Die kiezen voor de 3 sigaretten, no doubt. Roken is een verslaving, douchen is een noodzaak.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat mij betreft, en ik ben een roker, mogen ze die hele sigaretten-optie van de boodschappenlijst halen.
Roken is pure luxe, mensen laten roken terwijl ze koud moeten douchen is te gek voor woorden.
En toch ben ik benieuwd hoe de rokers zouden kiezen als iedere bewoner kon kiezen tussen 3 minuten warm douchen of 3 sigaretten per dag...... ik denk dat de rokers stuk voor stuk iedere minuut warm douchen voor een sigaret zouden opgeven.
Wat mij betreft mag dat voor iedere bewoner een keuze zijn, een sigaret vs een minuut warm douchen.
Met die =610 (of 600) laden ze ook sneller op een of andere manierquote:Op woensdag 29 april 2009 15:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij moet ze gewoon 600 breed maken, scheelt laadttijd
Groter is het beeld toch niet
Nee, grootte blijft hetzelfdequote:Op woensdag 29 april 2009 15:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met die =610 (of 600) laden ze ook sneller op een of andere manier
Ik zeg niet dat ze niet mogen douchen, de keuze is tussen een minuut warm douchen of een sigaret, en ze krijgen wat mij betreft 3 van het een of de ander.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die kiezen voor de 3 sigaretten, no doubt. Roken is een verslaving, douchen is een noodzaak.
nou dan raak ik echt van het padje af, kan het me niet meer herrinderen hahaha oh het gaat dus goed mis met mijquote:Op woensdag 29 april 2009 15:26 schreef NrTH het volgende:
[..]
Daar is Fok! groot door geworden zelfs
Ja, ik begreep het, en denk dat ze dan voor de sigaretten kiezen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze niet mogen douchen, de keuze is tussen een minuut warm douchen of een sigaret, en ze krijgen wat mij betreft 3 van het een of de ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |