quote:Op woensdag 29 april 2009 15:13 schreef Pl0x het volgende:
Waar ze vastzitten in de isloleer
Laten zitten? Of vrijlaten
Dat dus, als je een verslaving hebt en je kunt niet zonder.... ga dan lekker niet in een RLS zitten.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:15 schreef Kinga het volgende:
Altijd dat gezeik over sigaretten in rls, pfffff.......
Ja doei. Ze zit er 3 dagen in en nu al lopen miepen. Niks gesprek met een psych maar de groep het werk laten doen. Dat was toch de opzet?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je kan iemand toch geen gesprek met een psych ontzeggen, het is geen strafkamp.
Jammer dat er geen blue screen achter zitquote:Op woensdag 29 april 2009 15:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Dude, where is my car??
Juist, dat gezeik de hele tijdquote:Op woensdag 29 april 2009 15:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus, als je een verslaving hebt en je kunt niet zonder.... ga dan lekker niet in een RLS zitten.
Dahoor je 4 x per minuut, als je het MIJ vraaaagtquote:Op woensdag 29 april 2009 15:16 schreef snetje het volgende:
ik weet wel een mooie therapie voor Renate ... 48 uur lang niet het woordje IK mogen zeggen ...
Valt niet veel over te vertellen. Ik vind Marielin net vlees van Albert Heyn: flauw en smakeloos.quote:
Wat mij betreft, en ik ben een roker, mogen ze die hele sigaretten-optie van de boodschappenlijst halen.quote:
Precies! Net als Dido. Die heeft ook jarenlang als bejaardenverzorgster gewerkt Dido zelfs nog voor demente bejaarden. Petje af hoor!quote:Op woensdag 29 april 2009 15:10 schreef Gert het volgende:
[..]
En Eline voelt zich daar niet te goed voor, maar heeft dat over voor haar medemens.
Beetje geforceerd ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een nepgesprek? of ligt dat aan mij?
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:20 schreef Kwaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga over op formaat 1680 x 1050
Daar is Fok! groot door geworden zelfsquote:Op woensdag 29 april 2009 15:25 schreef Toverheks het volgende:
was bb1 ook op internet te volgen, kan me niet eens herrinderen
Zeker, met 4 streamsquote:Op woensdag 29 april 2009 15:25 schreef Toverheks het volgende:
was bb1 ook op internet te volgen, kan me niet eens herrinderen
Kun je dan in je post in het plaatje misschien even "=610" achter "IMG" zetten?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:20 schreef Kwaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga over op formaat 1680 x 1050
Oke, zal ik doenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kun je dan in je post in het plaatje misschien even "=610" achter "IMG" zetten?
Dan laden de plaatjes wel gelijk klein en kunnen mensen op het plaatje klikken om het groot te zien
Je huidige [ img]http://i43.tinypic.com/i69s3n.jpg[/img]
wordt dan [ img=610]http://i43.tinypic.com/i69s3n.jpg[/img]
Hij moet ze gewoon 610 breed maken, scheelt laadttijdquote:Op woensdag 29 april 2009 15:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kun je dan in je post in het plaatje misschien even "=610" achter "IMG" zetten?
Dan laden de plaatjes wel gelijk klein en kunnen mensen op het plaatje klikken om het groot te zien
Je huidige [ img]http://i43.tinypic.com/i69s3n.jpg[/img]
wordt dan [ img=610]http://i43.tinypic.com/i69s3n.jpg[/img]
Die kiezen voor de 3 sigaretten, no doubt. Roken is een verslaving, douchen is een noodzaak.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat mij betreft, en ik ben een roker, mogen ze die hele sigaretten-optie van de boodschappenlijst halen.
Roken is pure luxe, mensen laten roken terwijl ze koud moeten douchen is te gek voor woorden.
En toch ben ik benieuwd hoe de rokers zouden kiezen als iedere bewoner kon kiezen tussen 3 minuten warm douchen of 3 sigaretten per dag...... ik denk dat de rokers stuk voor stuk iedere minuut warm douchen voor een sigaret zouden opgeven.
Wat mij betreft mag dat voor iedere bewoner een keuze zijn, een sigaret vs een minuut warm douchen.
Met die =610 (of 600) laden ze ook sneller op een of andere manierquote:Op woensdag 29 april 2009 15:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij moet ze gewoon 600 breed maken, scheelt laadttijd
Groter is het beeld toch niet
Nee, grootte blijft hetzelfdequote:Op woensdag 29 april 2009 15:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met die =610 (of 600) laden ze ook sneller op een of andere manier
Ik zeg niet dat ze niet mogen douchen, de keuze is tussen een minuut warm douchen of een sigaret, en ze krijgen wat mij betreft 3 van het een of de ander.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die kiezen voor de 3 sigaretten, no doubt. Roken is een verslaving, douchen is een noodzaak.
nou dan raak ik echt van het padje af, kan het me niet meer herrinderen hahaha oh het gaat dus goed mis met mijquote:Op woensdag 29 april 2009 15:26 schreef NrTH het volgende:
[..]
Daar is Fok! groot door geworden zelfs
Ja, ik begreep het, en denk dat ze dan voor de sigaretten kiezen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze niet mogen douchen, de keuze is tussen een minuut warm douchen of een sigaret, en ze krijgen wat mij betreft 3 van het een of de ander.
Duh, post die link eensquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:34 schreef HiDiHo het volgende:
ok, wie heeft het bananenfilpje?
haha zit nu op mijn werk, hier heb ik het natuurlijk nietquote:
Laat maar, teveel moeitequote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:42 schreef Maanvis het volgende:
okay jongens hou me op de hoogte wat er gebeurt
ik zou zeggen meld deze actie aan!quote:Op woensdag 29 april 2009 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat mij betreft, en ik ben een roker, mogen ze die hele sigaretten-optie van de boodschappenlijst halen.
Roken is pure luxe, mensen laten roken terwijl ze koud moeten douchen is te gek voor woorden.
En toch ben ik benieuwd hoe de rokers zouden kiezen als iedere bewoner kon kiezen tussen 3 minuten warm douchen of 3 sigaretten per dag...... ik denk dat de rokers stuk voor stuk iedere minuut warm douchen voor een sigaret zouden opgeven.
Wat mij betreft mag dat voor iedere bewoner een keuze zijn, een sigaret vs een minuut warm douchen.
ja mag van mij nu ook wel een keer ... in ieder geval dat ze iets te doen hebben want zo wordt het boringquote:Op woensdag 29 april 2009 15:41 schreef Toverheks het volgende:
valt echt een beetje dood aan die tafel dus gooi er een opdracht in, maar doe iets
Ik had ook heel iets anders verwacht, meer schunnigquote:Op woensdag 29 april 2009 15:44 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal zoals Eline het filmpje beschreef..
voor de bunker begon was de trend om het op zn beloop te laten, juist niet teveel manipulerenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:41 schreef Toverheks het volgende:
valt echt een beetje dood aan die tafel dus gooi er een opdracht in, maar doe iets
ja he gelukkig ben ik niet de enigste die er zo over denktquote:Op woensdag 29 april 2009 15:45 schreef snetje het volgende:
[..]
ja mag van mij nu ook wel een keer ... in ieder geval dat ze iets te doen hebben want zo wordt het boring
geen zelfbevrediging met een banaan dusquote:Op woensdag 29 april 2009 15:44 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal zoals Eline het filmpje beschreef..
Nee inderdaad, volgens mij denkt iedereen er wel zo over.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja he gelukkig ben ik niet de enigste die er zo over denkt
Vind ik nog steeds.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
voor de bunker begon was de trend om het op zn beloop te laten, juist niet teveel manipuleren
door dat geniale idee hoe je zo min mogelijk wc papier kunt gebruikenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
JeroenPim gaat als een speer vandaag![]()
[ afbeelding ]
Nou niet dus, de irritaties en conflicten komen vanzelf. Zoals vanmorgen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:51 schreef NrTH het volgende:
[..]
Nee inderdaad, volgens mij denkt iedereen er wel zo over.
Dit gelul hebben we nu wel even gehad.
Dat was ook zo tijdens diverse BB's hoor, hoort erbijquote:Op woensdag 29 april 2009 15:52 schreef Toverheks het volgende:
ja maar ze tonen geen enkel iets om iets zelf dan te gaan doen, ze zitten allemaal te wachten en beginnen te juichen als het luchtalarm af gaatstraks let maar op.
vind ze gewoon erg saai zitten, lullen en wachten tot wat komen gaat.
tja, eline is blijkbaar alleen crea als het op make uppen aan komt.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:52 schreef Toverheks het volgende:
ja maar ze tonen geen enkel iets om iets zelf dan te gaan doen, ze zitten allemaal te wachten en beginnen te juichen als het luchtalarm af gaatstraks let maar op.
vind ze gewoon erg saai zitten, lullen en wachten tot wat komen gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |