ja dat is dan weer een beetje jammerquote:Op woensdag 29 april 2009 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lul.
OnTopic maar weer. Het brood ruikt lekker. Ehmmm, ik dacht dat er geen stroom op de magnetron stond. Ik heb geen poll gezien om dat ding in te schakelen.
een gieter met gaatjes boven je hoofd hangenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze mogen wel douchen maar er is geen stromend water.. hoe los je dit op?
Niet bij mijquote:Op woensdag 29 april 2009 14:54 schreef D. het volgende:
Eline scoort punten
edit: of was het Eline niet met haar opmerking over dat mannen meer eten horen te krijgen?
Nu al? Ik kom net in m'n element.quote:
Integendeel, pure liefde.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:55 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
bespeur ik een lichte vorm van necrofilie hier?
Er zit sowieso niet veel in, behalve een beetje mooi zijn, en dat weet ze maar al te goed, want ze voert geen snars uit als er wat moet gebeuren. Maar goed, story of her life I guess, ze komt er mee weg.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:43 schreef NrTH het volgende:
[..]
Mooier wel![]()
En veel kwaad zit er ook niet in haar volgens mij.
LOLquote:Op woensdag 29 april 2009 14:54 schreef Gert het volgende:
Toch zie ik Eline ook wel graag aan een kruis hangen.
dus...ik zou heel weinig krijgen van jouquote:Op woensdag 29 april 2009 14:57 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk moet je eten krijgen nagelang je gewicht
ADD Boot Camp...quote:Op woensdag 29 april 2009 14:55 schreef Supersoep het volgende:
Wat een stelletje randdebielen.
Ja, misschien moeten we als een groep, met Renate... even een ke - OH BROOD, YAAAAAAAY.
Leuk hé..quote:Op woensdag 29 april 2009 14:47 schreef Peter6000 het volgende:
Eline en Amber fungeren als een soort platonisch lesbisch duo, dat alles samen doet.
Dalijk thuis eens uitproberen. Lieverd, ga eens aan het kruis hangen, want dat is echte liefdequote:
Niet weinig, maar ietsje minder, je hebt nl. ook minder nodigquote:Op woensdag 29 april 2009 14:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
dus...ik zou heel weinig krijgen van jou
Toch zou ik graag weten of dat vanavond al isquote:Op woensdag 29 april 2009 15:00 schreef NrTH het volgende:
»Ze mogen allemaal een koekje 11%;
»Ze mogen aan de zup 75%;
»Kaartje leggen 14%;
Dat wordt zuipen
Marielin? Daar vind ik geen smaak of kraak an..quote:Op woensdag 29 april 2009 14:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je gokt op de verkeerde Paard.
[ afbeelding ]
vraagje, hoe kan je nu betaald vrijwilligerswerk doen, vrijwillig krijg je toch geen centen voor???quote:Op woensdag 29 april 2009 15:00 schreef Peter6000 het volgende:
Echt, wat een weerzinwekkend smerig wezen is die Eline.
Met haar "Ik doe betaald vrijwilligerswerk".
Ik begon haar net een beetje leuk te vinden, maar dat is nu volledig weg, en ik verwacht niet dat het nog terug komt.
OK, speciaal voor jou dan: "kruis" kan behalve op een houten executie-constructie, ook duiden op geslachtsdelen. Snap je 'm nu wél?quote:
Nee hoor, gewoon een infantiel poppetje dat rekent op haar calimero-achtige schattigheid. Daar is geen enkele geraffineerde calculatie bij. Zilch.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:59 schreef Toverheks het volgende:
eline zet stemmetje op, hoofd een beetje schuin en lonken maar.
die eline lijkt me echt een meid die al plannen van te voren heeft gemaakt hoe zij zich ging opstellen in de grot, eline lijkt me een doortrapt iemand die precies weet waar ze mee bezig is.
Ligt aan je verbruikquote:Op woensdag 29 april 2009 15:01 schreef D. het volgende:
[..]
Niet weinig, maar ietsje minder, je hebt nl. ook minder nodig
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:01 schreef D. het volgende:
[..]
Niet weinig, maar ietsje minder, je hebt nl. ook minder nodig
En voor de niet rokers weer eens niks.. koekjes ^^quote:Op woensdag 29 april 2009 15:02 schreef D. het volgende:
Renate heeft mogen roken
Maar heeft voor de andere rokers ook een peuk
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:02 schreef D. het volgende:
Renate heeft mogen roken
Niet huilen voor je klappen krijgt.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:02 schreef NrTH het volgende:
[..]
En voor de niet rokers weer eens niks.. koekjes ^^
En koekjes.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:02 schreef D. het volgende:
Renate heeft mogen roken
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Niet huilen voor je klappen krijgt.
Je zal er toch echt mee in een bunker zitten na een atoomaanval......quote:Op woensdag 29 april 2009 15:02 schreef Marrije het volgende:
Renate kon het even niet goed meer handelen in dr hoofd.
Whehehe, nu al van t padje
ik was zo naief om te geloven dat de kijkers alles mochten beslissenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
En koekjes.
Ja, ze luisteren goed naar de kijkers. NOT.
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik hoef ook niet zo veel hoor....jij mag wel mn chippies
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik was zo naief om te geloven dat de kijkers alles mochten beslissen
Vertelquote:Op woensdag 29 april 2009 15:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Marielin? Daar vind ik geen smaak of kraak an..
Dus dat. Het is allemaal heul transparant tot nu toe.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef Marrije het volgende:
Nee hoor. Zit geen centje kwaad bij.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:59 schreef Toverheks het volgende:
eline zet stemmetje op, hoofd een beetje schuin en lonken maar.
die eline lijkt me echt een meid die al plannen van te voren heeft gemaakt hoe zij zich ging opstellen in de grot, eline lijkt me een doortrapt iemand die precies weet waar ze mee bezig is.
gesprekken met de psych krijgen we niet te zien, privacyquote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef Arn0 het volgende:
Waarom kregen we het gesprek zelf niet te zien?
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Idd, zoals Gert al zei.. ze is de dader van de onrust, maar ze zit nu heerlijk in de slachtoffer rol waardoor ze aandacht krijgt en wij haar zielig moeten gaan vinden.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef Toverheks het volgende:
renate wil gewoon aandacht want ze merkt ze valt beetje buiten de groep vooral bij de meiden, ja is ook een manier
Ja, en laat de manier die ze gebruikt nou net NIET de manier zijn om in de groep te komenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef Toverheks het volgende:
renate wil gewoon aandacht want ze merkt ze valt beetje buiten de groep vooral bij de meiden, ja is ook een manier
dat is waar, die 7,95 is binnen, maar zo laten een hoop mensen het wel om nog credits te kopen.quote:
nou ik wacht wel af, zulke typjes weten wat ze willen en zullen er alles aan doen om het te krijgen ook, oke ik blijf poditief nog over elinequote:Op woensdag 29 april 2009 15:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Zit geen centje kwaad bij.
Ahzo, wel jammer. Maarja, ergens wel te begrijpen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
gesprekken met de psych krijgen we niet te zien, privacy
Wat een keuze!quote:Op woensdag 29 april 2009 15:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zal er toch echt mee in een bunker zitten na een atoomaanval......
Omdat Nederland een land is waar mensen die het vuile werk doen, schoon het minst verdienen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vraagje, hoe kan je nu betaald vrijwilligerswerk doen, vrijwillig krijg je toch geen centen voor???
En Eline voelt zich daar niet te goed voor, maar heeft dat over voor haar medemens.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat Nederland een land is waar mensen die het vuile werk doen, schoon het minst verdienen.
Ja daar ben je klaar meequote:Op woensdag 29 april 2009 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een keuze!
Naar buiten voor een stevige röntgenbehandeling of naar dat geëmmer van die aanstelster luisteren.
Allemaal Amanda'squote:Op woensdag 29 april 2009 15:09 schreef blomst het volgende:
nou Peter en Marielin snel een gesprek aanvragen, dan heb je weer een peuk.
Jeroen nog even janken achter dan mag hij vast wel bier enz.
Dat was ze al voordat ze erin kwam. Die heeft echt een Tom Tom nodig om het juiste pad weer terug te vinden. Ik vond het gelijk al vreemd dat zij door de selectie was gekomen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:02 schreef Marrije het volgende:
Renate kon het even niet goed meer handelen in dr hoofd.
Whehehe, nu al van t padje
ik denk misschien zit ze er echt wel beetje doorheen, maar er moet maar weer wat gebeuren en zij vraagt weer de aandacht nega of positief ze merktt al wel dat ze geen aansluiting vind bij de meiden en werkt op de meelij van de andere, ze zegt me ook te vaak, het ligt niet aan jullie.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en laat de manier die ze gebruikt nou net NIET de manier zijn om in de groep te komen![]()
Ze is qua sociale vaardigheden gewoon niet zo handig, en heeft kennelijk al geleerd dat er wel enige aandacht is als ze een probleem is/heeft/veroorzaakt.
In de kroeg is het waarschijnlijk ook een muurbloempje, ik zie dat voorlopig ook niet veranderen
Je kan iemand toch geen gesprek met een psych ontzeggen, het is geen strafkampquote:Op woensdag 29 april 2009 15:10 schreef beequeen het volgende:
Laat ik nou gedacht hebben dat de bewoners iemand moeten overtuigen om te blijven.
Fout nummer zoveel, dat doet de psych dus.
Kennelijk hebben de bewoners er al een verlies van ¤ 2.500 voor overquote:Op woensdag 29 april 2009 15:10 schreef beequeen het volgende:
Laat ik nou gedacht hebben dat de bewoners iemand moeten overtuigen om te blijven.
De psych kan overtuigen, de bewoners kunnen dwingenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:10 schreef beequeen het volgende:
Ze zal er ook wel doorheen zitten, maar dat ligt niet aan 40 uur bunker....quote:Op woensdag 29 april 2009 15:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik denk misschien zit ze er echt wel beetje doorheen, maar er moet maar weer wat gebeuren en zij vraagt weer de aandacht nega of positief ze merktt al wel dat ze geen aansluiting vind bij de meiden en werkt op de meelij van de andere, ze zegt me ook te vaak, het ligt niet aan jullie.
O?? Dacht van wel, jammerquote:Op woensdag 29 april 2009 15:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan iemand toch geen gesprek met een psych ontzeggen, het is geen strafkamp.
LOLquote:Op woensdag 29 april 2009 15:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Dude, where is my car??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |