Ze moeten met 4 man 48u lang in die kist liggen met die vissenkom op de buik!quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:11 schreef swarmahoer het volgende:
ik schakel net in, wat is de opdracht met die vissenkom
quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:11 schreef swarmahoer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
In de komende 48u komen er ergens 2 goudvissen uit het plafond vallen in De Bunker. De deelnemers moeten dan de doodskist met de daarin geplaatste geprefereerde viskomhouder precies op de goede plaats hebben staan, anders zwaait er wat!quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:11 schreef swarmahoer het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:14 schreef FuTilE het volgende:
[..]
In de komende 48u komen er ergens 2 goudvissen uit het plafond vallen in De Bunker. De deelnemers moeten dan de doodskist met de daarin geplaatste geprefereerde viskomhouder precies op de goede plaats hebben staan, anders zwaait er wat!
[..]
In de komende 48u komen er ergens 2 goudvissen uit het plafond vallen in De Bunker. De deelnemers moeten dan de doodskist met de daarin geplaatste geprefereerde viskomhouder precies op de goede plaats hebben staan, anders zwaait er wat!
[..]
Ze is wel een bikkel, ik had niet verwacht dat ze het zou volhouden. Maar nu te weinig slaap en ze kraakt wel, denk ik. Als eerstequote:
Bikkel m'n reet, ze loopt alleen maar te piepenquote:Op dinsdag 28 april 2009 02:25 schreef Pek het volgende:
[..]
Ze is wel een bikkel, ik had niet verwacht dat ze het zou volhouden. Maar nu te weinig slaap en ze kraakt wel, denk ik. Als eerste
Ga jij ff 4 uur liggenquote:Op dinsdag 28 april 2009 02:26 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Bikkel m'n reet, ze loopt alleen maar te piepen
Kijk je illegaal? had ik ook moeten doenquote:
Volgens mij is het nu nog gratis?quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:29 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Kijk je illegaal? had ik ook moeten doenWist niet dat 't kon.. naja ik gun ze mn geld wel
Maar ik kan er nog niet over uit dat ik als een van de grootste criticasters nu al uren zit te kijken![]()
Toen ik naar de site ging kreeg ik enkel steeds schermpje dat ik moest dokken wil ik kijken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Volgens mij is het nu nog gratis?
Miljoenen mensen zijn haar voor gegaan hoor, op doktersadvies bv.quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:29 schreef Pek het volgende:
[..]
Ga jij ff 4 uur liggen![]()
Maar ze beginnen allemaal al een beetje waus te worden, nu al!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:32 schreef snetje het volgende:
nou nou ... Renate is een bikkel hoor ! ondertussen heeft ze al Parkinson ...der helft van hersenen doen het niet meer en inmiddels ook al een bekkeninstabiliteit opgelopen ....
ik ook ...quote:
ze denkt ook dat de tijd vliegt als ze pulserende heupbewegingen maakt om een golfslagbad te veroorzaken in de bak.quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:32 schreef snetje het volgende:
nou nou ... Renate is een bikkel hoor ! ondertussen heeft ze al Parkinson ...der helft van hersenen doen het niet meer en inmiddels ook al een bekkeninstabiliteit opgelopen ....
of doet ze dat nu ook met oog op wat de kijker wilt zien?quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
ze denkt ook dat de tijd vliegt als ze pulserende heupbewegingen maakt om een golfslagbad te veroorzaken in de bak.
Jij vindt peter een lekker geBAKje?quote:
nog 5 minuten ...en Bobby staat doodangsten uit ... gaat ze het nu nog verprutsen ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
ze denkt ook dat de tijd vliegt als ze pulserende heupbewegingen maakt om een golfslagbad te veroorzaken in de bak.
als we geluk hebben ... doet ze dat als ze slaaptquote:Op dinsdag 28 april 2009 02:37 schreef Rainesz het volgende:
ben benieuwd of Eline ook zo'n goede bijrijdster is...
waarschijnlijk laat zij hem uit der handen tetsenquote:Op dinsdag 28 april 2009 02:38 schreef snetje het volgende:
[..]
nog 5 minuten ...en Bobby staat doodangsten uit ... gaat ze het nu nog verprutsen ?
ik duik erin ... heb geen zin in ellenlange zeur anekdotes van Renate .... in hoe erg ze het wel niet heeft gehad ...quote:
Ja wtfquote:Op dinsdag 28 april 2009 02:43 schreef Pek het volgende:
"Au au au, het is net of ik echt klaargekomen ben, maar het is het niet" wtf?
Bobby kreeg de opdracht iets aan Marielin's zender te doen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:46 schreef Espabilado het volgende:
Waarom moest peter zo lachen? of is nu iedereen weg van hier?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:46 schreef Peter6000 het volgende:
Offtopic: Ik heb perongeluk die zwarte bakstenen als bureaubladachtergrond ingesteld, en ik laat het maar zo.
Dus nu ben ik nog meer into the Bunker.
serieus?quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:49 schreef Htje het volgende:
[..]
Bobby kreeg de opdracht iets aan Marielin's zender te doen.
Bobby: "Dat jij slecht te horen bent zal ook wel komen doordat je met je rug naar je zender ligt"
Marielin: "Maar daar gaat die batterij toch niet sneller van leeg?"
je werd nog genoemd uurtje geledenquote:Op dinsdag 28 april 2009 02:46 schreef Peter6000 het volgende:
Offtopic: Ik heb perongeluk die zwarte bakstenen als bureaubladachtergrond ingesteld, en ik laat het maar zo.
Dus nu ben ik nog meer into the Bunker.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:49 schreef Htje het volgende:
[..]
Bobby kreeg de opdracht iets aan Marielin's zender te doen.
Bobby: "Dat jij slecht te horen bent zal ook wel komen doordat je met je rug naar je zender ligt"
Marielin: "Maar daar gaat die batterij toch niet sneller van leeg?"
Na 2e keer welquote:Op dinsdag 28 april 2009 02:57 schreef swarmahoer het volgende:
onthoud de bunker website bij jullie wel gebruikersnaam en wachtwoord? bij mij moet ik telkens opnieuw inloggen
Je kan de optie Remember aanklikken, bij het inloggen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:57 schreef swarmahoer het volgende:
onthoud de bunker website bij jullie wel gebruikersnaam en wachtwoord? bij mij moet ik telkens opnieuw inloggen
weet ik, maar dan alsnogquote:Op dinsdag 28 april 2009 02:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je kan de optie Remember aanklikken, bij het inloggen.
Had ik 1e keer ook, toen gewoon naar de homepagina genavigeerd en toen herkende ie me gewoon en deed alles het.quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
weet ik, maar dan alsnog
hij logt me in maar geeft een loginfout weer
klopt, maar als ik dan afsluit en opnieuw open dan moet ik alsnog inloggenquote:Op dinsdag 28 april 2009 03:02 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Had ik 1e keer ook, toen gewoon naar de homepagina genavigeerd en toen herkende ie me gewoon en deed alles het.
Wat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:00 schreef Dottey het volgende:
als een wijf zo plakt als die kom.. is het dan net als "hem" duwen in een pritstift?
Volgens mij werkt de huidige opzet daarvan niet helemaal goed, maar dat merken we vanzelf wel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:03 schreef Peter6000 het volgende:
Als de redactie zich echt aan die boodschappenlijst gaat houden, denk ik dat de bewoners voornamelijk verdovende middelen en sterke drank zullen krijgen.
quote:
Probeer de topic"aanmelden niet gelukt" en Gallie galder helpt je vast,bij mij is het gelukt!quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
weet ik, maar dan alsnog
hij logt me in maar geeft een loginfout weer
En aanstekersquote:Op dinsdag 28 april 2009 03:03 schreef Peter6000 het volgende:
Als de redactie zich echt aan die boodschappenlijst gaat houden, denk ik dat de bewoners voornamelijk verdovende middelen en sterke drank zullen krijgen.
ik heb al gel, peper, xtc, en vuilniszakken besteldquote:Op dinsdag 28 april 2009 03:03 schreef Peter6000 het volgende:
Ik 16 zakken chips, mijn saldo staat nu op min 1.quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb al gel, peper, xtc, en vuilniszakken besteld
wanneer worden deze dingen daadwerkelijk gegeven? aan t einde van de dag ofzo waarvan de meeste gekocht zijn?
Ik maakte net dit lijstje:quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb al gel, peper, xtc, en vuilniszakken besteld
wanneer worden deze dingen daadwerkelijk gegeven? aan t einde van de dag ofzo waarvan de meeste gekocht zijn?
Je mot credits kopen hčquote:En klikte op bevestigen oid en kwam gewoon op de homepage terug en als dan weer bij boodschappen keek stond er dat er 15 euro in mn mandje zat maar dan is de lijst leeg
Nou, als het per persoon is, krijgen ze straks misschien wel 250 zakken chips, dus volgens mij is het meer om de verhouding van de boodschappen te bepalen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:17 schreef swarmahoer het volgende:
krijgen ze echt 1 zak chips als ik die aanklik? of moeten er 10 mensen bijvoorbeeld dat doen zodat ze er 1 krijgen?
Ik denk niet dat het anders wordtquote:
Zij ook nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 03:20 schreef tonja het volgende:
ik versta er geen reet van
quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:19 schreef swarmahoer het volgende:
is dat nu die homo met zn sjaaltje of niet ?
LOL. Jeroen rende als een dolle zijn bed uit om de telefoon op te nemen.quote:
ook al is het niet zo, t is mede een initiatief van fok, en dit soort dingen kunnen nu eenmaal niet lopen als iedereen maar gratis gaat kijkenquote:
Ik heb ook betaaldquote:Op dinsdag 28 april 2009 03:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ook al is het niet zo, t is mede een initiatief van fok, en dit soort dingen kunnen nu eenmaal niet lopen als iedereen maar gratis gaat kijken
ik heb daarom ook gewoon die stream aangeschaft, van die 8 euro zal ik echt niet wakker liggen
alhoewel, juist wel, want nu ga ik veel kijken
Laterquote:Op dinsdag 28 april 2009 03:48 schreef Rainesz het volgende:
Ik ga ook even een reccord liggen neerzetten...
happy streaming mensen!
Wat had jij gedaan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:57 schreef Peter6000 het volgende:
Bobby probeert te analyseren hoe eea is gegaan mbt Peter, en komt met theorieën over verdedigen, aanvallen.
Peter geeft aan dat zijn clue was, de mensen over hem te laten praten.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:58 schreef Htje het volgende:
Eerder noemde Bobby het woord mediageil in relatie tot Peter.
Bobby is scherpquote:
Geile mediahoerquote:Op dinsdag 28 april 2009 04:00 schreef Peter6000 het volgende:
Dit gesprek heeft niet zo heel veel zin, Peter komt toch niet verder dan "publiciteit is publiciteit".
No go area.quote:Op dinsdag 28 april 2009 04:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De mijne valt ook weg.![]()
Het ging over de financiële onafhankelijkheid van Johan Vlemmix.
En wie gaat de kar dan trekken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 04:10 schreef Espabilado het volgende:
Bobby gaat het nog zwaar krijgen zo... hele tijd ouwehoeren is best vermoeiend uiteindelijk en als ie nu niet meer gaat slapen en hij mag overdag ook niet slapen dan is ie morgenavond wel gesloopt
De moeilijkheid is denk ik vooral de verveling, morgen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 04:20 schreef Recce het volgende:
dat het onmogelijk is.
Zo hee. Peter begint al te flippen, Renate is volgens mij al afgeschreven..dit kan nog leuk wordenquote:Op dinsdag 28 april 2009 04:16 schreef NorthernStar het volgende:
Het is een vrij heftige opdracht zo gelijk aan het begin.
Het is idd ongeveer hetzelfde als BB.quote:Op dinsdag 28 april 2009 04:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hallo alle oude bekenden,
Zojuist even voor het eerst gekeken. Wat ik even mis : Wat is het verschil met bonen tellen en fietslampjes laten branden ? Mijn eerste indruk (na heel kort rondkijken) is dat we dit al wel gezien hebben. Vergis ik me ?
BSOL
Ideen zijn welkomquote:Op dinsdag 28 april 2009 04:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hallo alle oude bekenden,
Zojuist even voor het eerst gekeken. Wat ik even mis : Wat is het verschil met bonen tellen en fietslampjes laten branden ? Mijn eerste indruk (na heel kort rondkijken) is dat we dit al wel gezien hebben. Vergis ik me ?
BSOL
weer eens iets anders dan een kampvuurquote:Op dinsdag 28 april 2009 04:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ook geinig dat hij er in een doodskist over ligt te praten.
quote:
http://final.thebunkeronline.tv/controlpanelquote:Op dinsdag 28 april 2009 04:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@HiDiHo, je vroeg om een idee. Waar is de brievenbus daarvoor ?
- Bonen tellen, fietslampje branden enzovoort is doelloos uren stampen - wordt snel saai
- In 'n kistje liggen is saai, behalve als er toevallig een leuk gesprek ontstaat - lijkt op radio-uitzending
- Laat iets "visueel" crea ontstaan - ze moeten iets gaan maken (destijds deed BB-Belgie dat heel goed, ze moesten allerlei dingen maken rond het zwenbad in die buitentuin)
Je moet zorgen dat ze "enig denkvermogen" moeten inschakelen en dat er "knutselwerk" aan te pas komt. Dan dwing je de meute namelijk tot samenwerken en activiteit. (Dat in tegenstelling tot 'n lijk in de kist en 'n bijna slaper op z'n bed)
BSOL
Bart zegt dat je zoiets op moet bouwenquote:Op dinsdag 28 april 2009 04:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dank je, die link ga ik zeker oppikken. Het is nu zeker wel een leuk gesprek, maar het heeft te veel "Adiraan van Dis" en "Theo van Gogh" ..... Leuke gesprekken voor luisteraars, weinig aanbod voor kijkers.
BSOL
Ik vind op zo'n kamer met bunkbedden gefluister 100x irritanter dan wanneer er gewoon gesproken wordt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 04:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ze praten trouwens absoluut niet gedempt.
Is wel een idee, sirene af laten gaan voor flink aantal credits, 50 ofzo.quote:Op dinsdag 28 april 2009 04:56 schreef HiDiHo het volgende:
Is het mogelijk nu een brandoefening te doen?
Ik denk dat het voor hun nu zeker een leerfase is. De tijd zal leren of het rendabel isquote:Op dinsdag 28 april 2009 04:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja, ik snap Bart wel - ik onderschrijf het initiatief en bewonder de moed van The Bunker..
Maar is het "Kwartje erin, prijsje eruit" of "Dit zijn de prijzen, speel mee en stop het kwartje in de gleuf" ? Spelen op Internet is toch een beetje een Kermis - Het publiek moet je trekken, ze komen niet vanzelf.
BSOL
Dat is heel logisch, zucht........quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:57 schreef Ravenna29 het volgende:
Peter heeft schoenmaat 40, maar koopt altijd 39 omdat 41 zo lekker zit.
Ja hebben ze niet over nagedachtquote:Op dinsdag 28 april 2009 07:05 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dat is heel logisch, zucht........![]()
Hij rolt om van de slaap he en dan moet hij nog om 22 uur!
Camerawerk ziet er sowieso heel goed uit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 07:42 schreef Nostalgist het volgende:
Mooie beelden nu... de klok door de (slapende) Peter heen.....
jammer dat het bij een stream blijftquote:Op dinsdag 28 april 2009 07:45 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Camerawerk ziet er sowieso heel goed uit.
zn 2e beurt moet ie 4 uur hequote:Op dinsdag 28 april 2009 07:52 schreef NorthernStar het volgende:
24 - 4 = 20 (renates beurt)
20 - 8 = 12 (peters beurt)
dus hij hoeft nog maar een kleine twee uurtjes.
Maar als ze overdag niet mogen slapen moet hij wakker blijven tot zijn volgende beurt over 16 uur. Dan nog 4 uur in de kist en dan pas kan ie slapen.
Dat red ie niet.
Klinkt aannemelijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 07:49 schreef Nostalgist het volgende:
Eline geeft aan, dat hij wakker moet blijven omdat ze zijn zaad wil ontvangen? Hoorde ik dat goed ?
Renate is er even voor 23.00 ingegaan tot 3.00 uur, dus Peter moet van 3.00 tot 11.00 uur.quote:Op dinsdag 28 april 2009 07:52 schreef NorthernStar het volgende:
24 - 4 = 20 (renates beurt)
20 - 8 = 12 (peters beurt)
dus hij hoeft nog maar een kleine twee uurtjes.
Maar als ze overdag niet mogen slapen moet hij wakker blijven tot zijn volgende beurt over 16 uur. Dan nog 4 uur in de kist en dan pas kan ie slapen.
Dat red ie niet.
We fijn dat de rest hem zo goed helptquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:02 schreef Espabilado het volgende:
Nu slaapt ie echt volgens mij
ohnee toch niet, ondanks zwaar ademen en snurken is ie toch nog bij
De mannen deden dat wel goed, maar de vrouwen kijken stom toe als ie zo goed als in slaap valtquote:
geheel niet! viel mij ook op en ik wil een alarm ja!quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:07 schreef logicc123 het volgende:
licht gaat aan, en is veeeel beter dan gisteren , of legt dat aan mij
ow nu niet meer..
Ze hadden het gister er nog over, dat er zoveel uur de lichten aan gaan en zoveel uur uit, dus ik denk dat dat het geval is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:07 schreef logicc123 het volgende:
licht gaat aan, en is veeeel beter dan gisteren , of legt dat aan mij
ow nu niet meer..
En wat moeten ze dan doen, haha, geen bal te doen daar nu!quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:14 schreef Espabilado het volgende:
Het is gewoon tijd mensen, bedden uit aub
Ging bij mij ook helemaal mis en heb volgens mij niks besteld uiteindelijk. Dat systeem werkt nog niet top volgens mijquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:30 schreef beequeen het volgende:
Je kunt op de site niet zien wat voor boodschappen er besteld zijn, jammer.
Waar zie je dat, ik ze wel de webshop.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:30 schreef beequeen het volgende:
Je kunt op de site niet zien wat voor boodschappen er besteld zijn, jammer.
Op je werk moet je werkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:34 schreef Spooky4u het volgende:
gvd gvd gvd... cappen jongens! Zoveel dat het voor mij op het werk ook een stream lijkt!
Helemaal onderaan de pagina staat: Bepaal wat ze eten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:34 schreef logicc123 het volgende:
Waar zie je dat, ik ze wel de webshop.
Maar hoe werkt die? Wat gebeurt er als ik daar dingen bestel?
Kijk het topic 'streamverslagen'quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:34 schreef Spooky4u het volgende:
gvd gvd gvd... cappen jongens! Zoveel dat het voor mij op het werk ook een stream lijkt!
Maar kan je ook ergens zien wat ze vandaag krijgen?, Ik neem aan dat ze krijgen dat wat het meest besteld is?quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal onderaan de pagina staat: Bepaal wat ze eten.
Daar kun je dus bestellen. Mijn teller staat inmiddels op nul. Ik heb gisteren voor ¤ 15,- dingen besteld.
Ik weet niet of dat dagelijks mag.
Dat was dus mijn vraag.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:38 schreef logicc123 het volgende:
Maar kan je ook ergens zien wat ze vandaag krijgen?, Ik neem aan dat ze krijgen dat wat het meest besteld is?
Heb de vraag ook ff doorgemailt, wel zo leuk inderdaad voor de mensen die bestellingen gedaan hebben.quote:
Welke pagina?quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal onderaan de pagina staat: Bepaal wat ze eten.
Daar kun je dus bestellen. Mijn teller staat inmiddels op nul. Ik heb gisteren voor ¤ 15,- dingen besteld.
Ik weet niet of dat dagelijks mag.
Maar ze krijgen toch niet alles wat er besteld wordt?quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:40 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Heb de vraag ook ff doorgemailt, wel zo leuk inderdaad voor de mensen die bestellingen gedaan hebben.
Lag in een deuk, iemand heeft 10 afwasborstels besteld.
Daar mag je niet slowchattenquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:37 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Kijk het topic 'streamverslagen'Danny (en knorretje) cappen zich suf
Ik heb het gevonden, djw.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze:
http://final.thebunkeronline.tv/home
how how wat heb ik gemist ?quote:
NIet? Ff via de support sectie melden dat je geen xtc kunt bestellen dan. Zou jammer zijn als het niet goed werkt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:53 schreef logicc123 het volgende:
ik zie het nu pas, maar er kan XTC en wiet bestel worden in die webshop.![]()
Dat kan toch niet
Hoe dan, ik hoor van wel meer dat ze gewoon kunnen kijken... ik kon dat nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:54 schreef NrTH het volgende:
Je kan ook kijken zonder betaald te hebben, neem aan dat een ip restrictie op die manier er ook niet op zit
mwoahquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:48 schreef beequeen het volgende:
Marilien en Jeroen hebben nu al ruzie.
Ik bedoel dat is toch hartstikke illegaalquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:56 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
NIet? Ff via de support sectie melden dat je geen xtc kunt bestellen dan. Zou jammer zijn als het niet goed werkt.
Jeroen zei dat ze haar troep op moest ruimen. Bemoeial.quote:
mja dat had ik eerder moeten wetenquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:54 schreef NrTH het volgende:
Je kan ook kijken zonder betaald te hebben, neem aan dat een ip restrictie op die manier er ook niet op zit
Ik zie het als virtueel boodschappen doenquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:57 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat is toch hartstikke illegaal
Zie je inboxquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:57 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hoe dan, ik hoor van wel meer dat ze gewoon kunnen kijken... ik kon dat niet
En waarom gooien ze dat sirenegeluid en weer doorheen zonder dat de overlevers het kunnen horen?
Handel ja, gebruik nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:57 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat is toch hartstikke illegaal
Dat moet ze ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeroen zei dat ze haar troep op moest ruimen. Bemoeial.
Komt goed. Ze krijgen een plukkie shag maar geen vloei. Ook geen aansteker.quote:
idd laten we dr nu maar over ophoudenquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:00 schreef NrTH het volgende:
[..]
Zie je inbox
Als ik het hier ga vertellen gaan ze het vast fixxen
aansteker hadden ze al tochquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt goed. Ze krijgen een plukkie shag maar geen vloei. Ook geen aansteker.
mja volgens mij kijken ze idd naar top 10 bestelde voorwerpen oidquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:02 schreef Kaat38 het volgende:
kunnen we niet massaal echt 1 produkt bestellen? kortom, nikste brood, koffie, vlees of zo maar echt allemaal hetzelfde produkt kiezen.
bijv: alleen ui!
Nou stuur het mij dan ook even hahahahahquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:00 schreef NrTH het volgende:
[..]
Zie je inbox
Als ik het hier ga vertellen gaan ze het vast fixxen
bier!quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:02 schreef Kaat38 het volgende:
kunnen we niet massaal echt 1 produkt bestellen? kortom, nikste brood, koffie, vlees of zo maar echt allemaal hetzelfde produkt kiezen.
bijv: alleen ui!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |