Daar was niets mis mee hoor.quote:
Iemand die is uitverkoren wordt als zodanig geboren.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Het meisje is net uit de luiers, dus hoe kan zij nu beter zijn dan de rest
chip, borrelnootjes,spekjes,babanenschuimpjes,stengeltjes,lolly`s,chocla,pindam&m ach wat niet he moet toch de dag doorkomenquote:
Ala Jezus, maar die was ook zo dood.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Iemand die is uitverkoren wordt als zodanig geboren.
Dat ze crea is komt er nog eens bovenop bij alle pluspunten die haar al perfect maken.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op? Verheven boven de rest van de bewoners....een Dido 2 is het met haar irri stemmetje.![]()
Dat ze crea is wil toch niet zeggen dat ze beter/mooier/liever is dan de rest?
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
chip, borrelnootjes,spekjes,babanenschuimpjes,stengeltjes,lolly`s,chocla,pindam&m ach wat niet he moet toch de dag doorkomen
Zeg ik, was gewoon warm natuurlijkquote:Op woensdag 29 april 2009 14:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, geen coole effecten van 't koude douchen in beeld? Dat was toch de opzet......?
Homo regie.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook
Mannelijk naakt zou verboden moeten worden
Toch zie ik Eline ook wel graag aan een kruis hangen.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:51 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ala Jezus, maar die was ook zo dood.
Ze mogen wel douchen maar er is geen stromend water.. hoe los je dit op?quote:
bespeur ik een lichte vorm van necrofilie hier?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch zie ik Eline ook wel graag aan een kruis hangen.
Da's ook een pluspuntje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |