Leve de koningin!quote:
Oeh, goed idee, morgen de flatscreen van jr ff confiscerenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:12 schreef Rainesz het volgende:
Het is net of ik het via RTL kijk ofzo
[ afbeelding ]
Scherpquote:
Die gaat vast snel naar dr vriendje toe, mooi.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:10 schreef Toverheks het volgende:
mariel of hoe ze ook heet wordt ook knettergek van der zelf zegt ze net ze kan zich op 1 of andere manier niet in de groep neerzetten.
ik denk dat het met het weinige roken te maken heeft, de gedachte al van een roker dat je minder moet of misschien helemaal niks krijgt maakt je ook gek. (en ik kan het weten)
gatver hahhaha dan moet je juist extra een lappie er door heen halenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:16 schreef mevrouwdebok het volgende:
renate wil nu niet douchen omdat ze onwijs ongesteld is ......zou ze dan niet juist ?
okeeeeeequote:Op woensdag 29 april 2009 14:17 schreef Dementor het volgende:
We hebben heel hard jullie stemmen nodig op de website.
Er komt nu weer een nieuwe poll aan.
Zo.... dat scheelt dan nog dat Peter vindt dat ie dat niet kan maken, anders zou het hele project ff emotioneel-technisch om zeep kunnen worden geholpen door degene van wie je dat het minst verwachtquote:Op woensdag 29 april 2009 14:17 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, Peter is het ook al zat. Renate stelt voor om samen met Peter en Marielin op te stappen.
Peter wil dat de makers niet aandoen.
komt gewoon door de weinige sigarette die ze krijgenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:17 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, Peter is het ook al zat. Renate stelt voor om samen met Peter en Marielin op te stappen.
Peter wil dat de makers niet aandoen. ¤ 7500,- uit de prijzenpot.
Ja, zei ik al in het vorige topic!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:17 schreef snetje het volgende:
oh volgens Peter hebben de Fokkers het gedaan .....
Ja, nou wordt ie lekker. Fuck zijn achterban.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:17 schreef Marrije het volgende:
Peter vindt het sneaky van de regie dat zo'n poll overdag op internet komt, hij wil het savonds zodat zijn achterban kan stemmen.
Over welke poll hebben we 'tquote:Op woensdag 29 april 2009 14:17 schreef Marrije het volgende:
Peter vindt het sneaky van de regie dat zo'n poll overdag op internet komt, hij wil het savonds zodat zijn achterban kan stemmen.
Ja, we zijn echt evilquote:Op woensdag 29 april 2009 14:17 schreef snetje het volgende:
oh volgens Peter hebben de Fokkers het gedaan .....
De sigarettenpoll waarschijnlijk, die borstelpoll was tijdens de aanwezigheidsuren van zijn achterbanquote:Op woensdag 29 april 2009 14:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Over welke poll hebben we 't? Wat een losers als je er na 2 dagen al doorheen zit, kom op
.
ze zit er ff doorheen, maar ligt aan haar zelf en niet aan de groep zei zequote:
Nou, bespottelijkquote:Op woensdag 29 april 2009 14:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Over welke poll hebben we 't? Wat een losers als je er na 2 dagen al doorheen zit, kom op
.
Als Amber gaat douchen wil ik daar idd wel graag streams op.quote:
Mooie cap. 3 Depri's rond een doodskist.quote:
als er 1 veel rookt daar is het geloof ik Bobby wel ... die hoor ik niet klagenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
komt gewoon door de weinige sigarette die ze krijgenja en als je rookt en alleen de gedachte er al aan dan wordt je echt sjekkie ervan
Helaas gingen ze er pas naartoe toen eline en amber klaar waren met douchenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als Amber gaat douchen wil ik daar idd wel graag streams op.
Kijken of dat mijn piepelemientje beïnvloedt.
hij zei gisteren al dat zijn achterban het hem gunde om te roken en dat ie niet begreep dat ie nu niks te roken had, dus ik denk dat het roken het belangrijkste is voor hemquote:Op woensdag 29 april 2009 14:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
.
* Dottey lacht: " ik ben achterban van Peter (geworden) ik 'fok' ook graag en dus stemde ik zelfs 1 shagbaaltje per weekquote:Op woensdag 29 april 2009 14:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, zei ik al in het vorige topic!
Is ie best populair hier gaat ie toch liever op de VOL-ers af
Jonguh, dom, dom, dom
quote:Onverbiddelijke streamers.. Gepubliceerd op: 29/04/2009
Woensdag 29-4-2009 14.05 uur
De Overlevers hebben zojuist een bericht gekregen van The Bunker master:
"Beste Overlevers,
Wij hebben de kijkers vandaag al een aantal dingen voorgelegd, zo hadden de dames gevraagd om een haarborstel.
Helaas dames, de kijker is onverbiddelijk; nee, dat mag niet! Dus voorlopig betekend dat nog meer bestek misbruiken..
De streamers hebben jullie discussie over de sigaretten vanmorgen met veel aandacht gevolgd. We hebben daarop een poll geplaatst om te kijken of de kijker vond dat er meer sigaretten toegestaan konden worden.
Maar de kijker is streng en wij rechtvaardig. Het aantal van 10 sigaretten per dag blijft voorlopig gehandhaafd. Wel hebben zij bepaald dat er gedoucht mag worden….
KOUD!
De vraag voor extra boter is inmiddels aan de kijkers voorgelegd, hierover later meer.
The Bunker Master"
Amber en Eline hebben direct de conclusie getrokken dat dit zou betekenen dat zij dan iedere dag iets lekkers krijgen. Maar dat was niet wat er in het bericht staat...
Renate neemt het nieuws van de sigaretten heel zwaar op, ze heeft een heel beteuterd gezichtje.
die bobby lijkt mij wel een bikkel, die houd dat langer vol dan die andere 3quote:Op woensdag 29 april 2009 14:23 schreef snetje het volgende:
[..]
als er 1 veel rookt daar is het geloof ik Bobby wel ... die hoor ik niet klagen
Zijn wij zo slim of hun zo domquote:Op woensdag 29 april 2009 14:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als Amber gaat douchen wil ik daar idd wel graag streams op.
Kijken of dat mijn piepelemientje beïnvloedt.
Alles is op streams te volgen volgens Bart, maar ik heb het idee dat dat niet zo is.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
Krijgen we dat gesprek van Renate met die psych ook te zien en te horen?
Jij was toch fan van Dido?quote:
oooohhhhhquote:Op woensdag 29 april 2009 14:24 schreef Peter6000 het volgende:
Burgerlijk trutje, die Eline.
Ze werkt in de zorg, maar wil liever niet naast iemand zitten die het moeilijk heeft.![]()
Smerige kuthoer.
Dat heb ik ook gestemd.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:24 schreef Gert het volgende:
POLL: op de bunker-site:
Opkrikken van het moraal..
Ze mogen allemaal een koekje
Ze mogen aan de zup
Kaartje leggen
Ik zeg: zuipen!
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:24 schreef Gert het volgende:
POLL: op de bunker-site:
Ze mogen aan de zup
Kaartje leggen
Mensen die het moeilijk hebben na 2 dagen bunker, zijn gewoon aanstellers die je totaal moet negeren. Hoogstens een schop voor hun depri kutsmoel geven.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:24 schreef Peter6000 het volgende:
Ze werkt in de zorg, maar wil liever niet naast iemand zitten die het moeilijk heeft.![]()
Smerige kuthoer.
Renate wil gewoon zeuren, ze had gewoon moeten nadenken voor ze hieraan mee ging doen.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:24 schreef Peter6000 het volgende:
Smerige kuthoer.
Ik denk dat je nog te sociaal gokt, ik vermoed dat ze gewoon voor een telemarketeer werkt die zorgverzekeringen probeert te slijtenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oooohhhhh![]()
![]()
misschien werkt ze in de keuken van een bejaardehuis
De opties waren: Koude douche en Warme douche, de optie Geen douche zat er niet bijquote:Op woensdag 29 april 2009 14:28 schreef Maanvis het volgende:
waarom hebben jullie voor een douche gestemd\?
Renate wil naar huisquote:Op woensdag 29 april 2009 14:28 schreef markvanrinsum het volgende:
hoi fok is er nog wat gebeurt vandaag ?
Volgens mij stond de optie "niet douchen" en niet bij. Alleen warm of koud douchen.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:28 schreef Maanvis het volgende:
Dat is de mentaliteit, je stelt je kwetsbaar op, en ze noemen het gezeur.quote:[b]Op woensdag 29 april 2009 14:29 dat dat soort gezeur
Lange mouwen zou ook helpenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:30 schreef Dottey het volgende:
eline piept de hele tijd.. ik heb het zo koud.. NEE TREK EEN BROEK AAN MET GATEN!
scheelt enorm!
Er kon gekozen worden tussen koud of warm douchen de meeste hebben koud gezegt dus er stond niets van niet mogen douchenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:28 schreef Maanvis het volgende:
Geen flauw idee, we krijgen het toch niet te zienquote:Op woensdag 29 april 2009 14:28 schreef Maanvis het volgende:
Tuurlijk ze mogen koud douchen, Geen boter en 10 sigaretten per dag.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:28 schreef markvanrinsum het volgende:
hoi fok is er nog wat gebeurt vandaag ?
En was het warm of koud en hoe zien wij dat?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:31 schreef Passie36 het volgende:
[..]
Er kon gekozen worden tussen koud of warm douchen de meeste hebben koud gezegt dus er stond niets van niet mogen douchen
Dus hoe dan ook douchen mochten ze!
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog te sociaal gokt, ik vermoed dat ze gewoon voor een telemarketeer werkt die zorgverzekeringen probeert te slijten
Trek dan géén broek aan.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:30 schreef Dottey het volgende:
eline piept de hele tijd.. ik heb het zo koud.. NEE TREK EEN BROEK AAN MET GATEN!
scheelt enorm!
Dat is niet kwetsbaar opstellen, dat deed ze in het begin met haar verhaal, dit is gewoon doorzeuren in de hoop dat de andere niet kwaad worden dat ze nu al gaat opgeven.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is de mentaliteit, je stelt je kwetsbaar op, en ze noemen het gezeur.
Creatief!quote:
Tofquote:Op woensdag 29 april 2009 14:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey lacht: " ik ben achterban van Peter (geworden) ik 'fok' ook graag en dus stemde ik zelfs 1 shagbaaltje per weeknog minder peukjes.. want der werd niets over vloei vermeld
![]()
"
control panelquote:Op woensdag 29 april 2009 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
Waar moet ik kijken voor die poll over dat zuipen enzo?
Ik kan het niet vinden.
Op de frontpage daar.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
Waar moet ik kijken voor die poll over dat zuipen enzo?
Ik kan het niet vinden.
Precies. Ze boort de anderen duizenden euro's door de neus met haar lamzak-gedrag, en probeert zich nu in de slachtofferrol te manoeuvreren terwijl ze DADER is.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:32 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat is niet kwetsbaar opstellen, dat deed ze in het begin met haar verhaal, dit is gewoon doorzeuren in de hoop dat de andere niet kwaad worden dat ze nu al gaat opgeven.
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:33 schreef NorthernStar het volgende:
Amber doet me aan Lieske denken.
Precies, er klopt geen hout van.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:32 schreef Dottey het volgende:
wanneer gaat nu 48 uur zonder stromend water in?
want dat hebben ze verprutst.. NU hebben ze EN een nieuwe watertank gehad.. (vol) en een pan ranzig afgewassen EN een koude douche gehad!
Ze mogen niet op bed hangen..
Vervolgens zie ik IEDEREEN op bed rondhangen
wanneer gaat de regie zich aan de opgestelde regels houden?
Eline is gespeeld mild.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:32 schreef Supersoep het volgende:
Amber wacht op een mogelijkheid om Renate flink af te zeiken, maar de anderen zijn nog mild.
dus gewoon aandachttrekkeryquote:Op woensdag 29 april 2009 14:32 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat is niet kwetsbaar opstellen, dat deed ze in het begin met haar verhaal, dit is gewoon doorzeuren in de hoop dat de andere niet kwaad worden dat ze nu al gaat opgeven.
Van mij mag het. Hier zit geen kraak of smaak aan..quote:Op woensdag 29 april 2009 14:14 schreef beequeen het volgende:
Mooie TT Peter.
Stappen deze dames op en komen er dan 2 nieuwe?
[ afbeelding ]
Ze is hier ook MIJLEN ver boven verheven. Ze stelt zich gezien die enorme afstand eigenlijk nog heel bescheiden op.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eline is gespeeld mild.
Die voelt zich hier erg boven verheven.
ja, kijk ik vind niet dat ze gemakkelijk daar hoeven te zitten! En wij maar alle gemakken naar ze toesturen.. AFZIEN voor die kans op 10.000quote:
Het meisje is net uit de luiers, dus hoe kan zij nu beter zijn dan de restquote:Op woensdag 29 april 2009 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze is hier ook MIJLEN ver boven verheven. Ze stelt zich gezien die enorme afstand eigenlijk nog heel bescheiden op.
ja dan had je zoals mij moeten doen, heb 7 pakken gekocht en doe er zuinig meequote:
En dan te bedenken dat hij daarvoor bij de redactie moet zijn en niet bij de regie.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:17 schreef Marrije het volgende:
Da's niet zo moeilijk, vergeleken met menselijk afval als Renate en Marielin.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Het meisje is net uit de luiers, dus hoe kan zij nu beter zijn dan de rest
Goede genen!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
je zou er maar naast liggen ... ze begint met haar verhaal ... 's morgens wordt je wakker en ze is nog steeds aan het lullen ....quote:Op woensdag 29 april 2009 14:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is de mentaliteit, je stelt je kwetsbaar op, en ze noemen het gezeur.
Ik had niet gedacht dat ik ze zo snel zou opetenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dan had je zoals mij moeten doen, heb 7 pakken gekocht en doe er zuinig mee
DUS REGIE!!! DE KIJKER WIL GRAAG HIER AANDACHT EN UITLEG VOOR!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op woensdag 29 april 2009 14:32 schreef Dottey het volgende:
wanneer gaat nu 48 uur zonder stromend water in?
want dat hebben ze verprutst.. NU hebben ze EN een nieuwe watertank gehad.. (vol) en een pan ranzig afgewassen EN een koude douche gehad!
Ze mogen niet op bed hangen..
Vervolgens zie ik IEDEREEN op bed rondhangen
wanneer gaat de regie zich aan de opgestelde regels houden?
Precies, er klopt geen hout van.
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gevonden, en voor zuipen gestemd!
Amenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
DUS REGIE!!! DE KIJKER WIL GRAAG HIER AANDACHT EN UITLEG VOOR!
Waar slaat dat nou op? Verheven boven de rest van de bewoners....een Dido 2 is het met haar irri stemmetje.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:36 schreef Gert het volgende:
Ze is hier ook MIJLEN ver boven verheven. Ze stelt zich gezien die enorme afstand eigenlijk nog heel bescheiden op.
sorry, haar onderbroekquote:Op woensdag 29 april 2009 14:39 schreef D. het volgende:
Er staat iemand in zijn onderbroek te douchen?
Mooier welquote:Op woensdag 29 april 2009 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op? Verheven boven de rest van de bewoners....een Dido 2 is het met haar irri stemmetje.![]()
Dat ze crea is wil toch niet zeggen dat ze beter/mooier/liever is dan de rest?
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:24 schreef Gert het volgende:
POLL: op de bunker-site:![]()
Ze mogen aan de zup
Kaartje leggen
daarom meer inslaan he, maar ben je dan niet misselijk, na 8 koeken heb ik het wel gehad hoor, heb die grote ingeslagen hoef ik niet zo vaak te lopen want stel je voor ik mis het spannende als dat ooit komen gaatquote:Op woensdag 29 april 2009 14:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat ik ze zo snel zou opeten
Mooi, lief en creatief.quote:
Nee, maar dat ze liever en mooier én crea is, wil wél zeggen dat ze beter/mooier/liever is dan de rest.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op? Verheven boven de rest van de bewoners....een Dido 2 is het met haar irri stemmetje.![]()
Ik hoef er voorlopig geen meerquote:Op woensdag 29 april 2009 14:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom meer inslaan he, maar ben je dan niet misselijk, na 8 koeken heb ik het wel gehad hoor, heb die grote ingeslagen hoef ik niet zo vaak te lopen want stel je voor ik mis het spannende als dat ooit komen gaat![]()
![]()
quote:
Ga je mond spoelen!quote:
En dat zijn ze ook.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:44 schreef Peter6000 het volgende:
Gut gut gut, de mensjes voelen zich nu zelfs stuk voor stuk verheven boven Renate.
Gaat eens afquote:Op woensdag 29 april 2009 14:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mooi, lief en creatief.
Ze is perfect!
En wederom thumbs up!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]
en als je trek krijgt roep je me maar hoor, ik wil wel met je delenquote:
Da's niet heel vreemd want je hebt wel heel weinig eigenwaarde als haar als een gelijke zietquote:Op woensdag 29 april 2009 14:44 schreef Peter6000 het volgende:
Gut gut gut, de mensjes voelen zich nu zelfs stuk voor stuk verheven boven Renate.
Je gokt op de verkeerde Paard.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mooi, lief en creatief.
Ze is perfect!
Ik ga me ook steeds meer iriteren aan die stem,verder wel aardige meid.Maar als Eline praat is een ander amper te horen.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op? Verheven boven de rest van de bewoners....een Dido 2 is het met haar irristemmetje.![]()
Heb je ook nog ander lekkers?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en als je trek krijgt roep je me maar hoor, ik wil wel met je delen![]()
Lul.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:44 schreef Gert het volgende:
Nee, maar dat ze liever en mooier én crea is, wil wél zeggen dat ze beter/mooier/liever is dan de rest.
Daar was niets mis mee hoor.quote:
Iemand die is uitverkoren wordt als zodanig geboren.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
chip, borrelnootjes,spekjes,babanenschuimpjes,stengeltjes,lolly`s,chocla,pindam&m ach wat niet he moet toch de dag doorkomenquote:
Ala Jezus, maar die was ook zo dood.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Iemand die is uitverkoren wordt als zodanig geboren.
Dat ze crea is komt er nog eens bovenop bij alle pluspunten die haar al perfect maken.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
chip, borrelnootjes,spekjes,babanenschuimpjes,stengeltjes,lolly`s,chocla,pindam&m ach wat niet he moet toch de dag doorkomen
Zeg ik, was gewoon warm natuurlijkquote:Op woensdag 29 april 2009 14:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, geen coole effecten van 't koude douchen in beeld? Dat was toch de opzet......?
Homo regie.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook
Mannelijk naakt zou verboden moeten worden
Toch zie ik Eline ook wel graag aan een kruis hangen.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:51 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ala Jezus, maar die was ook zo dood.
Ze mogen wel douchen maar er is geen stromend water.. hoe los je dit op?quote:
bespeur ik een lichte vorm van necrofilie hier?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch zie ik Eline ook wel graag aan een kruis hangen.
Da's ook een pluspuntje.quote:
ja dat is dan weer een beetje jammerquote:Op woensdag 29 april 2009 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lul.
OnTopic maar weer. Het brood ruikt lekker. Ehmmm, ik dacht dat er geen stroom op de magnetron stond. Ik heb geen poll gezien om dat ding in te schakelen.
een gieter met gaatjes boven je hoofd hangenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze mogen wel douchen maar er is geen stromend water.. hoe los je dit op?
Niet bij mijquote:Op woensdag 29 april 2009 14:54 schreef D. het volgende:
Eline scoort punten
edit: of was het Eline niet met haar opmerking over dat mannen meer eten horen te krijgen?
Nu al? Ik kom net in m'n element.quote:
Integendeel, pure liefde.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:55 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
bespeur ik een lichte vorm van necrofilie hier?
Er zit sowieso niet veel in, behalve een beetje mooi zijn, en dat weet ze maar al te goed, want ze voert geen snars uit als er wat moet gebeuren. Maar goed, story of her life I guess, ze komt er mee weg.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:43 schreef NrTH het volgende:
[..]
Mooier wel![]()
En veel kwaad zit er ook niet in haar volgens mij.
LOLquote:Op woensdag 29 april 2009 14:54 schreef Gert het volgende:
Toch zie ik Eline ook wel graag aan een kruis hangen.
dus...ik zou heel weinig krijgen van jouquote:Op woensdag 29 april 2009 14:57 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk moet je eten krijgen nagelang je gewicht
ADD Boot Camp...quote:Op woensdag 29 april 2009 14:55 schreef Supersoep het volgende:
Wat een stelletje randdebielen.
Ja, misschien moeten we als een groep, met Renate... even een ke - OH BROOD, YAAAAAAAY.
Leuk hé..quote:Op woensdag 29 april 2009 14:47 schreef Peter6000 het volgende:
Eline en Amber fungeren als een soort platonisch lesbisch duo, dat alles samen doet.
Dalijk thuis eens uitproberen. Lieverd, ga eens aan het kruis hangen, want dat is echte liefdequote:
Niet weinig, maar ietsje minder, je hebt nl. ook minder nodigquote:Op woensdag 29 april 2009 14:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
dus...ik zou heel weinig krijgen van jou
Toch zou ik graag weten of dat vanavond al isquote:Op woensdag 29 april 2009 15:00 schreef NrTH het volgende:
»Ze mogen allemaal een koekje 11%;
»Ze mogen aan de zup 75%;
»Kaartje leggen 14%;
Dat wordt zuipen
Marielin? Daar vind ik geen smaak of kraak an..quote:Op woensdag 29 april 2009 14:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je gokt op de verkeerde Paard.
[ afbeelding ]
vraagje, hoe kan je nu betaald vrijwilligerswerk doen, vrijwillig krijg je toch geen centen voor???quote:Op woensdag 29 april 2009 15:00 schreef Peter6000 het volgende:
Echt, wat een weerzinwekkend smerig wezen is die Eline.
Met haar "Ik doe betaald vrijwilligerswerk".
Ik begon haar net een beetje leuk te vinden, maar dat is nu volledig weg, en ik verwacht niet dat het nog terug komt.
OK, speciaal voor jou dan: "kruis" kan behalve op een houten executie-constructie, ook duiden op geslachtsdelen. Snap je 'm nu wél?quote:
Nee hoor, gewoon een infantiel poppetje dat rekent op haar calimero-achtige schattigheid. Daar is geen enkele geraffineerde calculatie bij. Zilch.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:59 schreef Toverheks het volgende:
eline zet stemmetje op, hoofd een beetje schuin en lonken maar.
die eline lijkt me echt een meid die al plannen van te voren heeft gemaakt hoe zij zich ging opstellen in de grot, eline lijkt me een doortrapt iemand die precies weet waar ze mee bezig is.
Ligt aan je verbruikquote:Op woensdag 29 april 2009 15:01 schreef D. het volgende:
[..]
Niet weinig, maar ietsje minder, je hebt nl. ook minder nodig
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:01 schreef D. het volgende:
[..]
Niet weinig, maar ietsje minder, je hebt nl. ook minder nodig
En voor de niet rokers weer eens niks.. koekjes ^^quote:Op woensdag 29 april 2009 15:02 schreef D. het volgende:
Renate heeft mogen roken
Maar heeft voor de andere rokers ook een peuk
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:02 schreef D. het volgende:
Renate heeft mogen roken
Niet huilen voor je klappen krijgt.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:02 schreef NrTH het volgende:
[..]
En voor de niet rokers weer eens niks.. koekjes ^^
En koekjes.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:02 schreef D. het volgende:
Renate heeft mogen roken
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Niet huilen voor je klappen krijgt.
Je zal er toch echt mee in een bunker zitten na een atoomaanval......quote:Op woensdag 29 april 2009 15:02 schreef Marrije het volgende:
Renate kon het even niet goed meer handelen in dr hoofd.
Whehehe, nu al van t padje
ik was zo naief om te geloven dat de kijkers alles mochten beslissenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
En koekjes.
Ja, ze luisteren goed naar de kijkers. NOT.
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik hoef ook niet zo veel hoor....jij mag wel mn chippies
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik was zo naief om te geloven dat de kijkers alles mochten beslissen
Vertelquote:Op woensdag 29 april 2009 15:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Marielin? Daar vind ik geen smaak of kraak an..
Dus dat. Het is allemaal heul transparant tot nu toe.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef Marrije het volgende:
Nee hoor. Zit geen centje kwaad bij.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:59 schreef Toverheks het volgende:
eline zet stemmetje op, hoofd een beetje schuin en lonken maar.
die eline lijkt me echt een meid die al plannen van te voren heeft gemaakt hoe zij zich ging opstellen in de grot, eline lijkt me een doortrapt iemand die precies weet waar ze mee bezig is.
gesprekken met de psych krijgen we niet te zien, privacyquote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef Arn0 het volgende:
Waarom kregen we het gesprek zelf niet te zien?
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Idd, zoals Gert al zei.. ze is de dader van de onrust, maar ze zit nu heerlijk in de slachtoffer rol waardoor ze aandacht krijgt en wij haar zielig moeten gaan vinden.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef Toverheks het volgende:
renate wil gewoon aandacht want ze merkt ze valt beetje buiten de groep vooral bij de meiden, ja is ook een manier
Ja, en laat de manier die ze gebruikt nou net NIET de manier zijn om in de groep te komenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef Toverheks het volgende:
renate wil gewoon aandacht want ze merkt ze valt beetje buiten de groep vooral bij de meiden, ja is ook een manier
dat is waar, die 7,95 is binnen, maar zo laten een hoop mensen het wel om nog credits te kopen.quote:
nou ik wacht wel af, zulke typjes weten wat ze willen en zullen er alles aan doen om het te krijgen ook, oke ik blijf poditief nog over elinequote:Op woensdag 29 april 2009 15:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Zit geen centje kwaad bij.
Ahzo, wel jammer. Maarja, ergens wel te begrijpen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
gesprekken met de psych krijgen we niet te zien, privacy
Wat een keuze!quote:Op woensdag 29 april 2009 15:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zal er toch echt mee in een bunker zitten na een atoomaanval......
Omdat Nederland een land is waar mensen die het vuile werk doen, schoon het minst verdienen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vraagje, hoe kan je nu betaald vrijwilligerswerk doen, vrijwillig krijg je toch geen centen voor???
En Eline voelt zich daar niet te goed voor, maar heeft dat over voor haar medemens.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat Nederland een land is waar mensen die het vuile werk doen, schoon het minst verdienen.
Ja daar ben je klaar meequote:Op woensdag 29 april 2009 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een keuze!
Naar buiten voor een stevige röntgenbehandeling of naar dat geëmmer van die aanstelster luisteren.
Allemaal Amanda'squote:Op woensdag 29 april 2009 15:09 schreef blomst het volgende:
nou Peter en Marielin snel een gesprek aanvragen, dan heb je weer een peuk.
Jeroen nog even janken achter dan mag hij vast wel bier enz.
Dat was ze al voordat ze erin kwam. Die heeft echt een Tom Tom nodig om het juiste pad weer terug te vinden. Ik vond het gelijk al vreemd dat zij door de selectie was gekomen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:02 schreef Marrije het volgende:
Renate kon het even niet goed meer handelen in dr hoofd.
Whehehe, nu al van t padje
ik denk misschien zit ze er echt wel beetje doorheen, maar er moet maar weer wat gebeuren en zij vraagt weer de aandacht nega of positief ze merktt al wel dat ze geen aansluiting vind bij de meiden en werkt op de meelij van de andere, ze zegt me ook te vaak, het ligt niet aan jullie.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en laat de manier die ze gebruikt nou net NIET de manier zijn om in de groep te komen![]()
Ze is qua sociale vaardigheden gewoon niet zo handig, en heeft kennelijk al geleerd dat er wel enige aandacht is als ze een probleem is/heeft/veroorzaakt.
In de kroeg is het waarschijnlijk ook een muurbloempje, ik zie dat voorlopig ook niet veranderen
Je kan iemand toch geen gesprek met een psych ontzeggen, het is geen strafkampquote:Op woensdag 29 april 2009 15:10 schreef beequeen het volgende:
Laat ik nou gedacht hebben dat de bewoners iemand moeten overtuigen om te blijven.
Fout nummer zoveel, dat doet de psych dus.
Kennelijk hebben de bewoners er al een verlies van ¤ 2.500 voor overquote:Op woensdag 29 april 2009 15:10 schreef beequeen het volgende:
Laat ik nou gedacht hebben dat de bewoners iemand moeten overtuigen om te blijven.
De psych kan overtuigen, de bewoners kunnen dwingenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:10 schreef beequeen het volgende:
Ze zal er ook wel doorheen zitten, maar dat ligt niet aan 40 uur bunker....quote:Op woensdag 29 april 2009 15:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik denk misschien zit ze er echt wel beetje doorheen, maar er moet maar weer wat gebeuren en zij vraagt weer de aandacht nega of positief ze merktt al wel dat ze geen aansluiting vind bij de meiden en werkt op de meelij van de andere, ze zegt me ook te vaak, het ligt niet aan jullie.
O?? Dacht van wel, jammerquote:Op woensdag 29 april 2009 15:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan iemand toch geen gesprek met een psych ontzeggen, het is geen strafkamp.
LOLquote:Op woensdag 29 april 2009 15:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Dude, where is my car??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |