ze zit er ff doorheen, maar ligt aan haar zelf en niet aan de groep zei zequote:
Nou, bespottelijkquote:Op woensdag 29 april 2009 14:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Over welke poll hebben we 't? Wat een losers als je er na 2 dagen al doorheen zit, kom op
.
Als Amber gaat douchen wil ik daar idd wel graag streams op.quote:
Mooie cap. 3 Depri's rond een doodskist.quote:
als er 1 veel rookt daar is het geloof ik Bobby wel ... die hoor ik niet klagenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
komt gewoon door de weinige sigarette die ze krijgenja en als je rookt en alleen de gedachte er al aan dan wordt je echt sjekkie ervan
Helaas gingen ze er pas naartoe toen eline en amber klaar waren met douchenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als Amber gaat douchen wil ik daar idd wel graag streams op.
Kijken of dat mijn piepelemientje beïnvloedt.
hij zei gisteren al dat zijn achterban het hem gunde om te roken en dat ie niet begreep dat ie nu niks te roken had, dus ik denk dat het roken het belangrijkste is voor hemquote:Op woensdag 29 april 2009 14:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Over welke poll hebben we 't? Wat een losers als je er na 2 dagen al doorheen zit, kom op
.
* Dottey lacht: " ik ben achterban van Peter (geworden) ik 'fok' ook graag en dus stemde ik zelfs 1 shagbaaltje per weekquote:Op woensdag 29 april 2009 14:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, zei ik al in het vorige topic!
Is ie best populair hier gaat ie toch liever op de VOL-ers af
Jonguh, dom, dom, dom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |