Nee, maar dat ze liever en mooier én crea is, wil wél zeggen dat ze beter/mooier/liever is dan de rest.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op? Verheven boven de rest van de bewoners....een Dido 2 is het met haar irri stemmetje.![]()
Dat ze crea is wil toch niet zeggen dat ze beter/mooier/liever is dan de rest?
Ik hoef er voorlopig geen meerquote:Op woensdag 29 april 2009 14:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom meer inslaan he, maar ben je dan niet misselijk, na 8 koeken heb ik het wel gehad hoor, heb die grote ingeslagen hoef ik niet zo vaak te lopen want stel je voor ik mis het spannende als dat ooit komen gaat![]()
![]()
quote:
Ga je mond spoelen!quote:
En dat zijn ze ook.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:44 schreef Peter6000 het volgende:
Gut gut gut, de mensjes voelen zich nu zelfs stuk voor stuk verheven boven Renate.
Gaat eens afquote:Op woensdag 29 april 2009 14:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mooi, lief en creatief.
Ze is perfect!
En wederom thumbs up!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze is hier ook MIJLEN ver boven verheven. Ze stelt zich gezien die enorme afstand eigenlijk nog heel bescheiden op.
en als je trek krijgt roep je me maar hoor, ik wil wel met je delenquote:
Da's niet heel vreemd want je hebt wel heel weinig eigenwaarde als haar als een gelijke zietquote:Op woensdag 29 april 2009 14:44 schreef Peter6000 het volgende:
Gut gut gut, de mensjes voelen zich nu zelfs stuk voor stuk verheven boven Renate.
Je gokt op de verkeerde Paard.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mooi, lief en creatief.
Ze is perfect!
Ik ga me ook steeds meer iriteren aan die stem,verder wel aardige meid.Maar als Eline praat is een ander amper te horen.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op? Verheven boven de rest van de bewoners....een Dido 2 is het met haar irristemmetje.![]()
Heb je ook nog ander lekkers?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en als je trek krijgt roep je me maar hoor, ik wil wel met je delen![]()
Lul.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:44 schreef Gert het volgende:
Nee, maar dat ze liever en mooier én crea is, wil wél zeggen dat ze beter/mooier/liever is dan de rest.
Daar was niets mis mee hoor.quote:
Iemand die is uitverkoren wordt als zodanig geboren.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Het meisje is net uit de luiers, dus hoe kan zij nu beter zijn dan de rest
chip, borrelnootjes,spekjes,babanenschuimpjes,stengeltjes,lolly`s,chocla,pindam&m ach wat niet he moet toch de dag doorkomenquote:
Ala Jezus, maar die was ook zo dood.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Iemand die is uitverkoren wordt als zodanig geboren.
Dat ze crea is komt er nog eens bovenop bij alle pluspunten die haar al perfect maken.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op? Verheven boven de rest van de bewoners....een Dido 2 is het met haar irri stemmetje.![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
chip, borrelnootjes,spekjes,babanenschuimpjes,stengeltjes,lolly`s,chocla,pindam&m ach wat niet he moet toch de dag doorkomen
Zeg ik, was gewoon warm natuurlijkquote:Op woensdag 29 april 2009 14:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, geen coole effecten van 't koude douchen in beeld? Dat was toch de opzet......?
Homo regie.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook
Mannelijk naakt zou verboden moeten worden
Toch zie ik Eline ook wel graag aan een kruis hangen.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:51 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ala Jezus, maar die was ook zo dood.
Ze mogen wel douchen maar er is geen stromend water.. hoe los je dit op?quote:
bespeur ik een lichte vorm van necrofilie hier?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch zie ik Eline ook wel graag aan een kruis hangen.
Da's ook een pluspuntje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |