Mensen die het moeilijk hebben na 2 dagen bunker, zijn gewoon aanstellers die je totaal moet negeren. Hoogstens een schop voor hun depri kutsmoel geven.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:24 schreef Peter6000 het volgende:
Burgerlijk trutje, die Eline.
Ze werkt in de zorg, maar wil liever niet naast iemand zitten die het moeilijk heeft.![]()
Smerige kuthoer.
Renate wil gewoon zeuren, ze had gewoon moeten nadenken voor ze hieraan mee ging doen.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:24 schreef Peter6000 het volgende:
Burgerlijk trutje, die Eline.
Ze werkt in de zorg, maar wil liever niet naast iemand zitten die het moeilijk heeft.![]()
Smerige kuthoer.
Ik denk dat je nog te sociaal gokt, ik vermoed dat ze gewoon voor een telemarketeer werkt die zorgverzekeringen probeert te slijtenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oooohhhhh![]()
![]()
misschien werkt ze in de keuken van een bejaardehuis
De opties waren: Koude douche en Warme douche, de optie Geen douche zat er niet bijquote:Op woensdag 29 april 2009 14:28 schreef Maanvis het volgende:
waarom hebben jullie voor een douche gestemd\?
Renate wil naar huisquote:Op woensdag 29 april 2009 14:28 schreef markvanrinsum het volgende:
hoi fok is er nog wat gebeurt vandaag ?
Volgens mij stond de optie "niet douchen" en niet bij. Alleen warm of koud douchen.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:28 schreef Maanvis het volgende:
waarom hebben jullie voor een douche gestemd\?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |