ja dat is dan weer een beetje jammerquote:Op woensdag 29 april 2009 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lul.
OnTopic maar weer. Het brood ruikt lekker. Ehmmm, ik dacht dat er geen stroom op de magnetron stond. Ik heb geen poll gezien om dat ding in te schakelen.
een gieter met gaatjes boven je hoofd hangenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze mogen wel douchen maar er is geen stromend water.. hoe los je dit op?
Niet bij mijquote:Op woensdag 29 april 2009 14:54 schreef D. het volgende:
Eline scoort punten
edit: of was het Eline niet met haar opmerking over dat mannen meer eten horen te krijgen?
Nu al? Ik kom net in m'n element.quote:
Integendeel, pure liefde.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:55 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
bespeur ik een lichte vorm van necrofilie hier?
Er zit sowieso niet veel in, behalve een beetje mooi zijn, en dat weet ze maar al te goed, want ze voert geen snars uit als er wat moet gebeuren. Maar goed, story of her life I guess, ze komt er mee weg.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:43 schreef NrTH het volgende:
[..]
Mooier wel![]()
En veel kwaad zit er ook niet in haar volgens mij.
LOLquote:Op woensdag 29 april 2009 14:54 schreef Gert het volgende:
Toch zie ik Eline ook wel graag aan een kruis hangen.
dus...ik zou heel weinig krijgen van jouquote:Op woensdag 29 april 2009 14:57 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk moet je eten krijgen nagelang je gewicht
ADD Boot Camp...quote:Op woensdag 29 april 2009 14:55 schreef Supersoep het volgende:
Wat een stelletje randdebielen.
Ja, misschien moeten we als een groep, met Renate... even een ke - OH BROOD, YAAAAAAAY.
Leuk hé..quote:Op woensdag 29 april 2009 14:47 schreef Peter6000 het volgende:
Eline en Amber fungeren als een soort platonisch lesbisch duo, dat alles samen doet.
Dalijk thuis eens uitproberen. Lieverd, ga eens aan het kruis hangen, want dat is echte liefdequote:
Niet weinig, maar ietsje minder, je hebt nl. ook minder nodigquote:Op woensdag 29 april 2009 14:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
dus...ik zou heel weinig krijgen van jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |