En Eline voelt zich daar niet te goed voor, maar heeft dat over voor haar medemens.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat Nederland een land is waar mensen die het vuile werk doen, schoon het minst verdienen.
Ja daar ben je klaar meequote:Op woensdag 29 april 2009 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een keuze!
Naar buiten voor een stevige röntgenbehandeling of naar dat geëmmer van die aanstelster luisteren.
Allemaal Amanda'squote:Op woensdag 29 april 2009 15:09 schreef blomst het volgende:
nou Peter en Marielin snel een gesprek aanvragen, dan heb je weer een peuk.
Jeroen nog even janken achter dan mag hij vast wel bier enz.
Dat was ze al voordat ze erin kwam. Die heeft echt een Tom Tom nodig om het juiste pad weer terug te vinden. Ik vond het gelijk al vreemd dat zij door de selectie was gekomen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:02 schreef Marrije het volgende:
Renate kon het even niet goed meer handelen in dr hoofd.
Whehehe, nu al van t padje
ik denk misschien zit ze er echt wel beetje doorheen, maar er moet maar weer wat gebeuren en zij vraagt weer de aandacht nega of positief ze merktt al wel dat ze geen aansluiting vind bij de meiden en werkt op de meelij van de andere, ze zegt me ook te vaak, het ligt niet aan jullie.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en laat de manier die ze gebruikt nou net NIET de manier zijn om in de groep te komen![]()
Ze is qua sociale vaardigheden gewoon niet zo handig, en heeft kennelijk al geleerd dat er wel enige aandacht is als ze een probleem is/heeft/veroorzaakt.
In de kroeg is het waarschijnlijk ook een muurbloempje, ik zie dat voorlopig ook niet veranderen
Je kan iemand toch geen gesprek met een psych ontzeggen, het is geen strafkampquote:Op woensdag 29 april 2009 15:10 schreef beequeen het volgende:
Laat ik nou gedacht hebben dat de bewoners iemand moeten overtuigen om te blijven.
Fout nummer zoveel, dat doet de psych dus.
Kennelijk hebben de bewoners er al een verlies van ¤ 2.500 voor overquote:Op woensdag 29 april 2009 15:10 schreef beequeen het volgende:
Laat ik nou gedacht hebben dat de bewoners iemand moeten overtuigen om te blijven.
De psych kan overtuigen, de bewoners kunnen dwingenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:10 schreef beequeen het volgende:
Ze zal er ook wel doorheen zitten, maar dat ligt niet aan 40 uur bunker....quote:Op woensdag 29 april 2009 15:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik denk misschien zit ze er echt wel beetje doorheen, maar er moet maar weer wat gebeuren en zij vraagt weer de aandacht nega of positief ze merktt al wel dat ze geen aansluiting vind bij de meiden en werkt op de meelij van de andere, ze zegt me ook te vaak, het ligt niet aan jullie.
O?? Dacht van wel, jammerquote:Op woensdag 29 april 2009 15:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan iemand toch geen gesprek met een psych ontzeggen, het is geen strafkamp.
LOLquote:Op woensdag 29 april 2009 15:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Dude, where is my car??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |