Propjes-, boeren- en schetentijd.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
Alsof we weer in de collegebankjes zitten
Ik kreeg dit allemaal in propedeusejaar, an sich wel interessant maar kom op hé, die Peter bv is 30 ofzo?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
Alsof we weer in de collegebankjes zitten
Hehe...quote:
Het achterliggende experiment ...quote:Op woensdag 29 april 2009 16:24 schreef Kinga het volgende:
Geloof dat de streamers in het algemeen ook een psychologie lesje nodig hebben misschienWij zijn de foute RLS gewend, waar teveel gecontroleerd werd, en dan slaat nu bij ONS door? Wij willen koste wat kost veel te bepalen hebben, dat blijkt wel. Gefrustreerd dat we niet meteen extreme persoonlijkheden te zien krijgen.
We moeten weer ff wennen aan het back to basic principe denk ik zo.
kreeg ik ook, ff teruggaan naar home dan weer control panel en dan lukt het wel.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:22 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik kan niet stemmen op dagduel. Als ik op pijltje klik krijg ik alleen een leeg zwart popupschermpje.
En weekduel is beetje onhandig gedaan, meeste stemmen staan wel voor 8 uur maar er zijn meer mensen in totaal die ze liever langer dan 8 uur in het donker zien.
Wtf, ik maakte pas een grapje of jij soms dezelfde psych als Renate had maar nu begin ik te twijfelen of dat misschien echt zo isquote:Op woensdag 29 april 2009 16:28 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is wel interessant, ik ben toevallig zelf in mijn therapie bezig met Leary, en dit is net zoiets.
[ afbeelding ]
Helder en duidelijkquote:Op woensdag 29 april 2009 16:28 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is wel interessant, ik ben toevallig zelf in mijn therapie bezig met Leary, en dit is net zoiets.
[ afbeelding ]
Daar zat ik gisteren ook over na te denken. De Bunker als sociaal experiment waarbij het uiteindelijk niet om de gedragingen van de deelnemers gaat, maar van de kijkers.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het achterliggende experiment ...
Ben het wel met je eens. Gebeurt er A is A stom en moet B. Gebeurt B dan is dat belachelijk, want wat is er mis met A?
Herkenbaar dus.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:28 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Is voor hun ook afleiding.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:25 schreef Espabilado het volgende:
Hoe ze ook als makke lammetjes het uit gaan voeren he, zijn ze stuk voor stuk zulke jostis dat ze a) zichzelf nog niet kennen b) deze theorie uberhaupt nog niet kennen c) zich gedragen als kindjes van 14 in een klas
falers
Ik hoop op een youtubeje voor later!quote:
Ik ga maandag pas weer, heb nu door het streamen nauwelijks tijd om boodschappen te doen.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:32 schreef beequeen het volgende:
Hoe ging je dagbesteding en het gesprek over de griep?
Inderdaad, wie die vent het eerst neersteekt/slaat/opeet krijgt de rest van de week sigaretten.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Daar zat ik gisteren ook over na te denken. De Bunker als sociaal experiment waarbij het uiteindelijk niet om de gedragingen van de deelnemers gaat, maar van de kijkers.
Zou heel interessant kunnen zijn, maar dan moet je ook doorzetten en alle beslissingen baseren op de democratische keuze van de streamers. Zodat je uiteindelijk tot de onomstotelijke conclusie komt dat alle mensen pure sadisten zijn, zolang de afstand tot het subject maar groot genoeg is.
Dat is altijd al de opzet geweest, in mijn ogenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Daar zat ik gisteren ook over na te denken. De Bunker als sociaal experiment waarbij het uiteindelijk niet om de gedragingen van de deelnemers gaat, maar van de kijkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |