Toch zou ik graag weten of dat vanavond al isquote:Op woensdag 29 april 2009 15:00 schreef NrTH het volgende:
»Ze mogen allemaal een koekje 11%;
»Ze mogen aan de zup 75%;
»Kaartje leggen 14%;
Dat wordt zuipen
Marielin? Daar vind ik geen smaak of kraak an..quote:Op woensdag 29 april 2009 14:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je gokt op de verkeerde Paard.
[ afbeelding ]
vraagje, hoe kan je nu betaald vrijwilligerswerk doen, vrijwillig krijg je toch geen centen voor???quote:Op woensdag 29 april 2009 15:00 schreef Peter6000 het volgende:
Echt, wat een weerzinwekkend smerig wezen is die Eline.
Met haar "Ik doe betaald vrijwilligerswerk".
Ik begon haar net een beetje leuk te vinden, maar dat is nu volledig weg, en ik verwacht niet dat het nog terug komt.
OK, speciaal voor jou dan: "kruis" kan behalve op een houten executie-constructie, ook duiden op geslachtsdelen. Snap je 'm nu wél?quote:
Nee hoor, gewoon een infantiel poppetje dat rekent op haar calimero-achtige schattigheid. Daar is geen enkele geraffineerde calculatie bij. Zilch.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:59 schreef Toverheks het volgende:
eline zet stemmetje op, hoofd een beetje schuin en lonken maar.
die eline lijkt me echt een meid die al plannen van te voren heeft gemaakt hoe zij zich ging opstellen in de grot, eline lijkt me een doortrapt iemand die precies weet waar ze mee bezig is.
Ligt aan je verbruikquote:Op woensdag 29 april 2009 15:01 schreef D. het volgende:
[..]
Niet weinig, maar ietsje minder, je hebt nl. ook minder nodig
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:01 schreef D. het volgende:
[..]
Niet weinig, maar ietsje minder, je hebt nl. ook minder nodig
En voor de niet rokers weer eens niks.. koekjes ^^quote:Op woensdag 29 april 2009 15:02 schreef D. het volgende:
Renate heeft mogen roken
Maar heeft voor de andere rokers ook een peuk
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:02 schreef D. het volgende:
Renate heeft mogen roken
Niet huilen voor je klappen krijgt.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:02 schreef NrTH het volgende:
[..]
En voor de niet rokers weer eens niks.. koekjes ^^
En koekjes.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:02 schreef D. het volgende:
Renate heeft mogen roken
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Niet huilen voor je klappen krijgt.
Je zal er toch echt mee in een bunker zitten na een atoomaanval......quote:Op woensdag 29 april 2009 15:02 schreef Marrije het volgende:
Renate kon het even niet goed meer handelen in dr hoofd.
Whehehe, nu al van t padje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |