We zijn allemaal even bezig met boven een teiltje hangenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:20 schreef Dementor het volgende:
Graag ook even stemmen op de weekuitdaging en het dagduel!
Thanks.
heeft dat nut danquote:Op woensdag 29 april 2009 16:20 schreef Dementor het volgende:
Thanks.
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Poll![]()
- Coach erin
- Coach eruit
- Coach opeten![]()
ik heb de polltjes op de site al gedaanquote:Op woensdag 29 april 2009 16:20 schreef Dementor het volgende:
Thanks.
Ik kan niet stemmen op dagduel. Als ik op pijltje klik krijg ik alleen een leeg zwart popupschermpje.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:20 schreef Dementor het volgende:
Thanks.
Krijg ik dan in ruil 23 dagen abo en 30 credits, ipv 48 dagen aboquote:Op woensdag 29 april 2009 16:20 schreef Dementor het volgende:
Thanks.
In de loop van de avond heb ik elders gelezenquote:
geduld hebbenquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Dit lesje is imo ook teveel van het goede.
Als Bart het maar uit zijn hoofd laat ze straks verkeersles te geven.
Geloof dat de streamers in het algemeen ook een psychologie lesje nodig hebben misschienquote:Op woensdag 29 april 2009 16:20 schreef mazaru het volgende:
Wat mis ik een Jaap nu. Die zou hier echt niet als een zoutzak bij blijven zitten.
Ik wil rebellen, opstandelingen, recalcitrante, eigenwijze vervelia's!!!
opname looptquote:Op woensdag 29 april 2009 16:23 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
geduld hebben![]()
(mensen die caps maken: dit heel goed vastleggen
![]()
)
Jij zegt het, ik dacht hetquote:Op woensdag 29 april 2009 16:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Geloof dat de streamers in het algemeen ook een psychologie lesje nodig hebben misschienWij zijn de foute RLS gewend, waar teveel gecontroleerd werd, en dan slaat nu bij ONS door? Wij willen koste wat kost veel te bepalen hebben, dat blijkt wel. Gefrustreerd dat we niet meteen extreme persoonlijkheden te zien krijgen.
We moeten weer ff wennen aan het back to basic principe denk ik zo.
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Geloof dat de streamers in het algemeen ook een psychologie lesje nodig hebben misschienWij zijn de foute RLS gewend, waar teveel gecontroleerd werd, en dan slaat nu bij ONS door? Wij willen koste wat kost veel te bepalen hebben, dat blijkt wel. Gefrustreerd dat we niet meteen extreme persoonlijkheden te zien krijgen.
We moeten weer ff wennen aan het back to basic principe denk ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |