen voor een sigaret zouden opgeven.
Wat mij betreft mag dat voor iedere bewoner een keuze zijn, een sigaret vs een minuut warm douchen.
ja mag van mij nu ook wel een keer ... in ieder geval dat ze iets te doen hebben want zo wordt het boringquote:Op woensdag 29 april 2009 15:41 schreef Toverheks het volgende:
valt echt een beetje dood aan die tafel dus gooi er een opdracht in, maar doe iets
Ik had ook heel iets anders verwacht, meer schunnigquote:Op woensdag 29 april 2009 15:44 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal zoals Eline het filmpje beschreef..
voor de bunker begon was de trend om het op zn beloop te laten, juist niet teveel manipulerenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:41 schreef Toverheks het volgende:
valt echt een beetje dood aan die tafel dus gooi er een opdracht in, maar doe iets
ja he gelukkig ben ik niet de enigste die er zo over denktquote:Op woensdag 29 april 2009 15:45 schreef snetje het volgende:
[..]
ja mag van mij nu ook wel een keer ... in ieder geval dat ze iets te doen hebben want zo wordt het boring
geen zelfbevrediging met een banaan dusquote:Op woensdag 29 april 2009 15:44 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal zoals Eline het filmpje beschreef..
Nee inderdaad, volgens mij denkt iedereen er wel zo over.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja he gelukkig ben ik niet de enigste die er zo over denkt
Vind ik nog steeds.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
voor de bunker begon was de trend om het op zn beloop te laten, juist niet teveel manipuleren
door dat geniale idee hoe je zo min mogelijk wc papier kunt gebruikenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
JeroenPim gaat als een speer vandaag![]()
[ afbeelding ]
Nou niet dus, de irritaties en conflicten komen vanzelf. Zoals vanmorgen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:51 schreef NrTH het volgende:
[..]
Nee inderdaad, volgens mij denkt iedereen er wel zo over.
Dit gelul hebben we nu wel even gehad.
Dat was ook zo tijdens diverse BB's hoor, hoort erbijquote:Op woensdag 29 april 2009 15:52 schreef Toverheks het volgende:
ja maar ze tonen geen enkel iets om iets zelf dan te gaan doen, ze zitten allemaal te wachten en beginnen te juichen als het luchtalarm af gaatstraks let maar op.
vind ze gewoon erg saai zitten, lullen en wachten tot wat komen gaat.
tja, eline is blijkbaar alleen crea als het op make uppen aan komt.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:52 schreef Toverheks het volgende:
ja maar ze tonen geen enkel iets om iets zelf dan te gaan doen, ze zitten allemaal te wachten en beginnen te juichen als het luchtalarm af gaatstraks let maar op.
vind ze gewoon erg saai zitten, lullen en wachten tot wat komen gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |