En koekjes.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:02 schreef D. het volgende:
Renate heeft mogen roken
Maar heeft voor de andere rokers ook een peuk
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Niet huilen voor je klappen krijgt.
Je zal er toch echt mee in een bunker zitten na een atoomaanval......quote:Op woensdag 29 april 2009 15:02 schreef Marrije het volgende:
Renate kon het even niet goed meer handelen in dr hoofd.
Whehehe, nu al van t padje
ik was zo naief om te geloven dat de kijkers alles mochten beslissenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
En koekjes.
Ja, ze luisteren goed naar de kijkers. NOT.
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik hoef ook niet zo veel hoor....jij mag wel mn chippies
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik was zo naief om te geloven dat de kijkers alles mochten beslissen
Vertelquote:Op woensdag 29 april 2009 15:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Marielin? Daar vind ik geen smaak of kraak an..
Dus dat. Het is allemaal heul transparant tot nu toe.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef Marrije het volgende:
Nee hoor. Zit geen centje kwaad bij.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:59 schreef Toverheks het volgende:
eline zet stemmetje op, hoofd een beetje schuin en lonken maar.
die eline lijkt me echt een meid die al plannen van te voren heeft gemaakt hoe zij zich ging opstellen in de grot, eline lijkt me een doortrapt iemand die precies weet waar ze mee bezig is.
gesprekken met de psych krijgen we niet te zien, privacyquote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef Arn0 het volgende:
Waarom kregen we het gesprek zelf niet te zien?
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Idd, zoals Gert al zei.. ze is de dader van de onrust, maar ze zit nu heerlijk in de slachtoffer rol waardoor ze aandacht krijgt en wij haar zielig moeten gaan vinden.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef Toverheks het volgende:
renate wil gewoon aandacht want ze merkt ze valt beetje buiten de groep vooral bij de meiden, ja is ook een manier
Ja, en laat de manier die ze gebruikt nou net NIET de manier zijn om in de groep te komenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef Toverheks het volgende:
renate wil gewoon aandacht want ze merkt ze valt beetje buiten de groep vooral bij de meiden, ja is ook een manier
dat is waar, die 7,95 is binnen, maar zo laten een hoop mensen het wel om nog credits te kopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |