Mooi, maar gaat het dan ook echt gebeuren? Gisteravond meldde je ook dat er nog iets stond te gebeuren en toen ging het licht uit.quote:
oke, tot nu toe hou ik me in maar dat kan natuurlijk veranderen hequote:Op woensdag 29 april 2009 16:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is altijd al de opzet geweest, in mijn ogen
Ik zou er wel rekening mee houden dat ze de eetopdracht weigerenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:39 schreef Rainesz het volgende:
Ben benieuwd dan,blijf nu zitten tot rond 8u
Ik denk dat ze te volgzaam zijn, om dingen te weigeren.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zou er wel rekening mee houden dat ze de eetopdracht weigeren
Zou goed kunnen, maar dan moet daar wel wat steviger uitvoering aan gegeven worden.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is altijd al de opzet geweest, in mijn ogen
Tuurlijk, ze hebben voldoende incentive om het te weigeren. Kijk naar de 48uur zonder stromend water, da's ook teruggedraaidquote:Op woensdag 29 april 2009 16:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zou er wel rekening mee houden dat ze de eetopdracht weigeren
Wat ben jij enorm negatief, zijn er ook dingen die je wel kan waarderen aan The Bunker? Ik bedoel, het is niet zo dat je moet kijken.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi, maar gaat het dan ook echt gebeuren? Gisteravond meldde je ook dat er nog iets stond te gebeuren en toen ging het licht uit.
Ik denk dat we er met z'n allen gewoon iets teveel van hadden verwacht. Daarom zijn we nu zo negatief.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:43 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wat ben jij enorm negatief, zijn er ook dingen die je wel kan waarderen aan The Bunker? Ik bedoel, het is niet zo dat je moet kijken.
We zijn verwend door DGK! Daar werden ook leuke dingen georganiseerd.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat we er met z'n allen gewoon iets teveel van hadden verwacht. Daarom zijn we nu zo negatief.
Mij jij bent dan ook geestelijk ouder dan 12quote:Op woensdag 29 april 2009 16:21 schreef Espabilado het volgende:
Dat niemand daar van de overlevers zegt van 'Ja sorry hoor maar we zijn hier niet 12 jaar, de groeten'. Zou ik serieus doen.
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze hebben voldoende incentive om het te weigeren. Kijk naar de 48uur zonder stromend water, da's ook teruggedraaid. Dus het falen van deze opdracht is helemaal niet zo ingrijpend.
Ja man, gewéldigquote:Op woensdag 29 april 2009 16:46 schreef Peter6000 het volgende:
Dat vierkant lijkt wel een beetje op mijn oude avatar.
Zowiezo leuk dat het eens een vierkant is, normaal doen ze altijd alles met cirkels.
Nee, omdat wij het niet uitmaken. Daaromquote:Op woensdag 29 april 2009 16:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat we er met z'n allen gewoon iets teveel van hadden verwacht. Daarom zijn we nu zo negatief.
Ik ben hierin juist geinteresseerd omdat het in tegenstelling tot DGK open en eerlijk verloopt.. of althans, dat is de verwachting die ik vantevoren bij het programma hadquote:Op woensdag 29 april 2009 16:47 schreef STAP01 het volgende:
[..]
We zijn verwend door DGK! Daar werden ook leuke dingen georganiseerd.
Ik had van een Peter en Bobby wat meer weerstand verwacht hier.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mij jij bent dan ook geestelijk ouder dan 12
Yeah baby driehoekenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ja man, gewéldig
Oooh nog beter; driehoeken
daar heb je volkomen gelijk in we verwachten teveel en maken vergelijkingen eigenlijk moeten wij ook blanco erin komen.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben hierin juist geinteresseerd omdat het in tegenstelling tot DGK open en eerlijk verloopt.. of althans, dat is de verwachting die ik vantevoren bij het programma had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |