quote:Op woensdag 29 april 2009 15:13 schreef Pl0x het volgende:
Waar ze vastzitten in de isloleer
Laten zitten? Of vrijlaten
Dat dus, als je een verslaving hebt en je kunt niet zonder.... ga dan lekker niet in een RLS zitten.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:15 schreef Kinga het volgende:
Altijd dat gezeik over sigaretten in rls, pfffff.......
Ja doei. Ze zit er 3 dagen in en nu al lopen miepen. Niks gesprek met een psych maar de groep het werk laten doen. Dat was toch de opzet?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je kan iemand toch geen gesprek met een psych ontzeggen, het is geen strafkamp.
Jammer dat er geen blue screen achter zitquote:Op woensdag 29 april 2009 15:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Dude, where is my car??
Juist, dat gezeik de hele tijdquote:Op woensdag 29 april 2009 15:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus, als je een verslaving hebt en je kunt niet zonder.... ga dan lekker niet in een RLS zitten.
Dahoor je 4 x per minuut, als je het MIJ vraaaagtquote:Op woensdag 29 april 2009 15:16 schreef snetje het volgende:
ik weet wel een mooie therapie voor Renate ... 48 uur lang niet het woordje IK mogen zeggen ...
Valt niet veel over te vertellen. Ik vind Marielin net vlees van Albert Heyn: flauw en smakeloos.quote:
Wat mij betreft, en ik ben een roker, mogen ze die hele sigaretten-optie van de boodschappenlijst halen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |