Dat is de mentaliteit, je stelt je kwetsbaar op, en ze noemen het gezeur.quote:[b]Op woensdag 29 april 2009 14:29 dat dat soort gezeur
Lange mouwen zou ook helpenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:30 schreef Dottey het volgende:
eline piept de hele tijd.. ik heb het zo koud.. NEE TREK EEN BROEK AAN MET GATEN!
scheelt enorm!
Er kon gekozen worden tussen koud of warm douchen de meeste hebben koud gezegt dus er stond niets van niet mogen douchenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:28 schreef Maanvis het volgende:
waarom hebben jullie voor een douche gestemd\?
Geen flauw idee, we krijgen het toch niet te zienquote:Op woensdag 29 april 2009 14:28 schreef Maanvis het volgende:
waarom hebben jullie voor een douche gestemd\?
Tuurlijk ze mogen koud douchen, Geen boter en 10 sigaretten per dag.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:28 schreef markvanrinsum het volgende:
hoi fok is er nog wat gebeurt vandaag ?
En was het warm of koud en hoe zien wij dat?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:31 schreef Passie36 het volgende:
[..]
Er kon gekozen worden tussen koud of warm douchen de meeste hebben koud gezegt dus er stond niets van niet mogen douchen
Dus hoe dan ook douchen mochten ze!
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog te sociaal gokt, ik vermoed dat ze gewoon voor een telemarketeer werkt die zorgverzekeringen probeert te slijten
Trek dan géén broek aan.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:30 schreef Dottey het volgende:
eline piept de hele tijd.. ik heb het zo koud.. NEE TREK EEN BROEK AAN MET GATEN!
scheelt enorm!
Dat is niet kwetsbaar opstellen, dat deed ze in het begin met haar verhaal, dit is gewoon doorzeuren in de hoop dat de andere niet kwaad worden dat ze nu al gaat opgeven.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is de mentaliteit, je stelt je kwetsbaar op, en ze noemen het gezeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |